Calea Bogdanestilor Strada + linie de tramvai - Constructor: SCT & as - finalizat
#281
Postat 27 decembrie 2022 - 21:09
#282
Postat 27 decembrie 2022 - 21:38

#283
Postat 28 decembrie 2022 - 10:51
Altfel toate liniile care trec prin fata garii si merg catre Solventu ar trebui sa faca fie stanga catre Dambovita (si eventual sa intoarca in fata la mag Alfa), fie sa faca dreapta si sa mearga pe Calea Bogdanestilor si apoi pe Cetatii intorcand pe Calea Torontalului sau spre Piata 700 intr-un "circuit".
Deci varianta cu intersectia in "T" presupune prelungirea traseului tuturor liniilor care trec prin fata garii ceea ce presupune un numar sporit de tramvaie care ar deservi o zona slab populata.
Dar sunt absolut convins ca autoritatile nu au nici un plan dinainte stabilit in aceasta directie si va iesi ceva dupa cum se nimereste.
Avem exemplul cu intersectia de la "Turist" din Calea Sagului unde a fost greu sa faca si o deviere de la mall catre Fratelia desi Robu mereu vorbea de linia 7 ca fiind acea linie care va intoarce la mall. Parca era rupt de realitate.
In opinia mea (si) linia 7 trebuia sa intoarca la mall cu capat de linie acolo iar celalalt in Torontalului (traseu prin Balcescu) iar odata cu terminarea pasajului Solventu si a podului cu acelasi nume si Linia 5 sa intoarca la mall, mall-ul fiind fiind un punct de interes mult mai mare decat Dambovita la Alfa.
Liniile din fata garii pot avea capatul la giratoriul de la Solventu.
#284
Postat 29 decembrie 2022 - 00:34
Dambovita - Fratelia - Balcescu - Catedrala - 700 - Bogdanestilor - Ronat - Dambovita
Daca cuplam asta cu linia 9 continuand de la gara spre Solventul, prin Ronat, pana in Torontalului (inca de cand e gata doar pasajul, nu si podul), cred ca nici nu vor mai face vreo linie 5. In orice caz, ar fi fost bine sa faca macazul complet la Shopping City, e drept, dar nu as fi vrut sa mearga linia 7 acolo sincer. In schimb ar fi minunat daca ar modifica si macazul de la Drubeta, sa permita circularea in toate directiile
#288
Postat 17 ianuarie 2023 - 15:31
#289
Postat 17 ianuarie 2023 - 22:45
#290
Postat 18 ianuarie 2023 - 17:36
#292
Postat 23 ianuarie 2023 - 18:02
#293
Postat 25 ianuarie 2023 - 19:36
Dominic Fritz a spus:
Montarea se va face venind dinspre Cetății, și odată cu linia, constructorul va finaliza, tronson cu tronson, întreg bulevardul: trotuarele, carosabilul, pista pentru biciclete.
Chiar dacă șantierul de pe Bogdăneștilor nu a avut aceeași evoluție constantă ca cel de pe Cetății, și aici două treimi din lucrările sunt finalizate. Mai exact, s-au realizat:
-Aproape 3,5km de rețea de telecomunicații subterană, în care operatorii de telecomunicații vor începe să-și treacă cablurile aeriene;
-Peste 3km de canalizație pentru rețeaua electrică pentru rezidenți și iluminat public;
-Peste 1km de cabluri doar pentru aprovizionarea cu electricitate a stațiilor de tramvai;
-Peste 4,5km de conducte de apă înlocuite;
-Peste 3,5km de conducte de canalizare înlocuite;
-Peste 3km de conducte de gaz înlocuite;
-Un segment de 390m de rețea de termoficare înlocuit;
-Peste 100 de stâlpi de iluminat public stradal, cu consum redus;
Le mulțumesc celor care locuiesc în zonă și celor care tranzitează pentru înțelegere și răbdare. Este o lucrare care va schimba modul în care arată zona și modul în care vom circula pe aici. Înlocuirea rețelelor subterane, dar și pregătirea canalizației pentru a duce cablurile de telecomunicații în subteran au fost etape absolut necesare.
Aceasta postare a fost editata de POLI™2012: 25 ianuarie 2023 - 19:39
#294
Postat 25 ianuarie 2023 - 21:03
Deci care va fi solutia oficiala de rezolvare a acestei probleme?
Noi ne putem da cu parerea insa sunt curios de solutia oficiala? Sau este prematur ca cineva sa se gandeasca si la acest aspect?
#295
Postat 26 ianuarie 2023 - 02:55
#296
Postat 26 ianuarie 2023 - 03:14

#297
Postat 26 ianuarie 2023 - 10:26
Bucla din schita trece exact peste groapa de coborare in pasaj.
Se poate si ar trebui facuta o bucla acolo care sa treaca peste capatul de pe Bogdanestilor al pasajului dupa ce acesta va fi gata.
Pana atunci nu sunt sanse tehnice.
Up-date
Legat de bucla care ar trebui facuta peste "tunelul" pasajului dupa finalizarea acestuia nu ar fi folosita in mod regulat ci doar in cazul exceptionale.
De exemplu se intampla un blocaj la tramvaie pe Cetatii, in mod automat tramvaiele de pe linia 4 (sau 7) ar putea fi deviate pe Bogdanestilor si ar putea intoarce in aceasta bucla de le pasaj.
Alt exemplu. Se intampla un blocaj dincolo de pasaj, pe strada Garii sau spre Dambovita, automat tramvaiele care au traseu prin pasaj ar putea intoarce in aceasta bucla ca sa mearga inapoi.
Deci ar fi o bucla de intoarcere de rezerva pentru situatii deosebite.
#298
Postat 26 ianuarie 2023 - 12:13
A doua problema e ca bucla va fi esentiala cel putin urmatorii 5 ani ca nu cred ca sinele vor continua undeva, dupa pasaj....asta in cazul optimist. Dupa aceea devenind de servitute auxiliara precum zicea si @mile
Aceasta postare a fost editata de michidutza: 26 ianuarie 2023 - 12:18
#299
Postat 26 ianuarie 2023 - 13:56
#300
Postat 26 ianuarie 2023 - 14:44
Citeaza
Da, asa este! Observatie corecta!....Va mai dura pana vedem pasajul dar pana vadem sinele puse catre gara iar si mai mult va dura pana vedem podul peste Bega si sinele pe el pana in Dambovita...
Eventual facuta o bucla provizorie undeva in dreptul strazii Dunarea daca incape si nu deranjeaza santierul pasajului sau tramvai dute-vino (suveica) pana la Cetatii...
