DJ 691 - Largire la 4 benzi între nodul A1 și Dumbrăvița
#241
Postat 04 octombrie 2023 - 16:00
eu speram ca ne zice cand termina si portiunea cu calea ferata ...
#243
Postat 05 octombrie 2023 - 10:59
ce nu inteleg eu e daca de saptamana trecuta s-au scos de sub tensiune circuitele. exista doua variante:
1. nu s-au scos de sub tensiune si nu pot sa dea jos stalpii, dar e cam liniste din partea CJTului
2. s-au scos de sub tensiune si tot circul a fost degeaba pentru ca nu au inceput sa-i dea jos nici pana ieri si lucreaza in jurul lor fara prea mari probleme
#245
Postat 05 octombrie 2023 - 18:24
https://fb.watch/nuDmNtRovp/
Aceasta postare a fost editata de ioio_viola: 05 octombrie 2023 - 18:27
#246
Postat 16 octombrie 2023 - 11:54

Se vede clar pe la minutul 3 unde sunt stalpii foarte apropiati. De pe la minutul 4 deja e data jos catenara, pare ca vor muta mai ales stalpii de pe partea stanga cum mergi spre centura.
Lotul de dupa centura este foarte avansat - daca muta cladirea de la bariera urgent, poate fi gata la 1 decembrie.
#247
Postat 16 octombrie 2023 - 21:11
Oare aceeasi solutie va fi aplicata si-n Dumbravita? Sper din tot sufletul ca nu.
In alta ordine de idei, o mare problema va fi sensul giratoriu de la Dunca, intersectia cu centura. Este un nod rutier care aduna un volum de trafic foarte mare! Azi se lucra in sens pe o banda si pe una se circula (nu ca inainte ar fi fost mai multe), iar timpii de asteptare dinspre Giarmata catre Dumbravita erau de 30 de minute. Vinerea trecuta, in jurul orei 18 cand nu se lucra deloc, coloana de masini dinspre Covaci era de aproximativ 3 km, incepea cam din dreptul strazii Simfoniei din Dumbravita (iesirea spre centura).
#248
Postat 17 octombrie 2023 - 13:05
Estetic, la Mosnita pare ok, dar se aduna o gramada de mizerie si nu o curata nimeni. Plus ca pentru bordura aia mai era nevoie de un metru latime care nu prea exista in Dumbravita. Daca te referi doar la NJ de dupa centura - este alt regim de drum, extravilan, cu trafic greu, si respectivele NJ sunt mai sigure, sa nu iti intre un TIR pe contrasens. Si din nou legat de latime - daca puneau parapet median ca si la Drum Expres standard - mai trebuia inca un metru la latime

#249
Postat 17 octombrie 2023 - 13:17
Pasaje rutiere noi în Zona Metropolitană Oradea
Aceasta postare a fost editata de corco: 17 octombrie 2023 - 15:59
#250
Postat 18 octombrie 2023 - 07:59
ioio_viola, la 05 octombrie 2023 - 18:24, a spus:
https://fb.watch/nuDmNtRovp/
Ce crezi?
Din păcate acesta este nivelul lui Alin Nica...
#251
Postat 18 octombrie 2023 - 09:48

#252
Postat 18 octombrie 2023 - 11:50
A ca vrei tu pasaje, da, se poate mai bine, poze de succes din tara si din lume gasim toti fara pb
Nu are treaba fritz cu centurile, el are cu orasul si acolo nu a facut nimic
Poate explici tu de ce nu podul Isho, de ce nu Jiul, de ce nu mai nimic decat gargara si poze pe fb cu proiecte semnate de Robu gen Cetatii, si ala belit prin ingustarea benzilor
Baiatul asta mai mult cu studii, planse pe bani grei, consultanta la firmele de casa, gen "regenerarile" din Traian, Mocionii etc. Da e bine, sper sa mai castige un manadat, il meritati, va fi amuzant de vazut ce scuze o sa-i gasiti dupa ce gata proiectele lui Robu si nu va incepe nimic.
Sau aveti ghinion pierde alegerile si go to somaj
#253
Postat 18 octombrie 2023 - 11:56
#254
Postat 18 octombrie 2023 - 15:45
Pai daca Fritz incepe regenerarile Operei si Traian anul viitor, si termina proiectele lui Robu, practic va fi facut intr-un mandat mai multe decat pletosul cu voce pitigaita in doua, ca asta din urma proiecte proprii nu prea a apucat sa si inceapa. Sau a largit un pod (prost si incomplet) si l-a numarat ca doua poduri noi construite. Sau a facut pasaje de il injur de fiecare data cand trec pe acolo pe jos sau cu bicicleta.
Asa cum tu il lauzi pe Nica al tau, ca a facut de nu stiu cate ori mai mult decat in precedentii ani, asa zic si eu de Fritz. Cu diferenta ca eu nu incerc sa conving pe nimeni de nimic

Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 19 octombrie 2023 - 11:00
#255
Postat 18 octombrie 2023 - 16:00
https://specialarad....imita-reportaj/
Cum era go to somaj?
In alta odine de idei daca tu nu vrei poduri e pb ta, ai gresit forumul, poate unul de gatit ti se potrivea mai bine
Ce vreau eu sa-ti zic e ca nu se va "regenera" nimic, e doar o modalitate sa dai bani cu trebuie pe desene, schite si studii
Dar specialistule in infrastructura, poate imi raspinzi care e logica pt care pmt a limitat mutarea a maxim 70 stalpi prin Dumbravita?
Revin cu intrebarea asta, inca nicun un fritist nu a reusit sa incropeasca o explicatie logica
Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 19 octombrie 2023 - 10:59
#257
Postat 19 octombrie 2023 - 13:17
#258
Postat 27 octombrie 2023 - 18:43
Am tot căutat pe net, dar nu am găsit…
#259
Postat 27 octombrie 2023 - 20:55
Doamne ajuta, cu marea de asfalt inainte

Aceasta postare a fost editata de michidutza: 27 octombrie 2023 - 20:55
#260
Postat 27 octombrie 2023 - 21:32