Extinderea liniei de tramvai pana la Shopping City Timisoara (Finalizat) - Finantare: NEPI, Constructor: RATT
#123
Postat 04 octombrie 2015 - 23:00
#124
Postat 05 octombrie 2015 - 18:06

Citeaza
#125
Postat 05 octombrie 2015 - 18:21
De unde DOAMNE iarta-ma va aduce linia 7 clienti?! Cea mai logica varianta era de departe linia 2...

#126
Postat 05 octombrie 2015 - 18:37

#127
Postat 05 octombrie 2015 - 18:55
#128
Postat 05 octombrie 2015 - 19:04
Eu unul sustin ideea cu 2 sau un 10 "remastered".
#129
Postat 05 octombrie 2015 - 20:14
Iarna, de pe Dorobantilor si pana in Dambovita, am facut 50 de minute (o semitura)

#130
Postat 05 octombrie 2015 - 20:23

P.S.: Sa gandit cineva cum o sa mearga 7 pe acolo, deoarece acesta are 2 directi diferite.
#131
Postat 05 octombrie 2015 - 20:56
@ dl. Florin
Nu cred ca ar fi prea lunga linia 2. Atat timp cat are pentru ce sa mearga mai departe (si are) nu vad de ce n-ar putea merge.
In plus, care este alternativa? Linia 7? Prefer oricand o linie 2 mai lunga, dar fara bucla inutila a lui 7. Linia 10? Total de acord cu schimbarea ei in felul acesta. Dar trebuie si ceva ce sa vina din Dambovita! Varianta ideala ar fi linia 2 prelungita, linia 7 in varianta actuala, 10 sa mearga din Balcescu pe linia lui 7 pana la Drubeta, apoi pe linia lui 9 pana la AEM si retur, si o linie noua cu traseul Gara de Est - Pta Traian - Banatim apoi:
Varianta 1: Balcescu - Drubeta - Mall
Varianta 2: AEM - Drubeta - Mall.
Dar deja vorbim de vise. Oricum este clar ca la inceput linia 7 va circula pe acolo. Apoi la cererea calatorilor se poate modifica cate ceva. Cum a fost cu petitia linia 6 circuit.
Apropo,
stiu ca ajung foarte off-topic acum (daca chiar am sarit calul, rog un moderator sa stearga aceasta ultima parte), dar daca tot vorbim de schimbari de capat, nu s-a gandit nimeni la faptul ca troleibuzul 14 ar putea sa intoarca in piata Iuliu Maniu in loc de Baritiu?
Aceasta postare a fost editata de Fantoma Tramvaiului 3: 05 octombrie 2015 - 20:59
#132
Postat 05 octombrie 2015 - 22:00
dan.s, la 05 octombrie 2015 - 20:23, a spus:

P.S.: Sa gandit cineva cum o sa mearga 7 pe acolo, deoarece acesta are 2 directi diferite.
Ca sa scoti mai multe vehicule pe o linie ai nevoie in primul rand chiar de vehicule in plus, care daca nu le ai deja devine o mare problema.
#133
Postat 05 octombrie 2015 - 22:03
#134
Postat 05 octombrie 2015 - 22:36
dan.s, la 05 octombrie 2015 - 20:23, a spus:

Ce simplu e sa dai sugesti de la tastatura...

Fantoma Tramvaiului 3, la 05 octombrie 2015 - 22:03, a spus:
Pai, nu se batea NEPI cu caramida in piept ca reabiliteaza doua vagoane pe banii lor? (chiar daca va mai dura un an-doi pana la faza asta) A! Si ei au masina si nu circula cu tramvaiul...

#135
Postat 05 octombrie 2015 - 22:43
Cred ca trebuie discutat si cu Nepi. Pana la urma ei fac investiția si trebuie să aibă un cuvânt de spus. Cu atât mai mult cu cat este o investiție bună și pentru oraș. Cei din zona Steaua ar fi conectați direct la rețeaua de tramvai. Asta se numește lărgirea ariei de captare.
P.S.: Nepi face ce nu s-a mai facut de 40 de ani. Extind, fie si cu 500m, rețeaua de tramvai a orașului!
Aceasta postare a fost editata de alex_19: 05 octombrie 2015 - 23:26
#136
Postat 06 octombrie 2015 - 15:33
Culmea, toti isi dau cu parerea (aici includ Robu, Primaria, RATT) pe banii NEPI, si in loc sa caute o solutie buna, o iau pe cea mai banala.
Clar ca de departe, o linie 10 regandita, ar fi cea mai ideala.
@Florin
Atat timp cat NEPI a dat banul, si partea lor din investite este facuta, si facuta cum trebe, ma cam doare undeva ca se plimba cu tramvaiul si sau cu masina. Si ar fi la fel si pentru RATT, numai ca aiai de departe nu stau treburile asa de bine...

#137
Postat 06 octombrie 2015 - 16:44
alex_19, la 05 octombrie 2015 - 22:43, a spus:
Ideea este ca trebuie o legatura Torontalului - Maria - Balcescu.
Dar cu cele 2 tramvaie pe care zic cei de la Nepi ca le vor reabilita si cu inca vreo 3 de la RATT (oricum, linia furnizata de Nepi si tramvaiele furnizate de ei vor aduce profit (fara investitie) RATT-ului, deci macar atat poate face si RATT) am putea avea o linie noua. Daca ar circula ceva pe portiunea Gara de Est - Balcescu, aceasta va fi acoperita, deci linia 10 s-ar putea modifica totusi (inca facand legatura Torontalului - Maria - Balcescu).
#138
Postat 06 octombrie 2015 - 17:53
Infiintarea unei linii noi pentru a deservi noul mall, iar nu se prea renteaza. Eu nu as vedea o linie Gara de Est - Balcescu/AEM - Mall sa aiba mult succes. Linia 2, si chiar si linia 7 acopera o buna parte din centru, lucru care ar trebui sa fie in interesul celor de la mall. Ca nu sunt destule vagoane sau ca traseele sunt prea lungi...este deja alta poveste.
#139
Postat 06 octombrie 2015 - 18:34
cseh_17, la 06 octombrie 2015 - 15:33, a spus:

Mda... Ca de obicei, se face o investitie initiala, care desigur nu prevede toate problemele ce pot aparea, dupa care se plaseaza "investitia" celor de la RATT, care vor fi injurati pentru toate scaparile sau neajunsurile constatate ulterior (Vezi velo, Armonia...) si desigur vor avea obligatia sa rezolve si sa puna la punct toate problemele.
#140
Postat 06 octombrie 2015 - 20:02
Pe de o parte, din moment ce Nepi a facut investitia, se poate spune ca RATT nu a dorit de la inceput sa contribuie cu nimic, deci nu trebuie nici sa prelungeasca vreo linie, si nu trebuie nici sa duca vreun tramvai pe acolo. Sa circule tramvaiele lor,la fel cum in unele sate de la marginea Timisoarei nu mai circula metropolitane, ci au ei autobuzele lor.
Pe de cealalta parte, se poate spune ca Nepi a facut o investitie in dezvoltarea infrastructurii pentru tramvaie, iar daca RATT-ul nu contribuie cu ceva, sunt nesimtiti si nu apreciaza.
Acestea sunt scenarii duse la extrem, dar ce este sigur, este ca indiferent ce se va face acolo, cineva va fi nemultumit!