mile, la 18 aprilie 2017 - 10:21, a spus:
Da, domnul Mile, am mers cu mai multe dintre ele. Ca sa combati trebuie sa cunosti! Au fost gandite intr-adevar pentru transport public ..asadar cand mergi cu orice mtc te intereseaza statia in care cobori..si nu admiri Elvetia si tunelul Gothard...daca si sistemul de anuntare al statiilor va functiona..ar fi cazul ideal. Din tot ce am vazut si in restul mtc urilor calatorii ori vorbesc la telefon in timpul calatoriei..ori stau cu nasul pe net ..tableta..telefon...asculta muzica..efectiv nu le pasa de maretele privelisti...Si acum sa fim cinstiti domnul Mile daca folosim ca si mtc vaporasele si facem zilnic sau de cateva ori pe saptamana drumul chiar nu ne mai atrage sa vedem cat gunoi s-a mai strans pe maluri de la o zi la alta. Clar primarul viseaza frumos...nu am inventat noi nici apa calda nici mersul pe jos. Turistic ar putea fi atractive daca am avea o RETEA de canale precum in Venetia sau in Amsterdam. abia atunci poti oferi grupurilor organizate explicatii despre istoria orasului sau a cladirilor..si poti face curse regulate cu scop turistic. Maghiarii au exploatat comercial aspectul acesta au vaporase care fac croaziera pe Dunare dar in pretul biletului e inclus optional si mancare in regim de bufet suedez..tocmai in ideea ca desi e un FLUVIU e plictisitor sa vezi 45 de minute cum curge apa.. Turistic ei au curse care se desfasoara si dupa apusul soarelui..mizand pe farmecul cladirilor iluminate artistic....si probabil regulamentul lor de transport permite asta..
Ca sa raspund intrebarii dumneavoastra, copilaria mi-am petrecut-o la 50 de m de calea ferata..pe strada vasile lucaci..in tipografilor...asadar trenurile erau jucaria cea mai interesanta. DA, am facut cu mana calatorilor...numaram vagoanele de marfa in loc sa rezolv temele la matematica..asta in conditiile de trafic de marfa abundent anii 1980-1990. Cine ma intreba pe atunci "ce te faci cand vei fi mare" raspundeam automat "mecanic de locomotiva"
