STP Timișoara Forum: Germania - Bundesrepublik Deutschland - Federal Republic of Germany - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (32 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Germania - Bundesrepublik Deutschland - Federal Republic of Germany Berlin - Hamburg, Munich, Cologne, Frankfurt, Stuttgart Evaluare topic: ***** 3 Voturi

#421 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 15 iulie 2013 - 14:04

Sa nu uitam totusi un aspect important!!!

Aveti dreptate in ceea ce spuneti, INSA, dupa cum spuneam sa nu uitam ca in DE din serva totul se construieste pe o alta baza. Chiar intr-un singur oras vorbim de mai multe companii, de stat sau nu, de transport care deservesc acelasi scop. Deci degeaba avem in Bergisch-Gladbach de exemplu un curcubeu de culori, daca avem si 6-7 fimre care fac acelasi lucru. Si ca sa fiu sincer inafara de cateva firme no face no name no number, mai toti au o schema fixa de culori. Deci prin urmare daca si nemtii ar avea aceeasi structura ca si noi, cu o singura firma/oras, lucrurile s-ar schimba dramatic.

Eu propun o varianta cu 2 castiguri. RECLAME!
0

#422 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 15 iulie 2013 - 16:48

Si eu zic ca e clar ca o companie nu va utiliza culori diferite pe vehiculele lor, asta desigur, daca nu sunt acoperite de reclame. Ca la noi s-a luat decizia ca pe troleibuze si autobuze sa nu existe reclame, e alta treaba. Repet, nu discut aici despre violet, alb sau alte culori. E doar o chestie de principiu, chiar daca culorile erau rosu si albastru, sa zicem. Daca ar fi sa discutam despre culori insa, raman la parerea ca o schema bazata pe alb si portocaliu, eventual ceva linii negre sau albastru inchis, ar fi fost cea mai reprezentativa pentru RATT.
0

#423 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 16 iulie 2013 - 07:54

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 15 iulie 2013 - 16:48, a spus:

..., eventual ceva linii negre sau albastru inchis, ar fi fost cea mai reprezentativa pentru RATT.



Neaparat si ceva linii ca altfel ajungem tot de unde am plecat. Se stie ca acele linii au un rol determinant si nu se pun asa aiurea pentru a umple "peisajul"...
0

#424 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 16 iulie 2013 - 10:59

Vezi postareacseh_17, la 15 iulie 2013 - 14:04, a spus:

Deci prin urmare daca si nemtii ar avea aceeasi structura ca si noi, cu o singura firma/oras, lucrurile s-ar schimba dramatic.

Eu propun o varianta cu 2 castiguri. RECLAME!


Exceptia fiind BSAG! :)



0

#425 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 22 august 2013 - 16:40

Vin si eu cu 2 mai slabe:

Fisier atasat  IMG_0531-2.jpg (238.62K)
Number of downloads: 23

Acest MAN apartine RVK si face curse inafara Köln-ului, linia 260 avand doar capatul la Köln Hbf.


Fisier atasat  IMG_0532-2.jpg (182.17K)
Number of downloads: 22

Apartine KBS, firma care se afla sub comanda KVB. Despre aceasta firma trebuie stiut ca este un contractat al KVB si deserveste cu autobuze liniile mai "nasoale", sau inlocuieste gaurile din planul de trafic al KVB. Se poate intapla ca pe linia X sa fie 5 autobuze KVB si KBS. Chiar daca prin contract li s-a impus ca autobuzele sa aiba aceeasi schema de vopsire ca si cele KVB, si dotarile sa se ridice la un anumit nivel, calitatea lasa de dorit. De aici si sarcina cu liniile "nasoale".
0

#426 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 30 august 2013 - 17:53

Azi am avut onoarea sa vad pentru prima oara un MB Citaro III. Autobuzul a fost declarat BUS of the year 2013, si ca si design pot spune ca, desi nu au modificat extrem de mult, efectul este vizibil... In poze modelul G.

Fisier atasat  2013-08-30 14.17.02.jpg (176.32K)
Number of downloads: 51Fisier atasat  2013-08-30 14.19.58.jpg (156.33K)
Number of downloads: 51

P.S. Autobuzul apartine RVK (Köln) care deserveste in special in jurul Köln-ului, si in mare parte legaturile externe catre Köln. Cred ca la aceasta categorie au monopol (80% sigur), chiar daca nu toate liniile sunt deservite din ograda proprie, ci prin subcontractuali (gen Pütz KLS, sau alte firme cu cate un vehicul in parc...)
0

#427 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 august 2013 - 19:57

Fara clima!? :uimit2:
0

#428 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 30 august 2013 - 21:44

Este cald vreodata in Germania? :eusa_think:
0

#429 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 august 2013 - 22:57

Intotdeauna cand eu sunt in vizita. :D
Oricum, nu e prea placut nici cand e doar 29°C. (vezi solicitarile de pornire a climei de la noi, cand afara abia trece de 25°C)
0

#430 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 01 septembrie 2013 - 03:26

Temperatura medie vara (iunie-august) e cam 22-23 de grade
(in Bavaria). Uneori bineinteles poate fi si mai cald.
0

#431 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 01 septembrie 2013 - 11:54

Pe la TV aratau niste temperaturi destul de apropiate de ale noastre (anul acesta). Anul trecut, pe la Stutgart si Regensburg, pe unde am umblat, nu am prins sub 30°C (sfarsitul lui august). Noaptea era ceva mai racoare decat la noi, dar ziua m-am copt. :) De circulat insa, am circulat doar cu masina, deci nu stiu cum era in MTC-uri.

Arhiva cu vremea in Germania aici (setati ora. Conteaza :D )
0

#432 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 01 septembrie 2013 - 13:11

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 30 august 2013 - 19:57, a spus:

Fara clima!? :uimit2:



Am avut anul aceste vreo luna calumea de 32+... Insa eu n-am pus picior in autobuz cu clima in Köln, sau in jurul ei.

La tramvaie m-am lamurit, doar ultimele 2 serii au clima, restul pauza.
0

#433 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 01 septembrie 2013 - 17:24

Exact asta ma mira. In viitor clima devine tot mai extrema, dar vad ca lor nu le pasa. Ciudat...
0

#434 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 02 septembrie 2013 - 12:36

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 01 septembrie 2013 - 17:24, a spus:

Exact asta ma mira. In viitor clima devine tot mai extrema, dar vad ca lor nu le pasa. Ciudat...

Fata de noi, la ei vanzarile la sapun merg mai bine.

Vezi postareacseh_17, la 30 august 2013 - 17:53, a spus:

Azi am avut onoarea sa vad pentru prima oara un MB Citaro III. Autobuzul a fost declarat BUS of the year 2013, si ca si design pot spune ca, desi nu au modificat extrem de mult, efectul este vizibil... In poze modelul G.

Si Budapesta a cumparat cateva cu putin timp in urma.
O sa revin cu poze facute de mine, mai spre seara.
0

#435 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 15 decembrie 2013 - 19:10

Hai sa va arat noua "bijuterie" a Köln-ului.

De vreo 13 ani de zile s-au inceput planurile si mai apoi lucrarile la asa zisa "Nord-Süd Bahn", o linie de tramvai care va traversa orasul pararel cu Rin-ul, pe relatia nor-sud. Pana acum o legatura directa intre cele 2 parti ale Köln-ului lipseste cu desavarsire.

Clar, cele mai mari probleme au fost intampinate datorita descoperirilor arheologice, deoarece tramvaiul trece sub "orasul vechi" (cam ceea ce a mai ramas din Köln dupa WW2; o sa vedeti si adancimea uimitoare care s-a ales). Sapaturile si renovarile au inceput la statia Bresslauer Platz, o statie subterana din spatele garii. Acuma exact nu stiu daca statia exista deja si a fsot doar renovata, sau construita de noua. Aici insa se va intampla prima jonctiune importanta. Linia continua la Rathhaus, statie deja 100% noua, si deja in folosinta. Momentan singura linie care trece pe acolo este linia 5, si circula pe un singur fir, cealalta parte urmand sa se dea in folosinta cand o fi cazul. Urmatoarea statie este Heumarkt (centru al orasului istoric, un fel de Libertatii la noi), si ea este personajul principal. Statia este cea mai mare si cea mai importanta din toata linia, facand legatura cu cele mai importante 3 linii de pe relatia est-west.

Inaugurarea a avut loc astazi, si am sa las pozele sa vorbeasca de la sine. Constructia este una impresionanta, si va mai zic ca tematica aleasa a fost "catedrala".


Una dintre intrarile secundare:
Fisier atasat  IMG_0996.JPG (190.99K)
Number of downloads: 33

Coborand se ajunge la I nivel:
Fisier atasat  IMG_0991.JPG (204.25K)
Number of downloads: 38Fisier atasat  IMG_0992.JPG (184.29K)
Number of downloads: 37

De aici vedere catre nivelul II :up_arow:


Vedere de pe nivelul II catre ultimul nivel si anume III, care este si statia in sine:
Fisier atasat  IMG_0993.JPG (129.34K)
Number of downloads: 37Fisier atasat  IMG_0994.JPG (161.48K)
Number of downloads: 35
Fisier atasat  IMG_0995.JPG (152.71K)
Number of downloads: 25


Nivelul II, dupa cum se vede, va avea si spatii comerciale. Treaba nu este inca 100% gata, dar treburile decurg cum trebe.
3

#436 Useril este offline   OLECO MOTORS 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 2877
  • Inregistrat: 13 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Romania - Bucuresti - Titan
  • Interese:colectionar si constructor hand-made de machete la scara 1:43

Postat 16 decembrie 2013 - 13:29

Superb!

Suntem departe de Occident, din multe puncte de vedere.
0

#437 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 30 decembrie 2013 - 13:59

Zilele trecute am surprins si varianta scurta al modelului Citaro III. Autobuzul apartine aceleasi firme RVK (Köln).

Fisiere atasate


4

#438 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 30 decembrie 2013 - 23:59

La Budapesta e plin cu astfel de autobuze. Am si postat cu ceva timp in urma poze in topicul dedicat.
0

#439 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 03 ianuarie 2014 - 14:39

Statia Breslauer Platz e noua. In vechea statie (si in tunelul aferent) am auzit ca ar fi depozitat molozul provenit de la noul santier. Insa inca n-am reusit sa gasesc o confirmare oficiala a acestei stiri.
0

#440 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 03 ianuarie 2014 - 22:59

Stiu ca statia e noua, sincer nu am nici cea mai vaga ideea pe unde ar fi cea veche, insa as fi curios, dat fiind faptul ca noua statie se afla intr-o pozitie ideala, sa zic asa.
0

Arata acest topic


  • (32 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi