
Transport Naval - parte a proiectului de transport intermodal.
#282
Postat 01 aprilie 2016 - 03:56
#283
Postat 01 aprilie 2016 - 06:46
Citeaza
Doar ca hidrobuzul are 6 scaune pe rand si un spatiu intre randuri destul de generos...Cel putin asa se vede in poze...

#284
Postat 01 aprilie 2016 - 19:53
#285
Postat 02 aprilie 2016 - 09:32

Pe de alta parte ma intreb cat timp vor mai sta hidrobuzele in curtea RATT. Am inteles ca sunt necesare foarte multe avize insa speram ca macar dungile sa fie aplicate pe "uscat" si apoi macar unul sa fie dus pe Bega...
Si apropo de mutarea lor pe Bega, aceasta operatiune se va face tot cu macarale si trailere sau?...
Eu cred ca mai bine ar fi sa se construiasca un trailer/o remorca special/a pentru aceste hidrobuze cu care sa fie duse si aduse (la nevoie) aceste la apa/de pe apa...pentru ca aceste "trambalari" s-ar putea sa fie relativ dese, fie cu ocazia sezonului hibernal cand se anunta ierni grele, fie cu ocazia unor reparatii mai ample sau cu ocazia eventualelor avarii...
In acest context ar trebui amenajata si o rampa betonata unde ar fi coborate/ridicate pe/de pe apa aceste ambarcatiuni. Evident ca aceasta rampa ar putea fi folosita si de alti proprietari privati de ambarcatiuni...
Cel putin eu asa vad ca ar trebui sa functioneze aceste aspecte...
#286
Postat 02 aprilie 2016 - 10:15
#287
Postat 02 aprilie 2016 - 16:35
Ori, cum timpul trece rapid, mi-e teama sa nu ne prinda toamna cu ele pe uscat...

Pe de alta parte ar fi si pacat sa nu intre "la apa" cele sosite deja si sa se astepte pana nu vin toate cele 7...
#288
Postat 12 aprilie 2016 - 20:44
Citeaza


Odată ce RATT termină de școlit marinarii, care au nevoie de atestate speciale pentru navigarea pe apele interioare, iar autoritățile locale termină procedurile pentru înmatriculare, vaporașele vor primi ENI (n.r. European Number Identification), fără de care nu vor putea naviga pe Bega.
„Vom lămuri lucrurile și vom face ceea ce trebuie. Trebuie să abordăm lucrurile pozitiv, chiar dacă sunt unele scăpări de procedură. Vaporașele așteaptă acum înmatricularea, trebuie dată aprobarea inclusiv de la Bruxelles. Procedura a fost lansată, documentația a fost depusă, am înțeles că se așteaptă după un răspuns de la Bruxelles”, ne-a declarat Robu.
#291
Postat 20 aprilie 2016 - 18:21

#292
Postat 27 aprilie 2016 - 15:54
Încă un JAF de 1.600.000 euro în ”afacerea vaporetto”. Un alt proiect european fraudat românește…
Si un alt articol, din 14 Aprilie, despre presupusele probleme de natura tehnica
Vaporaș electric cadou pentru Nicolae Robu, dacă specialiștii demonstrează că vaporettele sunt conforme cu specificațiile din proiect
Aceasta postare a fost editata de david2adrian: 27 aprilie 2016 - 15:57
#293
Postat 27 aprilie 2016 - 19:25
Cate despre intrebarea daca au loc sa treaca doua vaporase unul pe langa altul si eu sunt curios sa vad daca se poate face asta in conditii de siguranta si la viteza de croaziera. Majoritatea celor care stiu ca lucrez la RATT ma intreaba in primul rand de asta.

#296
Postat 04 mai 2016 - 17:43



Au fost voci (comentarii pe ziarele online) care spuneau ca e prea simplu design-ul, ca de ce n-au venit firmele de arhitectura a lui peste prajit sa il realizeze, etc. Iata ca realitatea a impus conditii si mai restrictive, astfel incat nici design-ul simplu (simplu la dorinta primarului, nu din cauza "Windows-ului'98" de pe PC-ul pe care s-a realizat grafica , asa cum credeau unii postaci

Pentru partea din spate, s-a pastrat design-ul original, cu exceptia numelui vasului care e mai mare si cu aceleasi fonturi simple. Aici s-a impus sa fie marcat portul de origine, adica Galati si numarul de inmatriculare.
Stiu ca e un standard de marime pentru numele vasului, dar parca capitania portului ar putea mai lasa de la ea ca doar nu e un transoceanic de sute de metri.

#297
Postat 05 mai 2016 - 11:25




Si ideea d-lui director al sectiei auto si naval, cea cu folia pe geamuri e foarte ok, imbunatatind aspectul vaporasului. Tot a lui a fost si ideea cu dunga violet din partea superioara, care din cate am inteles, urmeaza a fi lipita si ea.
Rog presa daca preia fotografiile, sa specifice sursa si autorul. (nu am inclus niciun watermark) Multumesc anticipat.
#298
Postat 05 mai 2016 - 11:56
#299
Postat 05 mai 2016 - 12:07

Or fi ok regulile astea pe ocean, unde trebuie sa vezi identitatea unui vas de la 'spe mile distanta, dar aici pe Bega sunt total exagerate.
Vad ca bucurestenii au fost mai flexibili, acceptand si numarul de inmatriculare sub linia mediana, si un font mai artistic in numele vasului (Galati au trebuit sa treaca si ei la pupa):

#300
Postat 05 mai 2016 - 14:17
În Galați mă gândesc că-și are originea fabricantul, vaporașele neavând tangență și cu portul.