Despre autobuze in general
#801
Postat 24 decembrie 2013 - 20:01
#802
Postat 24 decembrie 2013 - 20:01
#803
Postat 25 decembrie 2013 - 02:35
Ceea ce ar fi mai interesant de aflat este ce scrie pe autobuz, aceea fiind chiar o reclama DAC.
Oricum o fii, nemtii au renuntat extrem de rapid la autobuzele cu trepte in favoarea low-floor. Singurele care circulau pana spre sfarsitul aniilor '90 au fost Ikarusurile. Inca din anii '80 aparusera modelele Mercedes si Man cu podea joasa.
#805
Postat 07 ianuarie 2014 - 20:06

#806
Postat 07 ianuarie 2014 - 20:17
#807
Postat 15 ianuarie 2014 - 21:44
Sa inteleg ca o parte din vechile autobuze au fost vandute cu tot "inventarul" de pe ele....

Pe M43 inca circula un articulat... si nu-i vad rostul din moment ce si un C s-ar descurca aici, sau e pus pentru nr mai mai mare de locuri pe scaune ...

In ce sens se testeaza piata ?
#808
Postat 15 ianuarie 2014 - 21:49
Nu cred ca s-a vandut vreun Ikarus din parcul RATT. Nici nu cred ca ar mai fi adecvate pentru circulatie pe drumurile publice.
#809
Postat 16 ianuarie 2014 - 12:29
Bobby, la 15 ianuarie 2014 - 21:44, a spus:
Sa inteleg ca o parte din vechile autobuze au fost vandute cu tot "inventarul" de pe ele....

Pe M43 inca circula un articulat... si nu-i vad rostul din moment ce si un C s-ar descurca aici, sau e pus pentru nr mai mai mare de locuri pe scaune ...

In ce sens se testeaza piata ?
Daca ne-ai zice ceva detalii, macar culoarea, poate si nr. de imatriculare...

#810
Postat 16 ianuarie 2014 - 22:53
Nu am retinut prea multe detalii... insa nu e prima data cand il vad...

#811
Postat 16 ianuarie 2014 - 23:10
Deja ma puse-si pe ganduri serioase. Este vorba despre Transgiroceana, Ikarusul galben al lor, si acele validatoare, sunt defapt niste compostoare (cred) pentru biletele lor...
#812
Postat 17 ianuarie 2014 - 00:21
#814
Postat 05 martie 2014 - 19:31
#815
Postat 07 martie 2014 - 14:20
Prima oara am fost doar spectator, insa a II-a oara s-a intamplat pe un Tem Sa Safari al celor de la Autotim. Bubuitura in sine este extrema in interior, insa pe langa socul de moment autobuzul va incepe a se inclina iar daca se afla in deplasare nu ai timp sa-ti dai seama ce se intampla asa ca te gandesti la ce-i mai rau...
#816
Postat 22 martie 2014 - 20:19
cseh_17, la 07 martie 2014 - 14:20, a spus:
Prima oara am fost doar spectator, insa a II-a oara s-a intamplat pe un Tem Sa Safari al celor de la Autotim. Bubuitura in sine este extrema in interior, insa pe langa socul de moment autobuzul va incepe a se inclina iar daca se afla in deplasare nu ai timp sa-ti dai seama ce se intampla asa ca te gandesti la ce-i mai rau...
In poza ce ai postat-o tu autobuzul respectiv nu trebuia sa se lase asa, deoarece pe puntea spate are 2 perne de aer, una inainte de roata si una dupa roata, teoretic daca se sparge una din ele cealalta sustine autobuzul gol fara calatori,, la greutate e problema ca se lasa jos.
Cat despre bubuitura eu zic ca exagerezi un pic, la troleibuzul Berliet avut am avut destule perne (de dormit

Si apropo de perne mai sunt si cateva C-uri care se mai lasa dimineata la aglomeratie, e la moda sa ai autobuz tunat. In schimb este un G prin garaj , (nu stiu daca l-au facut intre timp ca sunt in concediu) care pierde aer sau are perna sparta si nu se ridica suspensia la nivelu reglat iar ca masura de siguranta nu poti pleca cu el de pe loc.
Aceasta postare a fost editata de Rico D.: 22 martie 2014 - 20:24
#817
Postat 22 martie 2014 - 21:20

#818
Postat 22 martie 2014 - 21:41

#819
Postat 26 martie 2014 - 22:17
Mai exista vreun autobuz Roman 111 functional la noi in oras sau macar prin imprejurimi?
Ultima oara m-am intalnit cu o frumusete de genu in zona Circumvalatiunii, la starea lui nu pare sa mai fi iesit la vreo cursa de mult timp dar inca sta pe rotile proprii si inca pare destul de intact.
Oare cine este proprietar? Sa fie chiar acel club sportiv unde este parcat? (parca asa imi aduc aminte).
Nu stiu care este lista autobuzelor din parcul ce va face parte din muzeul RATT dar mi-ar placea foarte mult sa fie si un Roman 111.
In gandul meu va dati seama ca visez la o mica afacere intre RATT si acel proprietar care probabil il lasa in paragina.
Aceasta postare a fost editata de Elektriska: 26 martie 2014 - 22:19
#820
Postat 26 martie 2014 - 22:37