Bozankaya GT6
#962
Postat 09 mai 2023 - 22:31
#963
Postat 10 mai 2023 - 14:04
Fantoma Tramvaiului 3, la 09 mai 2023 - 22:31, a spus:
Chiar este necesar ca toate cele 3 linii sa mearga pana acolo?
#964
Postat 10 mai 2023 - 22:15
#965
Postat 11 mai 2023 - 15:57
#966
Postat 11 mai 2023 - 17:25
#968
Postat 18 mai 2023 - 20:04
Raul12, la 04 mai 2023 - 19:29, a spus:
Da, asa este. Am facut in urma cu vreo doua saptamani cateva poze cu statia modificata insa nu am apucat sa le postez. Lucrarea de modificare a statiei este una minora, de o zi de lucru (8 ore) insa lucrarea pare facuta de dorel in sensul ca trebuia ridicat si un zid inalt cat de cat pentru ca pamantul sa nu se scurga odata cu ploi pe noul beton al statiei...Iar daca doar din acest motiv nu au circulat tramvaiele Bozankaya pe linia 2, mi se pare ridicol ca a durat atat de mult pentru solutionarea acestei probleme....Insa si cu aceasta prelungire de cativa metri a statiei, coada tramvaiului tot ramane pe zebra 1 - 2 m.




#970
Postat 19 mai 2023 - 08:25
mile, la 18 mai 2023 - 20:04, a spus:




In afara de zidul de beton care ar trebui sa opreasca pamantul, bucata aceea ar trebui ridicata la nivelul statiei, pentru ca este considerabil mai jos. Cred ca statia ar mai fi meritat inca 2-3 metri in plus.
#971
Postat 19 mai 2023 - 08:58
mile, la 18 mai 2023 - 20:04, a spus:




probleme au fost si la peroanele statiilor UMT si METEO
#973
Postat 28 mai 2023 - 16:23
#974
Postat 29 mai 2023 - 12:04

#975
Postat 29 mai 2023 - 13:26
Echipamentele astea trebuie si intretinute/update-ate, aspecte care sunt uitate/neglijate de conducere.
#976
Postat 29 mai 2023 - 18:33
#977
Postat 29 mai 2023 - 18:56
#978
Postat 29 mai 2023 - 19:49
De ce s-a comandat o tehnologie avansata daca nu este folosita. Toate aceste afisaje audio-vizuale au costat ceva bani iar cei care le-au comandat, s-au si batut in piept cu ele.
Tramvaiele Armonia au la ultima usa instalat un lift pentru persoane cu carucioare. A vazut vreun coleg in functiune acest lift in afara de momentul prezentarii primului tramvai sosit in Timisoara in urma cu niste ani. Practic doar s-a bifat ca aceste tramvaie au in dotare asa ceva si cu asta basta. Capitol incheiat.
Avem cumva o tema de discutie asemanatoare legata de tramvaiele Bozankaya cu acele acumulatoare pentru autonomie de 60 km. Total inutile pentru 60 km in actualele conditii de la noi. Iar daca vreodata ar fi utile pentru asemenea autonomie, ele vor fi atat de batrane incat ar ajunge la casare.
Pe de alta parte pot fi vazute asemenea instalatii audio-video functionand in diferite orase mai mici ca Timisoara de prin Europa, orase in care exista o linie-doua de tramvaie si cateva linii de autobuz. Ca dovada exista numeroase filmulete pe YT.
Vreau sa spun ca nu trebuiau cumparate asemenea tehnologii daca nu se doreste folosirea lor (sau se doreste sa fim mereu ultimii) sau ... daca s-au cumparat, atunci sa fie folosite.
Iata, s-au cumparat autobuzele Karsan cu dotari dar nu s-au gandit si la validatoare.
Dar apropo de Bozankaya, cum schimba vatmanul macazul (acolo unde ele inca functioneaza) daca circula cu pantograful coborat cum adesea au fost vazute prin oras?
#979
Postat 30 mai 2023 - 13:02
#980
Postat 30 mai 2023 - 15:43
In postarea mea anterioara nu ma mai refeream la soferi ci la diversi sefi din STPT/SMTT si primarie care fiind in cunostiinta de cauza cu achizitiile facute si cu dotarile acestora, ar trebui sa urmareasca buna functionare a lor. Ori daca acestia nu urmaresc astfel de "amanunte", inseamna ca ii doare fix in pix si ca banii au fost irositi.
Ei se comporta exact ca acele persoane bogate care-si cumpara aparatura tehnica de ultima generatie dar o folosesc la maxim 50% din capacitatea tehnica a aparaturii pentru ca nici nu se pricep si nici nu au nevoie de intreaga capacitate a lor. Diferenta e ca intr-un caz e vorba de bani publici (si nimeni nu cere socoteala la "detalii) iar in celalalt caz e vorba de bani privati pe care fiecare ii foloseste dupa bunul plac.
Una peste alta, mereu ne trezim in diverse situatii cand ba nu functioneaza una, ba alta din diverse motive.