STP Timișoara Forum: Bozankaya GT6 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (58 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Bozankaya GT6 Evaluare topic: ****- 3 Voturi

#641 Useril este offline   qew00 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 15
  • Inregistrat: 02 ianuarie 22

Postat 03 martie 2022 - 15:59

Au fost bune troleibuzele, si erau necesare. Ca ar fi fost bine sa avem si articulate, iarasi e un argument aboslut valid.

Acum te contrazic cu timpii de asteptare, s-au marit. Eram elev si mergeam in perioada aia cu troleibuzul 15 in fiecare zi. La inceput impreuna cu troleibuzul 19 mai era cum mai era, dupa ce au scos 19-ele, si 15-ele nu a fost ajustat, s-a ajuns la timpi foarte prosti, si la a sta ca sardinele, astfel incat am renuntat la transportul in comun si am preferat sa merg pe jos.

Sa fie clar eu nu critic ca s-au luat tramvaie, aveam nevoie, eu din 2010 zic ca erau necesare. Eu critic dezorganizarea si faptul ca datorita incompetentei autoritatilor locale, am ajuns sa le avem in depou de abia in 2022, si nici macar in circulatie. Motivul dat Florin este ok, dar nu este ok ca s-a ajuns in situatia asta. Prea laudata echipa de la primarie care a fost in spatele proiectului de achizitie al tramvaielor si care s-au felicitat cand a venit primul Bozankaya, oare au primit bonusuri de performanta? Ca la cum s-au organizat, ar trebui sa primeasca penalizari nu poze de pe facebook cu laude. Laudam mediocritatea? Imi pare rau, eu chiar nu sunt adeptul "las-o ca merge si asa", "Macar au venit tramvaie noi, scapam de cele vechi".

Aceasta postare a fost editata de qew00: 03 martie 2022 - 16:00

2

#642 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 03 martie 2022 - 16:22

Vezi postarearue, la 03 martie 2022 - 10:56, a spus:

Eu zic ca e in interesul orasului sa imbunatateasca situatia cu suburbiile pentru a rezolva problemele. Costurile trebuie impartite si este complet inutil sa ai M36 de la Sinamihaiu German pana la Posta Mare, avand de la Comtim aceleasi statii cu E7, in loc sa fie doar unul din ele sau de ex M36 sa mearga doar pana la Comtim, unde oamenii doar sa schimbe, astfel avand M36 posibil sa fie mai des si la aceiasi bani sau mai putini.
Cum e acum, nu este bine si nici economic.



Doar plec de la aceasta postare pentru a repeta niste idei personale pe care le-am mai expus in timp.

Toti acei timisoreni care s-au mutat in localitatile limitrofe ale orasului pentru confort mai mare, pentru "liniste", etc., vin zilnic in oras, mai ales persoanele active si elevii. Evident ca au nevoie de timpi mai scurti, cat mai scurti, pentru aceste deplasari. Insa imbunatatirea acestor conditii costa niste bani. Si cu totii au pretentia ca orasul este cel care trebuie sa rezolve aceste probleme si asta in timp ce ei platesc impozitele in localitatile de domiciliu deci nu in oras.

Apoi poti innoi autobuzele metropolitane, poti pune autobuze electrice pe aceste linii, problema transportului rapid nu va fi rezolvata pentru ca ele vor sta in ambuteiaje din trafic si vor circula in rand cu masinile si cu viteza lor.
Solutia este in tramvaie (metropolitane) cu demaraj mare si cu cale separata de cea rutiera. Si atunci cand automobilistii vor vedea cum trece tramvaiul pe langa ei in timp ce stau in ambuteiaje, probabil ca vor schimba varianta de transport catre oras. Pana atunci nu cred ca vor trece automobilistii la transportul in comun.
Tramvaiele metropolitane pot avea o singura linie (nu-i nevoie de linie dubla in primele decenii) si pot veni pana la primul nod important de transbordare sau pot intra mai adanc in oras, lucru stabilit dupa studii de la caz la caz.
Problema cea mare este ca tramvaiele metropolitane costa substantial mai mult decat linii de firobuze sau autobuze...

Pentru ca toate astea sa se realizeze trebuie umblat la o lege a zonelor metropolitane unde sa fie abordata si problema fondurilor metropolitane, de unde si cum sa se finanteze, etc.,...
Nu poti face transport metropolitan de calitate cu o asociatie de talia celei ce o avem si pe deasupra condusa de o persoana fara viziune de care tocmai am scapat. Dar cine stie cine-i va lua locul?
5

#643 Useril este offline   rue 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 684
  • Inregistrat: 01 septembrie 17

Postat 03 martie 2022 - 22:37

Eu plătesc impozite și în oraș și la sat, mai mult în oraș, destule. Am buletin de "oraș".
Nu din acei bani se fac astfel de investiții, nu din taxele persoanelor fizice. Acelea abia ar acoperi din aparatul administrativ.
Taxele firmelor sunt cele care contează pentru orice oraș sau localitate. Timișoara nu se poate plânge, daca nu ar fi fost și în prezent prost gestionată.
Și cei de la sat plătesc abonament daca au naveta și bilet că și cei din oraș, 130 lei/4 lei.
Problema este că transportul nu este privit că un mare intreg, toată zona metropolitană.
Doar prelungirea curselor Expres cel puțin la anumite ore ar optimiza aceste curse.
Tramvaiul 3 este ca și uitat, in loc sa fi fost prelungit cu fonduri europene până la Sanmihaiu German sau măcar până la cel Roman.
Satele se chinuie sa acopere costurile curselor, și alea rare, probabil ineficiente daca vedem că sunt sute de mașini care merg în oraș zilnic.
Daca jumătate din aceste mașini nu ar mai merge ar fi sănătos pentru Timișoara.
1

#644 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 04 martie 2022 - 11:15

Pai si fabricile nu au plecat mai toate din oras catre marginile orasului (o parte din ele ca altele au disparut cu totul)? Vezi Chisoda (com Giroc), vezi Ghiroda, vezi Dumbravita si chiar Utvin-ul (com Sanmihaiu Roman).
Ori in toate aceste unitati productive si de logistica lucreaza pe langa un numar oarecare de localnici si un numar insemnat de timisoreni ori aceste unitati/fabrici platesc impozite (fractii) unitatilor administrative pe teritoriul carora functioneaza dupa cum spuneai chiar tu ca de acolo si vin bani multi. Si atunci de ce aceste localitati nu au bani suficienti nici sa subventioneze corect (mai multe curse pe zi) transportul in comun?
1

#645 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30177
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 04 martie 2022 - 19:04

As zice ca deja o comuna de marimea Dumbravitei, ar trebui sa aiba propriile microbuze scolare ce sa vina pana in oras, asta ca "mami si tati" sa nu mai arda carburantul intre serviciu-scoala-vila din comuna de doua ori pe zi. -_-
2

#646 Useril este offline   iulik01 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 73
  • Inregistrat: 18 ianuarie 16

Postat 04 martie 2022 - 20:53

Macar 1 parcare mare sa se faca in centru, iar mai apoi politia calare pe ei incontinu, fara menajamente si vor apela rapid la mtc, dar politia nu exista, parcare nu exista si uite asa viata merge mai departe, si ne complacem in acelasi rahat in fiecare zi si ne scufundam tot mai tare, ca nimeni nu vrea sa faca nimic, au inceput sa circule regulat vreun tramvai nou?
0

#647 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30177
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 04 martie 2022 - 22:27

Pai a circulat la un moment dat pe linia 1, dupa care au ramas in depou (am scris mai sus de ce cred eu ca se intampla asta, adica lipsa unei solutii de repunere pe sina in caz de deraiere)
0

#648 Useril este offline   rue 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 684
  • Inregistrat: 01 septembrie 17

Postat 05 martie 2022 - 19:42

Nici o primărie nu va finanța transport scolar către oraș pentru copiii care au disponibile clase în localitatea de baștină.
Doar liceenii poate și studenții se pot încadra la decontare a costurilor MTC sa meargă la Timișoara de ex.
Cât privește banii, niciodată nu vor fi de ajuns la sat pentru toate nevoile.
Satele acestea se dezvoltă și au costuri mari in infrastructura sa a fie extinse utilitățile și căile de acces.
Mai va fi mult până ce MTC vor fi cât necesarul orarului la sate.
0

#649 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 11 martie 2022 - 15:03

Pornesc in trafic cele 4 tramvaie turcesti in acest weekend...toate pe linia1.
Informatia a aparut in presa.


https://www.opiniati...ilor/11/03/2022
2

#650 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30177
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 11 martie 2022 - 21:33

Asa o fi daca s-a comunicat presei, dar in Radfleet nu apare niciun Bozankaya in planificarea pentru maine, linia 1. Oricum, pe linia 1 in week end, circula doar 3 trenuri in mod normal, iar in planificare apar pentru maine: 3477 (T1), 3531 (T2) si 3512 (T3).
0

#651 Useril este offline   Bodo 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 354
  • Inregistrat: 24 ianuarie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 13 martie 2022 - 18:28

Acum câteva minute, în Libertății pe linia 1.Imagine postata

Aceasta postare a fost editata de Bodo: 13 martie 2022 - 18:28

7

#652 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30177
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 martie 2022 - 18:34

Da, 1002 si 1003 sunt pe traseu acum. Dimineata erau toate in depou si credeam ca nu vor iesi...
Recomand sa o postezi si la "Fotografii de azi", pentru a participa la concurs.
0

#653 Useril este offline   cosminstsandu 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 9
  • Inregistrat: 10 noiembrie 21

Postat 14 martie 2022 - 09:07

Care sunt în realitate numerele de parc ale tramvaielor Bozankaya din Timișoara? Pe Facebook văd că apar cu numere de genul 3069 (?)iar aici, pe forum 1001 etc.
0

#654 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 14 martie 2022 - 09:30

Alea de pe Facebook sunt numerele de înmatriculare trecute aiurea ca numere de parc (de exemplu, 1001 are numărul de înmatriculare TM 03069, de aceea cei de pe Facebook l-au trecut ca #3069). În realitate, numărul de parc este cel care apare în sistemul informatic de monitorizare a vehicululelor Radfleet (în cazul de față, toată plaja 1001-1021/1040).
0

#655 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30177
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 14 martie 2022 - 10:19

Da, asa e. Eu nu le stiu numarul de inregistrare de la primarie, ci doar ce apare in Radfleet.

Azi, 1003 e pe linia 1, daca vreti sa il vedeti sau sa mergeti cu el. Celalalte sunt in depou.
0

#656 Useril este offline   PhZ 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 11 decembrie 18

Postat 15 martie 2022 - 14:53

Eu nu am vazut nici astazi si nici ieri dupa-masa vreunul pe traseu…
0

#657 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30177
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 15 martie 2022 - 20:02

Azi nu au fost pe traseu.
0

#658 Useril este offline   PhZ 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 11 decembrie 18

Postat 17 martie 2022 - 12:47

Cu alte cuvinte, au circulat acum încă 2-3 zile ,,de ochii lumii" si dupa, gata... Dezamăgitor.
0

#659 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2363
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 17 martie 2022 - 13:45

Mai degrabă este vorba de prudenta. Cat timp nu avem acele cricuri hidraulice pentru mentenanță și repunerea lor pe sine în caz de deraierea având în vedere și starea infrastructurii este o decizie înțeleaptă. Plus ca și dacă încercăm sa le repune pe sine cu metoda Dorel folosind ranga ciocanul și tractorul sunt șanse sa le provocam avarii care sa nu fie acoperite de garanție și sa coste serios remedierea lor. Dacă tot am cheltuit sume importante sa le cumpărăm mai bine avem răbdare pana le și putem exploata tehnic în condiții de siguranță...
4

#660 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 17 martie 2022 - 15:16

Vezi postareamile, la 03 martie 2022 - 16:22, a spus:

Pentru ca toate astea sa se realizeze trebuie umblat la o lege a zonelor metropolitane unde sa fie abordata si problema fondurilor metropolitane, de unde si cum sa se finanteze, etc.,...
Nu poti face transport metropolitan de calitate cu o asociatie de talia celei ce o avem si pe deasupra condusa de o persoana fara viziune de care tocmai am scapat. Dar cine stie cine-i va lua locul?



Ma intrebam in urma cu cateva zile cine ii va lua locul marelui goe?

Iata ca repede am aflat. Unul si mai mare...Un copil de 32 de ani cu pregatire
"serioasa" in domeniu...


https://www.opiniati...oara/17/03/2022
3

Arata acest topic


  • (58 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi