Vandalizare
#221
Postat 18 septembrie 2009 - 19:17
#222
Postat 18 septembrie 2009 - 19:43

#223
Postat 18 septembrie 2009 - 20:37
viktor, la 18 Sep 2009, 18:15, a spus:
Jacks life? Ce draq însemna asta în slang, că-s mai tari ca viaţa, or wtf? M-or bătut la exprimarea 1337

Măcar dacă ar face caricaturi după personaje din filme sau din viaţa publică, sau ceva interesant - aproape că aş milita şi eu să li se dea spaţiu

#224
Postat 18 septembrie 2009 - 20:44

Aceasta postare a fost editata de Viktor: 27 februarie 2011 - 00:43
#225
Postat 18 septembrie 2009 - 22:05
Bun, si totusi, de ce si de cand nu mai ssunt garduri, si de ce nu sunt paznici, de ce nu sunt pazite tramvaiele, astfel au si fost furate mai demult acele usi, fiindca nu e pazit depoul

Aceasta postare a fost editata de alecs: 18 septembrie 2009 - 22:05
#226
Postat 18 septembrie 2009 - 22:56
Scuzati ca nam putut sai fac poza de mai aproape dar nu stiam care este si lam vazut tarziu.

#227
Postat 18 septembrie 2009 - 23:09
viktor, la 18 Sep 2009, 20:43, a spus:

Nu a existat niciodata gard intre noi si Alfa, Alfa fiind fosta sectie a Electrometalului, acesta din urma avand curtea comuna cu noi de pe vremea cand era acolo fabrica de tramvaie.
dAImon, la 18 Sep 2009, 21:37, a spus:

Jackass life = viata de magar?

Doar acest brau de beton ii desparte pe "artisti" de tramvaiele garate acolo:
#229
Postat 19 septembrie 2009 - 23:11
#230
Postat 19 septembrie 2009 - 23:26
#231
Postat 19 septembrie 2009 - 23:40
#232
Postat 20 septembrie 2009 - 08:25
In cazul acesta ar trebui facut de persoanele abilitate din RATT un "referat de necesitate" si un "memoriu justificativ" in care sa se explice necesitatea acelui gard, si sa ajunga cumva pe masa noului DGA (Director General) pentru aprobat in regim de URGENTA!
#233
Postat 20 septembrie 2009 - 09:59

Curtea are un gard, facut de ITCVTT, gardul pe care il puteti vedea paralel cu linia 3. Eu zic ca delimitarea trebuie facuta de Alfa, pe cheltuiala lor. (si actualul brau de beton e facut de ei nu de RATT), ei venind in acea curte, initial ingradita.
#234
Postat 20 septembrie 2009 - 10:23
Aceasta postare a fost editata de fan: 20 septembrie 2009 - 10:25
#235
Postat 20 septembrie 2009 - 10:25
#236
Postat 20 septembrie 2009 - 10:35
#238
Postat 20 septembrie 2009 - 12:49

#239
Postat 20 septembrie 2009 - 13:18
#240
Postat 20 septembrie 2009 - 13:53
Depoul din Dambovita s-a dat in folosinta in 1970. (tramvaie + troleibuze)