Minibuze Mercedes (CIBRO by C&I)
#121
Postat 25 august 2017 - 16:11
#124
Postat 09 octombrie 2017 - 16:34
Regia Autonomă de Transport Timișoara are mijloace de transport noi încă de anul trecut, pe care le-a scos în trafic la începutul acestui an, însă acestea nu au succesul scontat. Vorbim despre minibuzele Mercedes, cumpărate de Primăria Timișoara pentru RATT cu aproape 150.000 de euro bucata, adică peste 3 milioane de euro. Primarul Nicolae Robu susține că este păcat ca microbuzele să circule uneori chiar și goale, pentru că „sunt foarte frumoase”.
La sfârșitul anului trecut, RATT a primit șase minibuze dintr-un contract pentru 20 de bucăți, plus un autocar. Este vorba despre autobuze de capacitate mică, Euro 6, cu podea coborâtă, destinate transportului urban de călători.
Oficialii RATT susțin că patru din cele șase minibuze circulă în fiecare zi, pe diferite trasee, iar în zilele nelucrătoare sunt scoase cinci în oraș.
„Zilnic sunt scoase pe traseu patru minibuze, iar în zilele nelucrătoare circulă cinci. Acestea sunt planificate pe liniile 5, 23, Expres 6 și Expres 4B în weekend, adică pe liniile cu gradul de încărcare redus”, au explicat, pentru tion.ro, reprezentanții regiei.
Primarul Nicolae Robu a dezvăluit că a văzut în mai multe rânduri minibuzele RATT aproape goale și că a cerut conducerii RATT să ia măsuri. El crede că traseele nu sunt tocmai cele mai potrivite.
„Ceva nu merge cu transportul în comun. Am tot văzut minibuze goale sau cu o persoană. În mai multe zile s-a întâmplat astfel. Dimineața nu înțeleg ce se întâmplă. I-am cerut domnului director să schimbe traseele, dacă nu sunt călători, le mutăm pe altele. Sunt foarte frumoase aceste minibuze. Este de neînțeles să vezi la ore de vârf un minibuz cu un călător”, a explicat Robu zilele trecute.
În primăvară, oficialii RATT și cei ai primăriei anunțau noile trasee ale mijloacelor de transport în comun de capacitate mică. Un prim traseu lega Ciarda Roșie de strada Mareșal C. Prezan, acesta fiind schimbat de curând, minibuzul 23 ajungând mai aproape de centrul orașului. Reprezentanții regiei spuneau atunci că patru vehicule vor merge pe linia 23, iar celelalte două vor circula pe linii cu mai puțin călători: Expres 6 (Piața Consiliul Europei – P.I.T.T.), Linia 28 (Piața V. Economu – Crișan), Linia 29 (Piața V. Economu – Aleea Ghirodei), Linia 32 (Piața Mocioni – Gara de Sud) și Linia 21 (Banatul – Școala Plopi).
Specialiștii RATT au mai propus, în martie, trei trasee noi pentru minibuze: în Ronaț, unde deja nu mai circulă tramvaiul 5, în locul lui fiind introdus un autobuz de capacitate mică, în Mehala și în cartierul Cora.
Valoarea totală a contractului este de 12,7 milioane de lei, fără TVA, adică puțin peste 3,3 milioane de euro. Un autobuz costă 560.000 de lei, autocarul Euro 6 este 1,2 milioane de lei, toate fiind livrate de Mercedes Benz România Țiriac Auto București.
sursa: www.tion.ro
Oamenii care isi plimba "creierul" in masina de serviciu nu pot intelege de ce hater-ii care nu ii canta osanale pe fb refuza cu ostentatie sa se inghesuie in conservele "foarte frumoase". Or fi dragute estetic...dar asta e criteriu sa evaluezi mtc-urile? Daca am judeca asa si doar dupa frumusete ne-am sui in ele bietele "nemtoaice" mutilate si lovite si neintretinute tot goale ar umbla.. ca sa nu mai pomenim de oribilitatea piuitoare in valuri alb violet batjocoritor botezata armonia...
Poate nu ar fi o idee rea sa interzica parcarea masinilor angajatilor primariei in centru si sa isi oblige genialii din subordine sa faca miscare cu aceste mtc-uri, urmand ca primaria sa plateasca serviciul de inchiriere catre RATT. S-ar folosi si frumusetile lui...ar fi mai liber si centrul..ar vedea pe viu si cei de pe cd loga 1 cum e sa vi la munca cu mtc. Fain ar fi sa le faca trasee cu ore si rute fixe...si sa le taie din salariu intarzierea daca au pierdut dimineata mtc ul.. Abia atunci s-ar prinde si ei cum traim si ne deplasam cei care nu suntem "alesi"...
#125
Postat 09 octombrie 2017 - 17:00
Avand in vedere criza de conducatori Tv/Tb/Ab si aglomeratia mare de calatori, ce era mai eficient in prezent si viitor? Fiindca se stia de criza conducatorilor si ca o sa ai mai putine vehicule pe trasee, tu cumperi microbuze?

Daca nu privesti si SA INTELEGI situatia actuala, nu vei putea face nicio predictie. Bine ca Primaria plafoneaza salariile angajatilor RATT (sunt diferente mari intre acestia si angajatii Primariei la posturi egale, desi ambele sunt institutii publice), implicit plafoneaza salariile conducatorilor de mtc. In conditiile date nu mai vine nimeni sa se angajeze pe mtc, nici la intretinere/mentenanta. RATT trebuie sa se descurce cu tot ce i se pune in carca de Primarie, caci Robu ia ce vrea, fara ca specialistii de la RATT (care sunt in masura sa stabileasca felul vehiculelor necesare) sa fie consultati. Si iata asa jurnalistii si calatorii blameaza tot pe RATT.


#126
Postat 10 octombrie 2017 - 08:18

Pai nu e normal sa circule pe linii care nu sunt solicitate, si nu se merita sa circule un autobuz mare pe ele? Nu poti suplimenta linii aglomerate cu flux mare de calatori cu microbuze la ora de varf cum spunea el mai demult. Pe liniile cu flux mare de calatori cel mai bine se potrivesc vehicule de capacitate mare chiar daca vin mai rar, iar microbuzele astea se potrivesc exact acolo, pe linii unde altfel ar circula un autobuz cu 1-2 calatori.
#127
Postat 10 octombrie 2017 - 09:24
Aceasta postare a fost editata de DanielT: 10 octombrie 2017 - 09:25
#128
Postat 10 octombrie 2017 - 10:23
trebuie sa existe o minte luminata in tot RATT ala care sa poata realiza un plan de utilizare pentru ele. date exista
#129
Postat 10 octombrie 2017 - 10:28
Aceasta postare a fost editata de Paul85: 10 octombrie 2017 - 10:29
#130
Postat 10 octombrie 2017 - 10:35
La aceasta ora avem unul pe linia 23 si unul pe 5. Pe E6 e un C.
#134
Postat 10 octombrie 2017 - 13:19

Nu stiu de ce nu ai primit reclamatii de la calatorii !! (probabil stiu cine esti)

#135
Postat 10 octombrie 2017 - 18:07
cseh_17, la 10 octombrie 2017 - 12:44, a spus:
Cum adica, tu singur ai ocupat?

E4 cara calatorii, adevaratelea, in zilele lucratoare mai ales, nu doar pe cei din Aeroport, sunt multi "navetisti", scolari ai cartierului Aeroport. Cum un singur autobuz deserveste Aeroportul si cartierul in aceeasi tura, e clar ca nu se poate introduce un microbuz. Probabil nici in weekend. Sa nu mai zic, ca unii il folosesc si pentru statia Ghiroda, chiar de la intrarea comunei (daca vine inaintea lui M11).
#136
Postat 10 octombrie 2017 - 19:36


Eu si ceilalti calatori care am sosit cu avionul din DE, am ocupat 90% din scaunele din autobuz. Multi au mai urcat din Ghiroda.
#137
Postat 18 decembrie 2017 - 20:13
#138
Postat 18 decembrie 2017 - 20:17
#139
Postat 18 decembrie 2017 - 22:37

Ma intreb citi soferi o sa plece dupa anul nou.
#140
Postat 30 ianuarie 2018 - 23:41
Sapte noi microbuze la Timisoara, in administrarea RATT. De ce nu pot circula