Germania - Bundesrepublik Deutschland - Federal Republic of Germany Berlin - Hamburg, Munich, Cologne, Frankfurt, Stuttgart
#281
Postat 10 martie 2012 - 19:18
Cat despre vreme, astept soarele de 5 zile... Si degeaba. M-am saturat, asa ca am iesit la poze.
@Visor Toate autobuzele apartin TRANSDEV VWS, mai putin cele rosii complet pe care apare in fata DB. Sa nu te incurce diversele scheme de culori. Daca am inteles bine, fiecare set de achizitii isi poarta propria schema mai putin cazurile in care apar reclame si sa revopsiri.
P.S. Chiar peste catva minute merg la o noua tura intr-o vreme precara cu ploaie si ceva ceata. Sa vedem ce iese. Deseara sper sa revin cu pozele.
#282
Postat 10 martie 2012 - 19:33
#283
Postat 10 martie 2012 - 20:22
#285
Postat 10 martie 2012 - 20:51
Este un fel de 2 feluri. Eu ca si PF imi infiintez un garqaj si niste autobuze. Tu ca si firma de transport local, vii si imi pui ca vrei x autobuze de la mine. Eu ti le ofer, insa tu decizi pe ce linie vor circula, tu le dotezi cu validatoare, si cu biletele tale vor calatori oamenii. EU iti ofer doar serviciile.
Ceva in genu.
#286
Postat 11 martie 2012 - 09:30
#287
Postat 11 martie 2012 - 11:45
#288
Postat 11 martie 2012 - 13:08

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 11 martie 2012 - 13:08
#289
Postat 11 martie 2012 - 14:58
#290
Postat 11 martie 2012 - 21:37

Number of downloads: 22

Number of downloads: 32
In rest va prezint la cerinta gara. Cladirea garii se poate observa in poza 3. Acele 3 acoperisuri.

Number of downloads: 36

Number of downloads: 35

Number of downloads: 38

Number of downloads: 29
#291
Postat 11 martie 2012 - 21:52

#292
Postat 11 martie 2012 - 21:58
1. Am observat un lucru foarte interesant. Duminica, si numai duminica, Transdev VWS, nu practica nici o cursa cu propriile autobuze, si doar cu cele din celalate garaje. Pe langa asta DB nu practica nici o cursa, acestea fiind acoperite tot de aceste 3 garaje.
2. V-as ruga sa observati cu mare atentie toate afisajele din toate pozele postate de mine pana acum, si sa imi spuneti ce probleme au (domnul mile in avantaj).


Number of downloads: 29

Number of downloads: 36

Number of downloads: 40

Number of downloads: 39

Number of downloads: 36

Number of downloads: 37

Number of downloads: 38

Number of downloads: 45

Number of downloads: 47

Number of downloads: 43

Number of downloads: 38

Number of downloads: 36

Number of downloads: 31
#293
Postat 12 martie 2012 - 23:10
cseh_17, la 09 martie 2012 - 16:23, a spus:

Prima nu stiu. =transport feroviar
Al doilea este linie rapida, un fel de expres la noi. exact
Al treilea este o linie regionala, leaga "cartierele" care defapt sunt mici orasele "inghitite cu timpul", ceva gen metropolitanele la noi. mai mult linii judetene
Al patrulea, sunt liniile de oras clasice. orasul+suburbiile
Al cincelea, este ceva linie locala, insa nu ii stiu caracteristicele specifice. liniile strict orasenesesti
Al saselea, la fel. Cred ca este un concept de autobuz taxi, care are predifint 2 capete, si opreste la cerinta clientului in oricare statie in orice parte al orasului, daca acesta nu presupune abaterea de la mai multe trasee care ar lega cele 2 capete. Eu asta am, inteles. exact
Al saptelea, este linie de elevi. Sunt mai multe linii, care transporta numai elevi, din diverse locatii la scoli stabilite. da
Penultimul nu stiu. linii scurte, circula doar la orele de varf
Si ultimul este linie de noapte. da
In mare cam asa. Sa asteptam o traducere oficiala.
#295
Postat 15 martie 2012 - 23:30
Fisiere atasate
-
P1060609.jpg (218.83K)
Number of downloads: 18 -
P1060612.jpg (209.26K)
Number of downloads: 23 -
P1060615.jpg (200.31K)
Number of downloads: 22 -
P1060619.jpg (212.65K)
Number of downloads: 24 -
P1060621.jpg (234.35K)
Number of downloads: 26 -
P1060622.jpg (223.28K)
Number of downloads: 30 -
P1060633.jpg (204.33K)
Number of downloads: 28 -
P1060643.jpg (184.53K)
Number of downloads: 30 -
P1060651.jpg (218.89K)
Number of downloads: 29 -
P1060659.jpg (304.47K)
Number of downloads: 39 -
P1060736.jpg (253.8K)
Number of downloads: 42 -
P1060757.jpg (191.86K)
Number of downloads: 34 -
P1060758.jpg (200.4K)
Number of downloads: 24 -
P1060759.jpg (263.76K)
Number of downloads: 21 -
P1060784.jpg (289.09K)
Number of downloads: 23 -
P1060787.jpg (182.53K)
Number of downloads: 22 -
P1060793.jpg (306.22K)
Number of downloads: 24 -
P1060801.jpg (311.85K)
Number of downloads: 21 -
P1060873.jpg (175.62K)
Number of downloads: 20 -
P1060875.jpg (202.3K)
Number of downloads: 22 -
P1060876.jpg (199.03K)
Number of downloads: 24 -
P1060877.jpg (228.31K)
Number of downloads: 22 -
P1060900.jpg (243.06K)
Number of downloads: 25 -
P1060938.jpg (213.24K)
Number of downloads: 29 -
P1060940.jpg (211.79K)
Number of downloads: 30 -
P1060941.jpg (221.65K)
Number of downloads: 27 -
P1060951.jpg (184.16K)
Number of downloads: 21 -
P1060972.jpg (249.21K)
Number of downloads: 20 -
P1060985.jpg (308.83K)
Number of downloads: 16
#296
Postat 16 martie 2012 - 01:14
si cam cate exista?
#297
Postat 16 martie 2012 - 10:16
Am observat si aici doua lucruri interesante din punctul meu de vedere...
1) Autobuzele folosesc acolo unde situatia din teren o impune (si nu numai) peroanele statiilor de tramvai, respectiv, chiar circula pe linia de tramvai pe anumite portiuni...
2) Autobuzele trag foarte aproape de bordura, astfel calatorii nu sunt nevoiti sa coboare de pe trotuar ca apoi sa faca un pas mai inalt ca sa urce in autobuz. La fel si la coborare. Nu stiu daca este o regula generala insa din pozele postate asa se vede...
#298
Postat 16 martie 2012 - 11:57
Tramvaiul de marfa este unul singur , din cate stiu este detinut de Wolksvagen ; dar are traseu comun cu restul transportului public din Dresda .
Am fost si la fabrica transparenta din Dresda ( unde se produce modelul Phaeton ) o sa mai pun poze .
@Mile
Deboicei e o regula , toate MTC-urile ( autobuze si tramvaie ) au statie comuna , autobuzele chiar pot circula pe liniile de tramvai acolo unde terenul permite .
Si da , si eu m-am minunat cat de aproape opresc autobuzele de peronul statiei .
Alta chestie , multe statii sunt pe mijlocul strazii cand vine un tramvai in statie tot traficul se opreste inaintea MTC-ului .
De altfel viteza cu care circula acolo tramvaiele ... mosi si babele de la noi ar fi popice - mergea cu 80 lejer .
#299
Postat 16 martie 2012 - 12:12
Raoul94, la 16 martie 2012 - 11:57, a spus:
o sa mai pun poze .
Deabea astept

Raoul94, la 16 martie 2012 - 11:57, a spus:
Alta chestie , multe statii sunt pe mijlocul strazii cand vine un tramvai in statie tot traficul se opreste inaintea MTC-ului .
De altfel viteza cu care circula acolo tramvaiele ... mosi si babele de la noi ar fi popice - mergea cu 80 lejer .
Ceva de genul asta?
#300
Postat 16 martie 2012 - 19:19
