STP Timișoara Forum: Extinderea liniei de tramvai pana la Shopping City Timisoara - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (26 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Extinderea liniei de tramvai pana la Shopping City Timisoara (Finalizat) - Finantare: NEPI, Constructor: RATT Evaluare topic: -----

#141 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 octombrie 2015 - 20:32

Nu intelegi niste chestii elementare, dar te grabesti sa ne faci nesimtiti -_- Orasul, adica primaria investeste in noi trasee pentru MTC, daca considera ca are nevoie de asa ceva. RATT nu are niciun interes comercial sa-si traga o linie de tramvai la ... mall (nu si-ar amortiza cheltuielile nici in 100 de ani) si nici de ce sa aprecieze favoarea pe care NEPI si-a facut-o lui insusi (nu RATT, nu orasului) in incercarea de a-si spori numarul de clienti. RATT-ul se agita totusi suficient, executand lucrarea la linia cale si contact (contra cost, desigur), cablarea statiilor (azi s-a stabilit ce si cum), etc.
Oricum, pana sa mai faceti pe cineva nesimtit, ar fi bine sa asteptati sa vedeti ce se face si cum se rezolva problema.
0

#142 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1091
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 06 octombrie 2015 - 21:37

Imi pare rau daca asa s-a inteles, eu nu am dorit sa fac pe nimeni nesimtit, eu incercam doar sa subliniez faptul ca orice s-ar intampla cuiva nu ii va conveni. Eu chiar tineam partea RATT-ului sustinand ca NU este vina RATT pentru eventuale neplaceri cauzate de schimbari de linii. Eu nu am dorit sa critic sau sa acuz pe nimeni!
0

#143 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 octombrie 2015 - 22:11

Ok, nicio problema. Ideile exprimate in postarea mea raman valabile totusi si oricine trebuie sa priveasca lucrurile si din perspectiva noastra a RATT-ului, NEPI nefiind in mod sigur o societate caritabila, non-profit, care vor sa dezvolte transportul in oras. E foarte bine ca si-au facut calculele si asa isi aduc mai multi clienti, asta fiind de fapt rolul lor.
0

#144 Useril este offline   alex_19 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 467
  • Inregistrat: 17 noiembrie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 06 octombrie 2015 - 23:12

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 06 octombrie 2015 - 20:32, a spus:

Orasul, adica primaria investeste in noi trasee pentru MTC, daca considera ca are nevoie de asa ceva. RATT nu are niciun interes comercial sa-si traga o linie de tramvai la ... mall (nu si-ar amortiza cheltuielile nici in 100 de ani) si nici de ce sa aprecieze favoarea pe care NEPI si-a facut-o lui insusi (nu RATT, nu orasului) in incercarea de a-si spori numarul de clienti. RATT-ul se agita totusi suficient, executand lucrarea la linia cale si contact (contra cost, desigur), cablarea statiilor (azi s-a stabilit ce si cum), etc.


Orașul din păcate nu face asta. Nu investește în extinderea liniilor de transport în comun. De nu stiu cât timp mă întreb când cineva din administrație își va lua seama și va propune extinderea liniei 18 până la noul cartier de blocuri de la iesirea pe Torontalului. S-a creat practic un nou cartier acolo neconectat în mod direct la transportul în comun. Si cât ar costa extinderea linie 18 cu 2 stații? Sa se renunțe și la bucla aceea nefericită și să meargă dus-întors doar pe Torontalului.

Am propus eu însumi modificarea traseului aceleași linii de la Regina Maria pe la Catedrală până în Bălcescu, asta apropo de linia 4 care nu e de ajuns pentru conexiunea părții de nord a orașului cu cea de sud. Alt lucru care se poate realiza cu 0 investiții și ar mai scuti din turele semigoale pe care le face 18-le de la gară până la Iulius.

Nu sunt fan Nepi dar cred ca pe lângă interesul pe care si-l urmăresc în mod clar, fac și un bine cartierului Steaua, deci orașului.

Dacă agitația RATT-ului este să execute lucrări contra cost pentru Nepi, atunci asta nu este o agitație ci o afacere din care ar trebui să iasă și cu bani.
4

#145 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 07 octombrie 2015 - 18:15

De azi 07.oct.`15.
Linie este dreapta si prinsa in ciment, + cateva poze cu centrul comercial (ca sa nu postez in 2 topice).

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_20151007_180629.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20151007_180631.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20151007_180637.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20151007_180953.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20151007_181644.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20151007_181716.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20151007_181742.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20151007_181747.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20151007_181825.jpg

4

#146 Useril este offline   brioti 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 03 iunie 13

Postat 07 octombrie 2015 - 18:42

Dar ratt nu are interes sa extindă? Nu castiga bani?doar baga mtc pe aceleasi lini si le doresc?sau asta e tot treaba primăriei....Ca si ratt m ar interesa sa vad unde pot prelungi unde ma pot baga sa am călători ...la the ring sunt vreo 8 blocuri plus case ce mai e plus strada felix....Deci broaste sunt ....lac sa fie...e o vorbă

Aceasta postare a fost editata de brioti: 07 octombrie 2015 - 18:42

0

#147 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 octombrie 2015 - 18:52

Cum spuneam: investitia in noua linie a fost undeva la 700.000€. La incasarile si tarifele actuale, probabil ar trebui sa treaca 100 de ani sa-ti scoti investitia prelungind traseul cu o statie-doua. -_- Multe linii au profit negativ, fiind sustinute doar in ideea de serviciu adus comunitatii si nicidecum pentru profituri. (cam pe aici se incadreaza si linia 7)

Vezi postareadan.s, la 07 octombrie 2015 - 18:15, a spus:

Linie este dreapta si prinsa in ciment...

Cum e dreapta? Eu vad in pozele tale ca e ...curba. :D
Glumesc, desigur.
3

#148 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 octombrie 2015 - 21:36

Bine ar fi sa se intample ceva si cu gradinile de langa parcare, nu vor da prea bine in peisaj dupa animarea zonei...
0

#149 Useril este offline   alex_19 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 467
  • Inregistrat: 17 noiembrie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 octombrie 2015 - 21:38

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 07 octombrie 2015 - 18:52, a spus:

Cum spuneam: investitia in noua linie a fost undeva la 700.000€. La incasarile si tarifele actuale, probabil ar trebui sa treaca 100 de ani sa-ti scoti investitia prelungind traseul cu o statie-doua. -_- Multe linii au profit negativ, fiind sustinute doar in ideea de serviciu adus comunitatii si nicidecum pentru profituri. (cam pe aici se incadreaza si linia 7)


Vin cu o întrebare retorică? Când s-au reabilitat zeci de km de cale de tramvai a sperat cineva sa recupereze banii investiti? Nu cred. Repet: Sistemele precum RATT nu sunt făcute sa facă bani sau să își recupereze banii din eventuale investitii. Pentru ca ele există in folosul unei comunități iar banii vin de la primării care, la rândul lor, au banii de la contribuabili. Astfel biletele, împreună cu subvențiile, ar trebui să asigure funcționarea regiei și cam atât. De aceea ideea cu își "scoate" sau nu RATT banii e prost pusă. Nu îi "scoate" si nu îi va scoate la nicio investiție de amploare.

Costul mare al acestei lucrari, având in vedere lungimea mică a extinderii, este și pentru ca trebuia reconfigurat totul in zonă.

In orice caz costurile care sunt mai mari in cazul extinderii liniilor de tramvai nu sunt valabile și în cazul troleibuzelor și al autobuzelor. Sunt sigur ca investiția pentru prelungirea Liniei 18 (că tot am dat-o exemplu) ar fi incomparabil mai mică față de lucarea asta.

RATT trebuie sa extinda la fel cum se extinde orasul, asta e clar!

Aceasta postare a fost editata de alex_19: 07 octombrie 2015 - 21:49

2

#150 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 octombrie 2015 - 22:24

Te cam contrazici... Pai chiar tu spuneai ca biletele si subventiile asigura functionarea regiei si atat. Investitiile le face orasul, investitii in vehicule noi, reabilitari si extinderi de trasee, etc. Nu, imi dau seama de ce spui atunci ca gresesc eu undeva in ce am spus. Nu vrem sa ne scoatem banii, deoarece nu i-am cheltuit. Simplu.
1

#151 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 07 octombrie 2015 - 23:14

Seara sensul dinspre Sag circula pe traseul final.
0

#152 Useril este offline   alex_19 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 467
  • Inregistrat: 17 noiembrie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 octombrie 2015 - 23:14

Poate am inteles eu gresit. Dar mi s-a părut ca ai accentuat pe ideea ca RATT-ul nu si-ar scoate banii in urma acestei investiții nici in 100 de ani. Si eu aici vin si apun ca problema nu trebuie pusa asa. Indiferent de ce extindere e vorba. Extinderile sa fac nu ca sa scoti profit din ele sau ca sa iti amortizezi investiția. Ci să vii in ajutorul cetateanului.
Pentru ca asta nu se prea intampla in Romania, cred ca Nepi face o investitie care pe lângă propriul lor folos are ceva pozitiv si pentru oras daca RATT exploateaza inteligent extindrea asta.

Aceasta postare a fost editata de alex_19: 07 octombrie 2015 - 23:17

0

#153 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 07 octombrie 2015 - 23:33

În condițiile în care subvenția de la primărie nu asigură nici măcar subzistența regiei, despre ce vorbim?
Despre faptul că cetățeanul(!!!) va rămâne în scurt timp fără transport în comun?
1

#154 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 octombrie 2015 - 21:02

Vezi postareaalex_19, la 07 octombrie 2015 - 23:14, a spus:

Ci să vii in ajutorul cetateanului.

Asta daca esti o organizatie caritabila (da, stiu ca asa e privit de multi RATT), dar nu prea e cazul. De asta spun ca primaria, orasul, isi dezvolta transportul in comun, nicio intreprindere care incaseaza 2 lei pe un bilet, neputand face asta. Nici in strainatate, unde un bilet poate costa cativa euro, intreprinderile de transport local nu-si permit sa construiasca linii de metro sau de tramvai si nici sa cumpere zeci-sute de vehicule noi cu care sa le populeze.
0

#155 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 08 octombrie 2015 - 21:46

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 08 octombrie 2015 - 21:02, a spus:

. Nici in strainatate, unde un bilet poate costa cativa euro, intreprinderile de transport local nu-si permit sa construiasca linii de metro sau de tramvai si nici sa cumpere zeci-sute de vehicule noi cu care sa le populeze.

Eu nu as spune asta... :rolleyes:
1

#156 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 octombrie 2015 - 22:42

Eu da. :04: Nu am spus ca e o regula ci doar ca sigur sunt si astfel de cazuri. Oricum, vorbim ...dicutii ca sa ne aflam in treaba, neincapand comparatie intre tarifele lor si ale noastre si gratuitatile noastre si ale lor.

Am avut cu cineva o discutie similara, eu aducand ca exemplu bicicletele MOL Bubi din Budapesta, comparate cu ale noastre si imediat a venit replica: "pai, da, dar ale lor sunt pe bani". Noi avem un sistem ieftin, prost, plin de bug-uri, dar... e gratis! :coolspeak: :suicide:
3

#157 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 08 octombrie 2015 - 23:35

Pe la ora 15 traseul era revenit la normal si pentru cei de pe directia Timisoara - Sag. Din acest motiv si circulatia este fluenta, fara coloane de masini. Doar ca nu se mai lucra la extinderea liniei de tramvai... :eusa_think:
2

#158 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 09 octombrie 2015 - 11:53

Nu vreau sa vorbesc prostii, dar parca se vorbea ca se vor face lucrarile in '2 faze' din care prima este tocmai ceea ce s-a executat, iar apoi extinderea (ceea ce dupa parerea mea, va include si ceva reabilitari pe linia 7).
0

#159 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 09 octombrie 2015 - 19:30

A sosit timpul pentru pozele de vineri seara :)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_20151009_190140.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20151009_190144.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20151009_190244.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20151009_190318.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20151009_190420.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20151009_190432.jpg

Aceasta postare a fost editata de dan.s: 09 octombrie 2015 - 19:31

2

#160 Useril este offline   brioti 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 03 iunie 13

Postat 09 octombrie 2015 - 19:56

Eu zic ca linia 7 nu se reabilitează toata adică de la Dâmbovița pana in Bălcescu ci ba o portiune de o statie....ba restul.Pentru ca astia de la Nepi nu baga tramvai ca sa mai stea 2 sau 3 ani pana face ratt si pmt linia...
0

Arata acest topic


  • (26 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi