DJ 691 - Largire la 4 benzi între nodul A1 și Dumbrăvița
#281
Postat 09 noiembrie 2023 - 11:27
Vorbesti cu acum cu Fritz sa ia exemplu de la Bolojan de cand era primar poate invata sa fie primar?
asta cu brother love e mai degraba la voi la partid, nu m-as baga in locul tau pe subuectul asta...
#282
Postat 09 noiembrie 2023 - 14:15
#283
Postat 09 noiembrie 2023 - 16:51
N-am inteles vreodata de ce, mereu se atribuie "succesul", unei lucrari unei singure persoane? care intamplator se face ca e "administrator" la acea vreme cand lucrarea e gata... Oamenii astia din politica nu stiu sa faca diferenta intre o fadroma si un buldozer dar "vom spune" mereu ca "au facut", ca "au construit". Nu au facut mare lucru decat sa poarte o functie care centralizeaza niste informatii si sa spuna da s-au nu... atat. Dupa 4 ani vine altu' si face exact acelasi lucru dar i se atribuie lui lucruri incepute de cel de dinainte...

Apoi soseaua cu pricina si metodele alternative. Din pacate, traficul rutier troneaza in cona, pentru ca leaga autostrada de oras, si oricat ar fi cineva de bine intentionat, automobilul va ramane un moft pe care toata lumea il va face, indiferent de circumstante, cel putin momentan. Un alt aspect. Era vorba mai demult ca pe Sagului ar fi trebuit sa fie continuata pista care trece podul, pana la platforma Incontro. Am mers de la acea platforma spre casa si invers, cu toate mijloacele posibile, in toate conditiile de vreme. Pot sa spun, ca inafara de masina proprie, s-au autobuz, nu te scapa nimic de vantul care taie campul toamna si primavara, vant care este si in partea de nord a orasului. La fel si gerul iarna s-au soarele apasator vara. Pieton poti fi mai mult in oras, unde ai umbra si sute de obiecte care nu lasa vantul sa treaca asa usor, dar la capatul orasului in camp nu, la fel si cu bicileta. Acestea fiind zise, nu stiu cine si-ar face ziua mai grea, razbind prin vant cu bicileta, doar ca sa "transmita un mesaj".
Cred in ideea de "mass transit", care la noi in tara, parca parca a piscat umpic Bucurestiul din ea, dar o tot uita. Dar in rest, mai avem mult de lucru cand un ideal va trona peste nevoi. Din pacate intelectual avem un mare deficit, ori asta se va rezolva doar cu timpul, nu cu niste asfalt si pavele pentru piste de biciclete.
PS: Legat de accidente auto... O vreme am crezut si eu ca politia nu isi face treaba... dar o face. Problema este ca politistul care da amenda s-au i-a permisul nu are cum sa fie la tribunal cand se decide ceva. Problema cred ca pleaca de la pasuirea celor care dau de carnet de 4-7 ori. Nu stiu ce sa zic, mie m-i s-a parut foarte usoara scoala de soferi. Esti pus in fata cu un obiect pe care trebuie sa il manuiesti si sa stii unde se afla mereu in spatiu, sa estimezi niste distante, la fel atentia trebe sa fie la drum, nu la telefon s-au ce ai in ureche s-au nas, s-au ce iti povesteste pasageru'. Daca nu esti in stare faci asta din minim 3 incercari, s-au nu stii sa apreciezi privilegiul care il ai de a conduce o masina, facand accident din motive tampite... atunci nu ai ce e nevoie ca sa mani 2 tone de fier si gata...
#284
Postat 09 noiembrie 2023 - 19:01
IlieB, la 09 noiembrie 2023 - 14:15, a spus:
Mno, nici bine nu am vb cu Nica la cererea lui Viola ca a si a si postat pe fb ca se lucreaza la calea ferata...
Viola, il suni si tu pe Donimic sa termine ceva?
Hai ca se poate!
#288
Postat 10 noiembrie 2023 - 15:55
va dati seama cat de bine o sa fie daca se largeste cat de curand la 4 benzi si centura pe portiunea de care a discutat nabuco cu Nica?
#289
Postat 10 noiembrie 2023 - 21:13
Citeaza
Firma care se ocupă de reabilitarea și extinderea la patru benzi a DJ691, Strabag, a refăcut în întregime infrastructura căii ferate și terasamentul până la nivel de dale elastice.
Potrivit lui Alin Nica, liderul CJ Timiș, drumul este la stadiu de strat de reciclat, urmând ca până joia viitoare să se realizeze straturile de balast stabilizat, apoi stratul de bază din anrobat bituminos, stratul de legătură și cel de uzură.
Traficul rutier va fi deviat în primă fază pe partea dreaptă, iar de vinerea viitoare când se va lucra la calea ferată, se va circula pe partea stângă a drumului.
Nica a mai transmis, zilele trecute, că pe tronsonul 2 al DJ691 muncitorii au turnat asfalt la nivel de uzură, marcaje definitive și parapete pe toată lungimea. În paralel, angajații firmei Strabag lucrează la rețelele de gaz și la pistele de biciclete.
Valoarea estimată a lucrărilor pe tronsonul 2 al DJ691 este de 63.167.131 lei fără TVA.
Vă reamintim că la începutul anului 2022, CJT a reziliat contractul cu firma Tehnocer, cea care se ocupa de lărgirea și modernizarea drumului Dumbrăvița – A1, din cauza slabei mobilizări a constructorului. Contractul a fost semnat încă din martie 2018.
#291
Postat 14 noiembrie 2023 - 10:05
#292
Postat 14 noiembrie 2023 - 10:54
Plus mai e o chestie, pe care iar vi-am zis-o, observati ca drumul e foarte aproape de case pe alocuri in partea stanga pe cand in dreapta e loc mult, la fel din cauza ca daca poti muta doar 70 de stalpi ii muti doar de pe o parte...brabo pmt macar sa incurci daca nu faci ceva
#293
Postat 14 noiembrie 2023 - 14:56

traseul si linia, si stalpii, si latimea etc - astea trebuiau discutate si agreate acum 4 ani, nu dupa ce ai semnat al doilea contract cu firma constructoare. deci vina este impartita
#294
Postat 14 noiembrie 2023 - 15:11
nabucodonosor19, la 14 noiembrie 2023 - 10:54, a spus:
Proiectul a fost refacut de Consiliul Judetean ca sa se poata incadra in executie pana la sfarsitul anului. SMTT (parca nu STPT si nici Primaria Timisoara) a predat toata instalatia (nu doar unii stalpi) constructorului pe timpul santierului. La finalul santierului o va primi inapoi.
Primaria Timisoara nu are nici o legatura cu numarul de stalpi, latimea soselei.
#295
Postat 14 noiembrie 2023 - 15:11
Pai uite de cand e articolul, cand a fost ultima discutie si "agreere" asupra celor 69 de stalpi (oare numarul are o semnificatie
Revin a nu stiu cata oara cu intrebarea, ce motive ar fi avut primaria sa nu lase sa mute cati stalpi ar fi fost nevoie si sa nu limiteze la 69?
Ccos, nu e asa, wrong cum ar veni. Mergi pe fir si citeste toata povestea daca vrei sa intelegi
#297
Postat 14 noiembrie 2023 - 16:17
O luam de la zero cu discutia? Forumul asta e degeaba?
#298
Postat 14 noiembrie 2023 - 21:09
nabucodonosor19, la 14 noiembrie 2023 - 15:11, a spus:
Pai uite de cand e articolul, cand a fost ultima discutie si "agreere" asupra celor 69 de stalpi (oare numarul are o semnificatie
Lucrarea e pe fonduri europene. Contractul de finantare se semneaza cu ADR Vest. Parte din contract e proiectul si termenul de executie. Orice abatere duce la rambursarea tuturor fondurilor incasate pentru proiectul respectiv.
Orice modificare a contractului de finantare (schimbare de proiect de exemplu) se face cu acordul ADR Vest. Beneficiarul investitiei si finantarii este Consiliul Judetean nu Primaria Timisoara sau SMTT/STPT care nu au nici o treaba. Cand incepe santierul toti proprietarii de retele predau in stare de functionare retelele catre constructor (nu Beneficiar) si le primesc inapoi la final dupa semnarea procesului verbal de receptie. Asta se intampla la toate proiectele. Din cauza asta constructorul are asigurari platite pentru cazul in care distruge retelele respective.
Legat de presa ce sa spun. Depinde ce citesti. Cel mai bine intrebi un prieten care stie sau citesti toata presa ca sa iti faci o idee ca altfel vei ramane dezinformat.
https://timisplus.ro...-in-dumbravita/
https://www.tion.ro/...dj-691-1679795/
Aceasta postare a fost editata de ccos_77: 14 noiembrie 2023 - 21:11
#299
Postat 14 noiembrie 2023 - 21:17
#300
Postat 14 noiembrie 2023 - 22:53
Doar ca Primaria e proprietarea liniei si a stalpilor ca ei au implementat proiectul pe vremea lui Ciuhi.
Chiar daca Cj face largirea trebuie si primaria sa-si dea acordul cu privire la modificarea stalpilor ca is proprietari, Cj si primaria sunt parteneri in treaba asta, nu poate muta contructorul desemnat dr cj stalpii primariei fara sa-i intrebe oe aia
Adr vest a mediat intalnirea intre astia, astia 2 mameluci trebuiau sa se puna de acord, adr sa aprobe solutia si finantarea La un moment dat cj a propus sa fie stalpii pe mijloc dar nu a vrut primaria, deci aveau treaba. S-a facut compromisul asta cu 69 sau 70 de stalpi, primaria limitand nu altcineva
Chiar asa greu e, nu trebuie i trebat niciun prieten, informatiile exista, trebuie doar luate cu obiectivism, scos fritismul din fata ochilor