Oricum, pana sa mai faceti pe cineva nesimtit, ar fi bine sa asteptati sa vedeti ce se face si cum se rezolva problema.
Extinderea liniei de tramvai pana la Shopping City Timisoara (Finalizat) - Finantare: NEPI, Constructor: RATT
#141
Postat 06 octombrie 2015 - 20:32
Oricum, pana sa mai faceti pe cineva nesimtit, ar fi bine sa asteptati sa vedeti ce se face si cum se rezolva problema.
#142
Postat 06 octombrie 2015 - 21:37
#143
Postat 06 octombrie 2015 - 22:11
#144
Postat 06 octombrie 2015 - 23:12
Florin.B RATT, la 06 octombrie 2015 - 20:32, a spus:
Orașul din păcate nu face asta. Nu investește în extinderea liniilor de transport în comun. De nu stiu cât timp mă întreb când cineva din administrație își va lua seama și va propune extinderea liniei 18 până la noul cartier de blocuri de la iesirea pe Torontalului. S-a creat practic un nou cartier acolo neconectat în mod direct la transportul în comun. Si cât ar costa extinderea linie 18 cu 2 stații? Sa se renunțe și la bucla aceea nefericită și să meargă dus-întors doar pe Torontalului.
Am propus eu însumi modificarea traseului aceleași linii de la Regina Maria pe la Catedrală până în Bălcescu, asta apropo de linia 4 care nu e de ajuns pentru conexiunea părții de nord a orașului cu cea de sud. Alt lucru care se poate realiza cu 0 investiții și ar mai scuti din turele semigoale pe care le face 18-le de la gară până la Iulius.
Nu sunt fan Nepi dar cred ca pe lângă interesul pe care si-l urmăresc în mod clar, fac și un bine cartierului Steaua, deci orașului.
Dacă agitația RATT-ului este să execute lucrări contra cost pentru Nepi, atunci asta nu este o agitație ci o afacere din care ar trebui să iasă și cu bani.
#146
Postat 07 octombrie 2015 - 18:42
Aceasta postare a fost editata de brioti: 07 octombrie 2015 - 18:42
#147
Postat 07 octombrie 2015 - 18:52
dan.s, la 07 octombrie 2015 - 18:15, a spus:
Cum e dreapta? Eu vad in pozele tale ca e ...curba.
Glumesc, desigur.
#148
Postat 07 octombrie 2015 - 21:36
#149
Postat 07 octombrie 2015 - 21:38
Florin.B RATT, la 07 octombrie 2015 - 18:52, a spus:
Vin cu o întrebare retorică? Când s-au reabilitat zeci de km de cale de tramvai a sperat cineva sa recupereze banii investiti? Nu cred. Repet: Sistemele precum RATT nu sunt făcute sa facă bani sau să își recupereze banii din eventuale investitii. Pentru ca ele există in folosul unei comunități iar banii vin de la primării care, la rândul lor, au banii de la contribuabili. Astfel biletele, împreună cu subvențiile, ar trebui să asigure funcționarea regiei și cam atât. De aceea ideea cu își "scoate" sau nu RATT banii e prost pusă. Nu îi "scoate" si nu îi va scoate la nicio investiție de amploare.
Costul mare al acestei lucrari, având in vedere lungimea mică a extinderii, este și pentru ca trebuia reconfigurat totul in zonă.
In orice caz costurile care sunt mai mari in cazul extinderii liniilor de tramvai nu sunt valabile și în cazul troleibuzelor și al autobuzelor. Sunt sigur ca investiția pentru prelungirea Liniei 18 (că tot am dat-o exemplu) ar fi incomparabil mai mică față de lucarea asta.
RATT trebuie sa extinda la fel cum se extinde orasul, asta e clar!
Aceasta postare a fost editata de alex_19: 07 octombrie 2015 - 21:49
#150
Postat 07 octombrie 2015 - 22:24
#152
Postat 07 octombrie 2015 - 23:14
Pentru ca asta nu se prea intampla in Romania, cred ca Nepi face o investitie care pe lângă propriul lor folos are ceva pozitiv si pentru oras daca RATT exploateaza inteligent extindrea asta.
Aceasta postare a fost editata de alex_19: 07 octombrie 2015 - 23:17
#153
Postat 07 octombrie 2015 - 23:33
Despre faptul că cetățeanul(!!!) va rămâne în scurt timp fără transport în comun?
#154
Postat 08 octombrie 2015 - 21:02
alex_19, la 07 octombrie 2015 - 23:14, a spus:
Asta daca esti o organizatie caritabila (da, stiu ca asa e privit de multi RATT), dar nu prea e cazul. De asta spun ca primaria, orasul, isi dezvolta transportul in comun, nicio intreprindere care incaseaza 2 lei pe un bilet, neputand face asta. Nici in strainatate, unde un bilet poate costa cativa euro, intreprinderile de transport local nu-si permit sa construiasca linii de metro sau de tramvai si nici sa cumpere zeci-sute de vehicule noi cu care sa le populeze.
#155
Postat 08 octombrie 2015 - 21:46
Florin.B RATT, la 08 octombrie 2015 - 21:02, a spus:
Eu nu as spune asta...
#156
Postat 08 octombrie 2015 - 22:42
Am avut cu cineva o discutie similara, eu aducand ca exemplu bicicletele MOL Bubi din Budapesta, comparate cu ale noastre si imediat a venit replica: "pai, da, dar ale lor sunt pe bani". Noi avem un sistem ieftin, prost, plin de bug-uri, dar... e gratis!
#157
Postat 08 octombrie 2015 - 23:35
#158
Postat 09 octombrie 2015 - 11:53
#160
Postat 09 octombrie 2015 - 19:56

Ajutor
















