Ungaria - Magyarország - Hungary Budapest - Szeged, Debrecen, Miskolc, Kecskemét, Györ, Pécs
#161
Postat 08 septembrie 2010 - 19:22
#162
Postat 09 septembrie 2010 - 19:58

#164
Postat 09 septembrie 2010 - 20:56
#165
Postat 12 septembrie 2010 - 09:38
Wegmann, la 08 septembrie 2010 - 19:22, a spus:
Ia fii atent ce proiect interesant pun la baza baietii in halele depoului SZKT Szeged.


Number of downloads: 50

Number of downloads: 56
Sursa: DelMagyar.HU
Desi vor achizitiona 9 tramvaie noi din Polonia, SZKT Szeged lucreaza la un proiect de viitor in colaborare cu profesorii si cercetatorii de la Universitatea din Szeged, mai exact la un nou prototip, la un model propriu construit partial din piesele recuperate de la Tatrele iesite din uz.
Iata si o comparatie intre "donor" si "prototip", cel de al doilea urmand sa fie gata in vara anului viitor si introdus sa circule pe linia 1.

Number of downloads: 46
Ce ziceti de asta, cum vi se pare initiativa? Va dati seama, daca Szegedul ar avea si niste Hansa sau Wegmann-uri, ce lucruri minunate ar putea face din ele.
#166
Postat 12 septembrie 2010 - 11:21

#167
Postat 12 septembrie 2010 - 12:22
#169
Postat 13 septembrie 2010 - 03:24
#171
Postat 20 septembrie 2010 - 21:39

Pe drumul pana la Cenad, m-a mirat densitatea mare de politisti, ba mai mult, am fost oprit la Samnicolau Mare pentru un control amanuntit. Domnii politisti erau curiosi sa vada ce transport in portbagaj.

Asa ca atentie mare la asa zisa greva a Politiei Romane...
#172
Postat 05 ianuarie 2011 - 03:34
Cateva statii:
Bathyany Ter
Budafok kocsiszin
Epitesz Utca




Depoul de tramvaie Budafok (interesant ca nu a iesit nimeni sa ,,faca gura"... oare e din cauza frigului sau din cauza faptului ca Ungaria e tara civilizata si Romania e republica bananiera?):


Ikarus C56 FKC-883 pentru turul orasului:

#173
Postat 05 ianuarie 2011 - 03:36
Volvo-AlfaBusz Localo 12 KLN-095, linia 11, cap de linie Bathyany Ter:

Volvo-AlfaBusz Localo 12 KPN-955, linia 114, Budafok kocsiszin:

Volvo-AlfaBusz Localo 18 FKU-902 , linia 86, aproape de Ferenc Jozsef Hid:


Volvo-AlfaBusz Localo 18 FLR-702:

Volvo-AlfaBusz Localo 18 FLR-710:

#174
Postat 05 ianuarie 2011 - 03:39

De precizat că ,,numerele de parc" provin din cele de înmatriculare... astfel, autobuzele cu număr de forma BPO-abc primesc numărul 0a-bc, iar cele cu număr de înmatriculare de forma BPI-abc primesc 1a-bc. Desigur, autobuzele MAN şi Volvo şi care or mai fi cu altfel de numere, au direct numărul de înmatriculare inscripţionat pe post de număr de parc.
Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 05 ianuarie 2011 - 03:39
#175
Postat 05 ianuarie 2011 - 03:51
Ikarus 405
06-90, linia 16A, Moskva Ter:


06-91, linia 16, Moskva Ter:

06-96, linia 16, Moskva Ter:


13-97, linia 16, Moskva Ter:

Ikarus 412 nu am prins, având la dispoziţie un timp foarte scurt pentru vizitat Budapesta (din cauza defectării maşinii ce ne ducea la Budapesta...). Din cauza asta, nu am prins nici troleibuze, nici tramvaie TW6000, nici metrouri de pe cea mai veche linie de metrou şi nici autobuze Ikarus 260 şi Webasto E91

Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 05 ianuarie 2011 - 03:52
#176
Postat 05 ianuarie 2011 - 03:55
07-35, linia 91, Moszkva Ter:


07-37, linia 149, Moszkva Ter:

07-43, linia 128, Moszkva Ter:

07-45, linia 149, Moszkva Ter:

07-49, linia 149, Moszkva Ter:

07-63, linia 22, Moszkva Ter:

13-43, linia 156, Moszkva Ter:


15-03, linia 102, Moszkva Ter:


15-17, linia 91, Moszkva Ter:


#177
Postat 05 ianuarie 2011 - 04:00
Accesul spre statia de metrou Astoria:

Pe peronul statiei Budapest Keleti pu.:

La Budapesta nimeni nu se plange de vechimea ramelor de metrou si nu vin cei de la Scorseze sa te salte de la prima vedere a camerei foto (nu mai zic de folosirea ei).
#164 si #189 la Budapest Keleti pu.:


#178
Postat 05 ianuarie 2011 - 04:06
HEV #1107 la Bathyany Ter si Margit Hid:


#179
Postat 05 ianuarie 2011 - 04:16
Modelul CSMG.2 a fost contruit de Uzinele Ganz între anii 1967 şi 1978. Sunt vagoane dublu-articulate, bidirecţionale, cu 8 osii, contemporane cu V3A-urile şi Timişurile noastre. În anul 1999, o parte dintre ele au fost modernizate, primind chopper-e produse de firma Ansaldo, devenind KCSV7. Alte vagoane, cu ocazia RK-urilor s-au ales doar cu interior modernizat şi butoane pentru uşi... în plus, CSMG.2 nemodernizate (mai sunt destule) nu au deloc încălzire (deci, se întâmplă şi la case mai mari), ceea ce la -10 grade Celsius e extrem de neplăcut. Cele modernizate au 3 radiatoare mici (câte unul pe fiecare secţiune)... chiar nu îi înţeleg, e loc suficient pe pereţii vagoanelor să fie instalate rezistenţe suficient de lungi să fie ca vara în salon. La V2A-urile din Bucureşti (inclusiv la V2A-2S) se reuşise asta.
Să vedem câteva vagoane:
#1308 si #1318 - Depoul Budafok:

#1316, linia 47, Budafok kocsiszin:

#1342, linia 41, Bathyany Ter...



... si la Kamaraerdei Ifusagi Park. Chiar nu inteleg necesitatea tramvaiului pe acolo... ultimele 3 statii de pe traseu au fost doar 2 calatori (unul eram eu) la dus (si nici nu a mai oprit in ele) si 3 la intors.
La cap de linie a fost efectuata o stationare de vreo 12 minute (tocmai plecase vagonul anterior, iar intervalul de succedare era de 15 minute), cu cele 5 usi DESCHISE, la -10 grade C afara si vreo -8 in tramvai (asta langa unul din cele 3 mici radiatoare, in alte zone cred ca era mai frig). In ultima poza vedeti si capatul de linie.









Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 05 ianuarie 2011 - 04:16
#180
Postat 05 ianuarie 2011 - 04:18




Diverse afise din interior... programul liniilor de transport de 24 decembrie (zi scurta, de la 16 mai exista doar mersul pe jos in oras), tarife si lista statiilor. Desigur, lista nu este intoarsa la capat de linie (m-am fript de vreo 2 ori pe alt traseu crezand ca merg spre centru).



