Despre autobuze in general
#781
Postat 06 iunie 2013 - 23:09
Luni am fost solicitat să merg cu utilajul într-o probă de traseu. Anume, pe la minusculul sens giratoriu aflat în preajma liceului MIU, lângă Muzeu. La capătul liniei troleibuzului 19. Din câte am înţeles, podul de la Termal se va închide complet pt cca o lună, o lună şi jumătate, pt ranforsarea pilonilor. Astfel, toate liniile de transport în comun care traversau podul vor fi deviate prin faţa liceului MIU. Dus în întors. Probabil, se va circula pe ruta Mihai Viteazul - Eroilor. Amănunte vom afla mai încolo. Naşpa e că,,,carosabilul din sensul giratoriu de la MIU este extrem de îngust. Eu am frecat bordura cu roţile din spate. Nu prea văd cum vor trece pe acolo autobuzele articulate.
#782
Postat 07 iunie 2013 - 12:10
#783
Postat 07 iunie 2013 - 17:23
emilut, la 06 iunie 2013 - 23:09, a spus:
Luni am fost solicitat să merg cu utilajul într-o probă de traseu. Anume, pe la minusculul sens giratoriu aflat în preajma liceului MIU, lângă Muzeu. La capătul liniei troleibuzului 19. Din câte am înţeles, podul de la Termal se va închide complet pt cca o lună, o lună şi jumătate, pt ranforsarea pilonilor. Astfel, toate liniile de transport în comun care traversau podul vor fi deviate prin faţa liceului MIU. Dus în întors. Probabil, se va circula pe ruta Mihai Viteazul - Eroilor. Amănunte vom afla mai încolo. Naşpa e că,,,carosabilul din sensul giratoriu de la MIU este extrem de îngust. Eu am frecat bordura cu roţile din spate. Nu prea văd cum vor trece pe acolo autobuzele articulate.
Deci pina la urma tot la varianta propusa de mine se va ajunge doar ca de atita timp se putea largi acel sens girator si acum se putea circula fara probleme dar pentru ca traim in Romania probabil ca de saptamina viitoare se va inchide si acolo sensul pentru a fi largit .Deci succes tuturor soferilor!
Aceasta postare a fost editata de bata: 07 iunie 2013 - 17:23
#784
Postat 10 iunie 2013 - 11:27
Dacă tot s-a investit în înnegrirea geamurilor tramvaielor, de ce nu s-a procedat şi la completarea celor de la autobuze?
#786
Postat 10 iunie 2013 - 22:29
Uni se plictisec rau de tot daca nu au altceva mai bun de facut decat sa o distruga in fel si chip (nu dau exemple sa nu dau idei), si partea nasoala e ca o mica portiune distrusa si tot geamul arata ca ceapa apoi...

#788
Postat 17 iunie 2013 - 18:27

#790
Postat 23 octombrie 2013 - 14:48

#791
Postat 12 decembrie 2013 - 17:00
In Bucuresti exista forumuri de profil in care gasesti poze atat cu parcul actual cat si cu cel mai vechi al RATB-ului.
Am constatat acest lucru cand am cerut ajutor pentru constructia machetei mele iar raspunsul majoritar a fost... "nu avem poze"! E pacat, e istoria voastra a orasului iar peste timp, raman doar pozele.
Imi cer scuze inca o data daca aveti undeva in vreun topic poze, iar eu nu l-am descoperit.
Toate cele bune!
Ovidiu
#794
Postat 21 decembrie 2013 - 12:51
Luni, 16.12.2013, la capatul lui E7 din Piata Regina Maria, autobuzul (Conecto C) a stationat vreo 4 minute, cu usile inchise iar soferita (cred ca era soferita, n-am putut s-o observ foarte bine din unghiul meu) era cu ochii in oglinda retrovizoare si cum se apropia vreun calator, avea grija sa deschida usa (fie cea din mijloc pentru cei care veneau dinspre Catedrala, fie cea din spate pentru cei care veneau dinspre Spitalul de Copii)...
Miercuri, 18.12.2013, tot in aceeasi statie de autobuz, un "G" a stationat tot vreo 4-5 minute, cu usile larg deschise mai putin usa 1...Nu mai pomenesc ca in fiecare statie se deschideau toate usile...
In aceste conditii ma intreb si intreb cum am putea avea caldura in autobuze?...
Ambele situatii descrise s-au petrecut in jurul orei 11.
N-am retinut numerele autobuzelor, ele nefiind edificatoare. Poate doar al primului autobuz din relatare pentru a fi felicitata soferita... pentru ca era cu mintea la lucru si nu in alta parte!...Bravo ei!...
#795
Postat 21 decembrie 2013 - 18:40
#796
Postat 21 decembrie 2013 - 18:57
Trebuie sa fi dus ca sa impui prin regulament tinerea usilor deschise in stationare la temperaturi negative exterioare. La fel si in timpul verilor caniculare la autobuzele dotate cu AC....

#798
Postat 21 decembrie 2013 - 19:20
#799
Postat 21 decembrie 2013 - 21:21
Sincer, nu-mi pot da seama ce consum ar putea avea "chinezul" pe timp de iarnă şi intemperii. Mai intervine şi patinajul, ABS-ul, etc.