Despre autobuze in general
#282
Postat 17 noiembrie 2009 - 20:29

Schimbând un pic subiectul: s-ar putea posta carti tehnice si manuale de exploatare ale autobuzelor? Măcar pentru Dac-uri (că Rocarul nu mai există să ceară drepturi de autor) şi Ikarusuri (nici Ikarus nu mai există), eventual pentru modele mai vechi, gen Roman 111, Roman 112, chiar TVuri (ştiu, visez).
#284
Postat 20 noiembrie 2009 - 07:52

Nici măcar pentru modelele aflate în exploatare (Dac 117 UD) nu mai sunt? De Ikarusuri nu mai întreb, că au venit la mâna a 2a, deci documentaţia lor probabil a fost în germană (că doar sunt 2nd hand din Gemrania) sau maghiară (sunt produse în Ungaria).
#285
Postat 23 noiembrie 2009 - 16:50

#286
Postat 23 noiembrie 2009 - 17:58
#287
Postat 23 noiembrie 2009 - 18:22

#289
Postat 23 noiembrie 2009 - 19:11
alecs, la 23 Nov 2009, 17:22, a spus:

Nu-i argument. Si la aeroport sunt difuzoare pentru informarea cetatenilor. Ce-ar fi daca ar baga manele acolo? Vorba aia, sa observe si turistul ca a iesit din Europa. Acum pe bune: In care tara civilizata din Europa mai vezi asa ceva? Nici macar la Novi Sad.
#290
Postat 23 noiembrie 2009 - 19:53
#291
Postat 23 noiembrie 2009 - 20:21

#294
Postat 23 noiembrie 2009 - 22:27

#295
Postat 23 noiembrie 2009 - 22:49
Singura obiectie cu care sunt de acord este cea legata de volum, anume cand/daca soferul da la maxim.
#296
Postat 23 noiembrie 2009 - 23:55
@Dl. Florin:
Citeaza
De ce nu?
Implementarea ar fi cam la nivelul "Cercul electronistilor-casa pionierilor"?
#297
Postat 23 noiembrie 2009 - 23:58
#298
Postat 24 noiembrie 2009 - 20:22
Cauza este guma de jos de la usa care era rupta.
Imagine micsorata 75%

Chiar nu se poate face ceva? Nu se poate schimba? Am vazut ca multe autobuze au acesta problema.
#299
Postat 28 decembrie 2009 - 19:16
Azi am avut parte de o experienta adevarata, demna de orice pasionat adevarat.
Azi pe E8 era si este #313 alias TM 04 KLC. pentru un pasionat acest autobuz, inseamna mai mult decat o epava pe 8 roti... Inseamna o istorie miscatoare de care am avut parte azi. Decand am urcat (adica la Printul Turcesc), autobuzul a avut o singura oprire la Balcescu(la propriu deci a prins verde peste tot), cea mai mica viteza de deplasare fiind 10 km/h. Auzeai cum pusca , suiea si lucreaza motorul, si simteai puterea acestuia. La care adaugam soferul mai invarsta , si un CD- ul cu melodii excelente din '80 , putem spune ca a fost o calatorie nostalgica.
Dar chiar daca inca il ave, pe zi ce trece, aceasta calatorie pote fii ultima...
#300
Postat 29 decembrie 2009 - 18:22

Aceeasi poveste, insa azi cu un Mercedes. Nici o oprire pana la alcescu, unde ridicandu-ma din timp (am stat in spatele soferului) am fost refuzat prin rugamintea mea de a deschide prima usa...
Exista vrea regula sau soferul face regula?
