Despre autobuze in general
#221
Postat 04 iulie 2009 - 20:39
#222
Postat 05 iulie 2009 - 08:30

#223
Postat 05 iulie 2009 - 11:34
#224
Postat 06 iulie 2009 - 23:44
#225
Postat 07 iulie 2009 - 15:15
Si in Bucuresti cand era foarte cald mergeau cu capacele de la motor deschise.
#226
Postat 07 iulie 2009 - 15:17
#228
Postat 07 iulie 2009 - 17:55
#230
Postat 10 iulie 2009 - 16:11
#231
Postat 10 iulie 2009 - 16:50
Aceasta postare a fost editata de alecs: 10 iulie 2009 - 16:51
#232
Postat 11 iulie 2009 - 19:46
zofei.2006, la 4 Jul 2009, 20:40, a spus:
Nu eşti la curent. Au fost 2 troleibuze Rocar 312E care, la miomentul casării aveau echipamentele noi pe ele (chopper, contactori, alte piese electrice) şi trecuseră şi prin recarosare, se schimbase melamina ş.a.m.d. #7448 nici nu a circulat (decât o cursă pe 66), iar #7447 a ajuns la Dep. Berceni unde a circulat şi a fost casat în ciuda insistenţelor celor de acolo de a-l păstra (s-a justificat că e prea scump proiectul pentru intoroducerea SAT - Sistemul Automat de Taxare - şi că se doreşte uniformizarea parcului. Din aceleaşi motive a dispărut şi Renaultul #97, iar troleibuzele Rocar 512E şi 412E - mai puţin #7459 - au fost şi ele pe şest căsăpite, deşi se pusese SAT pe ele). La autobuzele Dac 112UDM s-au efectuat SUTE de reparaţii capitale, care au constat în recarosare, înlocuire scaune, melamină, corpuri de iluminat, faruri, înlocuire cutie de viteze şi, după caz, înlocuire sau segmentarea motorului, ranforsări ale şasiului. La Ikarusuri 260 s-au efectuat reconstrucţii aproape complete (s-a păstrat şi ranforsat şasiul şi s-a refăcut aproape de la zero totul... stâlpi de susţinere, tablă, cutie de viteze, înlocuire sau segmentare motor etc.). Toate astea au costat ceva, nu vă faceţi impresia că au fost moka. Dpă aia s-a ales praful. Şi lista poate continua, dar deja facem mare off-topic.
#234
Postat 27 august 2009 - 22:34
O parte din istoria noastra!
#238
Postat 25 septembrie 2009 - 19:41
Oricum soferii auto nu prea respecta aceste interdictii si circula nestingheriti pe ambele benzi. In momentul de fata singurii care au de castigat pe urma acestei modificari sunt politistii care stau si ii pandesc pe contravenienti.
#239
Postat 25 septembrie 2009 - 19:48

#240
Postat 25 septembrie 2009 - 20:41
