Despre autobuze in general
#402
Postat 04 mai 2010 - 20:23
#403
Postat 04 mai 2010 - 20:36
#405
Postat 05 mai 2010 - 15:21
Florin.B RATT, la 04 mai 2010 - 20:36, a spus:
Si atunci va intreb eu ca si calator, de ce s-au mai cumparat autobuze cu AC? Fireste raspunsul il stiu si eu, dar sunt curiops si la alte pareri...
#406
Postat 05 mai 2010 - 16:46
cseh_17, la 05 mai 2010 - 15:21, a spus:
O părere! Studiul de fezabilitate a fost întocmit în grabă, şi nu s-a ţinut cont de costurile impuse. Pe de altă parte, nici firma constructoare nu a înaintat beneficiarului datele referitoare la consumurile de combustibil şi costurile de mentenanţă.
#411
Postat 11 mai 2010 - 11:40

#412
Postat 16 mai 2010 - 18:01


Inca tin minte un anumit Ikarus , si anume TM xx YPO ( Nu mai stiu numarul ) . Daca imi aduc aminte era un Ikarus 260 ca majoritatea autobuzelor vechi ce mai circula pe la noi prin oras .
Doresc sa aflu daca acest YPO mai exista , ce traseu are acum sau daca a fost casat

O zi buna .
Aceasta postare a fost editata de Raoul94: 16 mai 2010 - 18:03
#413
Postat 16 mai 2010 - 18:05
http://www.ratt.ro/f...indpost&p=18764
Te rog ca pe viitor sa postezi, nu sa deschizi topice de fiecare data.

#414
Postat 16 mai 2010 - 18:54
Visor, la 16 mai 2010 - 18:05, a spus:
http://www.ratt.ro/f...indpost&p=18764
Te rog ca pe viitor sa postezi, nu sa deschizi topice de fiecare data.

mersi pentru raspunsul prompt . Scuze pentru topicu asta . Am dat search prima oara si negasind nimic m-am hotarat sa fac topic


Aceasta postare a fost editata de Raoul94: 16 mai 2010 - 18:55
#416
Postat 16 mai 2010 - 20:19
Folositi cu incredere!
#417
Postat 05 octombrie 2010 - 22:31
#418
Postat 05 octombrie 2010 - 22:40
Hai să-ţi dau situaţia nouă a traseelor aşa cum au fost redistribuite:
Coloana 1:
E1, E2, E4, 40, E6, E5, E8, plus metropolitanele.
Coloana 2:
33, E7, 21, 28, 13, E3/3.
Dacă am uitat vreunul, aminteşte-mi.
#420
Postat 07 octombrie 2010 - 21:51
Fiecare şofer sau vatman are dreptul la maxim 16 ore de rezervă (plătite)/lună. Fraierii care nu-şi ţin evidenţa orelor lucrate, pot presta şi muncă voluntară, deoarece nimeni nu-i avertizează că au depăşit cele 16 ore.
Într-o zi am fost planificat rezervă schimbul 2, de la ora 14 la ora 22. Pt că ştiam că acumulasem deja cele 16 ore de rezervă aferente lunii respective, am sunat la garaj şi l-am întrebat pe dispecer dacă are să-mi dea ceva de lucru. Cum răspunsul a fost negativ, nici nu m-am mai deplasat până acolo. Dacă prindeam un vârf sau un tren, mergeam cu plăcere. Dar să stau în garaj pe degeaba, nu am fost de acord.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 07 octombrie 2010 - 22:02