STP Timișoara Forum: Transport Naval - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (57 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Transport Naval - parte a proiectului de transport intermodal.

#281 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 31 martie 2016 - 21:24

Poftim comparatie: Imagine atasata: comparatie.jpg
1

#282 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 01 aprilie 2016 - 03:56

Bine, ce conteaza e marimea salonului si acolo nu cred ca difera chiar atat de mult.
0

#283 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 01 aprilie 2016 - 06:46

Citeaza

nu cred ca difera chiar atat de mult.



Doar ca hidrobuzul are 6 scaune pe rand si un spatiu intre randuri destul de generos...Cel putin asa se vede in poze... :eusa_think:
0

#284 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 01 aprilie 2016 - 19:53

Da, normal ca latimea e mai mare, ca doar vorbim de 5 metri vs. 2,5 metri. Deci catamaranul e dublu ca latime fata de un troleibuz.
0

#285 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 02 aprilie 2016 - 09:32

In ceea ce ma priveste, cunosc dimensiunile de cand au devenit publice, doar am "reactionat" la postarea lui Wegmann in care sustinea ca n-ar fi mari diferente intre salonul firobuzului si salonul hidrobuzului... :naughty1:



Pe de alta parte ma intreb cat timp vor mai sta hidrobuzele in curtea RATT. Am inteles ca sunt necesare foarte multe avize insa speram ca macar dungile sa fie aplicate pe "uscat" si apoi macar unul sa fie dus pe Bega...

Si apropo de mutarea lor pe Bega, aceasta operatiune se va face tot cu macarale si trailere sau?...


Eu cred ca mai bine ar fi sa se construiasca un trailer/o remorca special/a pentru aceste hidrobuze cu care sa fie duse si aduse (la nevoie) aceste la apa/de pe apa...pentru ca aceste "trambalari" s-ar putea sa fie relativ dese, fie cu ocazia sezonului hibernal cand se anunta ierni grele, fie cu ocazia unor reparatii mai ample sau cu ocazia eventualelor avarii...
In acest context ar trebui amenajata si o rampa betonata unde ar fi coborate/ridicate pe/de pe apa aceste ambarcatiuni. Evident ca aceasta rampa ar putea fi folosita si de alti proprietari privati de ambarcatiuni...


Cel putin eu asa vad ca ar trebui sa functioneze aceste aspecte...
0

#286 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 aprilie 2016 - 10:15

Am scris anterior si se pare ca asa este: vaporasele nu pot fi lasate pe Bega fara un paznic in fiecare dintre ele, in plus, acesta trebuie sa aiba un atestat care sa dovedeasca ca poate manevra vaporasul in caz ca se intampla ceva si e nevoie. Cum nu exista deocamdata astfel de personal (pana vin de la scolarizare), nu au cum sa le lase la apa. O sa intreb si de autocolante sa nu intram iar in criza de timp.
0

#287 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 02 aprilie 2016 - 16:35

Nedumerirea mea se indreapta si spre spusele primarului conform carora primul vaporas trebuia sa fie de mult timp pe Bega, el habar neavand ca ele (hidrobuzele) trebuie "inmatriculate", "vopsite", trebuie scoliti manevrantii, paznicii, etc.,...

Ori, cum timpul trece rapid, mi-e teama sa nu ne prinda toamna cu ele pe uscat...:D


Pe de alta parte ar fi si pacat sa nu intre "la apa" cele sosite deja si sa se astepte pana nu vin toate cele 7...
0

#288 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 12 aprilie 2016 - 20:44

Din Tion:

Citeaza

În același timp, Regia Autonomă de Transport în Comun (!!! :msg-72: ), cea care va administra transportul public pe Bega, se ocupă de inscripționare. Decebal nu va fi însă Decebal, ci va fi Decebal TM (eram sigur de asta, dar nimeni nu m-a crezut -_- ), pentru că mai există nave cu numele Decebal, ne-au dezvăluit oficialii firmei gălățene.

Odată ce RATT termină de școlit marinarii, care au nevoie de atestate speciale pentru navigarea pe apele interioare, iar autoritățile locale termină procedurile pentru înmatriculare, vaporașele vor primi ENI (n.r. European Number Identification), fără de care nu vor putea naviga pe Bega.

„Vom lămuri lucrurile și vom face ceea ce trebuie. Trebuie să abordăm lucrurile pozitiv, chiar dacă sunt unele scăpări de procedură. Vaporașele așteaptă acum înmatricularea, trebuie dată aprobarea inclusiv de la Bruxelles. Procedura a fost lansată, documentația a fost depusă, am înțeles că se așteaptă după un răspuns de la Bruxelles”, ne-a declarat Robu.

0

#289 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 aprilie 2016 - 10:01

A sosit si al treilea vaporas: Imagine atasata: 20160420_104027_resized.jpg Imagine atasata: 20160420_104022_resized.jpg
3

#290 Useril este offline   Adian 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 558
  • Inregistrat: 22 iunie 14
  • Sexul:masculin

Postat 20 aprilie 2016 - 15:40

Economu?
0

#291 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 aprilie 2016 - 18:21

"Economu" cred ca e ultimul. :) Acesta este al treilea, nu al saptelea.
1

#292 Useril este offline   david2adrian 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 16 martie 09

Postat 27 aprilie 2016 - 15:54

Apar reactii cu privire la intarzierea lansarii vaporetelor. Bineinteles, autorul articolului poate fi considerat subiectiv, dar cred ca merita sa ne punem cateva intrebari:


Încă un JAF de 1.600.000 euro în ”afacerea vaporetto”. Un alt proiect european fraudat românește…

Si un alt articol, din 14 Aprilie, despre presupusele probleme de natura tehnica

Vaporaș electric cadou pentru Nicolae Robu, dacă specialiștii demonstrează că vaporettele sunt conforme cu specificațiile din proiect

Aceasta postare a fost editata de david2adrian: 27 aprilie 2016 - 15:57

2

#293 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 aprilie 2016 - 19:25

Intarzierea lansarii la apa se datoreaza exclusiv (zic eu) lipsei de personal de bord. Cand cei trimisi la curs se vor intoarce, probabil le vor lasa la apa.
Cate despre intrebarea daca au loc sa treaca doua vaporase unul pe langa altul si eu sunt curios sa vad daca se poate face asta in conditii de siguranta si la viteza de croaziera. Majoritatea celor care stiu ca lucrez la RATT ma intreaba in primul rand de asta. :lol:
1

#294 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 04 mai 2016 - 10:34

S-a aplicat folia pe geamuri si vad ca a aparut si primul val... :) Imagine atasata: primul val.jpg Imagine atasata: primul val2.jpg
2

#295 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 04 mai 2016 - 16:30

Valuri mov, cum altfel. :Facepalm_emote_gif:
1

#296 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 04 mai 2016 - 17:43

Nu chiar. Acum am fi rai sa spunem ca sunt valuri mov (e doar unul :04: ). Probabil ai scapat prezentarea graficii pe care am realizat-o si pe care ai nostri au prezentat-o primarului. Ca sa nu avem doar violet, am adaugat un val galben, care (m-am gandit eu) sa reprezinte culoarea traditionala a RATT si unul albastru, reprezentand Bega. Astea doua, le-am facut in degrade, idee la care s-a renuntat, firma care realizeaza autocolantul spunand ca nu ne garanteaza ca s-ar pastra culoarea mai mult de doi ani. In cazul numelui vasului, s-a impus ca acesta sa fie cu niste caractere standard ca tip si marime, deci si aici s-a modificat design-ul original. De asemenea s-a impus ca numele vasului sa fie in fata si al operatorului in spate. Dupa toate aceste modificari, asa arata acum:

Imagine atasata: decebal.jpg ...si asta era design-ul inainte de modificari: Imagine atasata: dreapta.png

Au fost voci (comentarii pe ziarele online) care spuneau ca e prea simplu design-ul, ca de ce n-au venit firmele de arhitectura a lui peste prajit sa il realizeze, etc. Iata ca realitatea a impus conditii si mai restrictive, astfel incat nici design-ul simplu (simplu la dorinta primarului, nu din cauza "Windows-ului'98" de pe PC-ul pe care s-a realizat grafica , asa cum credeau unii postaci :crazy: ) nu a ajuns ca atare pe bordul vaporaselor.
Pentru partea din spate, s-a pastrat design-ul original, cu exceptia numelui vasului care e mai mare si cu aceleasi fonturi simple. Aici s-a impus sa fie marcat portul de origine, adica Galati si numarul de inmatriculare.
Stiu ca e un standard de marime pentru numele vasului, dar parca capitania portului ar putea mai lasa de la ea ca doar nu e un transoceanic de sute de metri. -_-
5

#297 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 mai 2016 - 11:25

Varianta (aproape) finala, aplicata pe decebal si Burebista:

Imagine atasata: 20160505_120120.jpg Imagine atasata: 20160505_120154.jpg Imagine atasata: 20160505_120210.jpg Imagine atasata: 20160505_120244.jpg
Si ideea d-lui director al sectiei auto si naval, cea cu folia pe geamuri e foarte ok, imbunatatind aspectul vaporasului. Tot a lui a fost si ideea cu dunga violet din partea superioara, care din cate am inteles, urmeaza a fi lipita si ea.

Rog presa daca preia fotografiile, sa specifice sursa si autorul. (nu am inclus niciun watermark) Multumesc anticipat.
3

#298 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 05 mai 2016 - 11:56

Eu nu prea am înțeles de ce trebuie trecut Galați. În plus, cred că e prea mare scris.
0

#299 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 mai 2016 - 12:07

Pai, cica astea sunt conditiile impuse de regulamentele navale (abia au obtinut acordul de a nu scrie la fel de mare si pe lateral :Facepalm_emote_gif: ) Galati e portul de origine.
Or fi ok regulile astea pe ocean, unde trebuie sa vezi identitatea unui vas de la 'spe mile distanta, dar aici pe Bega sunt total exagerate.
Vad ca bucurestenii au fost mai flexibili, acceptand si numarul de inmatriculare sub linia mediana, si un font mai artistic in numele vasului (Galati au trebuit sa treaca si ei la pupa):

Imagine atasata: Lacul-Herastrau-fotografii-plimbari-vaporas-Bucuresti-13.jpg
0

#300 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 05 mai 2016 - 14:17

Dar parcă n-or fost aduse pe apă, ci pe uscat, nu?
În Galați mă gândesc că-și are originea fabricantul, vaporașele neavând tangență și cu portul.
0

Arata acest topic


  • (57 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi