STP Timișoara Forum: Despre autobuze in general - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (66 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Despre autobuze in general Evaluare topic: ***** 2 Voturi

#361 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 06 aprilie 2010 - 18:11

Vezi postareaWegmann, la 06 aprilie 2010 - 16:42, a spus:


P.S.: Cred ca stiu ce fel de autobuz si-ar dori soferii nostri!Imagine postata

Domnule Wegmann, toţi cei care mă cunosc, sunt de părere că dispun de suficient simţ al umorului. Apreciez ironiile fine.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 06 aprilie 2010 - 18:12

0

#362 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 06 aprilie 2010 - 19:34

Mhm. Aveti dreptate. Stranie constructie. O fi modelul pentru tarile in "curs de dezvoltare". De fapt sigur este, deoarece in occident nu circula Conecto in oras.
Insa parerea mea, daca le construiesc cu cabina, atunci macar ca si modelul din poza (ma rog, invers, poza e din Australia) Nu blocheaza inutil o usa.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: out.pimage.jpg

0

#363 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 06 aprilie 2010 - 21:12

Cele de la Lublin, din al 2-lea link am vazut ca au si o "iesitura" din plastic, cred ca este pentru vanzarea biletelor, sau ?
0

#364 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 06 aprilie 2010 - 21:36

Vezi postareaalecs, la 06 aprilie 2010 - 21:12, a spus:

Cele de la Lublin, din al 2-lea link am vazut ca au si o "iesitura" din plastic, cred ca este pentru vanzarea biletelor, sau ?

Cel mai probabil, acesta este scopul căruia i-au fost destinate.
0

#365 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 06 aprilie 2010 - 21:40

Vezi postareaWegmann, la 06 aprilie 2010 - 19:34, a spus:

Mhm. Aveti dreptate. Stranie constructie. O fi modelul pentru tarile in "curs de dezvoltare". De fapt sigur este, deoarece in occident nu circula Conecto in oras.
Insa parerea mea, daca le construiesc cu cabina, atunci macar ca si modelul din poza (ma rog, invers, poza e din Australia) Nu blocheaza inutil o usa.

Iată cum arată cabina unui troleibuz destinat unei ţări europene. Sper că Polonia corespunde unui astfel de standard:

0

#366 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 07 aprilie 2010 - 15:16

Vezi postareaemilut, la 06 aprilie 2010 - 16:06, a spus:

Mi-am permis să vă pun câteva linkuri către imagini cu autobuze dotate cu cabină, şi din România şi de pe aiurea. Chiar şi în filmuleţele în care existenţa cabinei nu este foarte vizibilă, se pot observa clemele care susţin pereţii acesteia.









Aoleo! Abia acum am observat că Conecto-urile din clipul al treilea, au instalată pe capacul din spate o cameră video destinată cel mai probabil mersului în marche arriere. :(
0

#367 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 07 aprilie 2010 - 20:46

Am vazut acelasi lucru astazi la un logan, dar era montat in dreapta numarului si abia se vedea :(
0

#368 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 08 aprilie 2010 - 14:57

Vezi postareaemilut, la 06 aprilie 2010 - 21:40, a spus:

Iată cum arată cabina unui troleibuz destinat unei ţări europene. Sper că Polonia corespunde unui astfel de standard:
http://www.youtube.c...feature=related


Exact ce sustin si eu. Soferul are cabina, insa nu blocheaza prima usa. Ar mai fi doar un amanunt: De regula in locul oglinzii retrovizoare interioare au un flatscreen conectat la camerele video din salon.
0

#369 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 09 aprilie 2010 - 11:24

Vezi postareaWegmann, la 08 aprilie 2010 - 14:57, a spus:

Exact ce sustin si eu. Soferul are cabina, insa nu blocheaza prima usa. Ar mai fi doar un amanunt: De regula in locul oglinzii retrovizoare interioare au un flatscreen conectat la camerele video din salon.

Cine spune că solicităm cabină care să blocheze fluxul de călători? Eu aş fi super mulţumit cu una care să închidă doar postul de pilotaj. Nu mă număr printre cei cărora le place să socializeze în timpul mersului.
În altă ordine de idei, nu înţeleg de ce, în condiţiile în care mai toate utilajele de transport în comun dispun de un computer de bord dotat cu monitor, nu se recurge la montarea de camere video în locul oglinzilor exterioare. Tehnologia actuală face ca preţul unei asemenea camere să fie mult sub preţul unor oglinzi 'clasice'. Mai ales, dacă ţinem cont de faptul că acestea au devenit în ultima vreme, foarte sofisticate, şi foarte scumpe. Un ansamblu de oglinzi de autocar (compus de obicei din 3 oglinzi), dimpreună cu motoraşele destinate reglajelor, plus sistemele de încălzire şi dezaburire, costă cam cât o maşină bună, luată la mâna a doua. Să nu mai pomenesc de avantajul conferit şoferului, acela de a nu-şi mai abate privirea de la drum, consultând doar monitorul aflat în faţa ochilor. Mai pot adăuga şi diminuarea substanţială a dimensiunilor de gabarit ale maşinii.
0

#370 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 09 aprilie 2010 - 11:52

Presupun ca undeva in codul rutier scrie ca trebuie sa ai oglinzi. Alta explicatie nici eu n-am.
0

#371 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 09 aprilie 2010 - 14:56

Vezi postareaWegmann, la 09 aprilie 2010 - 11:52, a spus:

Presupun ca undeva in codul rutier scrie ca trebuie sa ai oglinzi. Alta explicatie nici eu n-am.

Autocarele de ultimă generaţie, ies pe porţile fabricilor fără oglinzi. Sunt deja prevăzute cu camere video pe părţile laterale şi în spate. Au incorporate în bord, monitoare separate pt fiecare "oglindă". Deci, nu cred să fie vorba de vreo prevedere a codului rutier.
Camerele acoperă un unghi vizual, mult mai mare decât cel asigurat de oglinzi.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 10 aprilie 2010 - 08:15

0

#372 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 11 aprilie 2010 - 05:36

Vezi postareaemilut, la 09 aprilie 2010 - 14:56, a spus:

Autocarele de ultimă generaţie, ies pe porţile fabricilor fără oglinzi.


Da, insa aici avem vechea problema a birocratiei. Eu as schimba codul rutier pe loc, insa eu nu-s politician.
0

#373 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 12 aprilie 2010 - 01:38

Şi ultimele 500 de Citaro pentru RATB au camere şi monitor... dar au şi oglinzi (foarte mari... de aia nu se poate merge pe banda 1, că se lovesc de stâlpi sau copaci).
0

#374 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 aprilie 2010 - 01:19

O intamplare de azi din E7: am urcat in Sinaia (cursa de 18:15, pe-acolo), putea ingrozitor. Prima data nu am identificat nimic suspect, abia apoi am vazut sub un scaun ceva ce semana cu voma .. presupun ca aia o fi cauzat mirosul, altfel nu-mi explic.

Sunt convins ca si soferul a simtit mirosul respectiv. Intrebarea mea este: cu cabina ca sa nu simta, sau fara cabina ca sa simta si sa ia masuri la capat de linie?
0

#375 Useril este offline   fan 

  • Vatman
  • Grup: Conducator vehicule
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 11 iunie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Tramvaiele

Postat 21 aprilie 2010 - 09:48

Din pacate in Romania se cere cabina, e spre binele tuturor, soferul are si el dreptul sa stea neconturbat (greu de inteles din postura calatorului) ori la noi calatorii la conturbat se pricep foarte bine inca din pacate.In occident nu e nevoie din cauza ca acolo populatia este net mai civilizata decat in Romania si la urma urmei trebuie sa ti cont si de opinia soferilor, sunt sigur ca toti vor cabina si eu ii inteleg. Acum daca analizam si alte aspecte cum ar fi lipirea ziarelor pe geamurile cabinelor (vezi la tramvaie) asta deja mi se pare usor dezgustator dar toate astea sunt detalii.
0

#376 Useril este offline   fan 

  • Vatman
  • Grup: Conducator vehicule
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 11 iunie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Tramvaiele

Postat 21 aprilie 2010 - 09:51

Vezi postareadAImon, la 21 aprilie 2010 - 01:19, a spus:

O intamplare de azi din E7: am urcat in Sinaia (cursa de 18:15, pe-acolo), putea ingrozitor. Prima data nu am identificat nimic suspect, abia apoi am vazut sub un scaun ceva ce semana cu voma .. presupun ca aia o fi cauzat mirosul, altfel nu-mi explic.

Sunt convins ca si soferul a simtit mirosul respectiv. Intrebarea mea este: cu cabina ca sa nu simta, sau fara cabina ca sa simta si sa ia masuri la capat de linie?



Evident cu cabina ca sa mai ajunga la capat in conditii optime si mai ales ca nu e treaba lui sa faca curat dupa toti ciumpalacii care isi fac diverse treburi prin mijloace de transport in comun sub privirea vigilenta a celorlalti pe care in general ii doare undeva, diferenta e ca tu calator afectat poti cobori la prima statie dar soferul trebuie sa ajunga cel putin pana la cap linie in siguranta.
0

#377 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 21 aprilie 2010 - 16:35

Vezi postareadAImon, la 21 aprilie 2010 - 01:19, a spus:

O intamplare de azi din E7: am urcat in Sinaia (cursa de 18:15, pe-acolo), putea ingrozitor. Prima data nu am identificat nimic suspect, abia apoi am vazut sub un scaun ceva ce semana cu voma .. presupun ca aia o fi cauzat mirosul, altfel nu-mi explic.

Sunt convins ca si soferul a simtit mirosul respectiv. Intrebarea mea este: cu cabina ca sa nu simta, sau fara cabina ca sa simta si sa ia masuri la capat de linie?

dAImon, acuma, sincer! Cu ce te-ar face să te simţi mai bine, faptul că şi şoferul ar fi supus aceluiaşi grad de disconfort ca şi restul călătorilor?
În altă ordine de idei, igienizarea autobuzului de către şofer, la cap de linie, presupune existenţa unei surse de apă, a unei găleţi şi a unui mop. Şi nu în ultimul rând, a timpului fizic necesar unei astfel de operaţiuni.
Nu demult, doi copii cretini au dat cu spray de piper în autobuz, după care au luat-o la fugă. Deşi am circulat cu uşile deschise şi cu ventilaţia pornită la maxim, la prima staţie au coborât toţi călătorii, lăsându-mă să mă bucur de unul singur de atmosferă. Au trecut vreo 3 ore până când aerul din autobuz a redevenit respirabil. Cu toate acestea, am fost nevoit să circul, ca şi cum nimic nu s-ar fi întâmplat. Garajul nu avea nicio maşină să mă înlocuiască.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 21 aprilie 2010 - 16:45

0

#378 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 21 aprilie 2010 - 18:34

Hai sa fim sinceri? Nici o masina? Adica Doamne fereste se intampla ceva, ramanea o anumita linie fara acoperire. NU! Eu zic ca nu au avut bunul simt, sau nu au considerat ei ca merita sa se oboseasca pentru asa ceva!
SAU, soferul de pe rezerva era acasa si savura cafeluta (dupa cu mam mai vazut/auzit de N ori)
0

#379 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 21 aprilie 2010 - 19:23

Vezi postareacseh_17, la 21 aprilie 2010 - 18:34, a spus:

Hai sa fim sinceri? Nici o masina? Adica Doamne fereste se intampla ceva, ramanea o anumita linie fara acoperire. NU! Eu zic ca nu au avut bunul simt, sau nu au considerat ei ca merita sa se oboseasca pentru asa ceva!
SAU, soferul de pe rezerva era acasa si savura cafeluta (dupa cu mam mai vazut/auzit de N ori)

Kriszti, nu e chiar atât de simplu. De obicei sunt planificate 2-3 rezerve. Sunt zile în care toate rezervele sunt trimise în traseu, din diferite motive: maşini defecte, şoferi bolnavi, întârzieri la serviciu, pene de cauciuc, etc. Mai ales, în ultimele zile din lună, când toţi şoferii şi-au făcut norma de ore, e lipsă acută de personal. De aceea, nu e de mirare ca la orele 21-22, să nu mai găseşti nicio rezervă în garaj.
PS. Am uitat să precizez. Întâmplarea cu piperul a avut loc pe la ora 22, când autobuzul era aproape gol. Altfel, dobitocii nu ar fi avut curaj să comită respectivul act de bravadă.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 21 aprilie 2010 - 19:26

0

#380 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 21 aprilie 2010 - 20:47

In fine, sa le faca cabine, in schimb ei sa respecte restul regulilor. Mi s-ar parea un compromis rezonabil.
0

Arata acest topic


  • (66 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi