
Despre autobuze in general
#861
Postat 09 octombrie 2014 - 20:47

#863
Postat 09 octombrie 2014 - 21:04
#864
Postat 09 octombrie 2014 - 21:28
#865
Postat 09 octombrie 2014 - 22:14

Luand-o altfel, daca eu maine vin si inchiriez intreg parcul RATT, care pare ca este de inchiriat, nevoile orasului vor fi puse pe locul doi?
#866
Postat 09 octombrie 2014 - 22:19
#867
Postat 09 octombrie 2014 - 22:25

#868
Postat 09 octombrie 2014 - 22:53

Serios vorbind, stie toata lumea ca in cazul unor probleme, devieri, santiere, autobuzele preiau serviciul pe aceste linii, dar si faptul ca am avut la un moment dat cu 2-3 linii metropolitane in plus fata de acum, ca am avut (nu stiu daca mai avem) si curse conventie. Toate astea n-ar fi fost posibile fara un parc suficient.
#869
Postat 09 octombrie 2014 - 23:05
#870
Postat 09 octombrie 2014 - 23:17
#871
Postat 10 octombrie 2014 - 18:31
Ceea ce mi s-ar parea normal, intr-o situatie in care nu avem cel mai "roz" parc, este ca numarul necesar de unitati sa fie tinut in garaj iar daca cumva mai raman si altele in plus, atunci sa se ia in considerare posibilitatea inchirierii acestora. Nu ma incanta cu nimic ca se plimba Gica prin Alba sau ca merge Gigi la Elba cu autobuzele RATT cand mie nu imi vine autobuzul in statie din diverse probleme.
#872
Postat 11 octombrie 2014 - 09:29
Florin.B RATT, la 09 octombrie 2014 - 23:17, a spus:
Eu nu am afirmat că un număr "de" autobuze nu pot fi repuse în circulaţie. Orice autobuz, troleibuz sau tramvai poate fi redat circuitului, cu condiţia să existe puţină bunăvoinţă şi foarte mulţi bani.
Actualmente există în garaj cel puţin 3 unităţi cvasi irecuperabile. Plus încă câteva care-şi aşteaptă piesele de schimb.
Celor care nu cred că în caz de urgenţă nu sunt maşini de scos în traseu, le recomand să se intereseze la dispecerat într-o zi lucrătoare.
Autobuzul cu care lucrez are anvelopele expirate cu nişte zeci de mii de km în urmă. În caz de pană sau explozie, se va adăuga celor care stau pe dreapta, cu riscul major de a deveni magazie de piese de schimb. Aşa cum s-a întâmplat cu GLN, fosta mea maşină.
În privinţa autobuzelor care efectuează curse speciale, acestea nu sunt închiriate, ci sunt TRIMISE de către primărie. Din câte cunosc, RATT nu închiriază decât autocarul. Scurtele care merg în "speciale" au rovignetă, licenţă pt ieşirea din judeţ, plus că li s-a scos limitatorul electronic al vitezei. Sunt doar două unităţi.
Mai avem două autobuze care deservesc penitenciarul în fiecare zi lucrătoare. Acestea se scad automat din numărul total.
Paranteză. Dacă se întâmplă ca un autobuz să "pice" în timpul serviciului din varii motive, asta E. Altul pt înlocuire nu există, iar traseul rămâne descoperit.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 11 octombrie 2014 - 09:34
#874
Postat 11 octombrie 2014 - 11:12
In orice caz, putin m-ar interesa aceste aspecte, daca TAMAN ultima propozitie a lui emilut, nu ar exista!
#875
Postat 11 octombrie 2014 - 11:46
-postez acum o situatie a autobuzelor aflate in garaj (si sa nu-mi spui ca sunt acolo fiind toate defecte

-o sa mai postez una si in zilele lucratoare, sa vedem cum stam (nu stiu nici eu, deci vom vedea)
La situatie mai adaugati autobuze cu intrerupatorul general luat (multe G-uri il au deconectat atunci cand stationeaza in garaj. Nu stiu daca si C-urile)


Conform centralizatoarelor/planificarii, in zilele lucratoare, cam asa se prezinta situatia (in situatie sunt incluse si trenuri si varfuri, deci sa presupunem ca si varfurile ar fi ocupate toata ziua):
Urban: 28 vehicule
Expres: 25 vehicule
Metropolitan: 5 vehicule
----------------------------
Total: 58 vehicule +
Valabil la 25.09.2014
Dar poate nu ai incredere in documente, de aceea o sa pun capturi ca cele de mai sus, dar pentru zilele lucratoare (totusi, va trebui sa tinem cont, cum spuneam, de cele care nu au bateriile cuplate, deci OBC-ul va fi oprit)
______________________________________________________________________________
P.S. Desigur, emilut are dreptate. Daca cade un autobuz de pe linia 21, 28, 22 (sau alte linii care nu se preteaza la G-uri) si nu ai disponibil un C, degeaba ai 15 G-uri (sa zicem), ca nu vei avea ce trimite ca inlocuitor.
#876
Postat 11 octombrie 2014 - 16:24
#877
Postat 11 octombrie 2014 - 17:08
Florin.B RATT, la 11 octombrie 2014 - 11:46, a spus:
Situatia asta nu exista si cand erau Ikarusurile, s-au a aparut dupa ce s-a innoit tot parcul?
#878
Postat 11 octombrie 2014 - 17:13
nad, la 11 octombrie 2014 - 16:24, a spus:
Clar.

#879
Postat 12 octombrie 2014 - 01:37
Florin.B RATT, la 11 octombrie 2014 - 11:46, a spus:
De curiozitate: nu se poate introduce un "G" pe o linie unde la momentul acela lucreaza un "C", iar masina facuta astfel disponibila sa fie trimisa pe linia unde este nevoie? Nu-mi vine sa cred ca toate "C"-urile sunt, la orice moment, deja in serviciu pe liniile unde nu poate lucra un "G".
#880
Postat 12 octombrie 2014 - 01:42