STP Timișoara Forum: Germania - Bundesrepublik Deutschland - Federal Republic of Germany - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (32 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Germania - Bundesrepublik Deutschland - Federal Republic of Germany Berlin - Hamburg, Munich, Cologne, Frankfurt, Stuttgart Evaluare topic: ***** 3 Voturi

#361 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 19 decembrie 2012 - 18:59

Vezi postareamile, la 19 decembrie 2012 - 16:52, a spus:

[...] Dealungul timpului am tot scris despre avantajul tramvaielor cu usi pe ambele parti. In aceste conditii se pot amenaja peroane comune pentru ambele directii unde spatiul este restrans. Avem asemenea exemple si in Szeged.

La Szeged s-a renuntat treptat la aceste tramvaie cu usi pe ambele parti. Din cate stiu, nu mai circula niciuna bidirectionala.
0

#362 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 19 decembrie 2012 - 19:41

Da, dar am vazut (cel putin) o statie cu peronul pe mijloc, iar tramvaiele intrau pe contrasens in statie, precum scria Cristi, insa linia era una simpla...S-ar putea ca si cei din Szeged sa-si dea seama mai tarziu despre ce "au pierdut"...sau au strazi largi!!! :D ...
Si la Budapesta se foloseau peroane pe mijloc, acolo unde acest lucru era necesar...


Iata filmuletul din Szeged, in reluare...pe forum.
Atentie la minutul 1:10!






Cam acelasi lucru se intampla si in exemplul din Germania dat de Cristi, doar ca totul se intampla in subteran. Si linia o fi dubla...
0

#363 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 19 decembrie 2012 - 19:47

Ok. Deci toate tramvaiele au usi pe ambele parti. Idee e ca acolo sunt defapt 3 linii. Insa perosnul unu este izolat de restul... Probabil pentru cazuri speciale. Tramvaiele circula pe cele 2 sensuri, insa cum am mai spus pe contrasens. Oricum, sper ca voi reusi sa fac rost de o harta cu infrastructura subterana din Köln, deoarece nu va puteti inchipui ce de incrucisari, imbinari si alte minuni au nemtii. Sa numai vorbim de complexitatea sistemului care dirijeaza toate acestea. Semafoare, afisaje LCD sau cu LED.
0

#364 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 19 decembrie 2012 - 19:56

La minutul 3:30 ceva nu-i in regula, de acolo linia este dubla, iar tramvaiul o ia pe contrasens. Sau e cumva o noua linie infintata? Acolo unde se termina filmarea, pare sa fie capat de linie, iar tramvaiul din care s-a filmat sa fie bidirectional? Nu prea inteleg deloc.

Intreb asta pentru ca cunosc zona, iar intrarea in statie este nefireasca.
0

#365 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 19 decembrie 2012 - 20:04

Amm, cred ca raspunsul este simplu. Sunt si aici in Köln execmple.

Linia se termina pe o strada ingusta sa zicem, unde nu ai loc de bucla (sau in subteran). Tramvaiul 1 ajunge la capat, si intra pe peronul din dreapta, firesc pentru directia lui de mers. Insa el nu isi paraseste locul pana nu vine tramvaiul 2. Si cum el doar pe lini de contrasens poate intra, treaba e logica. Cam aceeasi chestie o fi si la Szeged. + ca in clip pe linia 4 circula clar doar bidirectionale.
0

#366 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 19 decembrie 2012 - 20:21

Vezi postareacseh_17, la 19 decembrie 2012 - 20:04, a spus:

[...], treaba e logica. Cam aceeasi chestie o fi si la Szeged. + ca in clip pe linia 4 circula clar doar bidirectionale.

:down:
Fisier atasat  208_KT4D_szeged.jpg (132.01K)
Number of downloads: 17 Fisier atasat  306212.jpg (65.51K)
Number of downloads: 20
Fisier atasat  Szeged_4-es_villamos_KT4_2012-01-13.JPG (1.51MB)
Number of downloads: 15
0

#367 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 19 decembrie 2012 - 20:25

In clip nu e toata linia, scrie si de unde pana unde merge ,filmarea se opreste in momentul in care tramvaiul 4 ajunge sa aiba prima statie comuna cu linia 3 si 3F adica "Dugonics tér".
Pe 4 la capatul din stanga jos o sa vedeti o mica bucata de linie racordata la linia principala, cand tramvaiul ajunge la capat trece de macazurile pentru racordarile liniei, da cu spatele pe bucata aia de linie, pe urma merge inainte dar spre dreapta si asa isi schimba directia de mers. Am pus o filmare (cred ca la video-tramvaie) cu linia 3 si acolo se vede cum intoarce tramvaiul da nu mai stiu sigur, filmarea tot a lui LoviGabi era.

Imagine postata

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 19 decembrie 2012 - 20:29

0

#368 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 19 decembrie 2012 - 20:36

Vezi postareaChagall, la 19 decembrie 2012 - 20:21, a spus:




Banuiam ca e calr, ca vorbesc de clip. Daca te uiti, clipul e foarte vechi, dat fiind faptul ca aceste bidirectionale numai circula de prin 2010 sau cand au inceput lucrarile la noua linie. + ca daca te uiti, schema de vopsire a tramvaiului care asteapta in statie la finalul clipului este cel original. Adica nu se afla de mult in Szeged.
0

#369 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 19 decembrie 2012 - 21:45

Luni am fost in Szeged si nu am mai vazut niciun tramvai vechi. Nu sustin ca le-au casat, poate asa s-a nimerit. :unsure:
0

#370 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 decembrie 2012 - 19:39

Intr-un prospect tiparit de primaria Gera (fostul DDR) in 1986, prospect aflat in posesia mea, am gasit urmatoarea poza care sper sa va placa :)

Imagine postata
0

#371 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 08 ianuarie 2013 - 20:31

Ok! #1. Rog un moderator sa mute discutiile despre Szeged la topicul despre Ungaria.

#2. De data aceasta doresc sa va prezint capatul de linie al tramvaiului 1, din Bensberg. Este o statie subterana, si singura cum ar veni din acest oras. La nivelul -3, avem statia in sine, -2 si -1 parcare subterana (deoarece statia este cu facilitatea P+R (park+ride), si la suprafata avem statia de autobuz. Adica pe scurt, statie de transbordare in taota regula.

Fisiere atasate


0

#372 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 ianuarie 2013 - 21:47

N-am mutat discutia deoarece are legatura cu topicul, totusi. Daca o mut acolo e rupta din context si nu prea se va intelege de unde a pornit discutia.
0

#373 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 07 martie 2013 - 22:24

Ooook! An nou, forte noi, scule noi, locatii noi, si INSFARSIT TRAMVAIE!!!

Cam asta va urma in postarile mele ce vor urma. Si ca sa nu o lungesc prea mult, trecem la treaba.

Este vorba desigur despre Köln, si KVB cu bonus SWB (Bonn). Ce legatura au cele 2? Va urma mai jos. Deci KVB detine 390 (da, nu am gresit numarul) tramvaie in dotare, si 340 autobuze. Acuma cu tramvaiele treaba sta cam asa. O garnitura este formata din 2 tramvaie (absolut toate), deci 390 vine imaprtit la 2. Insa aceste 195 de garnituri deservesc zilnic 11 linii. (1,3,4,5,7,9,12,13,15,16,18). Dintre acestea avem 2 care parasesc Köln-ul pentru a face legatura cu ceea ce va fi Köln pe viitor, (zic eu) si anume 1 si 7. Iar inca 2 fac legatura cu Bonn. 16 si 18, 18 fiind si cea mai lunga linie, durata unei semiture are cca 2 ore!
KVB detine tramvaie de la 2 producatori mari, insa mai multe modele. Eu le voi scrie doar pe care le-am pozat!


Duewag B80D fabricate intre (1987-1990)

Fisier atasat  2203.JPG (249.78K)
Number of downloads: 15Fisier atasat  2205.JPG (241.25K)
Number of downloads: 19
Fisier atasat  2206.JPG (257.24K)
Number of downloads: 18Fisier atasat  2208.JPG (251.15K)
Number of downloads: 18
Fisier atasat  2222.JPG (267.36K)
Number of downloads: 17Fisier atasat  2226.JPG (245.35K)
Number of downloads: 17
Fisier atasat  2228.JPG (245.81K)
Number of downloads: 15Fisier atasat  2230.JPG (235.67K)
Number of downloads: 14
Fisier atasat  2235.JPG (247.12K)
Number of downloads: 12Fisier atasat  2238.JPG (239.6K)
Number of downloads: 14
Fisier atasat  2258.JPG (180.32K)
Number of downloads: 12Fisier atasat  2259 (1).JPG (270.76K)
Number of downloads: 10
Fisier atasat  2259 (2).JPG (259.95K)
Number of downloads: 8
0

#374 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 07 martie 2013 - 22:29

Duewag B80D (este acelasi model, insa anii de fabricatie difera. Este mult mai nou, insa diferentele apar mai mult doar la culorile folosite in interior si la echipamentul de "sub capota") Anii de fabricatie (1995)

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  2311.JPG (240K)
    Number of downloads: 3
  • Fisier atasat  2322.JPG (234.77K)
    Number of downloads: 7
  • Fisier atasat  2326.JPG (265.14K)
    Number of downloads: 7

0

#375 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 07 martie 2013 - 22:32

Trecem la producatoru numero duo! Aici intram deja in alta liga!

Bombardier K4000 (1995-2000)

Fisier atasat  4022 (1).JPG (207.44K)
Number of downloads: 6Fisier atasat  4022 (2).JPG (235.08K)
Number of downloads: 10
Fisier atasat  4054.JPG (232.83K)
Number of downloads: 11Fisier atasat  4059.JPG (245.87K)
Number of downloads: 11
Fisier atasat  4090.JPG (241.57K)
Number of downloads: 9Fisier atasat  4102.JPG (208.09K)
Number of downloads: 9
Fisier atasat  4106.JPG (199.37K)
Number of downloads: 7
0

#376 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 07 martie 2013 - 22:38

Bombardier K4500 (2005-2007)

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  4516.JPG (265.45K)
    Number of downloads: 7
  • Fisier atasat  4539.JPG (206.11K)
    Number of downloads: 7

0

#377 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 07 martie 2013 - 22:42

Bombardier K5000

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  5106.JPG (223.04K)
    Number of downloads: 9
  • Fisier atasat  5151.JPG (280.06K)
    Number of downloads: 10
  • Fisier atasat  5155.JPG (207.05K)
    Number of downloads: 9

0

#378 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 07 martie 2013 - 22:46

Si partea cea din urma o dedicam SWB. Aici este vorba despre tramvaie din Bonn in Köln. De ce? Simplu. In proportie de 70%-30%, linia 18 care leaga cele 2 orase, este deservita de tramvaiele celor 2 companii. Acum, la Bonn vorbim de tramvaie Duewag B100S (1984-1985) insa care au fost modernizate. Interiorul este net superior celor KVB, si dotarile au fsot ridicate la standardele de azi. Acuma singura chestie la care nu sunt sigur, este klima. Om vedea vara.


Astea fiind spuse, pe azi AMIN!

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  8371.JPG (273.52K)
    Number of downloads: 14
  • Fisier atasat  8376.JPG (231.33K)
    Number of downloads: 19
  • Fisier atasat  8452.JPG (259.42K)
    Number of downloads: 21
  • Fisier atasat  8455.JPG (237.99K)
    Number of downloads: 16

0

#379 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 09 martie 2013 - 14:36

Iata cateva cadre de noapte din statia cea mai mare Neumarkt!

Fisier atasat  4007.JPG (209.46K)
Number of downloads: 15Fisier atasat  4057.JPG (210.24K)
Number of downloads: 19
Fisier atasat  4074.JPG (216.42K)
Number of downloads: 17


Fisier atasat  4528.JPG (235.57K)
Number of downloads: 17Fisier atasat  4545.JPG (198.58K)
Number of downloads: 18
Fisier atasat  4559.JPG (199.98K)
Number of downloads: 12


Daca aveti intrebari de orice fel, va astept!
0

#380 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 09 martie 2013 - 19:22

Da, am eu o intrebare si o constatare...

Vatmanii isi schimba sensul pe afisaj??? ...sau este afisat acelasi lucru indiferent in ce sens se deplaseaza tramvaiul?...

Faptul ca cele doua companii de transport isi trimit tramvaiele unii la ceilalti si invers, imi spune ca au rezolvat o problema in stilul ... german. Cel mai corect cu putinta.
Seara, tramvaiele se retrag fiecare in orasul sau cu ultima cursa urmand ca dimineata fiecare oras sa-si trimita tramvaiele cu calatori spre celalalt oras. Super!

Distanta este de 29 Km!

Ma gandesc ca asa ceva s-ar putea realiza intre Galati si Braila, distanta fiind de 14 km , parca!


In rest, te astept(am) si cu alte solutii germane si foto-reportaje!
0

Arata acest topic


  • (32 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi