Postat 19 aprilie 2018 - 18:35
Si iata cum timpul trece si nu se intampla nimic legat de cotetul de masurare a calitatii aerului...
Pe de alta parte este tot mai clar ca prelungirea/abaterea liniei de tramvai pana la mall a fost gandita pe genunchi, la nivelul anilor '60-70...
De ce spun asta? Pentru lipsa macazelor spre/dinspre Fratelia, lucru spus si sesizat mai de toti colegii activi pe acest subiect...
Pe vremea cand s-a executat lucrarea la linia cale din intersectia Ana Ipatescu - Sagului, linia 7 era (inca!) in circuit si cu totii ne intrebam cum va circula aceasta linie pe la mall conform spuselor primarului in acea vreme, vorbe preluate si de presa si toate astea in lipsa macazelor spre/dinspre Fratelia...
Iata ca azi Linia 7 nu mai circula in circuit (probabil ca primarul stia dinainte ca are de gand sa desfiinteze "circuitul" liniei) ci are capat de linie in Dambovita...In acest context ar fi fost logic ca, capatul liniei 7 sa fie stabilit la mall-ul din Sagului. In mod cert ar aduce/duce mai multi calatori decat aduce/duce acum la capatul din Dambovita...Dar...lipsesc macazele necesare in acest caz spre/dinspre Fratelia...
Si capatul liniei 2 ar trebui stabilit tot la acest mall (mutat din Dambovita la mall, macazele existand, o stim) si astfel s-ar pleca cu tramvaiul de la mall in doua directii...Linia 7 catre Fratelia, Plavat II, Balcescu...Torontalului iar Linia 2 catre Dambovita, Iosefin, 700, Traian, etc.,....
In acest context cat de bine ar fi fost daca aveam la mall o bucla de tramvaie pe modelul din Cracovia (si nu numai), o bucla cu linie dubla, respectiv cu doua peroane de plecare, fiecare peron pentru cate o linie, si astfel nu s-ar "impinge" tramvaiele unul pe celalalt ci fiecare linie/tramvai si-ar respecta graficul de plecare ...
In mod cert ambele linii ar fi mai cautate de calatori decat in acest moment....