Sensul giratoriu din Piata Marasti (reabilitare finalizata) extindere la 3 benzi - turbogiratie
#81
Postat 07 iunie 2018 - 08:25
#82
Postat 07 iunie 2018 - 09:40
Nu imi iese nicicum fara sa fie o directie din care sa poti ajungi doar de pe o singura banda pe alta iesire (de ex. o singura banda din directia Botanic duce catre Aradului) sau fara sa creasca si mai mult numarul de benzi..
Aceasta postare a fost editata de th3lurker: 07 iunie 2018 - 10:34
#83
Postat 07 iunie 2018 - 11:35

Tocmai pentru ca cresc atat de greu, cred ca utima optiune ar trebui sa fie taiatul, mai ales in zonele unde nu mascheaza nimic valoros. Mie mi se pare ca in schimb prima optiune e taiatul, asa melteneste cumva, si ca atunci cand se replanteaza sunt niste crengute dintre care destule nici macar nu apuca 5 veri. Cred ca toti am aprecia niste copaci ca la mall, dar probabil aia costa, si nu raman bani pentru rahaturi de fantani, cofinantari pt semafoare si barci si alte d-astea.
#86
Postat 14 iunie 2018 - 23:01
Chiar nu se putea face un culoar delimitat pentru pietoni. Și din câte văd sunt pietoni în depărtare.
Oricum în general pietonii sunt foarte dezavantajați când sunt construcții. Rareori văd pasaje provizorii pentru pietoni sau culoare demarcate corespunzător. De cele mai multe ori ori ești nevoit să treci prin șantier sau să ocolești foarte mult. Cel mai trist exemplu e podul Michelangelo atunci când a fost în construcție.

#87
Postat 15 iunie 2018 - 11:52
#88
Postat 15 iunie 2018 - 14:09
Desi sunt biciclist de vreo 50 de ani si desi am aparat cu cativa ani in urma drepturile acestora de a avea piste si de-a putea circula civilizat prin oras, sunt absolut nevoit sa sustin in continuare mai dagraba drepturile pietonilor caci constat ca acestia sunt tot mai putin bagati in seama, mai mult, exista o bataie de joc la adresa lor...
Pana si padurea de semafoare in locuri nejustificate este o bataie de joc la adresa lor...
#90
Postat 15 iunie 2018 - 22:12
#91
Postat 16 iunie 2018 - 16:12
Iată situația actuală:

Fiindcă ambele treceri de pietoni s-au desfințat, să zicem dacă dorești să traversezi din zona blocurilor la Piața, în loc de 1 minut, cât ți-ar lua să traversezi strada, acum faci peste 10 minute. Am schițat 2 variante ocolitoare.
O variantă, cea pe Calea Alexandru Ioan Cuza și Parcul Botanic: 1km, 3 semafoare, 4 treceri de pietoni, să zicem 15 minute.
A doua, prin Punctele Cardinale, 800m, doar 2 semafoare, 4 treceri de pietoni. să zicem 10 minute.
Ajungem să facem de 10 ori ca timp același traseu. Cred că e chiar puțin spus că situația e penibilă.
Pietonii trec în siguranță pe spațiul verde. Nu se putea face pe acolo un culoar provizoriu? Iar după șantier să se refacă zona?
Iată că nu. Trebuie să oclolim enorm de mult pentru că nu există niciun fel de respect pentru pietoni. Bicicliștii pot să se urce pe carosabil. Se putea face un culoar marcat și pe carosabil chiar. Există multe soluții. Nu îi interesează, pur și simplu. Administrația infrastructurală din Timișoara e extrem de slabă. Constructorul evident nu e neapărat vinovat, el face ce i se cere. Ar putea și el din bun simț să găsească o soluție, care nu îi periclitează nici șantierul nici bugetul, dar nici pe el nu îl interesează. Frumos, nu?
#92
Postat 16 iunie 2018 - 17:34
#94
Postat 18 iunie 2018 - 07:46
In cazul asta, scuze, dar ....... peste capul gol al celor care au gindit prostia asta. Dimineata intre 8 si 9 este un dute-vino pietonal foarte mare pe-acolo, cum sa ii pui pe toti sa ocoleasca prin Botanic ?! Existau variante, de exemplu se putea re-infiinta trecerea de pietoni din fata de la DacoArt, pe partea cealalta a intersectiei. In nici un caz nu pui toata populatia sa ocoleasca de nebuna. Chiar si o saptamina este mult, in contextul asta.
Evident, cum zici si tu, nu-i treaba constructorului sa faca amenajarea respectiva, tine de administratia drumului. Dar cred ca ai sa ne ingadui marea aroganta sa fim frustrati de faptul ca e cam bataie de joc pe-acolo.
@Doppler: Daca soferii se uita pina pe partea dreapta a trotuarului la semnele de circulatie, si le si respecta, pe bune ca merita sa li se retraga carnetul; este evident de la sine ca nu lor li se adreseaza.
As zice ca semnele respective sunt necesare biciclistilor, in cazul de fata. Dar da, poate cel mai util era un panou cu informatii TEXT, nu simboluri rutiere. Da' asta ar fi insemnat si mai multa munca.
Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 18 iunie 2018 - 20:32
#95
Postat 18 iunie 2018 - 20:39

#96
Postat 18 iunie 2018 - 20:42
Tesla, la 16 iunie 2018 - 16:12, a spus:
Iată situația actuală:

Fiindcă ambele treceri de pietoni s-au desfințat, să zicem dacă dorești să traversezi din zona blocurilor la Piața, în loc de 1 minut, cât ți-ar lua să traversezi strada, acum faci peste 10 minute. Am schițat 2 variante ocolitoare.
O variantă, cea pe Calea Alexandru Ioan Cuza și Parcul Botanic: 1km, 3 semafoare, 4 treceri de pietoni, să zicem 15 minute.
A doua, prin Punctele Cardinale, 800m, doar 2 semafoare, 4 treceri de pietoni. să zicem 10 minute.
Ajungem să facem de 10 ori ca timp același traseu. Cred că e chiar puțin spus că situația e penibilă.
Pietonii trec în siguranță pe spațiul verde. Nu se putea face pe acolo un culoar provizoriu? Iar după șantier să se refacă zona?
Iată că nu. Trebuie să oclolim enorm de mult pentru că nu există niciun fel de respect pentru pietoni. Bicicliștii pot să se urce pe carosabil. Se putea face un culoar marcat și pe carosabil chiar. Există multe soluții. Nu îi interesează, pur și simplu. Administrația infrastructurală din Timișoara e extrem de slabă. Constructorul evident nu e neapărat vinovat, el face ce i se cere. Ar putea și el din bun simț să găsească o soluție, care nu îi periclitează nici șantierul nici bugetul, dar nici pe el nu îl interesează. Frumos, nu?
Ai dreptate ca atunci cand se deschide un santier trebuie gandite alternative. Nu sunt de acord cu circulatia pietonilor prin santier, doar ca sa "nu fie bataie de joc". La asta m-am referit, intrucat siguranta e mai importanta decat accesul rapid. Varianta ocolitoare prin Parcul Botanic nu mi se pare revoltatoare deloc, dar sa fie provizorie, pe timp limitat. Si semnalizata corespunzator.
#97
Postat 18 iunie 2018 - 20:56
#98
Postat 18 iunie 2018 - 21:18
Nu inteleg ce fenomen se intampla inaceasta locatie legat de iluminat stradal caci de vreo 3 - 4 luni mai des este bezna decat lumina...
Nu stiu daca bezna de acum este legata de santier sau nu?...
Cam la fel s-a intamplat si la pasajul Jiul unde au dat drumul la iluminat dupa receptia lucrarii desi instalatia electrica stradala era functionala cu mult timp inainte...
#99
Postat 19 iunie 2018 - 05:58
Florin.B RATT, la 18 iunie 2018 - 20:39, a spus:

Nu ma dau mare expert in circulatie rutiera, insa pana si semnele de "interzis pietonilor + biciclistilor" sunt la fel, puse clar pe trotuar, si se adreseaza clar circulatiei pe trotuar, nu celor de pe carosabil. Chestia asta mi se pare ca intareste ce spun eu, pentru ca prezenta semnului "interzis pietonilor" arata clar cui se adreseaza ... in general nu se pun semne de-astea ca sa le spuna pietonilor sa nu circule pe carosabil.
Ce-i drept, semnul "obligatoriu la dreapta" nu prea se pune pentru pietoni, nu sustin ca ar fi inteligent ala care a decis chestia. Doar ca nu-mi pare a se crea vreo confuzie, este doar o decizie slaba.
#100
Postat 19 iunie 2018 - 08:11