STP Timișoara Forum: Ungaria - Magyarország - Hungary - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (22 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Ungaria - Magyarország - Hungary Budapest - Szeged, Debrecen, Miskolc, Kecskemét, Györ, Pécs Evaluare topic: ***** 2 Voturi

#161 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 08 septembrie 2010 - 19:22

Culorile se pot discuta pe topicul respectiv. Eu insa vad alta problema: Nu exista nici un fel de strategie! O idee vaga ca s-ar putea cumpara tramvaie noi candva...Hai sa zicem. Dar nici alea nu vor acoperi necesarul orasului. Deci ar fi util sa le modernizezi pe cele actuale. Insa primaria (si RATT) vad ca merg mai degraba pe metoda Kamikaze. Primim, distrugem,si dupa noi potopu`! Problema e doar ca potopu` nu-i departe.
0

#162 Useril este offline   Bogdan14 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 282
  • Inregistrat: 16 august 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 09 septembrie 2010 - 19:58

Wow,arata foarte bine tramvaiele alea! :intrebare: Ar arata bine si pe strazile noastre,dar nu in alb si violet...
0

#163 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 09 septembrie 2010 - 20:54

Vezi postareaBogdan14, la 09 septembrie 2010 - 19:58, a spus:

nu in alb si violet...

Mai conteaza....?
0

#164 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 09 septembrie 2010 - 20:56

Asta ziceam si eu mai sus, dar se vede ca nu ma baga nimeni in seama.... Ce dracu mai conteaza ce culoare au, nuam isa vina odata!
0

#165 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 12 septembrie 2010 - 09:38

Vezi postareaWegmann, la 08 septembrie 2010 - 19:22, a spus:

Culorile se pot discuta pe topicul respectiv. Eu insa vad alta problema: Nu exista nici un fel de strategie! O idee vaga ca s-ar putea cumpara tramvaie noi candva...Hai sa zicem. Dar nici alea nu vor acoperi necesarul orasului. Deci ar fi util sa le modernizezi pe cele actuale. Insa primaria (si RATT) vad ca merg mai degraba pe metoda Kamikaze. Primim, distrugem,si dupa noi potopu`! Problema e doar ca potopu` nu-i departe.

Ia fii atent ce proiect interesant pun la baza baietii in halele depoului SZKT Szeged. :)

Fisier atasat  szkt.jpg (77.37K)
Number of downloads: 50
Fisier atasat  2.jpg (70.91K)
Number of downloads: 56

Sursa: DelMagyar.HU

Desi vor achizitiona 9 tramvaie noi din Polonia, SZKT Szeged lucreaza la un proiect de viitor in colaborare cu profesorii si cercetatorii de la Universitatea din Szeged, mai exact la un nou prototip, la un model propriu construit partial din piesele recuperate de la Tatrele iesite din uz.

Iata si o comparatie intre "donor" si "prototip", cel de al doilea urmand sa fie gata in vara anului viitor si introdus sa circule pe linia 1.

Fisier atasat  3.jpg (92.68K)
Number of downloads: 46

Ce ziceti de asta, cum vi se pare initiativa? Va dati seama, daca Szegedul ar avea si niste Hansa sau Wegmann-uri, ce lucruri minunate ar putea face din ele.
0

#166 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 12 septembrie 2010 - 11:21

Nu le dam cateva cadou? :) Iar ei in schimb sa ne dea "prototipul"
0

#167 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 12 septembrie 2010 - 12:22

Nu, dara daca le-am da cateva din alea noastre, le modernizeaza, si nu le trimit inapoi, contra unei sume nu foarte mari.(precum a unui tramvai nou)
0

#168 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 12 septembrie 2010 - 18:57

http://itbpanorama.f...g_tram_hun.html
0

#169 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 13 septembrie 2010 - 03:24

Interesant vagonul produs de PESA... văd că la boghiu, capătul unei osii are reductorul, iar osia cealaltă are discul de frână. Bănuiesc că pe partea cealaltă e invers, astfel încât fiecare osie să aibă la un capăt un reductor şi la celălalt un disc de frână. Sau sunt semiosii?
0

#170 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 septembrie 2010 - 19:09

Poze de azi, din Szeged:

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
0

#171 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 20 septembrie 2010 - 21:39

Ce tare, azi am fost si eu la Szeged. :D
Pe drumul pana la Cenad, m-a mirat densitatea mare de politisti, ba mai mult, am fost oprit la Samnicolau Mare pentru un control amanuntit. Domnii politisti erau curiosi sa vada ce transport in portbagaj. :no:
Asa ca atentie mare la asa zisa greva a Politiei Romane...
0

#172 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 05 ianuarie 2011 - 03:34

Am vizitat Budapesta acum cateva zile... vehiculele respecta programele de circulatie afisate in fiecare statie, titlurile de calatorie sunt pentru toate gusturile, ba chiar casierele stiu engleza (cel putin cele din zona garilor Keleti si Nyugati)... am gasit un mare minus: e foarte FRIG in vehicule! In tramvaiele Ganz nemodernizate nici macar nu exista radiatoare, iar cele modernizate au doar 3 radiatoare mici (cate unul pe fiecare sectiune), total ineficiente pentru o stationare la cap de linie de 15 minute cu toate usile deschise. Ma gandesc cum era in UV-uri...

Cateva statii:
Bathyany Ter
Budafok kocsiszin
Epitesz Utca
Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Depoul de tramvaie Budafok (interesant ca nu a iesit nimeni sa ,,faca gura"... oare e din cauza frigului sau din cauza faptului ca Ungaria e tara civilizata si Romania e republica bananiera?):
Imagine postata

Imagine postata

Ikarus C56 FKC-883 pentru turul orasului:
Imagine postata
0

#173 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 05 ianuarie 2011 - 03:36

Autobuzele Volvo-Alfabusz mi-au parut a fi o prezenta discreta printre Ikarusuri de toate felurile şi MAN-uri SL2x3 (223, 263 sau 283, toate arată la fel).

Volvo-AlfaBusz Localo 12 KLN-095, linia 11, cap de linie Bathyany Ter:
Imagine postata

Volvo-AlfaBusz Localo 12 KPN-955, linia 114, Budafok kocsiszin:
Imagine postata

Volvo-AlfaBusz Localo 18 FKU-902 , linia 86, aproape de Ferenc Jozsef Hid:
Imagine postata
Imagine postata

Volvo-AlfaBusz Localo 18 FLR-702:
Imagine postata

Volvo-AlfaBusz Localo 18 FLR-710:
Imagine postata
0

#174 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 05 ianuarie 2011 - 03:39

Ikarus 280 08-72, linia 260, cap de linie Bathyany Ter:
Imagine postata

De precizat că ,,numerele de parc" provin din cele de înmatriculare... astfel, autobuzele cu număr de forma BPO-abc primesc numărul 0a-bc, iar cele cu număr de înmatriculare de forma BPI-abc primesc 1a-bc. Desigur, autobuzele MAN şi Volvo şi care or mai fi cu altfel de numere, au direct numărul de înmatriculare inscripţionat pe post de număr de parc.

Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 05 ianuarie 2011 - 03:39

0

#175 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 05 ianuarie 2011 - 03:51

Pe lângă o groază de Ikarus 260 & 280 (da, la ei încă circulă!), prin Budapesta circulă şi multe modele de Ikarus din ,,generaţia 400", respectiv 405 (9m), 412 (12m, low-floor), 415 (12m, fără podea joasă) şi 435 (articulate).

Ikarus 405
06-90, linia 16A, Moskva Ter:
Imagine postata
Imagine postata

06-91, linia 16, Moskva Ter:
Imagine postata

06-96, linia 16, Moskva Ter:
Imagine postata
Imagine postata

13-97, linia 16, Moskva Ter:
Imagine postata

Ikarus 412 nu am prins, având la dispoziţie un timp foarte scurt pentru vizitat Budapesta (din cauza defectării maşinii ce ne ducea la Budapesta...). Din cauza asta, nu am prins nici troleibuze, nici tramvaie TW6000, nici metrouri de pe cea mai veche linie de metrou şi nici autobuze Ikarus 260 şi Webasto E91 :ico3:

Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 05 ianuarie 2011 - 03:52

0

#176 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 05 ianuarie 2011 - 03:55

Ikarus 415

07-35, linia 91, Moszkva Ter:
Imagine postata
Imagine postata

07-37, linia 149, Moszkva Ter:
Imagine postata

07-43, linia 128, Moszkva Ter:
Imagine postata

07-45, linia 149, Moszkva Ter:
Imagine postata

07-49, linia 149, Moszkva Ter:
Imagine postata

07-63, linia 22, Moszkva Ter:
Imagine postata

13-43, linia 156, Moszkva Ter:
Imagine postata
Imagine postata

15-03, linia 102, Moszkva Ter:
Imagine postata
Imagine postata

15-17, linia 91, Moszkva Ter:
Imagine postata
Imagine postata
0

#177 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 05 ianuarie 2011 - 04:00

Înainte să mergem la tramvaie, să vedem câteva aspecte legate de metrou.

Accesul spre statia de metrou Astoria:
Imagine postata

Pe peronul statiei Budapest Keleti pu.:
Imagine postata

La Budapesta nimeni nu se plange de vechimea ramelor de metrou si nu vin cei de la Scorseze sa te salte de la prima vedere a camerei foto (nu mai zic de folosirea ei).
#164 si #189 la Budapest Keleti pu.:
Imagine postata
Imagine postata
0

#178 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 05 ianuarie 2011 - 04:06

Câteva cuvinte şi despre (B)HEV. Este vorba despre un sitem de 4 linii de tren, electrificate la 1000 V c.c., ce fac legătura cu mai multe orăşele din jurul Budapestei (o linie chiar nu iese din oraş). Aceste trenuri pot fi folosite, în interiorul oraşului, cu aceleaşi bilete ca şi vehiculele BKV-ului.

HEV #1107 la Bathyany Ter si Margit Hid:
Imagine postata
Imagine postata
0

#179 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 05 ianuarie 2011 - 04:16

Trecem la tramvaie.
Modelul CSMG.2 a fost contruit de Uzinele Ganz între anii 1967 şi 1978. Sunt vagoane dublu-articulate, bidirecţionale, cu 8 osii, contemporane cu V3A-urile şi Timişurile noastre. În anul 1999, o parte dintre ele au fost modernizate, primind chopper-e produse de firma Ansaldo, devenind KCSV7. Alte vagoane, cu ocazia RK-urilor s-au ales doar cu interior modernizat şi butoane pentru uşi... în plus, CSMG.2 nemodernizate (mai sunt destule) nu au deloc încălzire (deci, se întâmplă şi la case mai mari), ceea ce la -10 grade Celsius e extrem de neplăcut. Cele modernizate au 3 radiatoare mici (câte unul pe fiecare secţiune)... chiar nu îi înţeleg, e loc suficient pe pereţii vagoanelor să fie instalate rezistenţe suficient de lungi să fie ca vara în salon. La V2A-urile din Bucureşti (inclusiv la V2A-2S) se reuşise asta.
Să vedem câteva vagoane:

#1308 si #1318 - Depoul Budafok:
Imagine postata

#1316, linia 47, Budafok kocsiszin:
Imagine postata

#1342, linia 41, Bathyany Ter...
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

... si la Kamaraerdei Ifusagi Park. Chiar nu inteleg necesitatea tramvaiului pe acolo... ultimele 3 statii de pe traseu au fost doar 2 calatori (unul eram eu) la dus (si nici nu a mai oprit in ele) si 3 la intors.
La cap de linie a fost efectuata o stationare de vreo 12 minute (tocmai plecase vagonul anterior, iar intervalul de succedare era de 15 minute), cu cele 5 usi DESCHISE, la -10 grade C afara si vreo -8 in tramvai (asta langa unul din cele 3 mici radiatoare, in alte zone cred ca era mai frig). In ultima poza vedeti si capatul de linie.
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 05 ianuarie 2011 - 04:16

0

#180 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 05 ianuarie 2011 - 04:18

Interiorul acestui vagon... curat, vopsit cu bun-gust... dar foarte, foarte friguros.
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

Diverse afise din interior... programul liniilor de transport de 24 decembrie (zi scurta, de la 16 mai exista doar mersul pe jos in oras), tarife si lista statiilor. Desigur, lista nu este intoarsa la capat de linie (m-am fript de vreo 2 ori pe alt traseu crezand ca merg spre centru).
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
0

Arata acest topic


  • (22 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi