Despre autobuze in general
#901
Postat 16 octombrie 2014 - 06:46
#902
Postat 16 octombrie 2014 - 22:31
La autoturisme VW a rezolvat aceasta problema cu un senzor de lumina in tabloul de bord si daca comutatorul de lumini este pe lumina de zi, cind este intuneric in masina (si deci afara), stinge iluminarea bordului pentru a iti atrage atentia sa aprinzi farurile.
Ma rog, si mai bine este cind farurile se aprind automat la intuneric...
#903
Postat 21 noiembrie 2014 - 20:20
Ce parere aveti despre design-ul celor de la Solaris?
Mie mi se pare de departe cel mai frumos, dintre noile modele, dat fiind faptul ca MAN Lion's City nu s-a schimbat maideloc, iar Citaro III a suferit doar un mic facelift.

#905
Postat 21 noiembrie 2014 - 21:11
autonews-123.de
Si aici un video:
http://wideo.onet.pl
Deci tin sa cred ca arata bestial! Sper ca macar in DE sa am ocazia sa merg cu ele, ca de RO numai visez

#907
Postat 21 noiembrie 2014 - 23:08


#908
Postat 22 noiembrie 2014 - 11:25
Florin.B RATT, la 21 noiembrie 2014 - 22:45, a spus:
Iata un model din 2011, dar care nu cred ca se poate vedea chiar pe toate drumurile nici in 2014:

Arată cam futuristic, dar îmi place. Parcă ar fi "săgeata albastră" a CFR.
Şi totuşi, i-am găsit o hibă a cărei prezenţă mă miră grozav în anul 2014. Constructorul a montat oglinda exterioară din stânga şoferului exact la nivelul acestuia, obturându-i serios câmpul vizual.
#910
Postat 22 noiembrie 2014 - 13:45
Cica ar avea botul exact de la tramvaiul Solaris Tramino?! (nu stiam ca fac si tramvaie)




A fost si in teste la Frankfurt:

Iar la Salzburg, avem varianta de Trolino:

Este clar ca avem de a face cu un model special desenat pentru un oras anume. Astfel de idee exista si in Hannover si Leipzig, unde avem Citaro II, cu un complet alt design. Sunt modele realizate special pentru ei, de designerul: James Ervine

Deci eu prin concept inteleg altceva. Inteleg un singur model de prezentare realizat. Toate de mai sus sunt minim in 2, exemplare ceea ce nu le mai face concept.
Back to Solaris Urbino, inafara de bot, linia acoperisului, forma arcadelor de la roti si capacele de roata, nu vad nimic iesit din comun.
Iar daca le desfacem: forma curbata a parbriului, este ceva tipic Solaris. Forma farurilor, este mult mai bine realizata si mai decent decat la VDL Citea, arcada rotilor, este mai ca nu copycarbon de la CItaro III iar capacele exista deja la modelul anterior Solaris Urbino. Deci linia acoperisului este singura chestie mai WOW.
In orice caz, cred ca este pur-si-simplu o intrebare de gusturi.
#911
Postat 22 noiembrie 2014 - 16:57
Citeaza
Acela se numeste PROTOTIP...
Citeaza
Iata definitia pentru concept...
Citeaza
Asta ar trebui sa inteleaga toata lumea...

#912
Postat 22 noiembrie 2014 - 18:28
Citeaza

Noul Model va intra de la anul in productie

Aici vedeti evolutia modelor I, II , III
Urbino 1


Urbino 2


Si noul Urbino 3





Aceasta postare a fost editata de Vali: 22 noiembrie 2014 - 18:35
#913
Postat 22 noiembrie 2014 - 20:02
P.S. Tineti cont ca e un hibrid, deci probabil mai eco decat cel vopsit verde ca sa sugereze asta.

Cristi, multe concepturi ajung in final pe strada, dar nu in varianta prezentata la saloanele auto. Unele variante de serie seamana mult cu conceptul, altele mai de loc si asta depinde mult de potentialul clientilor carora se adreseaza. Un concept de la Rover va ajunge aproape ca atare pe starzi, pe cand unul de la Dacia, nu. (vezi conceptul Duster si ce avem pe strazi acum)
#914
Postat 22 noiembrie 2014 - 22:24
#915
Postat 22 noiembrie 2014 - 22:50
Wegmann, la 22 noiembrie 2014 - 22:24, a spus:
Partial adevarat. Trebuie sa ne gandim ca tramvaiele din epocile trecute in special cele mai "rotunjite" erau ramasitele "streamline-ului", curent care dorea sa infrumuseteze vehiculele sa para mai aerodinamice si mai rapide. Dupa razboi, a inceput reconstructia asa ca "frumusetea" a cazut pe locul doi in favoarea practicalitatii, in tarile comuniste doar in cateva instante putem vedea vehicule cu un aspect mai "prietenos", dar pe masura ce ne apropiem de anii 70 lucrurile se schimba si nu doar aici ci si peste ocean si in intreaga lume. Totul incepe sa devina tot mai patratos mai robust, pentru ca asta reduce costurile de productie foarte mult. Astazi avem atat de multe tehnici si atat de multe utilaje si modalitati de a realiza ceva incat putin conteaza cum arata ceea ce iese din fabrica, totul se bazeaza mai mult pe un principiu, care in functie de cine il lanseaza el va fi multiplicat si copiat de celalti producatori.
Mie unul autobuzul celor de la Solari ma duce cu gandul la Land Roverele modificate pentru filmul Judge Dredd cel din 90', in schimb la nucleu e tot autobuz, si asta nu il schimba cu nimica fata de modelele mai vechi, vibratii tot vor fii cand se deplaseaza.

#916
Postat 06 decembrie 2014 - 19:50
Citeaza
Micsoreaza fontMareste font
"Concurs" fatal
Un alt accident in care a fost implicat, de asemenea, un autobuz a avut loc la intersectia strazii 16 Decembrie cu bulevardul General Dragalina, din Timisoara. Syocaros Mihaly, in varsta de 67 de ani, din municipiu, circula "cu viteza" pe prima banda la bordul unei biciclete, cand, dorind, probabil, sa depaseasca masivul autovehicul, s-a dezechilibrat si a fost acrosat de partea dreapta spate a autobuzului. Vehiculul, marca Roman, inmatriculat 32-TM-1525, proprietatea R.A.T.T.-ului, era condus de timisoreanul Toader Zbant, de 52 de ani. Acesta circula pe traseul Piata Stefan Furtuna - Calea Sagului. In urma impactului, batranul a fost transportat la Spitalul Judetean din Timisoara cu multiple rani.
In 2002 mai exista autobuz Roman cu numar de inmatriculare vechi? Nu-mi dau seama care oare sa fi fost acela...
#918
Postat 11 decembrie 2014 - 21:42


#919
Postat 12 decembrie 2014 - 15:44
#920
Postat 13 decembrie 2014 - 14:09
Nu este lege in tara asta decat pt aia saraci, aia manjiti scapa tot timpul.
Aceasta postare a fost editata de Rico D.: 13 decembrie 2014 - 14:11