Autentic GT4 by Astra
#142
Postat 18 august 2017 - 13:17
#143
Postat 23 august 2017 - 14:44
#144
Postat 25 august 2017 - 14:43
#146
Postat 03 septembrie 2017 - 09:31
#147
Postat 03 septembrie 2017 - 09:37

#148
Postat 03 septembrie 2017 - 13:24
Chagall, la 03 septembrie 2017 - 09:31, a spus:
Ma mir ca nu trebuie acord de mediu si pentru cumpararea de mtc-uri.

dumnezeii de acolo au prea putina putere de decizie in tara asta.
Daca ar fi dupa mine, cei de la mediu ar trebui sa interzica testarea mai mult de o zi a unui mijloc de transport pentru ca rularea in gol inseamna poluare.
#150
Postat 08 septembrie 2017 - 19:04
#153
Postat 11 septembrie 2017 - 21:15

#155
Postat 12 septembrie 2017 - 10:46

#157
Postat 12 septembrie 2017 - 13:59
Acelasi sunet la demarare si franare 'marca Armonia', uneori chiar mai intens, insa in interior nu auzi deloc exteriorul (primul +). Daca la o Armonie 'simti si picatura de apa de pe linie', Autenticul, avand boghie noi nu simti nimic, am trecut peste intersectia cu linia 7 fara sa simt o trepidatie de la macaze etc... (2 +) In schimb, l-am numit 'o Armonie mai noua' deoarece tot in acelasi stil e construit (kile de silicon, piese taiate cu clestele dupa bunul plac...). Usile sunt mult mai late decat la Armonii, in schimb nu sunt luminate, au deasupra doar un bec portocaliu care e aprins doar cand e usa deschisa, in timpul inchiderii usilor se aude un piuit intrerupt de 3 ori, suportabil, si cand s-a inchis se mai aude 'o jumatate' de piuit. Anuntarea vocala lipsa, anuntare vizuala/scrisa prezenta. In timpul calatoriei se mai afla in el si un "gura sparta" ce retransmitea conversatiile celor de la Astra si spunea ca Autenticul "i-a" costat 2 mil. oiro. In rest, ce se vede in poze
Din partea mea are 8/10.
#158
Postat 12 septembrie 2017 - 16:05

#159
Postat 12 septembrie 2017 - 16:26
Fantoma Tramvaiului 3, la 12 septembrie 2017 - 16:05, a spus:
Probabil te referi la zonele de deasupra boghiurilor, acolo fiind dispunerea motoarelor, de aceea peretele gros intre geam si scaun. La acest vagon motoarele sunt in lateral, fata de celelalte unde motoarele sunt sub podea, in mijlocul osiei.