Germania - Bundesrepublik Deutschland - Federal Republic of Germany Berlin - Hamburg, Munich, Cologne, Frankfurt, Stuttgart
#421
Postat 15 iulie 2013 - 14:04
Aveti dreptate in ceea ce spuneti, INSA, dupa cum spuneam sa nu uitam ca in DE din serva totul se construieste pe o alta baza. Chiar intr-un singur oras vorbim de mai multe companii, de stat sau nu, de transport care deservesc acelasi scop. Deci degeaba avem in Bergisch-Gladbach de exemplu un curcubeu de culori, daca avem si 6-7 fimre care fac acelasi lucru. Si ca sa fiu sincer inafara de cateva firme no face no name no number, mai toti au o schema fixa de culori. Deci prin urmare daca si nemtii ar avea aceeasi structura ca si noi, cu o singura firma/oras, lucrurile s-ar schimba dramatic.
Eu propun o varianta cu 2 castiguri. RECLAME!
#422
Postat 15 iulie 2013 - 16:48
#423
Postat 16 iulie 2013 - 07:54
Florin.B RATT, la 15 iulie 2013 - 16:48, a spus:
Neaparat si ceva linii ca altfel ajungem tot de unde am plecat. Se stie ca acele linii au un rol determinant si nu se pun asa aiurea pentru a umple "peisajul"...
#425
Postat 22 august 2013 - 16:40

Number of downloads: 23
Acest MAN apartine RVK si face curse inafara Köln-ului, linia 260 avand doar capatul la Köln Hbf.

Number of downloads: 22
Apartine KBS, firma care se afla sub comanda KVB. Despre aceasta firma trebuie stiut ca este un contractat al KVB si deserveste cu autobuze liniile mai "nasoale", sau inlocuieste gaurile din planul de trafic al KVB. Se poate intapla ca pe linia X sa fie 5 autobuze KVB si KBS. Chiar daca prin contract li s-a impus ca autobuzele sa aiba aceeasi schema de vopsire ca si cele KVB, si dotarile sa se ridice la un anumit nivel, calitatea lasa de dorit. De aici si sarcina cu liniile "nasoale".
#426
Postat 30 august 2013 - 17:53

Number of downloads: 51

Number of downloads: 51
P.S. Autobuzul apartine RVK (Köln) care deserveste in special in jurul Köln-ului, si in mare parte legaturile externe catre Köln. Cred ca la aceasta categorie au monopol (80% sigur), chiar daca nu toate liniile sunt deservite din ograda proprie, ci prin subcontractuali (gen Pütz KLS, sau alte firme cu cate un vehicul in parc...)
#429
Postat 30 august 2013 - 22:57

Oricum, nu e prea placut nici cand e doar 29°C. (vezi solicitarile de pornire a climei de la noi, cand afara abia trece de 25°C)
#430
Postat 01 septembrie 2013 - 03:26
(in Bavaria). Uneori bineinteles poate fi si mai cald.
#431
Postat 01 septembrie 2013 - 11:54

Arhiva cu vremea in Germania aici (setati ora. Conteaza

#433
Postat 01 septembrie 2013 - 17:24
#434
Postat 02 septembrie 2013 - 12:36
Florin.B RATT, la 01 septembrie 2013 - 17:24, a spus:
Fata de noi, la ei vanzarile la sapun merg mai bine.
cseh_17, la 30 august 2013 - 17:53, a spus:
Si Budapesta a cumparat cateva cu putin timp in urma.
O sa revin cu poze facute de mine, mai spre seara.
#435
Postat 15 decembrie 2013 - 19:10
De vreo 13 ani de zile s-au inceput planurile si mai apoi lucrarile la asa zisa "Nord-Süd Bahn", o linie de tramvai care va traversa orasul pararel cu Rin-ul, pe relatia nor-sud. Pana acum o legatura directa intre cele 2 parti ale Köln-ului lipseste cu desavarsire.
Clar, cele mai mari probleme au fost intampinate datorita descoperirilor arheologice, deoarece tramvaiul trece sub "orasul vechi" (cam ceea ce a mai ramas din Köln dupa WW2; o sa vedeti si adancimea uimitoare care s-a ales). Sapaturile si renovarile au inceput la statia Bresslauer Platz, o statie subterana din spatele garii. Acuma exact nu stiu daca statia exista deja si a fsot doar renovata, sau construita de noua. Aici insa se va intampla prima jonctiune importanta. Linia continua la Rathhaus, statie deja 100% noua, si deja in folosinta. Momentan singura linie care trece pe acolo este linia 5, si circula pe un singur fir, cealalta parte urmand sa se dea in folosinta cand o fi cazul. Urmatoarea statie este Heumarkt (centru al orasului istoric, un fel de Libertatii la noi), si ea este personajul principal. Statia este cea mai mare si cea mai importanta din toata linia, facand legatura cu cele mai importante 3 linii de pe relatia est-west.
Inaugurarea a avut loc astazi, si am sa las pozele sa vorbeasca de la sine. Constructia este una impresionanta, si va mai zic ca tematica aleasa a fost "catedrala".
Una dintre intrarile secundare:

Number of downloads: 33
Coborand se ajunge la I nivel:

Number of downloads: 38

Number of downloads: 37
De aici vedere catre nivelul II

Vedere de pe nivelul II catre ultimul nivel si anume III, care este si statia in sine:

Number of downloads: 37

Number of downloads: 35

Number of downloads: 25
Nivelul II, dupa cum se vede, va avea si spatii comerciale. Treaba nu este inca 100% gata, dar treburile decurg cum trebe.
#436
Postat 16 decembrie 2013 - 13:29
Suntem departe de Occident, din multe puncte de vedere.
#437
Postat 30 decembrie 2013 - 13:59
Fisiere atasate
-
K ZY 252.JPG (184.14K)
Number of downloads: 28
#438
Postat 30 decembrie 2013 - 23:59
#439
Postat 03 ianuarie 2014 - 14:39
#440
Postat 03 ianuarie 2014 - 22:59