STP Timișoara Forum: Despre autobuze in general - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (66 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Despre autobuze in general Evaluare topic: ***** 2 Voturi

#761 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 10 mai 2013 - 22:16

Si ca ce chestie sa fie trimise? Si daca ar fi(Doamne fereste) ce ar trimite in locul lor?
0

#762 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 mai 2013 - 22:21

Vezi postareabata, la 10 mai 2013 - 16:34, a spus:

Din cite am vazut la tv in Bucuresti MTC-urile nu au aer conditionat ,asa ca nu vad ce specializare ar putea face.

Ei fac specializarea la EVO Bus (Mercedes), fara nicio legatura cu vehiculele RATB. Specializarea se face pentru efectuarea lucrarilor de intretinere pe perioada garantiei, adica ei efectueaza aceste lucrari, chiar daca vehiculele sunt in garantie la EVO Bus.

Vezi postareaAntal, la 10 mai 2013 - 17:30, a spus:

Iata dovada ca banii se aloca strict dupa criteriul politic si nu dupa necesitati cum ar fi normal.

:intrebare: Ca ce chestie ar cheltui bani Elvetia pentru romani? Elvetia nici macar nu e in EU.
0

#763 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 10 mai 2013 - 23:39

Vezi postareaViktor, la 10 mai 2013 - 22:16, a spus:

Si ca ce chestie sa fie trimise? Si daca ar fi(Doamne fereste) ce ar trimite in locul lor?



Pe roti... Si daca e sa ne trimita ei din Citaro-urile lor... Am pus-o!
1

#764 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 10 mai 2013 - 23:51

Macar is albe!... :naughty1: :rad: :rad_masa:
-2

#765 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 11 mai 2013 - 00:05

Sincer mai bine m-as lipsi de ele. :timeout: Le prefer pe G-urile noastre, asa cum sunt ele.
2

#766 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 04 iunie 2013 - 19:53

Mai tine minte cineva, prin ce an li s-a dat soferilor graficele de circulatie in formatul din prezent. Mi-a zis cineva ca inainte soferii de troleibuz si vatmani nu aveau grafice pe hartie, ca in prezent, ci ii coordona dispecerii. La troleibuze li se zicea cand sa plece de la capete, fiind multe cabine de dispecer in oras.
Inca ceva, in trecutul indepartat nu existau table cu minutele de trecere in statii. La liniile de autobuz interurbane si cele cu frecvente mari (de ex. 30, 60 min) cum stiau calatorii cand plecarile autobuzelor?
0

#767 Useril este offline   nad 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 188
  • Inregistrat: 05 martie 08

Postat 04 iunie 2013 - 21:05

In perioada anilor "70-"80 erau grafice "batute" la masina, "infoliate" in pungi de plastic si cusute la masina,pe margini fiind tivite cu musama ...........
0

#768 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 04 iunie 2013 - 21:08

Da, de acelea imi aduc si eu aminte, aveau un format mai mult lung decat lat, cam jumatate de A4, dar taiat pe lungime.
0

#769 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 04 iunie 2013 - 21:53

Si eu imi aduc aminte ca vedeam vatmanii consultind tabelul infoliat.

Dar... cum puteai sa respecti ora trecuta cind ceasurile erau neprecise (in acei ani)? Se verifica/regla ceasul la intrarea in schimb?

Aceasta postare a fost editata de Doppler: 04 iunie 2013 - 21:57

0

#770 Useril este offline   coracao 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 25 octombrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 04 iunie 2013 - 22:00

Nu cred ca erau ceasuri mai putin precise decat cele de astazi.
0

#771 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 04 iunie 2013 - 22:12

Estimez ca un ceas mecanic al acelor vremuri avea o deviatie de 30 secunde - 1 minut pe zi. Unul electronic vreo 5 secunde pe zi. Am avut o Orex cu quartz (care defapt era un ceas Ruhla RDG asamblat la noi) care reusea peformanta sa devieze cu mai putin de 1 secunda pe zi.

Pt a respecta un program ar fi trebuit sa reglezi ceasul ascunltind radioul la ora fixa.
0

#772 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 04 iunie 2013 - 22:53

Pai, cum precizia tuturor ceasurilor era cam aceasi, nu prea conta. :D Ca doar nu aveau calatorii ceasuri atomice. :)
0

#773 Useril este offline   nad 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 188
  • Inregistrat: 05 martie 08

Postat 04 iunie 2013 - 23:10

In zilele noastre 1 sau 2 minute nu cred ca e vreo problema,dar mai in acele timpuri!Ma uit pe panou si imi arata ca vine in 2 minute si dupa ceas vine in 4 :D
0

#774 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 iunie 2013 - 08:21

Ce iti arata pe panou e totusi estimativ, cum zic americanii "ETA" (estimated time of arrival). :) Pana si la avioane se da ETA si nu secunda cand vor ateriza. Poate doar la caile ferate japoneze functioneaza afisarea timpului de sosire la secunda.
0

#775 Useril este offline   Gabi S 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 269
  • Inregistrat: 19 februarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara,Timis
  • Interese:Autobuze,Muzica

Postat 05 iunie 2013 - 19:09

Astazi am vazut la Catedrala un Mercedes Connecto C care stationa si scria Cursa Speciala si pe parbriz avea o foaie alb-negru unde scria ceva de la AQUATIM . De cand s-a infiintat aceasta ''LINIE'' ?
0

#776 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 05 iunie 2013 - 19:10

Vezi postareaVisor, la 04 iunie 2013 - 19:53, a spus:

Inca ceva, in trecutul indepartat nu existau table cu minutele de trecere in statii. La liniile de autobuz interurbane si cele cu frecvente mari (de ex. 30, 60 min) cum stiau calatorii cand plecarile autobuzelor?


La intrebarea asta stie cineva ceva?
0

#777 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 05 iunie 2013 - 21:51

Vezi postareabosul2402, la 05 iunie 2013 - 19:09, a spus:

Astazi am vazut la Catedrala un Mercedes Connecto C care stationa si scria Cursa Speciala si pe parbriz avea o foaie alb-negru unde scria ceva de la AQUATIM . De cand s-a infiintat aceasta ''LINIE'' ?


Astazi a fost ziua portilor deschise la statia de epurare a apelor uzate si s-au organizat curse speciale (evident gratuite) pt vizitatori. Am auzit promouri la radio dar am uitat sa scriu pe forum, poate aveau timp unii colegi sa mearga si sa faca poze.

Aceasta postare a fost editata de Doppler: 05 iunie 2013 - 21:53

0

#778 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 iunie 2013 - 21:57

Desigur ca e vorba de un autobuz inchiriat cu acest scop.
0

#779 Useril este offline   Gabi S 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 269
  • Inregistrat: 19 februarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara,Timis
  • Interese:Autobuze,Muzica

Postat 06 iunie 2013 - 16:51

Aha. Eu credeam ca ii un autobuz pentru angajati.. sorry
0

#780 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 06 iunie 2013 - 22:39

Vezi postareaVisor, la 04 iunie 2013 - 19:53, a spus:

Mai tine minte cineva, prin ce an li s-a dat soferilor graficele de circulatie in formatul din prezent. Mi-a zis cineva ca inainte soferii de troleibuz si vatmani nu aveau grafice pe hartie, ca in prezent, ci ii coordona dispecerii. La troleibuze li se zicea cand sa plece de la capete, fiind multe cabine de dispecer in oras.
Inca ceva, in trecutul indepartat nu existau table cu minutele de trecere in statii. La liniile de autobuz interurbane si cele cu frecvente mari (de ex. 30, 60 min) cum stiau calatorii cand plecarile autobuzelor?

Dacă mai ţin bine minte, prin '98-'99.
La interurban existau grafice afişate pe stâlpi. Evident, nu în forma actuală. Plus, la primării.
0

Arata acest topic


  • (66 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi