
Bozankaya GT6
#322
Postat 20 iunie 2021 - 15:54
Iar despre postarea lui @radub, mai mult decat ca pare scrisa de un pacient din Jebel care nu si-a luat vitaminele, nu pot spune... Pictogramele la care face referire puteau linistit sa nu fie. Avem si noi graficieni daca chiar era musai.
Le:
radub a spus:
Mai are rost sa mai zic ceva?
Apropo, ei vorbesc si ca la Brasov sunt validatoare de ambele tipuri, pe platforma creata de Radcom in 2015 (odata cu managementul traficului). Numai ca la noi platforma e creata tot de UTI, la fel si restul de sisteme conexe, doar OBC-ul si panourile sunt Radcom.
#323
Postat 20 iunie 2021 - 19:13
Mi se pare cam intunecat la culoare dar e bine ca nu avem penibilele valuri.
Ma intreb daca avem un oras pentru un astfel de tramvai? Spun asta deoarece Timisoara in afara de zona centrala plus minus pare mai degraba un sat mare...sau un amalgam cu de toate pentru toti...
#324
Postat 20 iunie 2021 - 19:24


Rog nu mai copiati aici rezultatul frustrarilor acestui individ. Ar putea crede ca intereseaza pe cineva ce are el de spus.
#326
Postat 21 iunie 2021 - 07:46
Bozankaya are mai mult succes pe partea de e-busuri, prin intermediul subsidiarei germane Sileo, și are mai multe autobuze vândute prin Germania.
#327
Postat 21 iunie 2021 - 11:07
______________________ ___________________________________ _________________________________ ______________________________
Am adus la zi randarea punand afisaje albe. (l-am si mutat pe linia 9


#328
Postat 21 iunie 2021 - 13:37
Caietul de sarcini a fost facut din pix, chiar daca s-au schimbat primari si restul gastii din conducerea orasului, incompetentii de la birouri au ramas. Noi nici nu stim daca ce ne vine in cateva zile poate circula pe ce avem in oras.
Avem multe curbe foarte stranse, peroane in curbe (vezi Turist), ziduri langa complex de macaze (vezi 700) si stim ca o astfel de rama cu boghiuri fixe si sectiuni portante se incadreaza diferit intr-o curba fata de un tramvai tip GT4 (Armonia/Hansa) sau GT6/8 (Duevag). Actualele tramvaie se freaca la greu de peroane si borduri montate in gabaritul liniei.
Si degeba ne acuza ca nu facem nimic, nici nu putem, forumul nu are statut juridic, nu suntem o asociatie si nici nu putem fi (pe limbajul dansului, suntem nimeni care discuta discutii). Cat de mult as vrea sa ajut nu pot decat sa scriu si eventual sa trimit presei.
#329
Postat 21 iunie 2021 - 14:33
Dar de asta vine in teste, sa vada producatorul conditiile reale.
#330
Postat 21 iunie 2021 - 16:37
#331
Postat 21 iunie 2021 - 22:00
#332
Postat 22 iunie 2021 - 01:53
maximus, la 20 iunie 2021 - 22:42, a spus:
Poate si pentru ca este firma noua:
Citeaza
#333
Postat 22 iunie 2021 - 10:15
dan.s, la 21 iunie 2021 - 13:37, a spus:
Eu stiu ca boghiurile la randul lor se intorc independent fata de sasiul articulat. Adica odata intrat in curba, primul segment nu se intoarce deodata cu boghiul, ci dupa ce si acesta incepe sa intre pe raza curbei.
#334
Postat 22 iunie 2021 - 14:18
(Apropo, vad ca Radu nu mai vrea sa vorbeasca cu noi, a sters topicul de pe forumul lui.)
#335
Postat 22 iunie 2021 - 15:53
#336
Postat 22 iunie 2021 - 16:23
Citeaza
Giurgiu Pod PTF (județul Giurgiu) – DN5 – DN5B – DN6 – DN6F – DN6 – Varianta de Ocolire Caracal – DN6 – Craiova – DN56 - Maglavit - DN56A – DN6 – Drobeta Turnu Severin – DN6 – Caransebeș – Lugoj – A6 – A1 – DN6 – Timișoara (județul Timiș).
Vehiculul transportă un tramvai.
#337
Postat 22 iunie 2021 - 20:47
#339
Postat 22 iunie 2021 - 21:05
Am confirmarea de la Dl. Sarb ca validatoarele sunt Radcom. Ca asta e bine sau rau, vor vedea clientii nostri.