Reabilitare Bulevardul Cetății Constructor: Porr & as - finalizat
#442
Postat 15 decembrie 2023 - 22:44
BogdanTm, la 15 decembrie 2023 - 15:17, a spus:
Să sperăm că nu o sa fie probleme cu noua raza de curbură.
#443
Postat 17 decembrie 2023 - 12:45
Nu am studiat prea mult aceasta tema, dar sinele presupun ca sunt si ele din otel (fier, carbon, mangan si ce o mai fi pe acolo), iar intr-o anumita masura vor rugini, iar o umezeala sporita le vor ajuta sa rugineasca mai frumos.
Vor fi oare niste sine speciale (am indoieli)? Sau se considera ca oricum pe termen mediu aceasta ruginire nu afecteaza siguranta, iar pe termen lung .. nu conteaza?
#444
Postat 17 decembrie 2023 - 20:42
Nu stiu exact cum au re-sudat segmentele in curba, adica sper ca sa folosit sudura alumino-termica si nu cu electrod ca acum 100 ani... Si sunt curios cate suduri sunt acum, ca alte sine nu au adus, tot cele care erau au fost scoase, taiate si resudate, iar razele curbelor fiind altele e clar ca s-au complectat "golurile" ramase...
Sper ca au ridicat acele corturi doar pentru a feri lucrarea de ploaie / temperaturi scazute si nu pentru a face o "treaba romaneasca" feriti de ochi curiosilor...
#445
Postat 18 decembrie 2023 - 17:55

Mai sunt ceva stalpi care reduc mult spatiul util al trotuarului! Iara Dorel?


Ultimul stalp chiar la intersectia cu Bogdanestilor e cel mai cel, ocupa enervant de mult spatiu util de pe trotar la cat de impopotonat e.

Aceasta postare a fost editata de michidutza: 18 decembrie 2023 - 18:56
#446
Postat 18 decembrie 2023 - 19:56
#447
Postat 19 decembrie 2023 - 12:55

#449
Postat 20 decembrie 2023 - 08:38
#451
Postat 20 decembrie 2023 - 20:54

Pacat ca panourile sunt inca trase in punga, (noi stim deja cum arata) dar ma gandesc ca e mai bine asa, sa fie protejate oarecum de frig si umezeala, nefiind alimentate (daca erau functionale, se incalzeau datorita componentelor in functiune)
#452
Postat 20 decembrie 2023 - 23:28
Aceasta postare a fost editata de Gioco: 20 decembrie 2023 - 23:29
#453
Postat 21 decembrie 2023 - 00:44
#455
Postat 21 decembrie 2023 - 07:30
#457
Postat 21 decembrie 2023 - 22:09
#458
Postat 21 decembrie 2023 - 22:37
#459
Postat 22 decembrie 2023 - 09:49
G-man, la 21 decembrie 2023 - 22:09, a spus:
Pai stai, ca in capatul opus mai e de lucru. Incrucisarea de la Banatim avea un termen foarte indepartat de finalizare, poate chiar exagerat (martie-aprilie).
Doar daca le dau drumul si din Traian intra pe traseul lui 1 sau 2, ca altfel nu vad cum. Sau varianta ar fi sa revina linia 7 pe vechiul traseu, doar ca nu cred ca acesta se preteaza la Bozankaya.
#460
Postat 22 decembrie 2023 - 10:57
Florin.B RATT, la 14 decembrie 2023 - 21:08, a spus:

Poate ca are legatura cu temperatura la care trebuie fixata/sudata sina continua pentru a nu apare probleme vara cand sinele se dilata.
Citeaza
...
In order to prevent thermal expansion, welded rail is installed at its stress free temperature (SFT), which is usually 90 to 110 degrees Fahrenheit in the U.S., and 27 degrees Celsius (81 Fahrenheit) in the United Kingdom. If the temperature of the rail exceeds these temperatures, the rail could begin to buckle under the high stress.
Zilele astea am urmarit un clip yt despre acest subiect, cum reusesc sa faca sine sudate continuu fara imbinarile de dilatare care cauzeaza zgomotul specific si enervant al trenurilor.