Ungaria - Magyarország - Hungary Budapest - Szeged, Debrecen, Miskolc, Kecskemét, Györ, Pécs
#101
Postat 18 martie 2010 - 20:06
#102
Postat 18 martie 2010 - 20:24
In momentul de fata tot Szegedul este spart, sint mai multe proiecte in derulare simultan, iar strazile sunt plin de gropi, exact ca la noi. In afara de shopping, pentru altceva nu prea are rost sa vizitezi orasul in perioada asta.
#103
Postat 18 martie 2010 - 20:45
#104
Postat 18 martie 2010 - 21:11
#105
Postat 18 martie 2010 - 22:59











#106
Postat 18 martie 2010 - 23:23
#109
Postat 19 martie 2010 - 19:58
#110
Postat 19 martie 2010 - 21:07
Nu prea inteleg de ce au lasat usile gri, nu mi se pare ca se potriveste cu celelalte culori, dar nu este atat de "grav"...
#111
Postat 19 martie 2010 - 22:50
1. Refacerea in intregime a liniilor de tramvai.
2. Constructia de la zero a unui nou depou in locul celui vechi cu hale aferente.
3. Constructia tronsonului 2 (prelungirea liniei 1) cu 2.5km.
4. Achizitionarea de 9 tramaie noi.
#112
Postat 20 martie 2010 - 00:10


#114
Postat 20 martie 2010 - 08:49
mile, la 20 Mar 2010, 07:14, a spus:
Bun,
cu verde am incercuit depoul de tramvaie, iar cu linie rosie tronsonul la care se lucreaza momental la reabilitare (linia 1). Cu maro intermitent am reprezentat viitorul tronson al liniei 2 (partial, cat o incaput pe harta de fata). Iar cu albastru, un segment din liniile 3 si 4 care este circulabil in momentul de fata.
Cine cunoaste cat de cat Szegedul poate observa ca chiar nu exista alternativa pe unde sa se traga o linie provizorie (adevarul e ca la cat de rapid se lucreaza la ei, chiar nu merita).


Number of downloads: 35
Depoul de firobuze nu stiu unde se afla, probabil intr-o hala acoperita si de aceea nu gasesc pe harta, dar ma mai documentez in cursul zilei de azi.
#115
Postat 20 martie 2010 - 14:56
Depoul nou banuiesc ca este pe vechea locatie ?...
#116
Postat 20 martie 2010 - 16:06
#117
Postat 25 martie 2010 - 22:01
Astazi 25.03.2010 s-a semnat contractul pentru achizitia a 31 de tramvaie noi cu firma ANSALDOBREDA S.p.a. din Italia, pentru orasul Miskolc, primele doua urmand sa fie livrate la 31.01.2012, iar ultimele 2 la 31.01.2013.
Sursa: http://zoldnyil.hu/home/
Cele 4 firme participante la licitatie au fost:
- SKODA TRANSPORTATION a.s. - Cehia
- CAF - Spania
- Siemens - Germania
- ANSALDOBREDA S.p.a. - Italia
Fisiere atasate
-
454dh.jpg (55.58K)
Number of downloads: 15
#118
Postat 25 martie 2010 - 22:12
* complete reconstruction of the existing tracks (9,6 km);
* line extension between Diósgyőr and Felső-Majláth (1,5 km);
* corresponding to the equal chance regulation we plan to build 2,5-3 metre wide platforms, shelters,
* purchase 31 new vehicles,
* modernise the vehicle park,
* locate modern, passenger informative systems.
Sursa: http://www.mvkzrt.hu/tram-project/
Totusi, 31 de tramvaie pentru un orasel cu doar 11km de linie cale, mi se pare un pic cam supradimensionat.

#120
Postat 25 martie 2010 - 22:22