Reabilitarea si extinderea podului Stefan Cel Mare (finalizat) Executant: Tehnodomus s.a.
#121
Postat 24 februarie 2019 - 19:12
1. Circulatia pe aceste poduri s-a inchis cu aprox un an in urma, desi de lucrari s-au apucat dupa vreo inca 6 luni
2. S-a intrerupt singura legatura cu tramvaiul catre Gara de Nord. Voi mai tineti minte ce de imporvizatii se faceau prin 2000-2005 ca sa nu ingreuneze circulatia tramvaielor? (aveti poze de la Visor pentru cine a uitat)
3. Aleas utilaje? Majoritatea sunt rebuturi si harburi din vest. Si NU argumentul: "si ce daca, atat timp cat functioneaza" nu tine. Daca erau bune, nu se aruncau. Sunt vechi, si ineficiente, de mentenanta si buna functionare sa numai zic.
4. Materialele utilizate. Voi ati vezut ce cofraje au astia? Ati vazut un santier modern? Ati vazut cum arata acolo un cofrag normal din 2019? (ISHO, Openville.. avem destule exemple)
5. Improvizatii... Ce-s "podurile" alea suspendate de sub poduri. Alea va inspira voua siguranta? Dar de acel tub de plastic portocaliu taiat in jumatate pentru a canaliza betonul ce sa mai zis...
6. Aratati-mi o poza in care sunt mai mult de 10 muncitori deotata intr-o locatie. Pai asa reabilitezi un pod principal intr-un oras cu peste 400.000 de locuitori?
7. Organizarea de santier... Aiai e semnalizare calumea al unui santier peste un pod in lucru....? In alte tari nu ai voie sa te apropii la 100 de m de un astfel de santier...
8. Firma care lucreaza... (de departe cea mai mare bataie de joc) Sunt atatia pe piata cu ani de experienta (Strabag, Porr etc). Nu, noi lucram cu o firma de apartament din Arad, cu 0 proiecte la zi.
9. Viteza de lucru...
Va ajung?
#122
Postat 24 februarie 2019 - 22:52
#123
Postat 25 februarie 2019 - 10:58
Asa indiferent ce vor face de acum cu Solventul de ex, va fi o bataie de jos pt ca se vb de ani de zile si nu se da drumul, e balba cu proprietarii terenului etc etc...Asa totul e bataie de joc ca nu merge "ca la jermania"
Practic nu as zice ca reabilitarea e bataie de jos ca s-a inchis circulatia prea devreme de exemplu, dar na, depinde cum vezi lucrurile
La obiect:
- Nu stiu la ce utilaje te referi si ce informatii ai tu legat de mentenanta lor, si nu stiu unde au fost aruncate de le-au gasit astia... Da e asa cum ai zis, daca isi fac treaba sunt ok, nu tre sa fie nice and shiny
- Eu stiu ca banateanu ar vrea numa firme austriece sau nemtesti dar ghinion, mai castiga si de ai nostrii. La noi vine de la UE aia cu pretul cel mai mic, daca castiga Porr veneau cu cofraje si utilaje de-ti plac tie, nu improvizau nush ce tub taiat in doua dar...ar fi costat mai mult, is that easy:) Astia au dat un pret mic si fac cum pot.
Daca imi ratai un nu au respectat normativul si au bagat mai putin fier beton sau nu au respectat caietul de sarcini atunci te cred, pana atunci soryy is gica contra si instig constant la ura:))
#126
Postat 25 februarie 2019 - 22:11


#127
Postat 26 februarie 2019 - 00:30
Numai ca puteau sa le taie pe toate la acelasi nivel sau sa le fi batut la acelasi nivel pentru a arata estetic mai bine...vorbesc de cele vechi, care zeci de ani imi sareau in ochi de cate ori le vedeam...
#128
Postat 27 februarie 2019 - 19:20
#131
Postat 05 martie 2019 - 19:34

După aceea așteptare o lună, după montare grinzi, turnare beton alta așteptare de o luna.
Nici

#132
Postat 06 martie 2019 - 13:38
sunt scumpe placajele alea ...
#135
Postat 25 martie 2019 - 14:20
#136
Postat 07 aprilie 2019 - 23:30





Santierul la Podul SCM a progresat. Constructorul a imprumutat elemente prefabricate de beton care au fost folosite la linia de tramvai "comunista". Solutie ingenioasa, eficienta/rezistenta si care scurteaza timpul de executie a cofrajelor culeelor.
Duminica 7 aprilie:
#137
Postat 08 aprilie 2019 - 08:37
#139
Postat 22 aprilie 2019 - 20:00