STP Timișoara Forum: Vatmanii STPT - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (19 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Vatmanii STPT Evaluare topic: ***** 1 Voturi

#261 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 10 decembrie 2011 - 10:39

Avem ora si locatia... Daca in acel interval au trecut mai multe tramvaie 1, care avea vatmanita.. Aflam simplu :respekt:


@emilut

De multe ori am impresia ca doar voi intelegeti circulatia, si toti calatorii sunt pe langa... Cred ca majoritatea dintre noi care activam deja de o vreme pe acest forum, suntem in claritate cu situatia de pe teren, si chiar si asa nu cred ca graficul, stresul si ce ai mai enumerat scuza in vre-un fel reactia vatmanitei. Iti dau dreptate in cele spuse despre acesti factori, insa intodeauna s-a spus. Nimeni nu ii leaga de scaunul vatmanului. Este o munca cu un factor de stres RIDICAT. Si cum se face ca din >150 vatmani, (sau cati o fi exact) doar vreo 20-30 se invart intr-un cerc vicios de a avea evenimente, de a fi in gura presei si etc.?

Sa o luam mai personal? Tu de ce nu ai aparut intr-un articol de genul? De ce iti poti pastra calumul in zecile de situatii povestite chiar de tine? Pentru ca te poti controla.
Ba merg mai departe. Troleibuze. De ce se face ca tata Veta plecata de langa cratita (roscata. Probabil multi dintre noi o stiu), nu are zile cand nu face crize de nervi pe diverse teme? O vad zilnic pe 15. Si tot pe 15, si tot zilnic il vad si pe soferul Duta (sosia lui Semir, si poreclit printre colegi si "Husein") care nu odata a reusit sa face incredibilul, cand toti cei 4 colegi deai sai au luat-o la pierdere din diverse motive, el si-a tinut graficul depasindu-i pe toti 4?

Iti voi spune de ce! Exista oameni care sunt facuti pentru asa ceva. Rezista si fac in asa fel icnat sa fie bine, dupa putinetele lor.

Iti voi spuen 3 vatmani si soferi de troleu daca vrei, care ii cunosc personal sau nu, care au facut diverse "minuni" pentru a tine chair graficul imposibil. Si stii de ce? Petru ca nu sunt impinsi de colegi (mai vechi (a se citi de pe vremea lui Ceasca) care ii imping spre "pierdere"...
0

#262 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 decembrie 2011 - 11:06

Vezi postareacseh_17, la 10 decembrie 2011 - 10:39, a spus:

Avem ora si locatia... Daca in acel interval au trecut mai multe tramvaie 1, care avea vatmanita.. Aflam simplu :respekt:

Hmmm... nu e simplu. In Radfleet nu vad planificarea din zilele anterioare, decat cea din ziua curenta. Deci nu am cum sa aflu ce vagoane au fost ieri pe linia 1. (asta din datele la care am eu acces). Sa iau pe rand toate tramvaiele din lista si sa vad care a trecut pe acolo in acel interval orar, dureaza prea mult. :welcome:
0

#263 Useril este offline   marione 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 176
  • Inregistrat: 12 octombrie 11

Postat 10 decembrie 2011 - 12:11

Vezi postareaemilut, la 10 decembrie 2011 - 08:17, a spus:

Mda. Este evident că nici Adrian Panduru (autorul articolului) şi nici colegul aristotelro nu au cunoştiinţă de problemele cu care se confruntă "şoferii" de tramvai, şi de alte mijloace de transport în comun.
Vătmăniţa nu se grăbea nici la discotecă, nici la restaurant. Încerca doar (criminal???) să respecte graficul de circulaţie. Acel semafor are ciclul de 90 de secunde, nicidecum de "câteva". Ora la care s-a petrecut "agresiunea" este una de trafic maxim, iar piederea unui "verde" se traduce în minute de întârziere sancţionate la fel de drastic de acelaşi tip de reporteri, şi de călătorii nervoşi care aşteaptă tramvaiul la gară sau pe traseu. Aceşti "oameni de presă" se simt mari şi tari atunci când au ocazia să lovească cu pixul în nişte simplii angajaţi obligaţi să respecte graficele idioate concepute de nişte indivizi care nu au habar de ceea ce se întâmplă în stradă. Când însă, vine vorba de studierea adevăratelor cauze care conduc la un astfel de comportament, reporterii noştri se mulţumesc cu gustărica oferită de primărie sau de RATT, "uitând" să-i interpeleze pe cei cu adevărat răspunzători. Din cauza necesităţii unei economii devenită obligatorie în condiţiile în care investiţiile s-au relizat doar în domeniile auxiliare, s-a redus numărul de unităţi aflate pe trasee şi s-au redus drastic timpii de parcurgere a traseelor. Deci!!!!!!!!
Nu scuz comportamentul vătmăniţei, decât prin acumularea unei imense doze de stres, provenită din 3 surse: traficul, graficul şi călătorii.
Aş vrea ca domnul(?) reporter să stea lângă un şofer (vatman) timp de 8 ore, cu graficul în mână, şi apoi să vorbească.


Deci e vina calatoriilor ca nu a reusit vatmanita sa respecte graficul.In concluzie trebuie sa mergem toti la un curs de cumintenie.Sincer Emilut tie sa fiifost in locul calatorului care face bilet iti convena sa te injure cineva?
Si chiar pentru un verde.Sa iti spun ceva interesant : mai mult de jumate din soferi ratt nu smnalizeaza cand pleca din statiisi chiar daca au prioritate macar sa stim si noi si totusi nu ne oprim sa ii injuram cum fac ei cu noi cand pierd un verde
0

#264 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 10 decembrie 2011 - 12:27

Nu ai înţeles nimic din cele ce le-am spus. Aş putea să argumentez punctual, dar nu mai insist, convins fiind de inutilitatea demersului.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 10 decembrie 2011 - 12:28

0

#265 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 decembrie 2011 - 12:42

Eu cred ca si articolul este scrin intr-o maniera gresita, cred ca mai erau 101 modalitati in plus de a-l scrie/ formula, asa ceva nu ajunge decat pe bloguri personale nu in presa. Oricum treaba este cu 2 taisuri, dar dupa parerea mea daca presa este atat de "grijulie" cu calatorii sa faca o campanie pentru educarea calatorilor si a pietonilor (ma mir ca pe vremea raposatului asa ceva exista, iar azi in epoca ... nu exista). Eu unul nu tin cu nimeni in articolul asta, situatii de astea vad zilnic in mai multe locatii, dar sunt impotriva la astfel de articole scrise de un "copil frustrat" si arogant, care parca ar avea ceva personal cu cel despre care scrie, eu stiu ca intr-un articol ar trebuii sa fii cat de cat impartial, sa prezinti problema in intregime si sa il lasi pe cititor sa judece cine e cel cu "musca pe caciula".

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 10 decembrie 2011 - 13:38

0

#266 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 10 decembrie 2011 - 13:12

Vezi postareamarione, la 10 decembrie 2011 - 12:11, a spus:

iti spun ceva interesant : mai mult de jumate din soferi ratt nu smnalizeaza cand pleca din statiisi chiar daca au prioritate macar sa stim si noi si totusi nu ne oprim sa ii injuram cum fac ei cu noi cand pierd un verde

Cu scuzele de rigoare pt modul de adresare, afirmaţia de mai sus este o minciună. Niciun şofer nu-şi riscă permisul şi jobul, comiţând o astfel de eroare.

Vezi postareaGygyman6, la 10 decembrie 2011 - 12:42, a spus:

Eu cred ca si articolul este scrin intr-o maniera gresita, cred ca mai erau 101 modalitati in plus de a-l scrie/ formula, asa ceva nu ajunge decat pe bloguri personale nu in presa. Oricum treaba este cu 2 taisuri, dar dupa parerea mea daca presa este atat de "grijulie" cu calatorii sa faca o campanie pentru educarea calatorilor si a pietonilor (ma mir ca pe vremea raposatului asa ceva exista, iar azi in epoca ... nu exista). Eu unul nu tin cu nimeni in articolul asta, situatii de astea vad zilnic in mai multe locatii, dar sunt impotriva la astfel de articole scrise de un "copil frustrat" si arogan, care parca ar avea ceva personal cu cel despre care scrie, eu stiu ca intr-un articol ar trebuii sa fii cat de cat impartial, sa prezinti problema in intregime si sa il lasi pe cititor sa judece cine e cel cu "musca pe caciula".

Corect! :respekt:

Aceasta postare a fost editata de emilut: 10 decembrie 2011 - 13:13

0

#267 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 decembrie 2011 - 13:24

AristotelRO , il cunosti personal pe cel ce a scris articolul ? Daca da , eu si alti cativa colegi de forum ii propunem o invitatie intr-o zi , cand se poate in care sa faca pe co-pilotul vatmanului .

Aceasta postare a fost editata de Raoul94: 10 decembrie 2011 - 13:24

0

#268 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 10 decembrie 2011 - 13:27

Vezi postareacseh_17, la 10 decembrie 2011 - 10:39, a spus:

Avem ora si locatia... Daca in acel interval au trecut mai multe tramvaie 1, care avea vatmanita.. Aflam simplu :respekt:


@emilut

De multe ori am impresia ca doar voi intelegeti circulatia, si toti calatorii sunt pe langa... Cred ca majoritatea dintre noi care activam deja de o vreme pe acest forum, suntem in claritate cu situatia de pe teren, si chiar si asa nu cred ca graficul, stresul si ce ai mai enumerat scuza in vre-un fel reactia vatmanitei. Iti dau dreptate in cele spuse despre acesti factori, insa intodeauna s-a spus. Nimeni nu ii leaga de scaunul vatmanului. Este o munca cu un factor de stres RIDICAT. Si cum se face ca din >150 vatmani, (sau cati o fi exact) doar vreo 20-30 se invart intr-un cerc vicios de a avea evenimente, de a fi in gura presei si etc.?

Sa o luam mai personal? Tu de ce nu ai aparut intr-un articol de genul? De ce iti poti pastra calumul in zecile de situatii povestite chiar de tine? Pentru ca te poti controla.
Ba merg mai departe. Troleibuze. De ce se face ca tata Veta plecata de langa cratita (roscata. Probabil multi dintre noi o stiu), nu are zile cand nu face crize de nervi pe diverse teme? O vad zilnic pe 15. Si tot pe 15, si tot zilnic il vad si pe soferul Duta (sosia lui Semir, si poreclit printre colegi si "Husein") care nu odata a reusit sa face incredibilul, cand toti cei 4 colegi deai sai au luat-o la pierdere din diverse motive, el si-a tinut graficul depasindu-i pe toti 4?

Iti voi spune de ce! Exista oameni care sunt facuti pentru asa ceva. Rezista si fac in asa fel icnat sa fie bine, dupa putinetele lor.

Iti voi spuen 3 vatmani si soferi de troleu daca vrei, care ii cunosc personal sau nu, care au facut diverse "minuni" pentru a tine chair graficul imposibil. Si stii de ce? Petru ca nu sunt impinsi de colegi (mai vechi (a se citi de pe vremea lui Ceasca) care ii imping spre "pierdere"...

Mă aşteptam la o reacţie de acest gen din partea unei alte categorii de useri. M-ai surprins, oarecum neplăcut.
Dacă Husein al tău posedă veleităţi de "Schumacher", e treaba lui. Eu unul, nu sunt dispus să risc, încălcând regulile de circulaţie. Oricum, mai pişc câte un galben, sau îmi impun câteodată prioritatea când nu ar fi cazul. Dar, nu mă apuc de depăşit colegii care ţin la siguranţa lor şi a călătorilor.
Cred că nu ai citit toată postarea mea, altfel ai fi aflat că nu o scuz pe vătmăniţă pt comportamentul ei.
Dar, nici tu nu eşti în măsură să judeci dpdv al călătorului, dimensiunea stresului la care suntem supuşi. Atunci când nu conduc, şi stau lângă un coleg, nu resimt frustrările lui, pt că nu sunt implicat direct. Dar, nici nu-mi doresc să mă aflu în locul lui.
0

#269 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 10 decembrie 2011 - 13:50

Crede-ma ca toti suntem oameni. FIe asa fie in alt fel. Si faptul ca soferul pe care il mentionam ("Schumacher" nu il cunoesc personal ci din vedere) are aceste calitati, nu cred ca este ceva de neglijat. Oricum TU, sau alti sofer/vatmnai nu o sa recunoasca nici cu pistolul la tampla ca exista modalitate, si posibilitate da a face, intr-un sau alt fel. Fiecare vede si tine partea lui de parere, si viziune, si asa mi se pare corect. Nu ma astept ca tu sa imi impartasesti parerea, sau invers. Insa un lucru este cert. Fie stres sau nu, nu cred ca aceasta discutie isi are in vre-un fel rostul. Vatmanita a gresti, sufera cu nervii probabil:

1. Nu prea mai are ce cauta in ceasta meserie, pentru propria si sanatatea familie, in primul rand, si apoi pentru calatori
2. Cel care a scris articolul, este o persoana temperamentala, eu il inteleg, scriam in acelasi mod acel articol, intr-un moment de nervozitate
3. Cei care apara una sau alta dintre parti (vatman - calator) nu sunt obiectivi deloc, si nu vad situatia reala.


Iar ca sa iti replic la propozitia despre "riscatul pentru calatori si propria sanatate". Pe 16 exista un sofer, care la 5 minute intarziere incepe pierderea. Tu ca si cel din spatele lui ce faci? (Il depasesti, esti categorizat Hamilton si altii, stai in spatele lui si mergi l;a pierdere, si esti catalogat de calatori si ceilalti un nimeni). SI defapt aici este problema. Unul ii trage pe toti. Daca acel inger pazitor, s-ar agita un pic, nu cred ca nu ar putea recupera.

Pentru ca multi nu vad o astfel de problema, insa un semafor pierdut poate insemna mai mult pentru un calator decat pentru vatman, care primeste un amarat de mesaj pe OBC, insa nu stii ce poate pierde calatorul. Si pe tema asta sa nu dezvoltam teoria chibritului.
0

#270 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 10 decembrie 2011 - 15:17

Pt unul care a petrecut alături de şoferi şi vatmani, zeci, poate sute de ore, ai o poziţie niţel cam războinică faţă de ei. Mă aşteptam la mai multă înţelegere şi îngăduinţă (măcar) din partea ta. Colegii Viktor, Visor şi alţii, sunt mult mai permisivi în ce priveşte acuzele aduse categoriei inferioare şi subumane, a şoferilor şi vatmanilor. De fapt, pe undeva, am cam început să-mi dau seama de o anumită schimbare de atitudine în cazul tău, atunci când ai recunoscut că îţi place să cobori pe uşa 1, satisfăcându-ţi astfel un capriciu copilăresc, fără a lua în considerare consecinţele. Ce denotă din asta, te las pe tine să concluzionezi.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 10 decembrie 2011 - 15:18

0

#271 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 decembrie 2011 - 15:25

Cred că un aspect nu e clar în chestiune: conducătorii de MTC sunt servitori când sunt la "butoane", tot aşa cum eu sunt servitor 8 ore pe zi cât sunt la muncă pe plantaţia altora. În afara profesiilor liberale (medici, avocaţi, liber-profesionişti) majoritatea suntem simple automate.

În condiţiile astea, călătorul are a nu fi tratat în nici un fel fără respect sau mal-tratat. Să-l înjuri sau să i te adresezi nerespectuos nu e voie, şi ar trebui sancţionat în moduri groaznice. Să-l bruschezi prin felul de condus pentru că te laşi condus de nervi nu e voie, şi ar trebui sancţionat în moduri indescriptibile. Ai probleme la muncă? Ţi le rezolvi cu şefii.

Cel puţin la noi ăla care face pe nebunu' în contact direct cu clienţii este imediat luat în vizor. Clientul nu răspunde la mailuri şi întrebări? Îl rugăm frumos să o facă, totuşi. Clientul nu trimite documentele care ne sunt necesare? Îl rugăm frumos să o facă. Clientul observă că s-a făcut o greşeală? Sar toţi cei implicaţi şi corectează, iar la greşelile din vina noastră clientul nu mai este taxat. Pune clientul o întrebare persoanei incorecte? Nu e voie să răspundem cu "nu e treaba mea", ci avem a indica persoana de contact care îi poate ajuta. Iar ca strategie de management - în contact cu clienţii intră doar un număr de angajaţi, care sunt pregătiţi pentru asta şi ştiu ce-i voie şi ce nu. Pentru că un client nemulţumit e un client pierdut, şi cine vrea asta?

Aşa căă ... putem găsi scuze şi explicaţii pentru comportamentul anumitor şoferi/vatmani, sigur că da. Doar că uneori nu suntem interesaţi să găsim scuze. Aveţi probleme cu şefii? Rezolvaţi-le cu şefii. Ca şi călător vreau să ajung la destinaţie fără să am nevoie a discuta cu conducătorul vehiculului, fără nervi, fără apostrofări. Mă doare (şi cred că vorbesc în numele oricui) la 3 metri în faţa tramvaiului ce probleme are vatmanul care conduce maşinăria. Să şi le rezolve, stând şi clocind pe ele şi răbufnind din când în când ele sigur nu se rezolvă.

P.S.1 : Da, suntem oameni şi putem să avem empatie faţă de alţii. Dar nu încercaţi să jucaţi cartea empatiei de fiecare dată când ceva merge prost. E deja uzată.

P.S.2 : Da, articolul de "presă" e incredibil de prost scris.
0

#272 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 10 decembrie 2011 - 16:19

Să încerc punctual.
- Relaţia noastră cu şefii se rezumă la "Să Trăiţi". Altfel, zburăm precum naveta spaţială. Toate sugestiile noastre s-au soldat cu ameninţări, sau cu ignorare în cel mai bun caz. Ei sunt deţinătorii adevărului absolut, stăpânii Olimpului. Din arealul călduţ al birourilor, transportul în comun poate părea un basm al fraţilor Grimm. În urma miilor de sesizări, nici astăzi nu avem graficele concepute de aşa natură încât să ne permită circulaţia în limitele legislaţiei rutiere. În plin secol XXI, nu avem asigurate la toate liniile toalete. La şedinţele cu reprezentanţii conducerii, nu se mai prezintă nimeni, pt că timpul a demonstrat că e vorba de o pierdere de vreme. Noi spunem, noi auzim.
- Transportul urban presupune anumite manevre în trafic. Uneori, acestea pot fi bruşte, determinate de situaţia din trafic. Evident, aici fac abstracţie de cazul apărut în "presă", în care pare a fi vorba de un fel de răzbunare. Tocmai din acest motiv, mtc-urile sunt prevăzute cu bare pt susţinere. La fel de evident, atunci când un conducător de mtc efectuează o manevră bruscă pt a evita o coliziune, cei care nu au acces la câmpul vizual al acestuia, îl înjură de mama focului, de parcă şoferul sau vatmanul ar fi trebuit să comită accidentul pt a evita lovitura la cot suferită de cutărică.
- Da. Găsesc scuze, dar nu le inventez, ci doar le filtrez. Ele există, ca în mai toate domeniile de activitate. Tot aşa cum există şi exemple nescuzabile.
- Este foarte simplu să pretinzi unei persoane să-şi păstreze calmul, în condiţiile în care mediul în care îşi desfăşoară activitatea este unul stresant prin excelenţă. Cred că fluctuaţia personalului de bord din cadrul RATT vorbeşte de la sine. Au mai rămas doar "bătrânii" lipsiţi de orice altă perspectivă, şi mai tinerii care vor pleca deîndată ce-şi vor găsi un alt job.
- Servitori? OK! Să nu uităm totuşi, că şi servitorii sunt la rândul lor oameni, posesori de sentimente (bune sau rele) şi supuşi greşelii. Doar alegerea meseriei a determinat ca ei să fie mai expuşi public. Probabil, aceeaşi caţă care fură de la locul de muncă adezivul pe care ar fi trebuit să îl aplice pantofilor mei dezlipiţi după doar două zile de purtat, mă înjură pt că am întârziat două minute.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 10 decembrie 2011 - 16:19

0

#273 Useril este offline   aristotelro 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 388
  • Inregistrat: 15 noiembrie 11
  • Sexul:masculin

Postat 10 decembrie 2011 - 16:20

Vezi postareaRaoul94, la 10 decembrie 2011 - 13:24, a spus:

AristotelRO , il cunosti personal pe cel ce a scris articolul ? Daca da , eu si alti cativa colegi de forum ii propunem o invitatie intr-o zi , cand se poate in care sa faca pe co-pilotul vatmanului .



Nu-l cunosc nici pe ziarist nici pe vatmanita. Pur si simplu am atras atentia asupra articolului. Oricine de pe forum ar fi facut-o.
Imi pare si mie rau ca articolul a lezat; cred ca stresul, graficul si traficul sunt cuvintele cheie pentru unele derapaje verbale. Sunt de acord si ca articolul e prost scris (poate nu e scris de jurnalist: uneori sursele jurnalistilor scriu textele.

Totusi atitudinea vatmanitei e regretabila. Cum sa injuri calatorii pentru ca - din cate am inteles - o baba si-a scapat ceva pe jos si a trebuit sa astepte dupa ea tramvaiul? Data viitoare are doua variante: se urca pe baba sau merge jos sa o ajute.

Am vazut odata un sofer de autoturism care pierdea verdele pentru ca un pensionar trecea prea incet pe zebra. Ce-a facut soferul de autoturism? A scos capul pe geam si a ajutat mosul sa treaca folosindu-se de o motivatie verbala: "Tu-ti gura mati de bosorog treci odata ca ai rosu"
0

#274 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 11 decembrie 2011 - 01:43

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 10 decembrie 2011 - 10:02, a spus:

Daca reporterul ne dadea si un numar de vehicul, nu doar "tramvaiul 1", puteam afla exact cat a pierdut tramvaiul la semafor.


Daca poza e facuta in tramvaiul cu pricina, atunci vagonul era 3552(vagon de linia 1).
0

#275 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 11 decembrie 2011 - 10:45

Cu ajutorul lui Viktor care ne-a dat numarul vagonului, avem si datele cazului:

1 - vagonul ajunge in statia Tv Continental la ora 12:27:37
2 - vagonul stationeaza in statia respectiva pana la ora 12:30:56 (199 secunde)
3 - vagonul opreste in statia Libertatii la ora 12:32:21 (pentru comparatie, aici sta in statie pana la 12:32:52, deci 31 de secunde)
4 - pe traseul Continental - Regele Carol vagonul nu depaseste viteza de 35 km/h. De la Regele Carol si pana la Gara atinge viteza de 41 km/h.
Restul e can-can.

Cat de mult i-a afectat respectarea graficului acest lucru nu pot sa spun, dar e clar ca nu erau doar cateva secunde, asa cum scrie in articol. :so pe iei:
0

#276 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 11 decembrie 2011 - 14:59

I-a afectat cu siguranta acei 199 secunde... O stationare cat pentru 3 statii.
0

#277 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 11 decembrie 2011 - 16:04

Nu ma mai bag in aceasta discutie ca nu are sens. Inloc sa fim obiectibi o trage fiecare pe partea lui subiectiva.

Ce concluzie mi-am tras eu, este ca:

-daca dimineata vreau sa-mi cumpar bilet, si tanti de la chisoc se misca mai greu si din cauza ei peird troleul => intarzii de la servici/scoala, pot sa o trimit pe zari mai indepartate, ca doar eu sunt zeus, si mi se va da dreptate de catre colegii mei de breazda.

-daca soferii si vatmanii au parte de tot stresul de pe lume, si pentru asta trebuie ocrotiti!
0

#278 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 11 decembrie 2011 - 17:47

Cristi, eu zic ca am fost obiectiv. Am prezentat tehnic datele cazului fara a tine partea nimanui. Desigur ca nimeni nu e de acord cu injuriile debitate de vatman. Nici nu am comentat acest lucru. Pur si simplu am postat datele din Radfleet asa cum se astepta toata lumea.
0

#279 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 11 decembrie 2011 - 18:59

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 11 decembrie 2011 - 17:47, a spus:

Cristi, eu zic ca am fost obiectiv. Am prezentat tehnic datele cazului fara a tine partea nimanui. Desigur ca nimeni nu e de acord cu injuriile debitate de vatman. Nici nu am comentat acest lucru. Pur si simplu am postat datele din Radfleet asa cum se astepta toata lumea.


Credeti ca ma refeream la dvs? :rad_masa: In nici un caz :clap2: (cunosc situatia). Ma refeream la ceilalticolegi care nu sunt dispusi sa dispusi sa accepte cateodata si realitatea CRUDA! Si aici dAimon a pus punctul pe i.
0

#280 Useril este offline   lloner 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 240
  • Inregistrat: 27 martie 08

Postat 20 ianuarie 2012 - 10:57

Va rog sa va instruiti vatmanii SA PUNA PLACUTA CU RETRASU-N DEPOU DE LA CAPAT DE LINIE!!! E A DOUA ZI CONSECUTIV IN CARE MA URC IN TRAMVAI SI AJUNG PE ALTA LINIE!!! NU SE POATE ASA CEVA!!! VA BATETI JOC DE NOI IN CEL MAI CRUNT MOD CU PUTINTA!!! APOI PIERD IN STATII NECUNOSCUTE ZECI DE MINUTE CA SA MA INTORC PT CA VIN TRAMVAIELE DIN AN IN PASTI!!! Sau nu mai deschideti usile si nu mai pacaliti lumea daca mergeti la depou!!! Sau bagati alt tramvai in spate care merge pe linia normala!! Aveti o placere sadica de a va bate joc de noi!!! Daca eu sunt concediat pe motiv sa intarziere repetata ma despagubiti voi?? Pt ce platim ditamai preturile pe abonamente??

Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 16 februarie 2012 - 19:05

0

Arata acest topic


  • (19 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi