STP Timișoara Forum: Vatmanii STPT - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (19 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Vatmanii STPT Evaluare topic: ***** 1 Voturi

#201 Useril este offline   iulius 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 86
  • Inregistrat: 12 decembrie 10

Postat 15 februarie 2011 - 21:56

Vezi postareasorin_vd4ratt, la 15 februarie 2011 - 21:43, a spus:

Era vorba ca daca ar fi plecat la timp din bucla, datorita circulatiei, ar fi riscat sa ajunga cu intarziere la restul statiilor. Exista astfel de linii, precum linia 4.
Cu greu si cu f multa indemanare poti sa ajungi sa ai avans si sa creezi distanta fata de cel din spate. Si iti mai trebuie si o mica doza de nebunie... :oops:

Citeaza

tu vb serios? vinzi zarzavat gradinarului? Am fost vatman si stiu foarte bine ce zic.Sunt portiuni unde pierzi minute fata de grafic si sunt potiuni de traseu unde recuperezi.Am lucrat si pe 4. Si daca un tv pleaca mai repede cu 3 min de la capat automat ii face distanta celui din spate care e nevoit si el sa plece cu 3 min mai repede ca sa mentina distanta, relativa, egala intre ei
0

#202 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 15 februarie 2011 - 22:16

@Iulius
Da, doar ca tu cand ai fost vatman nu a trebuit sa te chinui cu niste vagoane care nu prindeau nici 40km/h. :oops:
0

#203 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 februarie 2011 - 22:46

Dupa cum a spus si Viktor , daca nu ai tramvaie capabile sa mentina un asemnea grafic poti sa fi tu cel mai bun vatman de pe pamant ca daca nu fentezi legea ( Treci Pe Rosu , Pleci cu Usi Deschise etc ) nu ai cum sa menti graficul . Tine minte sunt tramvaie foarte diferite pe linii : Hansa , Duewag ( Cele mai rapide ) si Wegmann . Sunt tramvaie cu remorca si fara remorca , linia se afla in starea in care se afla ( Uda , Inghetata , Varza - Linia 7 Lidia - Aurora ) la unele tramvaie nu merge franarea cum trebuie ( Opresti tramvaiul numai din patina ) , Alte tramvaie au contacte lipsa si e greu sa obti un start bun ... Si multe alte variabile care poate face diferenta dintre a PASTRA UN GRAFIC si a-l NU pastra .
0

#204 Useril este offline   iulius 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 86
  • Inregistrat: 12 decembrie 10

Postat 16 februarie 2011 - 14:38

Vezi postareaViktor, la 15 februarie 2011 - 22:16, a spus:

@Iulius
Da, doar ca tu cand ai fost vatman nu a trebuit sa te chinui cu niste vagoane care nu prindeau nici 40km/h. :oops:

Citeaza

la ce vagoane sunt azi in parc ar trebuii sa fii nebun sa mergi cu mai mai mult de 40km/h.
0

#205 Useril este offline   iulius 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 86
  • Inregistrat: 12 decembrie 10

Postat 16 februarie 2011 - 14:49

Vezi postareaRaoul94, la 15 februarie 2011 - 22:46, a spus:

Dupa cum a spus si Viktor , daca nu ai tramvaie capabile sa mentina un asemnea grafic poti sa fi tu cel mai bun vatman de pe pamant ca daca nu fentezi legea ( Treci Pe Rosu , Pleci cu Usi Deschise etc ) nu ai cum sa menti graficul . Tine minte sunt tramvaie foarte diferite pe linii : Hansa , Duewag ( Cele mai rapide ) si Wegmann . Sunt tramvaie cu remorca si fara remorca , linia se afla in starea in care se afla ( Uda , Inghetata , Varza - Linia 7 Lidia - Aurora ) la unele tramvaie nu merge franarea cum trebuie ( Opresti tramvaiul numai din patina ) , Alte tramvaie au contacte lipsa si e greu sa obti un start bun ... Si multe alte variabile care poate face diferenta dintre a PASTRA UN GRAFIC si a-l NU pastra .

Citeaza

de acord cu tine Raoul, dar tot nu trebuie sa pleci mai repede de la capat. se creaza distanta intre vagoane.Hai sa luam un exemplu. Eu lucre in fata ta...plec mai repede de la capat.....3 minute.......automat tu vei avea mai multi calatori in statii, deci pierzi mai mult timp in statii.....tu mai ajungi bine la capetele de linii?..........mai poti pleca mai repede cu 3 min de la capat?........asa cum am plecat eu? si sa stii ca nu toti vatmanii pleaca mai repede de la capat. Stiu ca sunt vatmani care pleaca mai repede, dar stiu ca sunt si cei care pleaca la grafic.Iar graficele sunt nasoale la tv.Si mai stiu vatmani care se grabesc la capat ca sa stea mai mult.
0

#206 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 16 februarie 2011 - 15:34

Tu stii asta, ru stiu asta, si noi toti deaici stim asta!

Dispecerul, sau cel care a facut graficul DE CE MA ROG NU STIE?

Ai zis ca ai fost vatman. Ne poti da un an aprox.? Te invit in topicul unde am discutat despre grafice, sa vezi ca in unele cazuri o modificare de numai 2-3 minute !!! POate schimba treaba in muult mai bine. Nu perfect, dar mult mai bine, fara sa rastoarne ceva, adica tramvaie in plus, sau timpi de asteptare mai mari!
0

#207 Useril este offline   iulius 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 86
  • Inregistrat: 12 decembrie 10

Postat 16 februarie 2011 - 19:26

Vezi postareacseh_17, la 16 februarie 2011 - 15:34, a spus:

Tu stii asta, ru stiu asta, si noi toti deaici stim asta!

Dispecerul, sau cel care a facut graficul DE CE MA ROG NU STIE?

Ai zis ca ai fost vatman. Ne poti da un an aprox.? Te invit in topicul unde am discutat despre grafice, sa vezi ca in unele cazuri o modificare de numai 2-3 minute !!! POate schimba treaba in muult mai bine. Nu perfect, dar mult mai bine, fara sa rastoarne ceva, adica tramvaie in plus, sau timpi de asteptare mai mari!

Citeaza

se pare ca nu stii ca nu dispecerul face graficele, el monitorizeaza circulatia mtc-urilor.2-3 min inseamna mult ptr un sofer/vatman, crede-ma ca stiu f bine si nici sa circuli cu 40km/h nu e ok la tramvaie. Ce vreau eu sa spun si cu ce nu sunt de acord e treaba asta cu plecarea de la capat mai repede ca sa se poata respecta graficul.Nu primeste minute la grafic daca ei fac pe dracu-n patru ca sa-l respecte( pleaca mai repede de la capete, trec pe galben sau rosu, nu merg la toaleta 8 ore ,etc) .Si cred ca si tramvaiele n-ar mai avea de " suferit" .Ieri eram D-vita,,o vatmanita grabita banuiesc , a iesit din bucla ca sa intre in statie la 2, cu viteza, eu am crezut ca zboara de pe sine.Probabil ca din cauza graficului era asa de grabita, dar daca se aduc tranvaie noi si la fel le conduc si pe alea.........de acuma zic ca sunt bani aruncati. Ptr grafic se distrug mtc-uri prin felul in care sunt exploatate sau prin tamponari...cand intri cu viteza in curba se duc bandajele le roti si si sina se uzeaza
0

#208 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 16 februarie 2011 - 19:40

Sincer nu ma pot ghida pe cele spuse de tine. Odata ataci, odata aperi.

Stiu ca nu dipecerii fac graficele! Citeste cu atentie ce am scris l apostarea acea. Mi se pare corect si frumos sa incerci sa iei apararea unui fost coleg, insa tipii deacolo, nu au nici macar in clin sau in maneca cele despre dispecerat!

Un vatman pleaca cu 2 minute de la capat ca sa intre la grafic pana la celalt capat, primeste mesaje cu "respectati graficul", si peste 2 ture este scos pentru reglare grafic, si NIMENI nu ese bagat in locul lui. Asta ti se pare logic!?

Si inca ceva la cele spuse de tine!

Sa luam 5 tramvaie. CUm bine ai spus daca primul pleaca cu 2 minute in avans, si celalt nu! Acela va mai aduna intarziere din cauza ca va avea mai mult de steptat, aglomeratie mai mare in statii!OK!

Sa luam exemplul care dupa tine, ti se pare LOGIC!

Acelasi tramvaie, 5, si primul pleaca la grafic. Ajunge pan aunde ajunge si face intarziere pana la celalat capat. Tu crezi ca tramvaiul de dupa el, va face aceeasi in tarziere fix la minut? Iti garantez ca nu! Tramvaiul din inainte lui nu va avea deloc intarziere si sa zicem aduna avans. Si o lasa mai moale. Aduna calatorii, iar cel cu intarziere undeva il va ajunge! SI nu iti inchipui asta, ca fiind in curul lui, dar sa zicem de la o distanta de 7 minute intre tramvaie, va fii la 5, dar cel de dupa al nostru, iar are intarziere si el va fii la 10-11. Deci unde e logica? NICIUNDE! Pentru ca tramvaiele NU pierd acelasi TIMP!!! Daca ar fii asa ar fi simplu, pe parcursul unei zile s-ar pierde o tura si gata! Dar asa nu! Si asa se ajunge la scoaterea tramvaiului pentru reglaj grafic, si nu se baga nimic in loc, in majoritatea cazurilor!
0

#209 Useril este offline   iulius 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 86
  • Inregistrat: 12 decembrie 10

Postat 16 februarie 2011 - 21:51

Un vatman pleaca cu 2 minute de la capat ca sa intre la grafic pana la celalt capat, primeste mesaje cu "respectati graficul", si peste 2 ture este scos pentru reglare grafic, si NIMENI nu ese bagat in locul lui. Asta ti se pare logic!?


A

Citeaza


vrei sa spui ca nu mai sunt rezerve in dimbovita? eu stiu ca sunt 3 rezerve. una la aem si 2 in d-vita. Daca a fost scos un tramvai la reglare grafic si nu afost scos un altul in locul lui se datoreaza probabil faptului ca nu au avut tramvaie bune ptr circulatie. La ce tramvie sunt in park......tot ce-i posibil.....
0

#210 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 16 februarie 2011 - 21:54

Da intradevar sunt 3. Dinca cre 2 zilnis sunt pe traseu non-stop!

Dar im idai dreptate in calculele facute, sau nu?
0

#211 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 februarie 2011 - 22:02

Iulius nu stiu in ce perioada ai lucrat la RATT dar mi se pare ca nu foarte recent , deoarece nu ai reusit sa surprinzi situatia reala .

Uite luam Linia 9 ca un exemplu :

Pleci de la Dambovita , ai de facut 0 - 3 macaze , minim 1 . Pierzi timpul de stationare etc . Pleci mai departe , si tin sa mentionez ca Linia 9 nu e ca inainte ( practic o autostrada ) de cand s-a introdus semafoare stai aiurea si pierzi minute la semafoare ... Faza e ca OBC-ul nu e conectat oarecum cu semafoarele ... O terminam , nu ma bag in amanunt pe parcurs-ul liniei , ajungi la AEM si ca sa faci bucla si sa ajungi pe sensul ala in care ai la dispozitie 3 minute sa zicem , daca ai noroc prinzi un 4 in fata , cobori jos , faci macazul , dupa aceea prinzi si macazul celalalt de facut , pleci din bucla spre statie , astepti dupa tampitii din trafic ( Cine Se Considera ) care nu stiu nici macar sa semnalizeze . Daca mai si prinzi un tramvai cu moatoarele rebobinate , cu nu stiu ce bobina furata , in stare avansata de rugina .. praf ... esti clar ...

Un mic test facut azi : Plecat cu tramvaiul la xx:48 de la AEM ( Exact cand arata OBC-ul ) nu s-a pierdut NICI MACAR UN SEMAFOR , s-a circulat ca la carte , avand in cap SIGURANTA CALATORIILOR , iar la Calea Sagului ( Cand am coborat ) tramvaiul era in urma graficului ( Pe ultimul triunghi portocaliu ) pana la D-Vita mai mult ca sigur ajuns pe rosu si cu intarziere minima de 3-5 Minute . Nu poti tine graficul ...

Semaforizarea ar trebui sa lucreze pentru tramvai ( Problema nr. 1 ) ... iar graficele adaugate niste minute in + nu foarte multe .
0

#212 Useril este offline   iulius 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 86
  • Inregistrat: 12 decembrie 10

Postat 16 februarie 2011 - 22:29

Acelasi tramvaie, 5, si primul pleaca la grafic. Ajunge pan aunde ajunge si face intarziere pana la celalat capat. Tu crezi ca tramvaiul de dupa el, va face aceeasi in tarziere fix la minut? Iti garantez ca nu! Tramvaiul din inainte lui nu va avea deloc intarziere si sa zicem aduna avans. Si o lasa mai moale. Aduna calatorii, iar cel cu intarziere undeva il va ajunge! SI nu iti inchipui asta, ca fiind in curul lui, dar sa zicem de la o distanta de 7 minute intre tramvaie, va fii la 5, dar cel de dupa al nostru, iar are intarziere si el va fii la 10-11. Deci unde e logica? NICIUNDE! Pentru ca tramvaiele NU pierd acelasi TIMP!!! Daca ar fii asa ar fi simplu, pe parcursul unei zile s-ar pierde o tura si gata! Dar asa nu! Si asa se ajunge la scoaterea tramvaiului pentru reglaj grafic, si nu se baga nimic in loc, in majoritatea cazurilor!
[/quote]

Citeaza

draga cseh tie i-ti place sa te pierzi in presupuneri......si nu esti foarte coerent in presupunere , te citez, "....iar cel cu intarziere undeva il ajunge", pe cine-l ajunge? Pe cel cu avans? Bun ,. Sa lasam asta de o parte. Pe cel care circula cu intarziere il lasam in pace ptr ca zicem ca e un vatman bun, dar a ramas in intarziere din cauze pertinente(intersectii blocate, masini pe calea de rulare, etc..). Intrebarea mea este: de ce al 2-le tramvai circula cu avans?Daca poate sa circule mai repede decat trebuie inseamna ca poate si sa respecte graficul, nu? Nu mai socotii atatea minute c-o sa ti sa incinga creierul. N-au cum sa intarzie toti acelasi nr de minute pe tura sau sa recupereze toti in acelasi timp, e logic, ce vreau eu sa intelegi e ca atata timp cat ei se dau cu curul de pamant sa respecte un grafi care este aiurea si incalca regulile de circulatie ca sa-l respecte,nu vor primii minute la grafic. Circul in fiecare zi cu mtc-urile si cateodata parca esti la raliu,. Nu mi se pare ok.
Am o curiozite. La autobuze sau firobuze se pleaca si acolo mai repede de la capat ca sa se respecte graficul si daca tot se pleaca cred ca ei pleaca cu cel putin 20 min. La ce coloane se fac in Marasti sau la gara. Cine poate sa-mi raspunda?
0

#213 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 16 februarie 2011 - 22:51

Se apre ca tot nu m-ai inteles.

Tramvaiul 1 pleaca de la AEM(pe acest sens am facut o analiza exacta a semafoarelor)! Nu prinde nici un macaz prost, in prima statie nu are calatori multi, la Lido, nu are deloc, prinde verde, la Billa automat, si ajunge la, Judetean, cu un avans, iar nu are aglomeratie, si sa zicem ca pe la Brancoveanu are un avans de 2-3 minute. Tramvaiul 2 se intalneste cu tramvaiul 1 la Billa. Ajunge cu intarziere, are acelasi noroc la macaze, si pleaca cu avans stiind ca va intarzia la Dambovita! Trage din greu, si in loc de accea distanta de 7 minute intre tramvaie, el o va reduce la 5 sau chiar 4. Tramvaiul 3 ajunge cu intarziere. Vede ca colegii sunt prea aproape, si o lasa si mai moale, pentru ca el e mai "iute de cap", si se gandeste si la calatori. Si din 7 minute se fac 11, pentru ca vatmanul de pe tramvaiul 2 tine de grafic si de acel avans al lui, stiind ca va ajunge cu intarziere. Tramvaiul 1 reintra in grafic, si iar merge normla, da clar ca luand in considerare si locul in care intra in grafic, poate ajunge si el cu intarziere.

Deci te rog sa dai tu exemplu, in ziele noastre, cand pe 9 ai norocul tramvaiului 1, nu gasesti un vatman ca cel de pe tramvaiul 2, si negi existenta vatmanilor, de genul celui de pe tramvaiul 3. Si mai sunt 2 pe linia 9.


Eu cred ca ai inteles tu unde vreau sa bat eu, si nu cred ca merita, sa ne amagim pe noi insine. Sincer nu stiu ce logica urmaresti, cand spui ca vatmanii nu ar trebui sa plece mai repede...
Adica sa respecte orice imbecilitate li se ordona, pentru ca cineva a fost prea incompetent sa realizeze un grafic real de functionare? Daca asa e atunci am aflat o noua politica interioara, daca nu ,inseamna ca eu nu pricep ideea.

Orice ar fii eu asa gandesc, si mi se pare logic. Analiza semafoarelor am facut-o, colegu Visor, si mai ajutandu-l putin am facut si mici ajustari la grafic. Daca s-ar vrea s-ar putea!
0

#214 Useril este offline   iulius 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 86
  • Inregistrat: 12 decembrie 10

Postat 16 februarie 2011 - 23:03

Orice ar fii eu asa gandesc, si mi se pare logic. Analiza semafoarelor am facut-o, colegu Visor, si mai ajutandu-l putin am facut si mici ajustari la grafic. Daca s-ar vrea s-ar putea!
[/quote]
in sfarsit suntem de acord. Trebuiesc ajustate graficele. Corect.Dar, daca cei de la centru vad ca vatmanii fac cum fac si respecta graficul, nu mai dau minute si daca mai sunt si catva care circula cu avans se poate si mai rau, adica sa le taie minute cum s-a intamplat acum in decembrie mi se pare. La cei de la linia 2 le-au taiat 2 minute....
0

#215 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 februarie 2011 - 23:09

Iulius te rog invata sa folosesti functia " Raspuns " pentru ca mie si cred ca si pe ceilalti ne " deranjeaza " oarecum la ochi , daca ai nevoie de ajutor PM . :clap2:
0

#216 Useril este offline   iulius 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 86
  • Inregistrat: 12 decembrie 10

Postat 16 februarie 2011 - 23:14

raoul obc-ul e orientativ,tatal tau lucreaza la tramvaie,vatmanii au un garfic de hartie ptr fiecare tren.Intreaba-l daca nu sunt portiuni unde ar trebuii sa fie la grafic cum scrie pe cel de hartie, iar obc-ul sa ii arate ori avans ori intarziere? Pe linia 2 unde lucreza el , mi se pare ca atunci cand este in Traian asa cum scrie pe graficul de hartie, obc-ul ii arata ca e in avans.Pe sensul D-vita- umt
0

#217 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 februarie 2011 - 23:17

Pe graficul tiparit nu sunt toate statiile, deci eu zic ca ce arata OBC-ul e mult mai exact decat varianta pe hartie.
0

#218 Useril este offline   iulius 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 86
  • Inregistrat: 12 decembrie 10

Postat 16 februarie 2011 - 23:19

poate ca nu stiu sa folosesc functia de raspus, dar invat, si nu stiu ce va deranjeaza, se intelege unde am scris eu si unde am vrut sa va citez pe voi
0

#219 Useril este offline   iulius 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 86
  • Inregistrat: 12 decembrie 10

Postat 16 februarie 2011 - 23:24

nici nu trebuie sa fie toate statiile, eu m-am referit la p-ta traian care apare si pe grafic si as mai putea sa va dau si alte exemple daca vreti ca cea ce scrie pe grafic nu cocorda cu obc-ul.Chiar daca nu mai lucrez la ratt, mai am cunostinte si stiu
0

#220 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 februarie 2011 - 23:32

Vezi postareaiulius, la 16 februarie 2011 - 23:14, a spus:

raoul obc-ul e orientativ,tatal tau lucreaza la tramvaie,vatmanii au un garfic de hartie ptr fiecare tren.Intreaba-l daca nu sunt portiuni unde ar trebuii sa fie la grafic cum scrie pe cel de hartie, iar obc-ul sa ii arate ori avans ori intarziere? Pe linia 2 unde lucreza el , mi se pare ca atunci cand este in Traian asa cum scrie pe graficul de hartie, obc-ul ii arata ca e in avans.Pe sensul D-vita- umt


Nu pot intreba acum , oricum nu ma intereseaza Linia 2 , nu e asa greu acolo , si nu frecventez Linia prea mult .

La linia 9 e dezastru .
0

Arata acest topic


  • (19 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi