STP Timișoara Forum: Vatmanii STPT - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (19 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Vatmanii STPT Evaluare topic: ***** 1 Voturi

#121 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 05 iulie 2009 - 20:29

Deci eu nu ma supar de loc. Dar nu situ ce lagatura aveti cu vatmanii, dar eu va garantez, si v-as lua intr-o zi la plibare sa vedeti cum sta treaba in realitate. Degeaba vrem sa o mascam. Acuma nu zic ca toti vatmanii dar din 10 cel putin 2 fac cele mentionate mai sus. Si sa numai vorbim despre comportamentul fata de batrani...Cum spuneam trag chiulu, si dupaia nu mai stiu cum sa recupereze, si se descarca pe calatorii, care vezi doane plateste o taxa ca sa circule cu acel tramvai si care totusi ar trebui respectat, ca fara el acel vatman nu si-ar primi painea...
0

#122 Useril este offline   fan 

  • Vatman
  • Grup: Conducator vehicule
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 11 iunie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Tramvaiele

Postat 05 iulie 2009 - 20:35

Ok respect parerea, eu imi mentin propria parere si vedem la plimbarea comuna cine e mai aproape de adevar :D
0

#123 Useril este offline   lilu 

  • Vatman
  • Grup: Conducator vehicule
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 22 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 14 iulie 2009 - 23:54

Vezi postareacseh_17, la 5 Jul 2009, 21:13, a spus:

Nu va suparati pe mine domnu fan, dar am s-o vo zic in felul urmator.

Calatorul (multi dintrte ei) vin de la servici, se grabesc acasa si multe altele... Vamanul este la servici , si are datoria sa il serveasca (sa zicem asa) pe calator, asa cum se cuvine, pentru ca pentru asta este platit. Desigur ca se mai gaseste cate un destept care se cearta, comenteaza aiurea. Dar totusi daca vatmanii si-ar da toata silinta (scuzati exceptile) atunci nu ar fi probleme. Dar pana vatmanii stau in statii la troci, trag chiulu la capat, si apoi se grabesc ca stau dispecerii pe capul lor, si fac fel si fel de minuni din cauza grabei.. pana atunci sa nu le luam apararea. A da si sa nu uitam ca nimeni nu-i tine cu forta. O fac din propria initiativa...


Alooo colega sorry ca intervin dar ai niste mici probleme cu ce inseamna Vatmani am impresia , sau decand pela autobuze ne credem mai superiori?

La capat de lini nu prea se mai sta deloc ca sa sti una si buna ...... (poate daca matale ai fo vatman odata faceai asa) , acum s-a avut grija cu graficele, deci documenteazate acum si dupacea mai zici de stat la capat de lini . Si majoritatea Vatmanilor isi dau toata silinta , dar din pacate nu putem face stanga sa ocolim, pe cel din fatza .... si asa mai departe .... pe linie nu se poate sta (sari o tura) la smecherie cu dispeceru..... sti bine ce vreau sa zic .... Asa ca mia intai uitate te rog in ograda propie si dupacea critica alti colegi.... ca la asta esti bun
0

#124 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 07 august 2009 - 08:28

Care ograda? Nu sunt nici vatman si nici sofer....

Spun doar ceea ce vad!
0

#125 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 august 2009 - 18:50

Llinia 3, #172, astazi pe la 17:30. Pentru cine nu stie, statia Crizantemelor (sensul spre centru) a fost mutata de la colt putin mai inapoi, asa ca nu mai vedem cand a ajuns tramvaiul in statie, doar cand pleaca. Fix la fel am patit-o si eu, doar ca vatmanul plecase incet, m-a vazut ca ma uit cu jind (trecusera si 2 si 7 inainte), asa ca a oprit la colt si m-a poftit sa urc. Prima data cand mi se intampla :)
0

#126 Useril este offline   fan 

  • Vatman
  • Grup: Conducator vehicule
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 11 iunie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Tramvaiele

Postat 07 august 2009 - 19:43

Păi da, vatmanii chiar nu vin cu "capsa pusă la servici" , deşi ar trebui să învăţăm cu toţii într-un final că după mijloacele de transport în comun nu se fuge, acestea se aşteaptă în staţie, din respect faţă de călatorii deja urcaţi în tramvai, care astfel şi ei sunt "obligaţi" să aştepte "întârziatul". Cea mai bună metodă de dezobişnuire a alergatului după mijloacele de transport în comun rămâne desigur indiferenţa conducătorului, vatman sau şofer.
0

#127 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 07 august 2009 - 23:41

Da, dar nici cand pui mana pe buton, el sa plece, pana atunci, culmea a putut sa stea, iar daca mai sta 2 secunde moare...
0

#128 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 august 2009 - 02:25

Vezi postareafan, la 7 Aug 2009, 20:43, a spus:

deşi ar trebui să învăţăm cu toţii într-un final că după mijloacele de transport în comun nu se fuge, acestea se aşteaptă în staţie, din respect faţă de călatorii deja urcaţi în tramvai, care astfel şi ei sunt "obligaţi" să aştepte "întârziatul".

Solutia este sa vina mai des mijloacele alea :) Nu de alta, dar e usor sa spui, teoretic, sa mai astepte omu' 20-25 de minute, depinzand de slotul orar si de zi. Daca am de batut orasul intr-o duminica la amiaza, prefer sa alerg dupa tramvai decat sa astept, mai ales ca in acele zile vatmanii merg pur si simplu cu lene. Intr-adevar, pentru mijloacele unde exista orar si cu care circuli regulat, nu ai scuza, insa la restul .. ?

Vezi postareaalecs, la 8 Aug 2009, 00:41, a spus:

Da, dar nici cand pui mana pe buton, el sa plece, pana atunci, culmea a putut sa stea, iar daca mai sta 2 secunde moare...

Depinde si aici. Intersectia Carol I - Dragalina e bun exemplu, daca n-ai plecat de pe loc cand ai verde, mai stai cateva zeci de secunde bune. Aici e vorba de respectul vatmanului fatza de calatorii deja urcati, versus respectul fatza de cel care alearga. Detalii, detalii :rad_masa:
0

#129 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 08 august 2009 - 08:14

Acuma respect, in stanga, si in dreapta, nici aia nu putem sa stee tramvaiele dupa fiecare in parte...
0

#130 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 august 2009 - 21:19

In nicio tara unde am calatorit cu tramvaiul nu mi s-a intamplat macar o data sa vad pe cineva (inclusiv pe mine :coolspeak: ) alergand dupa tramvai, iar vatmanul sa nu-l astepte. Mi se pare, pe langa respect, si civilizatie, care poate noi nu o avem atat de dezvoltata. Si tot vorbind de tarile "civilizate", nimeni nu incepe sa injure cand vede ca vatmanul opreste si mai asteapta vreun "intarziat" sa urce...E drept, tramvaiele vin din 5 in 5 minute (maxim), iar seara din 9 in 9.
0

#131 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 08 august 2009 - 22:12

In Leipzig tramvaiele vin mai rar ca la noi (bine programul pus in fiecare statie cu toate cursele), sunt trei tipuri de linii de tramvai:

Zile lucratoare
- intens circulate: interval 10-15 min
- linii mediu folosite: 20-25 min
- linii rar solicitate: 30-35

Zile nelucratoare
- 20-25 min
- 30-35 min
- 40-45 min


Sincer va zic, mi-a fost GREU sa ma acomodez cu programele astea, ca la RATT se circula mai bine si in weekend. Acolo Duminica chiar e teroare (mai ales ca in zile lucratoare tramvaiul pe care il foloseam pentru a ajunge la camin avea 30-40 intervalul, iar de la ora 21:00 nu mai circula, asta in weekend, chiar imi punea rabdarea la incercare de multe ori si inzilele lucratoare, gadindu-ma la situatia RATT-ului mai buna!), pentru ei nu. In plus multe linii nu circula dupa ora 20:00!!!
Vatmanii au pauze de 10 si 20 minute la fiecare capat, n-au probleme cu traficul, dar deja intram in alte discutii despre mentalitate, creativitate, cooperare si intelegere pentru legaturile sefi - soferi/vatmani

Dar NU am vazut in Berlin, Dresden, Lepzig sa fuga vreun om dupa mijlocul de transport, doar situatia in care urcau multi calatori din statia respectiva si cel care fugea ajungea pana sa urce ultimul calator! Dar sa astepte un tramvai dupa cineva.... :coolspeak:
0

#132 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 august 2009 - 22:22

Inseamna ca am fost in locuri diferite... :unsure: In Leipzig voi merge si eu in toamna. Merci ca m-ai avertizat! :coolspeak:
0

#133 Useril este offline   A13 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 25 aprilie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 septembrie 2009 - 21:35

Sa va relatez un lucru interesant pe care l-am vazut astazi in trafic. In jurul orei 16:30 mergeam pe trotuarul de pe calea Dorobantilor catre semafoarele, nou instalate de la podul Mihai Viteazul (podul care face legatura intre strazile Dorobantilor si Andrei Saguna). La semafor erau vre-o 2-3 masini pe banda 1, iar pe banda 2 (cea cu linia cale) o singura masina. Dinspre strada Lalelelor venea tramvaiul 5, #2518 (daca imi aduc bine aminte). Vatmanul incepe sa de-a semnale sonore (ceea ce mi-a atras imediat atentia) cu toate ca mai avea vre-o 300m pana la semafor si nu avea deloc viteza mare. Masinile aveau rosu, dar semaforul pentru tramvai era verde. Pana sa ajunga in intersectie semaforul tramvaiului trece sccesiv prin starea intermediara de galben si se pune rosu, cel pentru masini trecand pe culoarea verde. Vatmanul inca apasa ca disperatul pe sonerie, iar cand masina din fata sa (cea care il incomoda) a pornit, el si-a continuat nestingherit drumul pana la statia de la intresectia strazilor Andrei Saguna cu strada Iosif Vulcan. Am ramas pe loc pentru a urmari un nou ciclu al semafoarelor si intr-adevar dupa ce tramvaiul (care acolo are semafor separat) primeste rosu, masinile au verde.
In concluzie pentru situatia data tramvaiul #2518 a trecut prin acea intersectie pe ROSU, verde avand doar autoturismele. Ma intreb de cate ori se intampla intr-o zi ca tramvaiele sa treaca pe rosu prin acea intersectie, pentru ca imi vine foarte greu sa cred ca vatmanul se opreste pana primeste din nou verde, blocand astfel o banda intrega pe una din arterele foarte aglomerate din Timisoara. Nu inteleg de ce nu primesc concomitent verde atat tramvaiul cat si masinile care merg pe directia inainte evitandu-se astfel situatiile in care se sicaneaza reciproc.
0

#134 Useril este offline   lilu 

  • Vatman
  • Grup: Conducator vehicule
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 22 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 30 septembrie 2009 - 02:24

Vezi postareaA13, la 29 Sep 2009, 22:35, a spus:

Sa va relatez un lucru interesant pe care l-am vazut astazi in trafic. In jurul orei 16:30 mergeam pe trotuarul de pe calea Dorobantilor catre semafoarele, nou instalate de la podul Mihai Viteazul (podul care face legatura intre strazile Dorobantilor si Andrei Saguna). La semafor erau vre-o 2-3 masini pe banda 1, iar pe banda 2 (cea cu linia cale) o singura masina. Dinspre strada Lalelelor venea tramvaiul 5, #2518 (daca imi aduc bine aminte). Vatmanul incepe sa de-a semnale sonore (ceea ce mi-a atras imediat atentia) cu toate ca mai avea vre-o 300m pana la semafor si nu avea deloc viteza mare. Masinile aveau rosu, dar semaforul pentru tramvai era verde. Pana sa ajunga in intersectie semaforul tramvaiului trece sccesiv prin starea intermediara de galben si se pune rosu, cel pentru masini trecand pe culoarea verde. Vatmanul inca apasa ca disperatul pe sonerie, iar cand masina din fata sa (cea care il incomoda) a pornit, el si-a continuat nestingherit drumul pana la statia de la intresectia strazilor Andrei Saguna cu strada Iosif Vulcan. Am ramas pe loc pentru a urmari un nou ciclu al semafoarelor si intr-adevar dupa ce tramvaiul (care acolo are semafor separat) primeste rosu, masinile au verde.
In concluzie pentru situatia data tramvaiul #2518 a trecut prin acea intersectie pe ROSU, verde avand doar autoturismele. Ma intreb de cate ori se intampla intr-o zi ca tramvaiele sa treaca pe rosu prin acea intersectie, pentru ca imi vine foarte greu sa cred ca vatmanul se opreste pana primeste din nou verde, blocand astfel o banda intrega pe una din arterele foarte aglomerate din Timisoara. Nu inteleg de ce nu primesc concomitent verde atat tramvaiul cat si masinile care merg pe directia inainte evitandu-se astfel situatiile in care se sicaneaza reciproc.


de cate ori ? :mellow: depinde de grafic !!!!!

sa se faca concomitent? Asta chiar trebe sa ii intrebi pe "destepti" ce leau setat asa.

Si acuma tie nu ti se pare ciudat ca toate masinile stau pe banda unu numa un destept sta pe banda 2? sa vezi faze de cascadori rasului si cu soferi , cand ambele benzi sunt libere , el merge inainte si se hotaraste sa stea totusi pe banda 2 :huh:
0

#135 Useril este offline   A13 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 25 aprilie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 30 septembrie 2009 - 06:47

Vezi postarealilu, la 30 Sep 2009, 03:24, a spus:

sa se faca concomitent? Asta chiar trebe sa ii intrebi pe "destepti" ce leau setat asa.


Da mi se pare mai logic ca tramvaiul si masinile sa primeasca verde in acelasi timp, astfel incat fiecare sa faca dreapta, stanga sau sa mearga pe directia inainte in functie de nevoia fiecaruia, dupa care ceilalti care vin din sens opus sa primeasca de asemenea verde pt a realiza aceleasi manevre, iar la final de ciclu al semaforului cei care vin de pe strazile Uzinei, respectiv Ovidiu sa primeasca verde in acelasi timp. Astfel intreg ciclul al semaforului v-a dura tot 3 timpi, dar ceva mai bine organizati.

Citeaza

Si acuma tie nu ti se pare ciudat ca toate masinile stau pe banda unu numa un destept sta pe banda 2? sa vezi faze de cascadori rasului si cu soferi , cand ambele benzi sunt libere , el merge inainte si se hotaraste sa stea totusi pe banda 2


La prima intrebare trebuie sa recunosc ca nu mi se pare "ciudat ca toate masinile stau pe banda unu numa un destept sta pe banda 2" deoarece si eu cand merg pe acolo tot asa stau daca imediat dupa ce trec podul urmeaza sa fac viraj la stanga pe strada Iosif Vulcan. Daca am drum pe directia inainte dupa traversarea podului aleg banda 1, deoarece pe banda 2 se formeaza adesea cozi cu cei care vireaza stanga.

P.S. Daca pe acolo era si un politist (militian) de la rutiera, astazi unul dintre cei doi avea 6 puncte acumulate pe permis. Ma intreb care?
0

#136 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 30 septembrie 2009 - 13:40

Este asa, pentru ca daca unul de pe banda 2 vireaza la stanga intra in tramvai, si atunci probabil s-au decis sa faca asa .
0

#137 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 30 septembrie 2009 - 13:40

Vatmanul, din păcate.

Mai sunt locuri în oraş unde coada de pe şosea încurcă şi tramvaiele, prea multe chiar (podul Michelangelo spre Centru, Rebreanu colţ cu Şagului în direcţia AEM, Rebreanu colţ cu Martirilor în direcţia AEM, ş.cl). Poate ar trebui 2-3 stâlpi puşi în punctul în care şoseaua începe să "muşte" din şină.
0

#138 Useril este offline   A13 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 25 aprilie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 30 septembrie 2009 - 17:19

Vezi postareaalecs, la 30 Sep 2009, 14:40, a spus:

Este asa, pentru ca daca unul de pe banda 2 vireaza la stanga intra in tramvai, si atunci probabil s-au decis sa faca asa .


Chiar si asa daca vireaza cineva de pe banda 2 la stanga tot trebuie sa dea prioritate de dreapta masinilor care ii vin din fata. Deci nu prea s-au gandit bine.
0

#139 Useril este offline   ewaldutzu 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 39
  • Inregistrat: 26 decembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:nimik

Postat 28 decembrie 2009 - 22:28

vatmanii care trec pe rosu la elba?
stiuu,dar mai sunt locuri pe care trec pe rosu,nu numai la elba
0

#140 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 ianuarie 2010 - 19:23

De laudat gestul vatmanului de pe 2502 azi, care a dat un aurolac jos din tramvai, ager vatmanul l-a observat inainte de a oprii in statie si a banuit ca se va urca, a venit la luat frumos de umar si la coborat din tramvai. Chear ma bucur sa vad un om care ii place ceea ce face si are grija de vehicul. De mentionat este ca l-am mai vazut pe acest vatman pe linia 1 cel mai mult, pe unul din Wegmanurile albastre, pana cand au ramas cam toate fara remorca, si tin sa spun ca e printre cei mai buni cand vine vorba de condus.
0

Arata acest topic


  • (19 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi