STP Timișoara Forum: Reabilitare Bulevardul Cetății - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (33 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Reabilitare Bulevardul Cetății Constructor: Porr & as - finalizat

#441 Useril este offline   Elphax 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1448
  • Inregistrat: 18 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 15 decembrie 2023 - 16:23

ala nu e ca sa poata face sudura cand ploua ?
0

#442 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 15 decembrie 2023 - 22:44

Vezi postareaBogdanTm, la 15 decembrie 2023 - 15:17, a spus:

Sper doar sa aibă ideea sa testeze raza de curbura și cu doua tramvaie Bozankaya care sa treacă în paralel în curbă fiind cu alte dimensiuni decât modelele vechi poate ne trezim cu o noua surpriza nedorita de nimeni.. si ajungem sa mai refacem o data refacerea..


Să sperăm că nu o sa fie probleme cu noua raza de curbură.
0

#443 Useril este offline   Bogdan_tmtm 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 296
  • Inregistrat: 09 septembrie 19

Postat 17 decembrie 2023 - 12:45

Eu tot ma gandesc la sinele de tramvai in aceasta "inierbare". Pe timp de vara as presupune ca va functiona irigatia, foarte des .. prin urmare vor avea parte de mult mai multa umezeala decat sinele normale.
Nu am studiat prea mult aceasta tema, dar sinele presupun ca sunt si ele din otel (fier, carbon, mangan si ce o mai fi pe acolo), iar intr-o anumita masura vor rugini, iar o umezeala sporita le vor ajuta sa rugineasca mai frumos.
Vor fi oare niste sine speciale (am indoieli)? Sau se considera ca oricum pe termen mediu aceasta ruginire nu afecteaza siguranta, iar pe termen lung .. nu conteaza?
1

#444 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 17 decembrie 2023 - 20:42

E o sina normala, nimic special, evident ca va rugini, insa la ce grosime are, cel mai proabil se va schimba datorita uzuri si nu datorita faptului ca a ruginit...
Nu stiu exact cum au re-sudat segmentele in curba, adica sper ca sa folosit sudura alumino-termica si nu cu electrod ca acum 100 ani... Si sunt curios cate suduri sunt acum, ca alte sine nu au adus, tot cele care erau au fost scoase, taiate si resudate, iar razele curbelor fiind altele e clar ca s-au complectat "golurile" ramase...

Sper ca au ridicat acele corturi doar pentru a feri lucrarea de ploaie / temperaturi scazute si nu pentru a face o "treaba romaneasca" feriti de ochi curiosilor...


3

#445 Useril este offline   michidutza 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1223
  • Inregistrat: 26 iunie 16

Postat 18 decembrie 2023 - 17:55

Poate sa imi zica si mie cineva de ce avem semafor mic pentru traficul auto pus pe un stalp in "mijlocul marginal" al trotuarului?

Imagine atasata: Screenshot 2023-12-18 170043.png

Mai sunt ceva stalpi care reduc mult spatiul util al trotuarului! Iara Dorel?

Imagine atasata: Screenshot 2023-12-18 170220.png Imagine atasata: Screenshot 2023-12-18 170120.png

Ultimul stalp chiar la intersectia cu Bogdanestilor e cel mai cel, ocupa enervant de mult spatiu util de pe trotar la cat de impopotonat e.

Imagine atasata: Screenshot 2023-12-18 170248.png

Aceasta postare a fost editata de michidutza: 18 decembrie 2023 - 18:56

4

#446 Useril este offline   ccos_77 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 200
  • Inregistrat: 07 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 decembrie 2023 - 19:56

Azi am trecut cu masina pe Cetatii, nu am putut face poze, dar sina e betonata complet. Au ramas doar gardurile fara nici o plasa pe ele se poate vedea lucrarea complet. Aranjau linia de contact pe noul traseu. Posibil sa deschida circulatia chiar azi sau maine deja, nu vad motive sa mai tina inchis tronsonul.
5

#447 Useril este offline   Elphax 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1448
  • Inregistrat: 18 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 19 decembrie 2023 - 12:55

pt michiduta - au pus stalpii pe trotuar nu pe pista de biciclete. pietonii ocolesc mai usor ca nu au asa viteza, nu ? :)
0

#448 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 20 decembrie 2023 - 01:43

Marti 19 decembrie:
Imagine atasata: Bucla Ciocanul 2023.12.19 01.jpg Imagine atasata: Bucla Ciocanul 2023.12.19 02.jpg Imagine atasata: Bucla Ciocanul 2023.12.19 03.jpg

Imagine atasata: Bucla Ciocanul 2023.12.19 04.jpg Imagine atasata: Bucla Ciocanul 2023.12.19 05.jpg Imagine atasata: Bucla Ciocanul 2023.12.19 06.jpg
Imagine atasata: Bucla Ciocanul 2023.12.19 07.jpg Imagine atasata: Bucla Ciocanul 2023.12.19 08.jpg Imagine atasata: Bucla Ciocanul 2023.12.19 09.jpg

7

#449 Useril este offline   Bogdan_tmtm 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 296
  • Inregistrat: 09 septembrie 19

Postat 20 decembrie 2023 - 08:38

Nu prea imi dau seama de ce este asa manjit acolo la prima poza ..
0

#450 Useril este offline   Gioco 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1426
  • Inregistrat: 25 februarie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 20 decembrie 2023 - 09:10

Seamănă cu emulsia cu care se stropește înainte de a turna asfalt.

19.12.2023 - stația de la intersecția cu Calea Bogdăneștilor

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 20231219_163829.jpg
  • Imagine atasata: 20231219_163842.jpg
  • Imagine atasata: 20231219_163855.jpg
  • Imagine atasata: 20231219_163903.jpg

6

#451 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30173
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 decembrie 2023 - 20:54

Mobilierul stradal arata bine in opinia mea. Imi place si banca ce e in afara copertinei. (pacat de ele :( )
Pacat ca panourile sunt inca trase in punga, (noi stim deja cum arata) dar ma gandesc ca e mai bine asa, sa fie protejate oarecum de frig si umezeala, nefiind alimentate (daca erau functionale, se incalzeau datorita componentelor in functiune)
3

#452 Useril este offline   Gioco 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1426
  • Inregistrat: 25 februarie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 20 decembrie 2023 - 23:28

@Florin ați vazut noile panouri în testare/funcționale înainte de montare? Dacă da, cum vi se par?

Aceasta postare a fost editata de Gioco: 20 decembrie 2023 - 23:29

0

#453 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30173
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 decembrie 2023 - 00:44

Nu. Pornite nu le-am vazut nici noi, doar asa cum le-am postat in topicul dedicat.
1

#454 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 21 decembrie 2023 - 02:28

In noaptea asta a fost testata cu succes bucla de la Ciocanul.
Cu succes pentru ca doua Bozankaya au facut traseul si le-am vazut pe Calea Bogdanestilor.
Imagine atasata: Bucla Ciocanul 2023.12.21 01.jpg

15

#455 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2361
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 21 decembrie 2023 - 07:30

Doamne ajuta ca testul a fost un succes. Acum ma gândesc ca puteau verifica linia și mai înainte sa tragă catenara având în vedere ca Bozankaya are autonomie pe baterii.. Poate descopereau mai repede eroarea de execuție..
0

#456 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 21 decembrie 2023 - 18:27

Imagine postata Ma gandesc ca nu au dorit sa puna in pericol Bozankaya dar nici nu ar fi avut/descoperit problema in curba.

In jur de ora 16:30 traficul auto a fost redeschis:
Imagine atasata: Bucla Ciocanul 2023.12.21 02.jpg Imagine atasata: Bucla Ciocanul 2023.12.21 03.jpg
5

#457 Useril este offline   G-man 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 180
  • Inregistrat: 19 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:FAN COURIER :)

Postat 21 decembrie 2023 - 22:09

sa vedem acum in cat timp se va da drumul la tramvaie in zona...
0

#458 Useril este offline   Infra 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 422
  • Inregistrat: 27 februarie 16

Postat 21 decembrie 2023 - 22:37

Ma bucur sa vad ca sunt gata. Probabil ramane termenul asumat, 27 decembrie.
0

#459 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30173
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 decembrie 2023 - 09:49

Vezi postareaG-man, la 21 decembrie 2023 - 22:09, a spus:

sa vedem acum in cat timp se va da drumul la tramvaie in zona...

Pai stai, ca in capatul opus mai e de lucru. Incrucisarea de la Banatim avea un termen foarte indepartat de finalizare, poate chiar exagerat (martie-aprilie).
Doar daca le dau drumul si din Traian intra pe traseul lui 1 sau 2, ca altfel nu vad cum. Sau varianta ar fi sa revina linia 7 pe vechiul traseu, doar ca nu cred ca acesta se preteaza la Bozankaya.
2

#460 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 22 decembrie 2023 - 10:57

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 14 decembrie 2023 - 21:08, a spus:

Pai, eu zic ca anti-spionaj e deja gardul acela verde standard, iar "cortul" e chiar pentru ploaie. Pun aici si poza de pe reddit sa stie lumea despre ce vorbim:

Atasament ce-faci-cand-ploua-si-trebuie-sa-torni-asfalt-v0-ld4zm7c1316c1.jpg


Poate ca are legatura cu temperatura la care trebuie fixata/sudata sina continua pentru a nu apare probleme vara cand sinele se dilata.

Citeaza

How do railroads deal with thermal expansion? Railroads deal with thermal expansion by heating the rail prior to installation. Therefore, the rail is heated to its rail neutral temperature, being heated, then cooled as the rail is laid. Additionally, various technologies utilizing wayside devices are implemented to detect rail faults.

...
In order to prevent thermal expansion, welded rail is installed at its stress free temperature (SFT), which is usually 90 to 110 degrees Fahrenheit in the U.S., and 27 degrees Celsius (81 Fahrenheit) in the United Kingdom. If the temperature of the rail exceeds these temperatures, the rail could begin to buckle under the high stress.
worldwiderails
Zilele astea am urmarit un clip yt despre acest subiect, cum reusesc sa faca sine sudate continuu fara imbinarile de dilatare care cauzeaza zgomotul specific si enervant al trenurilor.

1

Arata acest topic


  • (33 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi