Despre autobuze in general
#701
Postat 10 noiembrie 2012 - 20:34
O avea ceva fustrari de la cabina aia 1x1, intra pe forum si refuleaza aici.
#702
Postat 10 noiembrie 2012 - 20:46
Aceasta postare a fost editata de Vali: 10 noiembrie 2012 - 21:09
#703
Postat 10 noiembrie 2012 - 21:00
iulius, la 10 noiembrie 2012 - 20:34, a spus:
O avea ceva fustrari de la cabina aia 1x1, intra pe forum si refuleaza aici.
Eu sincer nu vad problema matale. Ai lucrat la RATT, insa ai plecat! Ai plecat de bine ce ti-a mers? Nu cred!
Asa ca mai moale cu afirmatile aiurite...
#704
Postat 10 noiembrie 2012 - 21:05
emilut, la 10 noiembrie 2012 - 18:31, a spus:
Tot cei cu putina fizica stiu, ca daca in loc de perdelute se aplica pe geamul lateral o folie polarizata (fie temporal pe timpul serviciului, fie permanent), se putea filtra din raze. Cred ca la o imparteala a cheltuielilor intre colegi, se scapa si relativ ieftin.
#705
Postat 10 noiembrie 2012 - 21:06
Eu mi-am exprimat parerea si o sustin in continuare. Autobuzele (in speta) trebuie sa ramana precum au fost fabricate. Nu sunt impotriva montarii unor parasolare originale, daca nu s-a gandit nimeni sa le comande de la inceput. Nici acum n-ar fi tarziu pentru asa ceva.
Perdelutele din geamurile acestor autobuze, ca si alte acareturi enumerate mai sus, reprezinta un kitch oriental. Degeaba s-au chinuit austriecii 200 de ani sa ne desprinda de obiceiurile orientale. In loc sa aplicam ordinea austriaco-germana (sau daca vreti anglo-saxona), aplicam dezordinea orientala. Si bineinteles ca nu-i acesta domeniul cel mai evident, de departe.
Solutia la problema dezbatuta este achizitionarea si montarea unor parasolare originale dar si atunci e posibil ca la unii soferi sa le bata soarele in ochiul stang, printre parasolare...si iarasi vom avea o problema...
#706
Postat 10 noiembrie 2012 - 21:08
#707
Postat 10 noiembrie 2012 - 21:15
Vali, la 10 noiembrie 2012 - 20:46, a spus:
Nu exista masina personala de servici. Exista masina primita in dotare, daca te referi la masina de firma. Poti avea masina personala (a ta, cumparata de tine) cu care mergi la servici. Asta-i cu totul altceva. Niciunde cand te angajezi nu primesti masina personala, ci te doteaza (eventual) firma cu o masina, cu un autobuz, cu un tramvai, etc., si nu faci cu ele ce vrei tu ci ce ti se spune sa faci (fisa postului). Asta daca ne referim la o firma serioasa si nu la una de doi bani.
#708
Postat 10 noiembrie 2012 - 21:19
mile, la 10 noiembrie 2012 - 21:06, a spus:
Eu mi-am exprimat parerea si o sustin in continuare. Autobuzele (in speta) trebuie sa ramana precum au fost fabricate. Nu sunt impotriva montarii unor parasolare originale, daca nu s-a gandit nimeni sa le comande de la inceput. Nici acum n-ar fi tarziu pentru asa ceva.
Perdelutele din geamurile acestor autobuze, ca si alte acareturi enumerate mai sus, reprezinta un kitch oriental. Degeaba s-au chinuit austriecii 200 de ani sa ne desprinda de obiceiurile orientale. In loc sa aplicam ordinea austriaco-germana (sau daca vreti anglo-saxona), aplicam dezordinea orientala. Si bineinteles ca nu-i acesta domeniul cel mai evident, de departe.
Solutia la problema dezbatuta este achizitionarea si montarea unor parasolare originale dar si atunci e posibil ca la unii soferi sa le bata soarele in ochiul stang, printre parasolare...si iarasi vom avea o problema...
Eu unul as fi multumit cu montarea parasolarelor originale, care trebuiau montate din fabricatie. Dar cele originale sunt scumpe si RATT nu are bani de investit in lucruri inutile, doar in cele utile, unora de prin conducere.
#709
Postat 10 noiembrie 2012 - 21:27
cseh_17, la 10 noiembrie 2012 - 21:05, a spus:
S-a montat folie pe geamuri in spate la calatori, e buna folia, se vede prin ea seara sau dimineata, nu obtureaza vizibilitatea deloc.
Am circulat si eu cu autobuzele vara (in calitate de calator) la 35-40 de grade si am stat pe scaun la geam, nu am simtit razele soarelui sa ma arda prin folie.
O solutie ar fi si asta dar ca de obicei, nu se poate realiza (conform declaratiei conducerii) deoarece : punand folie aduci modificari autobuzului.
Folia pe geamurile de la calatori nu a adus modificari autobuzului. E perfect legal.
Mentionez ca folia este omologata.
Aceasta postare a fost editata de Rico D.: 10 noiembrie 2012 - 21:36
#710
Postat 10 noiembrie 2012 - 21:38
Rico D., la 10 noiembrie 2012 - 21:27, a spus:
Am circulat si eu cu autobuzele vara (in calitate de calator) la 35-40 de grade si am stat pe scaun la geam, nu am simtit razele soarelui sa ma arda prin folie.
O solutie ar fi si asta dar ca de obicei, nu se poate realiza (conform declaratiei conducerii) deoarece : punand folie aduci modificari autobuzului.
Folia pe geamurile de la calatori nu a adus modificari autobuzului. E perfect legal.
Mentionez ca folia este omologata.
Deaceea am dat ca exemplu solutia temporala. Trebe sa existe o solutie prn care folia se poate aplica si da jos de mai multe ori.
#711
Postat 10 noiembrie 2012 - 21:41
Dar nu se vrea face lucruri bune.....asta e concluzia mea,
#712
Postat 11 noiembrie 2012 - 17:15
emilut, la 11 noiembrie 2012 - 13:42, a spus:
Majorari ?

Nici nu mai stiu ce inseamna cuvantul ala draga emilut.(cred ca il caut in DEX sa imi aduc aminte de vremurile bune)
Dupa cum spuneam mai sus in alt post daca face guvernu salariul minim 1300 ron, numai avem nevoie de majorari.

Lipseste unui singur om din RATT coloana vertebrala!
Daca acel om avea coloana vertebrala si se gandea si la "aia de jos", nu numai la interesele unora si altora, RATT avea alta imagine in orasul asta.
Aceasta postare a fost editata de Rico D.: 11 noiembrie 2012 - 17:16
#713
Postat 11 noiembrie 2012 - 17:59
#714
Postat 11 noiembrie 2012 - 21:14
#715
Postat 12 noiembrie 2012 - 14:05

DAImon are dreptate, inca un mesaj cu subiectul politica va fi sters fara avertisment. Voi face curat mai sus. Fara suparare, voi sterge mesajele sau portiuni de mesaje care contin alt subiect decat autobuze sau RATT.
#716
Postat 17 noiembrie 2012 - 08:56
mile, la 11 noiembrie 2012 - 21:14, a spus:
Aici cred că dezbatem pe subiecte diferite. Nu e vorba de acele perdeluţe cu ciucurei, care pot fi văzute în cabinele TIR-urilor, ci de simple paravane parasolare. Iată, chiar ieri am lucrat la linia 33B şi razele soarelui mi-au pus mari probleme atunci când doream să privesc în oglinda din stânga. Deşi între poziţia soarelui şi cea a oglinzii exista un unghi de cca 25-30 de grade. Plus faptul că pe partea stângă a feţei am avut de suportat o temperatură insuportabilă. Fiind mai răcoare, mi-am luat căciula în locul şepcii. Cu şapca mă mai apăram de soare mutând cozorocul funcţie de direcţia razelor, astfel încât călătorii mă puteau admira în toată splendoarea de hip-hoper, cu şapca când pe o parte, când pe cealaltă. O să-mi las în autobuz în permanenţă o asemenea şapcă. Practic, nu ştiu care dintre imagini este mai dizgraţioasă. Cea a unor perdele cât de cât aspectuoase, sau cea a unor băieţi de cartier? Yo man!


Revin asupra ideii ca secţia să confecţioneze pe spezele şoferilor perdele din acelaşi material şi de aceeaşi culoare. Astfel s-ar îndepărta aspectul "personalizat" al problemei.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 17 noiembrie 2012 - 08:59
#718
Postat 17 noiembrie 2012 - 15:34
#719
Postat 17 noiembrie 2012 - 20:36
G-urile au un front box (evaporator) si pentru sofer, la fel ca pe troleibuze, dar C-urile au doar evaporatoarele de pe acoperis.
#720
Postat 05 decembrie 2012 - 18:05