Largirea strazii Aries (finalizat) constructor: SDM - din bugetul local
#61
Postat 25 aprilie 2019 - 14:14
#62
Postat 25 aprilie 2019 - 14:22

In mod cert desfiintarea acestei zebre va duce si ea la fluidizarea traficului impreuna cu restul de masuri insa desfiintand anumite zebre punem pietonii care si asa sunt cei mai lenti participanti din trafic (5 km/h) sa ocoleasca si mai mult, respectiv li se prelungeste timpul necesar intre punctele A si B...
Iar automobilistii care circula cu (maxim) 50 km/h (deci de 10 ori mai repede decat pietonii) sunt si mai avantajati prin aceste masuri scutand timpul calatoriei lor...
O fi corect, n-o fi corect?...Stie cineva?...
#63
Postat 25 aprilie 2019 - 16:25
Logic, aș vedea ca statia de firobuz de pe Cluj sa se mute inainte de intersectie acum.
#64
Postat 25 aprilie 2019 - 16:37
Ca si pieton si biciclist infocat as accepta sa fie una calda, una rece pentru mine. Hai si una calda doua reci. Dar de cand e primar isi bate joc de pietoni si biciclisti ca sa favorizeze masinile. Inafara de pietonizarea centrului, proiect care nu a fost inceput de el si asfaltarea catorva strazi care erau de fapt parcari in cetate nu imi aminteac sa fi facut ceva. Si sa nu uitam ca el are sofer si nu are probleme in a gasi un loc de parcare pe unde se plimba. Te rog sa ma corectezi daca gresesc.
#65
Postat 25 aprilie 2019 - 18:53
Aceasta postare a fost editata de radutm: 25 aprilie 2019 - 18:54
#66
Postat 25 aprilie 2019 - 18:58
#67
Postat 25 aprilie 2019 - 19:07
#68
Postat 25 aprilie 2019 - 19:37
#70
Postat 26 aprilie 2019 - 10:22
#73
Postat 26 aprilie 2019 - 11:13
#74
Postat 26 aprilie 2019 - 12:08
Desi traficul era foarte lejer, pe cele trei benzi, masinile care asteptau la semafor, pur si simplu nu aveau cum sa faca loc ambulantei sa treaca. Benzile sunt mult prea inguste.
Dupa cateva secunde de timp pretios pierdut, cativa soferi s-au cumetat si au trecut pe rosu.
Din pacate, la ore maxime de trafic intens, ambulantele nu vor avea nici o sansa sa traverseze acea portiune de drum.
Oare s-a gandit cineva din primarie la acest aspect ?
#75
Postat 26 aprilie 2019 - 12:31
Chagall, la 26 aprilie 2019 - 12:08, a spus:
Cand micRobu da cu pumnul in masa, executi, nu gandesti, ca altfel platesti cu functia.

Da, cum a zis si mile, trotuarul este pe langa bloc, iar pista dubla se ingusteaza intr-una simpla dupa ce treci de bloc. Cum era de asteptat, 16 cand iese din statia complex, blocheaza tot traficul de pe 3 benzi.
#76
Postat 26 aprilie 2019 - 13:03
#77
Postat 26 aprilie 2019 - 13:14
#79
Postat 26 aprilie 2019 - 18:27
#80
Postat 26 aprilie 2019 - 18:58
Ieri o doamna a traversat strada cu tot gardul si trecerea stearsa si astepta tramvaiul in statia care nu mai era. I-am spus eu si i-am aratat anuntul scris pe o coala A4.
Pina nu se separa culoarea verde intre cei care vin pe str. Aries si cei care pleaca de la judetean toate benzile de viraj la stinga o sa se blocheze de coloana masinilor care vin dinspre judetean si doresc sa mearga spre Calea Martirilor, adica cum era si inainte.
