STP Timișoara Forum: Reabilitare Bulevardul Cetății - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (33 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Reabilitare Bulevardul Cetății Constructor: Porr & as - finalizat

#241 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 05 februarie 2023 - 13:39

Am facut cu aceasta ocazie numeroase poze insa cu telefonul, cu calitate mai redusa.

In intersectia Bogdanestilor - Cetatii...
Se vad cele doua benzi in loc de 3 ce vin dinspre 700...

Imagine atasata: Screenshot_20230205-132638_Gallery.jpgImagine atasata: Screenshot_20230205-132630_Gallery.jpg

Statia Gh Lazar pozitionata corect, inainte de intersectie...

Imagine atasata: Screenshot_20230205-132609_Gallery.jpgImagine atasata: Screenshot_20230205-132600_Gallery.jpg

Stalpi pentru semafor pozitionati pe linia mediana a zebrei...Ciudat?!

Imagine atasata: Screenshot_20230205-132542_Gallery.jpgImagine atasata: Screenshot_20230205-132532_Gallery.jpgImagine atasata: Screenshot_20230205-132523_Gallery.jpg

Imagine atasata: Screenshot_20230205-132514_Gallery.jpgImagine atasata: Screenshot_20230205-132445_Gallery.jpg
4

#242 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 05 februarie 2023 - 17:07

Statia Amforei...

Imagine atasata: 20230205_134733.jpgImagine atasata: Screenshot_20230205-132436_Gallery.jpg


Statia Matei Basarab/Stelelor...Nu la tubulaturile din poza din mijloc m-am referit cand am spus ca e risipa de tubulaturi.

Imagine atasata: Screenshot_20230205-132343_Gallery.jpgImagine atasata: Screenshot_20230205-132333_Gallery.jpgImagine atasata: Screenshot_20230205-132310_Gallery.jpg


Iata si platourile betonate/asfaltate pe care, cred eu, vor fi statii de biciclete...
Prima poza de la statia Amforei iar a doua de la statia Basarab.

Imagine atasata: Screenshot_20230205-165210_Gallery.jpgImagine atasata: Screenshot_20230205-132357_Gallery.jpg
5

#243 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 05 februarie 2023 - 17:25

Ultima statie, Torontalului, unde trebuiau facute doua peroane de plecare dar din cauza unei cai de acces intr-o curte mizerabila neintretinuta nu ar fi fost spatiul necesar pentru acest lucru. Asta daca s-ar fi gandit cineva la doua peroane de plecare...Iata "curtea" cu pricina...

Imagine atasata: 20230205_171415.jpg


Si alte poze cu aceasta ultima statie...

Imagine atasata: Screenshot_20230205-132255_Gallery.jpgImagine atasata: Screenshot_20230205-132244_Gallery.jpgImagine atasata: Screenshot_20230205-132234_Gallery.jpgImagine atasata: Screenshot_20230205-132211_Gallery.jpgImagine atasata: Screenshot_20230205-132157_Gallery.jpg

Tubulaturi bagate in pamant pentru ... "orice eventualitate". Parerea mea!

Imagine atasata: Screenshot_20230205-132504_Gallery.jpgImagine atasata: Screenshot_20230205-132408_Gallery.jpg


Risipa de borduri (mici) ... sau cum pot creste costurile...

Imagine atasata: Screenshot_20230205-174537_Gallery.jpg
4

#244 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 06 februarie 2023 - 11:36

Daca se doreste atragerea timisorenilor catre transportul in comun, asa ar trebui sa arate bucla de tramvai de pe Torontalului in prima faza ...

Imagine atasata: bucla torontalului 01.jpg


...iar asa in faza a doua contopita cu faza trei...

Imagine atasata: bucla torontalului 02.jpgImagine atasata: bucla torontalului 03.jpg



Fara astfel de puneri in practica avem doar vorbe goale, bla bla bla-uri...si Doamne-Doamne cati isi bat gura de pomana...



Imagine postata Update!

Uitasem de faza patru, prelungirea liniei de tramvai pana la Centrul Oncologic de pe Torontalului...

Imagine atasata: bucla torontalului 04.jpg

6

#245 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 februarie 2023 - 11:52

O chestie interesanta e ca cica in acest proiect sunt prevazuti bani si pentru panouri de afisare in toate statiile. Din pacate, constructorul credea ca poate monta un model de panou folosit la Szeged sau Budapesta. Le-am comunicat prin intermediul sefilor ca asa ceva ar fi degeaba, nefiind compatibile cu Radfleet. Singurul model de panou compatibil ar fi cel produs de Romcom, dar din cate stiu acest model a iesit din fabricatie. Oricum, i-am indrumat sa ia legatura cu Radcom-Romcom sa vada ce spun acestia, daca le pot furniza ceva functional.
0

#246 Useril este offline   Infra 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 422
  • Inregistrat: 27 februarie 16

Postat 06 februarie 2023 - 20:04

Superbe schite, ca de obicei.
0

#247 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1091
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 06 februarie 2023 - 20:24

Ma gandesc ca si daca sa zicem nu prea ar fi loc pentru doua platforme de plecare, macar ar putea pune macaz si pentru "inchiderea buclei", adica sa poti sa te tot invarti. Astfel in exemplele date de tine, tramvaiul din fata, care nu vrea sa plece asa de repede, face de doua ori bucla, trecand intre timp cel din spate grabit
3

#248 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 09 februarie 2023 - 20:53

Citeaza

Astfel in exemplele date de tine, tramvaiul din fata, care nu vrea sa plece asa de repede, face de doua ori bucla, trecand intre timp cel din spate grabit


Da, dar atunci toate tramvaiele care ajung in capat, ar trebui sa stationeze in bucla pana la ora plecarii dupa programare pentru acele situatii deosebite cand ar trebui sa faca o tura in plus in bucla.

Daca nu ma insel, in bucla de la AEM avem un segment dublat al buclei care putea servi si intr-un astfel de scop.

Dar sunt sigur ca nimeni din primarie, nimeni din STPT si nimeni din colectivul de proiectanti nici nu s-a gandit la acest aspect, de doua peroane de plecare. Ca atarr nici nu au ajuns in faza sa verifice daca este spatiu suficient sau nu pentru al trei-lea peron (1+2). Nici unii dintre ei nu au asemenea preocupari. Grija lor principala este sa-si ridice/incaseze banii fiind si siguri ca-i merita!




Vezi postareaFlorin.B RATT, la 06 februarie 2023 - 11:52, a spus:

O chestie interesanta e ca cica in acest proiect sunt prevazuti bani si pentru panouri de afisare in toate statiile. Din pacate, constructorul credea ca poate monta un model de panou folosit la Szeged sau Budapesta. Le-am comunicat prin intermediul sefilor ca asa ceva ar fi degeaba, nefiind compatibile cu Radfleet. Singurul model de panou compatibil ar fi cel produs de Romcom, dar din cate stiu acest model a iesit din fabricatie. Oricum, i-am indrumat sa ia legatura cu Radcom-Romcom sa vada ce spun acestia, daca le pot furniza ceva functional.




De multe ori am impresia ca esti singurul sau unul din cei putini de la STPT care se
gandeste la diferite aspecte care nu ar trebui sa scape din vedere celor platiti pentru asta.
Chestiunea in sine este una deosebita, ca sa nu apara apoi tot felul de complicatii, retur marfa, restituire de bani, poate si procese.
Multa delasare...
2

#249 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1091
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 10 februarie 2023 - 00:10

Vezi postareamile, la 09 februarie 2023 - 20:53, a spus:

Da, dar atunci toate tramvaiele care ajung in capat, ar trebui sa stationeze in bucla pana la ora plecarii dupa programare pentru acele situatii deosebite cand ar trebui sa faca o tura in plus in bucla.

Pai oricum de multe ori asa se si intampla, de exemplu la Shopping City sau la Gara. Sau ma gandesc ca in ultima instanta ar putea da cu spatele din statie pana inapoi in bucla, nu?
0

#250 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 10 februarie 2023 - 02:20

Treaba cu datul inapoi pentru reintrare in bucla nu prea ar fi indicata. Vorbim de tramvaie lungi (Bozankaya) aflate si in curba, deci vizibilitate redusa.
Apropo, nu mai stiu daca tramvaiele Bozankaya se pot conduce ocazional si din spate? Am stat odata chiar in spate intr-unul si nu mi s-a parut ca s-ar putea conduce din spate.
0

#251 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 10 februarie 2023 - 10:09

A evoluat tehnologia de la tramvaiele anilor 60, in prezent exista camere de mers cu spatele si la masini ieftine, un tramvai modern ar trebui sa aiba camera in spate.
2

#252 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 12 februarie 2023 - 16:15

Vezi postareaFantoma Tramvaiului 3, la 10 februarie 2023 - 00:10, a spus:

Pai oricum de multe ori asa se si intampla, de exemplu la Shopping City sau la Gara. Sau ma gandesc ca in ultima instanta ar putea da cu spatele din statie pana inapoi in bucla, nu?



Sincer, eu nu cred ca vreun vatman ar da in spate pentru intrare in bucla pentru 5 - 6 minute intarziere ale celui din spatele sau ci cred ca va pleca mai bine el in avans decat sa faca manevre. Iar acel avans al primului tramvai se poate transforma intr-un avans si mai mare pe traseu scurtand astfel ecartamentul fata de tramvaiul de pe aceeasi linie cu el in defavoarea calatorilor...Iar al doilea tramvai care este deja in intarziere ar putea acumula intarziere si mai mare, pe principiul, cum patesc de prea multe ori si eu, cand te grabesti, toate semafoarele de pe traseu sunt pe rosu si cand nu esti presat de timp, toate semafoarele sunt pe verde...


Dar o varianta ar fi si asta cu statul in bucla insa cel care asteapta in bucla nu cred ca are informatia ca cel ajuns dupa el este in intarziere. Poate primi informatia tocmai de la vatmanul cu tramvaiul intarziat prin face to face sau prin vreun telefon...Toate astea pot intarzia tramvaiul si mai mult...

Deci cel mai simplu si corect este amenajarea a doua peroane paralele de plecare iar fiecare linie isi are peronul ei...La trei linii si doua peroane de plecare pot avea peron comun liniile care au frecventa mai redusa...
2

#253 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1091
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 12 februarie 2023 - 20:35

In fine, asta ar putea fi rezolvat si daca am avea statia de plecare inainte de bucla, tramvaiul facand bucla cand pleaca. Dar oricum nu se va face nimic de genul
0

#254 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 12 februarie 2023 - 21:14

Din cate stiu, oficial in toate buclele de intoarcere este interzisa prezenta calatorilor...
0

#255 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1091
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 13 februarie 2023 - 23:57

Exista un motiv pentru care e interzisa? Ca nu imi imaginez sa aiba vreun efect negativ pentru cineva. In Dambovita cand intorcea tramvaiul 9 sau 7 avea statia cum ar veni inainte de bucla, ca era una singura
0

#256 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 14 februarie 2023 - 12:11

Conform regulamentului actual, vad ca nu se mai interzice nimic de genul asta. Cititi si voi, poate mie mi-a scapat.
0

#257 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2363
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 14 februarie 2023 - 13:37

O lectura interesanta mulțumim pt update. Din păcate spiritul și litera legii se bat cap în cap uneori..
La art 6 aliniat J produce dezordine.. Si cineva care din greșeală sau rea voința sau nestiinta se înghesuie sa coboare pe ușa de urcare.. Se încadrează la contravenție..
La art 6 aliniat N clar nu e voie consum alcool sau fumat dar cu o linie de cocaina sau cu o seringă în vena sau cu tras din punga... Just asking
LA art 6 aliniat O tulburarea liniștii publice m am prins ca se refera la cerșit dar și când ai bafta sa prinzi tramvai cu 5 pasagere din mediul rural cu semnal GSM slab apuci sa afli între trei stații toată istoria neamului lor și păreri despre rude.. Am pățit asta..
La art 6 aliniat S m am prins again ca se refera la homeless și boschetari dar in litera legii și un zugrav venit de la munca sau un angajat RETIM în drum spre casa își ia contravenție..
Ar fi perfect sa fie aplicate cu fermitate în spiritul nu în litera textului legal
0

#258 Useril este offline   POLI™2012 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 381
  • Inregistrat: 06 martie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 februarie 2023 - 09:57

BV Cetatii - stadiu lucrari 10.02.2023



Sursa: frameD Future PRODUCTIONS
3

#259 Useril este offline   michidutza 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1223
  • Inregistrat: 26 iunie 16

Postat 02 martie 2023 - 17:01

Au aruncat ceva pamant intre sine...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: cetatii (1).jpg
  • Imagine atasata: cetatii (2).jpg
  • Imagine atasata: cetatii (3).jpg

0

#260 Useril este offline   Pablo 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 3418
  • Inregistrat: 09 aprilie 20
  • Sexul:masculin
  • Locatia:307220 Giroc, Zona Metropolitană Timișoara, Județul Timiș, Regiunea Vest
  • Interese:Proiecte, Construcții, Infrastructură și Investiții - legate de Municipiul Timișoara, Zona Metropolitană Timișoara & Polul de Creștere Timișoara, Zona Urbană Funcțională (ZUF) Timișoara, Județul Timiș, Regiunea de Dezvoltare Vest, Macroregiunea 4 - RO4 (NUTS 1), Euroregiunea DKMT și Banat

Postat 21 martie 2023 - 17:22

Se pregateste terenul pentru plantarea gazonului si se monteaza primele statii de tramvai noi. Stadiul lucrarilor pe bulevardul Cetatii din Timisoara

Citeaza

TIMISOARA. Sunt in plina desfasurare lucrarile de modernizare la bulevardul Cetatii din Timisoara, iar in prezent este pregatit terenul pentru prima linie de tramvai inierbata din oras si se lucreaza la montarea noilor statii de tramvai

Stadiul lucrarilor de modernizare se apropie de 80%, iar conform proiectului, pana la finalul anului, intregul santier ar trebui sa fie finalizat.

„Pe Cetatii linia de tramvai e montata si pregatim primul tronson cu pamant pentru lucrarile de inierbare.

Aici vom avea prima linie de tramvai cu iarba din Timișoara, o masura pentru reducerea poluarii si cresterea atractivitatii zonei.

E in probe si iluminatul public: toata reteaua a fost modernizata, noile corpuri de iluminat consuma cu circa 60% mai putin decat cele vechi. Lucrarea include si iluminat pentru pietonii si biciclistii care circula seara pe bulevard. Se lucreaza la primele statii de tramvai, complet accesibilizate pentru cei cu mobilitate redusa„
, a anuntat primarul Dominic Fritz pe pagina sa de Facebook.

Va reamintim, lucrarile sunt executate de Porr Construct, care s-a asociat cu alte 7 firme, si au fost prevazute sa dureze 3 ani, dintre care primele 6 luni au fost dedicate proiectarii.

Amplasamentul a fost predat constructorului de vechea administratie in septembrie 2020. Insa, proiectul pentru modernizarea Bulevardului Cetatii a fost revizuit si modificat de catre specialistii lui Dominic Fritz inainte de a incepe lucrarile.

Porr Construct e lider de asociere, iar tert este Porr Bau GmbH, in timp ce subcontractanti sunt Baicons Impex SRL, Imsat, Sanel, Swarco Traffic Romania, Manro SRL si SC Pesit Rom SRL.

In total, sunt refacuti 1,57 km de linie cale dubla de tramvai si reabilitati 25.800,94 mp de carosabil si 12.291,45 mp de trotuare. De asemenea, vor fi construite piste de biciclete, se va extinde spatiul verde, portiunea dintre sinele de tramvai urmand a fi inierbata. In proiect este cuprinsa si refacerea a 10 statii de tramvai.

Modernizarea Bulevardului Cetatii trebuiea sa fie gata in septembrie 2023, insa termenul a fost extins pana la sfarsitul anului.

Constructorii primesc pentru lucrare peste 17 milioane de euro cu TVA.

0

Arata acest topic


  • (33 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi