STP Timișoara Forum: Vatmanii STPT - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (19 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Vatmanii STPT Evaluare topic: ***** 1 Voturi

#221 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 17 februarie 2011 - 00:13

Vezi postareaiulius, la 16 februarie 2011 - 23:24, a spus:

cea ce scrie pe grafic nu cocorda cu obc-ul

Graficele pe hartie trebuie sa contina aceleasi date ca cele de pe OBC. Daca avem acest sistem modern, nu inteleg de ce se mai folosesc graficele tiparite. :clap2:
Oricum, dispecerul coordoneaza traficul (sau ar trebui sa o faca) dupa datele din Radfleet, nu dupa graficele pe hartie aflate la bordul tramvaiului. :(
0

#222 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 17 februarie 2011 - 10:38

Si aici iar o dam inapoi la principalul vinovat! Dispecerul! Si to asa, si tot asa...
0

#223 Useril este offline   iulius 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 86
  • Inregistrat: 12 decembrie 10

Postat 17 februarie 2011 - 13:32

pai daca vatmanii trebuie sa circule dupa obc, la ce mai e nevoie de dispecerii? Se platesc niste salarii ptr ce? Ca sa scrie masaje de genul "respecta graficul" , "felicitari" .Vatmanii oricun stiu ca trebuie sa recupereze daca raman in urma si nu cred ca se omoara dupa felicitarile lor
0

#224 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 17 februarie 2011 - 14:04

Pai si daca ar circula dupa graficele pe hartie nu ar fi acelasi lucru? :eusa_think:
Nu exista transport in comun fara dispecerizare niciunde in lume. Gandeste-te ca mai apar si situatii speciale (accidente, deraieri, pene, defectiuni, etc), dar si la nevoia de a avea pe cineva care controleaza si coordoneaza activitatea. Fara dispeceri soferii si vatmanii s-ar simti necontrolati si probabil ca nu ar mai respecta nici un fel de grafic.
Oricum, s-a redus numarul dispeceratelor si al dispecerilor odata cu introducerea sistemului de monitorizare a flotei.
0

#225 Useril este offline   fan 

  • Vatman
  • Grup: Conducator vehicule
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 11 iunie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Tramvaiele

Postat 19 februarie 2011 - 19:55

Buna seara tuturor!
Asa e, subscriu, OBC- ul e baza si asta spun in cunostinta de cauza, de ex. graficele de sambata-duminica la linia 2 pe portiunea traian-padure-traian sunt gresite (cel putin in ianuarie asa erau) si chiar asa, incetul cu incetul graficele ar trebui retrase, iar vizavi de plecatul mai repede de la capete.... e simplu, per total (pe tura) minutele sunt OK, doar ca timpul e prost repartizat pe sectoare si de aceea incercam variante de echilibrare, in niciun caz nu se pleaca mai repede la turele "de baza" (ultimele sau primele plecari de la capete, deci relax.
Mai importanta ar fi deschiderea unei discutii vizavi de faptul ca, e absolut aiurea sa ai 70 minute/tura ziua la ora 14 (de ex pe 2) si tot atatea minute seara stiind ca dupa ora 21 traficul e mult mai lejer si mai mult de 60-65 de minute nu ti-ar trebui sa faci tura, dar cred ca si asta s-ar putea rezolva.
0

#226 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 21 februarie 2011 - 20:19

Vezi postareafan, la 19 februarie 2011 - 19:55, a spus:

Mai importanta ar fi deschiderea unei discutii vizavi de faptul ca, e absolut aiurea sa ai 70 minute/tura ziua la ora 14 (de ex pe 2) si tot atatea minute seara stiind ca dupa ora 21 traficul e mult mai lejer si mai mult de 60-65 de minute nu ti-ar trebui sa faci tura, dar cred ca si asta s-ar putea rezolva.


Ma bucur ca te-ai reintors!
Macar atunci apuci sa mai imbuci ceva, ca pana la "pauza de masa" care e acordata dupa intrarea in depou e mult timp.
0

#227 Useril este offline   Goldmember 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 259
  • Inregistrat: 10 decembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 iunie 2011 - 10:10

Cred ca aici e locul potrivit unde m-am gandit sa relatez foarte pe scurt un incident petrecut ieri seara (12.06.2011 la ora 23:10).Ma aflam in statia de tramvai Damvotia asteptand tramvaiul 2.Pe panoul electronic scria "Linia2...14min",moment in care un tramvai 2 venea dinspre Iosefin.Opereste in statie si sta,ma uit prin geam la vatman si fac semn intrebandu-l daca se intoarce(adica daca mai face o tura),acesta se uita urat la mine si i-mi face semn ducand degetul la tampla;cum ca eu as fi tampit.Ok,ma fac ca nu inteleg mesajul lui.Vatmanul coboara,cu graficul si foaia de parcurs in mana si intra in dispecerat.Intre timp inca 2 doamne care se aflau in statie ma intraba daca tramvaiul 2 mai pleaca spre centru.Raspund ca nu stiu,dar o sa-l intreb pe vatman cand iese din dispecerat.vazand ca acesta se intoare spre tramvai fara foaia de parcurs si fara grafic,ma indrept inspre el si zic:

EU:Spuneti-mi va rog,va retrageti sau mai faceti o tura?
VATMAN:Ba,da'ce-s eu,birou de informatii?Du-te la ala acolo inauntru si intreaba!(zice el aratand spre dispecerat).Ce vrei ba de la mine?
EU:Pai acolo scrie "Accesul interzis persoanelor straine" iar de la dumneavoastra ma asteptam la mai mult bun simt!
...Vatmanul se infurie si vine amenintator spre mine,cele 2 doamne se retrag,efectiv speriate de comprtamnetul vatmanului.Ajunge in fata mea si urla:
VATMAN:Nu ti-e bine?Ia mai zi odata ce ai zis!..(se afla sub nasul meu,eu am aprox 1,85 si 90kg)
EU:Puteti vorbi si pe alt ton?Am spus si repet ca va lipseste bunul simt!.....

....intre timp ajunsese un tramvai de pe Linia 1,doamna vatman i-mi zice sa-l las in pace ca asa e el,nu-l mai schimba nimeni.Iese si dispecerul din birou sa vada ce se intampla ca asta urla ca apucatul acolo.Vatmanul se urca in tramvai,face bucla si opreste in statie...cam asa s-a terminat totul.

Descriere vatman:cam 1,70,durduliu,mustata,tricou marinaresc(cu dungi orizontale) cu burta. Nr vagon:3472

Desigur as putea merge marti sa-i fac o reclamatie nesimtitului de vatman,idee sugerata si de catre cele 2 doamne care erau un statie si care ziceau ca vin si ele cu mine.
E posibil ca un astfel de individ sa aiba drept de munca,drept de vot si sa fie integrat in societate,mai ales afland ca asa se poarta tot timpul.
0

#228 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 iunie 2011 - 10:35

Pai si eu zic ca e mai bine sa-i faci o reclamatie scris. Sefii lui vor lua masurile ce se cuvin.
0

#229 Useril este offline   rodicamaria 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 8
  • Inregistrat: 17 ianuarie 10

Postat 18 septembrie 2011 - 16:05

Au voie vatmanii sa poarte convorbiri interminabile la telefonul mobil in timp ce conduc ?De ex. o doamna,miercuri sau joi dimineata(14-15.09),pe linia tramvaiului 2,tren 168,a vorbit neintrerupt din Pta Traian pana la UMT.Dar vreau sa va spun ca in Pta Traian cand m-am urcat in tramvai vorbea,a schimbat macazul tot vorbind,ne-a dus tot in hopuri-frana-mers-am coborat la UMT si am lasat-o tot vorbind.Si debita niste prostii....
Este o obligatie a vatmanilor sa nu fie atenti la trafic ,sa puna in pericol sanatatea-integritatea pasagerilor?Si daca le spui ceva raspund urat:am primit un raspuns odata de genul:"nu ma mai enervati si dvs,mergeti la Ciuhandu ca l-ati votat!"Poate un control psihologic ar ajuta,poate o vacanta mai prelungita.
0

#230 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 18 septembrie 2011 - 16:41

Nu, desigur ca nu au voie sa vorbeasca la telefonul mobil fara un kit "maini libere". Controale psihologice se fac periodic (6 luni) dar acestea nu pot opri acest fenomen. Politia este cea care poate aplica sanctiuni in aceste cazuri ca si oricarui conducator de vehicul.
0

#231 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 18 noiembrie 2011 - 19:50

Banuiesc ca niciodata nu o sa ghiciti cine conducea azi tramvaiul #3552 pe linia 1.... :w00t: :censored:
0

#232 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 18 noiembrie 2011 - 21:16

Cel implicat in accidentul cu fata, nu?
0

#233 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 18 noiembrie 2011 - 22:11

Corect...


3-0 pentru "crima", si lipsa de interes


P.S. cele 3 vin de la Banatul, stalpul (acelasi vatman), ca si fetita, si tipul de la gara... Amandoi inca lucreaza la RATT.
0

#234 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 noiembrie 2011 - 23:44

Pai ce solutie s-a dat din partea judecatoriei? Cumva NUP in baza faptului ca victima nu trecea pe trecere?

Oricum e komplicata situatia ... m-as fi asteptat omul sa primeasca un time-out ceva mai lung. Poate n-o fi existand destul personal de bord ..
0

#235 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 20 noiembrie 2011 - 05:22

Dacă fata nu a traversat pe unde trebuia şi vatmanul nu era băut nu ai ce sancţiune să îi dai dpdv legal.
Administrativ e altă fază... de exemplu, la RATB se face o anchetă paralelă cu cea a Miliţiei în caz de accident. Dacă RATB decide că şoferul nu e vinovat (chiar dacă Miliţia zice că e vinovat şi îl lasă pieton), atunci şoferul e reîncadrat pe alt post (unde nu are nevoie de permis) până îşi recuperează permisul (sau definitiv dacă i se anulează permisul).
0

#236 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 noiembrie 2011 - 12:19

Bun, totusi nu poti face o justitie paralela. Daca justitia se pronunta si spune ca vatmanul e nevinovat, RATT trebuie sa respecte decizia acesteia si nu are ce masuri sa ia impotriva vatmanului (in caz contrar acesta va da in judecata regia si castiga cu cel mai prost avocat)
Din moment ce acesta conduce inca, inseamna ca are permisul sau cel putin dovada, pana la pronuntarea sentintei.
0

#237 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 20 noiembrie 2011 - 12:36

Dosarul se va instrumenta oricum. E vorba de ucidere din culpă. Nu se poate da NUP.
Dovada nu se poate prelungi la infinit. Vatmanul va sta "pe bară" până la soluţionare.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 20 noiembrie 2011 - 12:37

0

#238 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 noiembrie 2011 - 17:38

Pai, e ucidere din culpa si daca nu era pe trecerea de pietoni? Eu stiam ca dovada se prelungeste de cate ori e nevoie, pana la pronuntarea sentintei. :respekt:
0

#239 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 20 noiembrie 2011 - 17:43

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 20 noiembrie 2011 - 12:19, a spus:

Daca justitia se pronunta si spune ca vatmanul e nevinovat, RATT trebuie sa respecte decizia acesteia si nu are ce masuri sa ia impotriva vatmanului (in caz contrar acesta va da in judecata regia si castiga cu cel mai prost avocat)

Orice organizatie are dreptul de a scapa de angajatii care-i fac numele de ras, chiar daca in mod legal ei nu se fac vinovati de nimic. Unii angajatori verifica chiar ce scriu angajatii lor pe bloguri/twitter sau ce poze pun pe Facebook.

Vezi postareaemilut, la 20 noiembrie 2011 - 12:36, a spus:

Dosarul se va instrumenta oricum. E vorba de ucidere din culpă.

Pe ce va bazati? Din cate am inteles, viteza in momentul impactului era redusa mult sub 50km/h, prin urmare vatmanul se poate spune ca-si luase precautiile necesare inaintea trecerii. Din moment ce victima a traversat prin loc nepermis se poate argumenta ca e caz fortuit - conducatorul n-a mai putut evita accidentul.
0

#240 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 noiembrie 2011 - 17:54

La noi nu cred sa se poata asa ceva. Trebuie motive mai serioase ca sa dai pe cineva afara decat astea cu stricatul imaginii sau cu ce scri pe blog.
0

Arata acest topic


  • (19 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi