Vatmanii STPT
#121
Postat 05 iulie 2009 - 20:29
#122
Postat 05 iulie 2009 - 20:35

#123
Postat 14 iulie 2009 - 23:54
cseh_17, la 5 Jul 2009, 21:13, a spus:
Calatorul (multi dintrte ei) vin de la servici, se grabesc acasa si multe altele... Vamanul este la servici , si are datoria sa il serveasca (sa zicem asa) pe calator, asa cum se cuvine, pentru ca pentru asta este platit. Desigur ca se mai gaseste cate un destept care se cearta, comenteaza aiurea. Dar totusi daca vatmanii si-ar da toata silinta (scuzati exceptile) atunci nu ar fi probleme. Dar pana vatmanii stau in statii la troci, trag chiulu la capat, si apoi se grabesc ca stau dispecerii pe capul lor, si fac fel si fel de minuni din cauza grabei.. pana atunci sa nu le luam apararea. A da si sa nu uitam ca nimeni nu-i tine cu forta. O fac din propria initiativa...
Alooo colega sorry ca intervin dar ai niste mici probleme cu ce inseamna Vatmani am impresia , sau decand pela autobuze ne credem mai superiori?
La capat de lini nu prea se mai sta deloc ca sa sti una si buna ...... (poate daca matale ai fo vatman odata faceai asa) , acum s-a avut grija cu graficele, deci documenteazate acum si dupacea mai zici de stat la capat de lini . Si majoritatea Vatmanilor isi dau toata silinta , dar din pacate nu putem face stanga sa ocolim, pe cel din fatza .... si asa mai departe .... pe linie nu se poate sta (sari o tura) la smecherie cu dispeceru..... sti bine ce vreau sa zic .... Asa ca mia intai uitate te rog in ograda propie si dupacea critica alti colegi.... ca la asta esti bun
#124
Postat 07 august 2009 - 08:28
Spun doar ceea ce vad!
#125
Postat 07 august 2009 - 18:50

#126
Postat 07 august 2009 - 19:43
#127
Postat 07 august 2009 - 23:41
#128
Postat 08 august 2009 - 02:25
fan, la 7 Aug 2009, 20:43, a spus:
Solutia este sa vina mai des mijloacele alea

alecs, la 8 Aug 2009, 00:41, a spus:
Depinde si aici. Intersectia Carol I - Dragalina e bun exemplu, daca n-ai plecat de pe loc cand ai verde, mai stai cateva zeci de secunde bune. Aici e vorba de respectul vatmanului fatza de calatorii deja urcati, versus respectul fatza de cel care alearga. Detalii, detalii

#129
Postat 08 august 2009 - 08:14
#130
Postat 08 august 2009 - 21:19

#131
Postat 08 august 2009 - 22:12
Zile lucratoare
- intens circulate: interval 10-15 min
- linii mediu folosite: 20-25 min
- linii rar solicitate: 30-35
Zile nelucratoare
- 20-25 min
- 30-35 min
- 40-45 min
Sincer va zic, mi-a fost GREU sa ma acomodez cu programele astea, ca la RATT se circula mai bine si in weekend. Acolo Duminica chiar e teroare (mai ales ca in zile lucratoare tramvaiul pe care il foloseam pentru a ajunge la camin avea 30-40 intervalul, iar de la ora 21:00 nu mai circula, asta in weekend, chiar imi punea rabdarea la incercare de multe ori si inzilele lucratoare, gadindu-ma la situatia RATT-ului mai buna!), pentru ei nu. In plus multe linii nu circula dupa ora 20:00!!!
Vatmanii au pauze de 10 si 20 minute la fiecare capat, n-au probleme cu traficul, dar deja intram in alte discutii despre mentalitate, creativitate, cooperare si intelegere pentru legaturile sefi - soferi/vatmani
Dar NU am vazut in Berlin, Dresden, Lepzig sa fuga vreun om dupa mijlocul de transport, doar situatia in care urcau multi calatori din statia respectiva si cel care fugea ajungea pana sa urce ultimul calator! Dar sa astepte un tramvai dupa cineva....

#132
Postat 08 august 2009 - 22:22


#133
Postat 29 septembrie 2009 - 21:35
In concluzie pentru situatia data tramvaiul #2518 a trecut prin acea intersectie pe ROSU, verde avand doar autoturismele. Ma intreb de cate ori se intampla intr-o zi ca tramvaiele sa treaca pe rosu prin acea intersectie, pentru ca imi vine foarte greu sa cred ca vatmanul se opreste pana primeste din nou verde, blocand astfel o banda intrega pe una din arterele foarte aglomerate din Timisoara. Nu inteleg de ce nu primesc concomitent verde atat tramvaiul cat si masinile care merg pe directia inainte evitandu-se astfel situatiile in care se sicaneaza reciproc.
#134
Postat 30 septembrie 2009 - 02:24
A13, la 29 Sep 2009, 22:35, a spus:
In concluzie pentru situatia data tramvaiul #2518 a trecut prin acea intersectie pe ROSU, verde avand doar autoturismele. Ma intreb de cate ori se intampla intr-o zi ca tramvaiele sa treaca pe rosu prin acea intersectie, pentru ca imi vine foarte greu sa cred ca vatmanul se opreste pana primeste din nou verde, blocand astfel o banda intrega pe una din arterele foarte aglomerate din Timisoara. Nu inteleg de ce nu primesc concomitent verde atat tramvaiul cat si masinile care merg pe directia inainte evitandu-se astfel situatiile in care se sicaneaza reciproc.
de cate ori ?

sa se faca concomitent? Asta chiar trebe sa ii intrebi pe "destepti" ce leau setat asa.
Si acuma tie nu ti se pare ciudat ca toate masinile stau pe banda unu numa un destept sta pe banda 2? sa vezi faze de cascadori rasului si cu soferi , cand ambele benzi sunt libere , el merge inainte si se hotaraste sa stea totusi pe banda 2

#135
Postat 30 septembrie 2009 - 06:47
lilu, la 30 Sep 2009, 03:24, a spus:
Da mi se pare mai logic ca tramvaiul si masinile sa primeasca verde in acelasi timp, astfel incat fiecare sa faca dreapta, stanga sau sa mearga pe directia inainte in functie de nevoia fiecaruia, dupa care ceilalti care vin din sens opus sa primeasca de asemenea verde pt a realiza aceleasi manevre, iar la final de ciclu al semaforului cei care vin de pe strazile Uzinei, respectiv Ovidiu sa primeasca verde in acelasi timp. Astfel intreg ciclul al semaforului v-a dura tot 3 timpi, dar ceva mai bine organizati.
Citeaza
La prima intrebare trebuie sa recunosc ca nu mi se pare "ciudat ca toate masinile stau pe banda unu numa un destept sta pe banda 2" deoarece si eu cand merg pe acolo tot asa stau daca imediat dupa ce trec podul urmeaza sa fac viraj la stanga pe strada Iosif Vulcan. Daca am drum pe directia inainte dupa traversarea podului aleg banda 1, deoarece pe banda 2 se formeaza adesea cozi cu cei care vireaza stanga.
P.S. Daca pe acolo era si un politist (militian) de la rutiera, astazi unul dintre cei doi avea 6 puncte acumulate pe permis. Ma intreb care?
#136
Postat 30 septembrie 2009 - 13:40
#137
Postat 30 septembrie 2009 - 13:40
Mai sunt locuri în oraş unde coada de pe şosea încurcă şi tramvaiele, prea multe chiar (podul Michelangelo spre Centru, Rebreanu colţ cu Şagului în direcţia AEM, Rebreanu colţ cu Martirilor în direcţia AEM, ş.cl). Poate ar trebui 2-3 stâlpi puşi în punctul în care şoseaua începe să "muşte" din şină.
#138
Postat 30 septembrie 2009 - 17:19
alecs, la 30 Sep 2009, 14:40, a spus:
Chiar si asa daca vireaza cineva de pe banda 2 la stanga tot trebuie sa dea prioritate de dreapta masinilor care ii vin din fata. Deci nu prea s-au gandit bine.
#139
Postat 28 decembrie 2009 - 22:28
stiuu,dar mai sunt locuri pe care trec pe rosu,nu numai la elba
#140
Postat 08 ianuarie 2010 - 19:23