Cluj-Napoca - Kolozsvár - Klausenburg jud. Cluj
#401
Postat 15 august 2018 - 21:35
Autentic - prototip, se pot aduce modificări proiectului astfel încât rezultatele finale sa fie cât mai bune.
Aici am încheiat subiectul, care este cam off. Poate îl continuam într-un topic potrivit.
#402
Postat 17 octombrie 2018 - 18:59


Number of downloads: 53
Nu prea are cum sa fie un Imperio din Arad fotoshopat deoarece cele din Arad au pantograful dispus invers, si strada sigur nu-i din Arad...
#403
Postat 17 octombrie 2018 - 20:26
#405
Postat 28 octombrie 2018 - 11:27
#406
Postat 28 octombrie 2018 - 12:19

#407
Postat 28 noiembrie 2018 - 14:55



https://www.facebook...37&__tn__=-UC-R
Aceasta postare a fost editata de Elphax: 28 noiembrie 2018 - 14:57
#408
Postat 28 noiembrie 2018 - 23:31
Ce ma mai surprins este cum si vehiculele de interventie sunt vopsite in schema societatii si cum, desii sunt vehicule nou, imediat au pus sigla societatii si numarul de parc. Noi pe nici un vehicul nu o avem (doar la troleibuze ce avem nr. de parc), iar la tramvaie daca nu intri in ele nici nu afli numarul de parc.
#409
Postat 11 ianuarie 2019 - 20:08

Fisiere atasate
-
WhatsApp Image 2019-01-11 at 14.33.16 (2).jpg (205.01K)
Number of downloads: 27 -
WhatsApp Image 2019-01-11 at 14.33.17 (1).jpg (152.35K)
Number of downloads: 33 -
WhatsApp Image 2019-01-11 at 14.33.17 (2).jpg (232.06K)
Number of downloads: 30 -
WhatsApp Image 2019-01-11 at 14.33.17.jpg (214.09K)
Number of downloads: 28 -
WhatsApp Image 2019-01-11 at 14.33.18 (1).jpg (224.36K)
Number of downloads: 31 -
WhatsApp Image 2019-01-11 at 14.33.18 (2).jpg (213.66K)
Number of downloads: 30 -
WhatsApp Image 2019-01-11 at 14.33.18 (3).jpg (199.49K)
Number of downloads: 25 -
WhatsApp Image 2019-01-11 at 14.33.18.jpg (175.99K)
Number of downloads: 29 -
WhatsApp Image 2019-01-11 at 14.33.19 (1).jpg (203.13K)
Number of downloads: 29
#412
Postat 04 aprilie 2019 - 21:44


Alte 11 autobuze electrice au intrat în circulație la Cluj-Napoca!
Încă 11 autobuze electrice au început să circule miercuri pe străzile din Cluj-Napoca.Aceste autobuze au fost achiziționate prin fonduri europene și sunt primele din cele 30 care urmează să ajungă până la sfârșitul lunii iulie. Astfel, 41 autobuze electrice vor fi în total în circulație până la mijlocul acestei veri.
O treime din transportul public al municipiului Cluj-Napoca este deja electric.
Cele 22 autobuze electrice aflate în circulație contribuie semnificativ la îmbunătățirea calității sistemului de transport public din Cluj-Napoca. Prin achiziționarea acestor mijloace de transport public performante și prin programele de prioritizare a transportului în comun - precum benzile dedicate pentru transport în comun și biciclete - urmărim să oferim clujenilor o alternativă modernă, eficientă și calitativă la transportul convențional, cu mașina personală.
Autobuzele care intră de astăzi pe rutele Companiei de Transport Public Cluj-Napoca sunt modern dotate cu echipamente ce au caracteristici de ultima generație.
Capacitatea totală de transport a noilor autobuze este de 78 călători din care: 27 locuri pe scaune și 51 locuri în picioare.
În acest moment Compania de Transport Public Cluj-Napoca dispune de 14 stații de încarcare (11 cu încarcare lentă și 3 cu încarcare rapidă), amplasate în bazele acesteia din cartierele: Grigorescu, Mărăști și Gheorgheni.
sursa: monitorulcluj.ro
#413
Postat 04 aprilie 2019 - 21:53
#414
Postat 05 aprilie 2019 - 06:28
#415
Postat 30 aprilie 2019 - 06:30
Citeaza
Primăriile din Cluj-Napoca şi Timişoara fac câţiva paşi înainte pentru a avea, în următorii ani, metrou.
Autorităţile se pregătesc să acceseze fonduri europene de miliarde de euro şi au stabilit deja traseele trenurilor. La Cluj, am putea circula cu metroul, cel mai devreme, în 2027.
Primăria Cluj-Napoca a semnat deja cu primarii din zona metropolitană a oraşului un acord pentru construcţia unei linii comune de metrou. În prima fază, metroul va pleca din localitatea Floreşti şi va avea staţii în cartierul Mănăstur, la Sala Polivalentă, Piaţa Unirii, Bulevardul 21 Decembrie şi la Podul Ira - în total 16 kilometri. Ulterior, linia va fi extinsă cu încă 8 kilometri şi va lega de oraş şi localităţile Gilău şi Luna.
Efectele unei linii de metrou
Potrivit unui studiu obţinut de Primărie, în fiecare dimineaţă din Floreşti în Cluj ajung undeva la peste 15 mii de maşini. Metroul, care în prima fază ar porni din cea mai mare comună a ţării, va reduce traficul pe acest tronson la jumătate.
Finanţarea se ridică la peste un miliard de euro, iar municipalitatea vrea să acceseze cât mai rapid fonduri europene. Săptămâna viitoare va fi deschisă licitaţia pentru studiile de prefezabilitate.
Metroul care ar urma să aibă 14 staţii va parcurge tot centrul Clujului, iar mai apoi va ajunge la ieşirea din oraş spre Baia Mare. Distanţa va putea fi parcursă de călători în mai puţin de o jumătate de oră.
Emil Boc, primar Cluj-Napoca: "Căutam soluţii pentru metrou suprateran în afara oraşului şi subteran în interior. N-am inventat apa caldă, aceste măsuri au fost deja aplicate şi în vestul Europei, dar trebuie să accelerăm aceste proiecte."
La Timişoara, există un plan pentru construirea a două linii de metrou încă din 2013. Garniturile ar urma să plece de la aeroport şi din localităţile de la marginea oraşului către centru. În total, 30 de kilometri.
Nicolae Robu, primarul Municipiului Timişoara: ”Acum există un program naţional care va sprijini realizarea de metrouri şi subterane, şi de suprafaţă, şi combinate, şi chiar suspendate în oraşele cu peste 300 de mii de locuitori. Noi vom aplica şi deja este făcut un studiu şi avem o hartă cu traseul pe care îl propunem."
La Timişoara există deja şapte subsisteme de transport public în comun. Cele mai noi sunt vaporeto, pe canalul navigabil Bega, şi trotineta electrică, inaugurată recent.
Aceasta postare a fost editata de SPECTR-2: 30 aprilie 2019 - 06:31
#416
Postat 30 aprilie 2019 - 10:16
Daca Clujul are un oarecare avantaj pentru metrou fiind un oras "lunguieț/lunguleț" si astfel exista un numar mai mare de potentiali calatori pentru o linie, la Timisoara, care este un oras "rotund", lucrurile usor se complica. Timisoara nu este dezvoltata preponderent pe directia est-vest, directie pe care avem o oarecare infrastructura/traseu de cale ferata care ar putea fi utilizata si in cazul unui metrou usor, ci pe directia nord-sud, directie pe care este foarte greu sa stabilesti un traseu de metrou fie el si usor....
Deci nu va lasati imbatati cu apa...
#417
Postat 30 aprilie 2019 - 10:36
Nici nu mă miră, Timișoara TV a postat în 2014 o știre în care "se inaugura metroul din Timișoara", când de fapt arătau imagini de pe linia M4 din Budapesta și mass-media nu zicea nimic despre așa ceva, deci cea mai mare porcărie. Culmea, încă e pe YouTube, mă mir că nu l-a raportat nimeni. Sau o fi fost vreo păcăleală de 1 aprilie, uitându-mă la data publicării?
https://youtu.be/hmWG2dSMWPE
Aceasta postare a fost editata de SPECTR-2: 30 aprilie 2019 - 10:41
#418
Postat 30 aprilie 2019 - 11:01
Material facut in bataie de joc la adresa celor doi politicieni...
#419
Postat 22 mai 2019 - 19:46