STP Timișoara Forum: Linia 33 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (22 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Linia 33 Evaluare topic: ***** 1 Voturi

#281 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 01 iulie 2011 - 18:25

Dar se stie ca se va suplimenta numarul autobuzelor? Sau doar se va prelungi traseul? :naughty1:

Nu prea circul pe acolo, insa E5 nu tot pe acolo merge? Mai ramane si expresul, in paralel? Oricum, nu prea vad de ce fiecare 33 trebuie sa mearga pana acolo; dupa parerea mea, chiar e risipa. Nu sunt atatia oameni care sa mearga in acea directie. Cel putin nu atat de des :pace: .
0

#282 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 01 iulie 2011 - 18:27

Consider o prostie. Autobuzele vor merge goale, avand in vedere intervalul foarte mic. Atunci cu ce folos linia E5? Doar pentru portiunea Real/Praktiker - Metro? Se putea imbunatatii programul E5 astfel incat sa treaca din ora in ora pe la real/Praktiker. Supermarketurile/magazinele mari nu necesita intervale de 4 - 10 min. Si acum nu-mi vine sa cred ca am citit anuntul! ALO, oamenilor!???
Unde vor face pauza de masa autobuzele, stationarile, pauzele dinaintea intrarii in traseu, "depasirile", avand in vedere ca e doar o statie de coborare/urcare la sensul giratoriu.
Inca o data, pentru ce folos de acum E5? Se vor pierde bani din incasarile biletelor, fiindca L33 e o linie normala, practic E5 va avea incasari foarte mici, doar pentru cei care merg la Metro. In final o sa se constate ca incasarile sunt mai mici raportate la lungimea traseului si motorina consumata.
Chiar erau calatori care urcau la Pod Cl. Sagului! :pace:
0

#283 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 01 iulie 2011 - 18:28

Corect!
Cei care îşi fac aprovizionarea la "Real", se deplasează preponderent cu maşinile din dotare. Rămâne de văzut cât de justificată va fi fost decizia.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 01 iulie 2011 - 18:28

0

#284 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 01 iulie 2011 - 18:42

Asa arata acum afisajul de pe Conecto G:

Imagine postata
0

#285 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 01 iulie 2011 - 22:45

Aş fi curios dacă statisticile de validare de pe E5 arată că există un necesar de transport chiar atât de mare. Mie unuia nu mi se pare.

Ce nu luaţi voi în calcul este că Real Sud (Şagului) nu este nici pe departe la fel de vizitat precum Real Nord (Aradului). Având în vedere explozia de marketuri din interiorul oraşului, acel Real riscă să rămână complet fără clienţi. Probabil este o încercare disperată de-a lor de a atrage clienţi...

Eu unul mă bucur că, uite, se mai scoate un ban - cât timp regia deţine suficiente unităţi cât să nu lase alte linii descoperite.
0

#286 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 02 iulie 2011 - 06:16

Daca tot vorbim de statistica validarilor, eu as fi curios si de linia E6 (care merge la metro2 in Torontalului) cat de rentabila este. In general cei care merg la Metro folosesc masina personala, reteaua Metro fiind axata pe vanzari en-gros. Este adevarat ca e de ajutor un autobuz ca sa ajungi pina acolo, dar tot atat de adevarat este ca e incomod sa iti "sincronizezi" vizita la Metro cu ora de intoarcere a autobuzului.
In ceea ce priveste Real 2, din start au avut putini clienti..a fost infiintat in perioada in care economia mergea putin mai bine, si probabil au mizat pe puterea de cumparare a celor din localitatile limitrofe (Sag, Parta)..dar ma indoiesc ca se pot lauda cu vanzari prea bune.. Cei de la Real 3 (de la aeroport) fac oferte de decontare a biletelor de autobuz la cumparaturi de minim 50 de lei)..
0

#287 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 iulie 2011 - 09:43

Pot doar sa-ti spun ca pe 2010 linia 33 avea de 80 de ori <_< mai multe validari (bilete + abonamente) decat E6. (linia cu cele mai putine validari pe 2010)
0

#288 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 02 iulie 2011 - 10:08

Vezi postareadAImon, la 01 iulie 2011 - 22:45, a spus:

Eu unul mă bucur că, uite, se mai scoate un ban - cât timp regia deţine suficiente unităţi cât să nu lase alte linii descoperite.


Acum are, numa uita-te putin la programul E8 ce s-a schimbat... ieri(!), cat de rarifiat a devenit.
Asta e ca atunci cu liniile conventie. Subtiaza cateva linii pentru traseele "platite".

Eu raman cu propunerea la vechea structura a liniei, cu mentiunea ca programul E5 sa fie din ora in ora sau chiar 30 min la orele 14 - 18, daca tot vrea Real-ul clienti.
0

#289 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 02 iulie 2011 - 11:09

Daca in urma cu doi ani unii colegi veneau cu idei nastrusnice de prelungire a mai tuturor traseelor mtc catre exterior si infiintarea altelor in interior iar primaria venea cu ideea tramvaiului catre Parta (?!... si nu Sag ?! cum se vorbea ulterior...), iata ca acum alti colegi nu vad prelungirea liniei 33 doar cu doua - trei statii, cu ochi buni, invocand interesele regiei. Pai aceasta regie exista tocmai ca sa se puna in slujba cetatenilor orasului si nu invers. Pierderea economica suferita de regie prin aceasta prelungire se poate recupera prin controale dese (si amenzi) facute atat pe aceasta linie cat si pe toate celelalte. Controale facute in mod civilizat si nu cu obraznicie daca mai exista si astfel de cazuri. Orice cetatean normal (si la cap) si cu bilet n-are de ce sa se simta deranjat de controale prea dese, din contra...Pe mine unul ma deranjeaza foarte tare cand vad calatori urcand fara a-si valida biletul sau cardul, ma simt luat drept fraier da catre acestia...
Pe de alta parte, dupa parerea mea, intotdeauna cand la capetele de linii catre exteriorul unei localitati ti se umple mtc-ul cu 20-30 % din capacitate, inseamna ca acea linie se poate duce mai in afara,...Este posibil ca peste 10 ani capatul lui 33 (sau E 33) sa fie stabilit la viitorul sens giratoriu care va fi construit la intersectia cu viitoarea centura de vest, dincolo de Metro...
0

#290 Useril este offline   nashu' 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 14
  • Inregistrat: 16 martie 08
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:CFR-ist

Postat 02 iulie 2011 - 11:36

Problema nu e cu 33-ul ci cu utilitatea lui E5. Mai are rost acesta linie? Sau o prelungesc pana la Sag? <_<
0

#291 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 02 iulie 2011 - 12:10

Eu nu am fost nici inainte de acord cu sugestia unor colegi de a prelungi acest traseu pana la supermarket.

Vezi postareamile, la 02 iulie 2011 - 11:09, a spus:

iata ca acum alti colegi nu vad prelungirea liniei 33 doar cu doua - trei statii, cu ochi buni, invocand interesele regiei. Pai aceasta regie exista tocmai ca sa se puna in slujba cetatenilor orasului si nu invers.


Dar nu prin prelungirea unei linii cu cele mai mici intervale de circulatie catre un magazin sau doua de parca ar fi un cartier de blocuri, mai ales cand exista deja un traseu pe acolo cu program care se putea ajusta usor, circuland tot un singur autobuz, care pe deasupra era si expres, cu biletele majorate -> tot in favoarea regiei.
O alta piedica este terminalul liniei, la care Podul Cl. Sagului era perfect pentru o linie cu cele mai mici intervale de circulatie din oras, nu un simplu sens giratoriu cum e cel de la Real/Praktiker.

Vezi postareamile, la 02 iulie 2011 - 11:09, a spus:

Pierderea economica suferita de regie prin aceasta prelungire se poate recupera prin controale dese (si amenzi) facute atat pe aceasta linie cat si pe toate celelalte.


Se poate recupera prin controale pentru o mana de calatori din fiecare autobuz care circula la 5 minute pe portiunea Cl. Sagului - Real?
Dar cum ramane cu pierderea banilor pe motorina atator curse de autobuze?
Pierderea se recupereaza numai in cazul in care profitul pe contractul (daca exista) de la magazine este mai mare decat motorina consumata pe portiunea Pod Sagului - Real + validarile tot pe aceasta portiune + scaderea validarilor de pe E5 (care avea bilete de valoare mai mare decat are L33).
Iar daca numai din aceasta cauza s-a preferat prelungirea traseului atunci afirmatia:

Vezi postareamile, la 02 iulie 2011 - 11:09, a spus:

Pai aceasta regie exista tocmai ca sa se puna in slujba cetatenilor orasului si nu invers.

cade.

La orice retea de transport public, liniile urbane cu frecventa redusa si autobuze multe raman in oras. Pentru transportul in afara orasului/catre un magazin/alta localitate/parc etc. se prefera infiintarea unui alt traseu, cu nume diferit, ori cu acelasi nume dar barat, la frecvente reduse fata de cele din oras si, cateodata, cu tarife diferite.
0

#292 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 02 iulie 2011 - 12:45

Citeaza

Dar nu prin prelungirea unei linii cu cele mai mici intervale de circulatie catre un magazin sau doua...



Mai mult am sustinut prelungirea lui E1 catre Real, avand o frecventa mai redusa si un bilet mai scump, deci mai rentabil pentru ... regie, lucru pe care-l sustin si acum.
Restul de intrebari adreseaza-le conducerii care a luat aceasta masura. Poate au motivatia lor.
Mai intreaba-i de ce arunca banii pe fereastra de 8 iulie ?... Stau prea bine cu incasarile?...



Citeaza

O alta piedica este terminalul liniei, la care Podul Cl. Sagului era perfect pentru o linie cu cele mai mici intervale de circulatie din oras, nu un simplu sens giratoriu cum e cel de la Real/Praktiker.


Tocmai am semnalat si eu acest aspect.


Citeaza

La orice retea de transport public, liniile urbane cu frecventa redusa si autobuze multe raman in oras.


Redusa sau marita?...
0

#293 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 02 iulie 2011 - 12:48

Acolo am gresit, este vorba de frecventa marita.
0

#294 Useril este offline   anaderol77 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 14
  • Inregistrat: 02 noiembrie 09

Postat 04 iulie 2011 - 08:41

Buna ziua,
de mult n-am mai intrat pe aici,
si cand am intrat am facut numai reclamatii,
acum vreau sa multumesc si sa felicit,
eu de obicei merg cu E5, pana dupa pod, la peco,
acum voi lua 33-ul :clap2:, nu-mi mai fac griji ca n-am cu ce sa merg la serviciu,
sunt foarte incantata de aceasta decizie.
0

#295 Useril este offline   lloner 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 240
  • Inregistrat: 27 martie 08

Postat 04 iulie 2011 - 09:24

Vezi postareamile, la 02 iulie 2011 - 11:09, a spus:

Pe mine unul ma deranjeaza foarte tare cand vad calatori urcand fara a-si valida biletul sau cardul, ma simt luat drept fraier da catre acestia


Pentru asta singura solutie ar fi instalarea de turnicheti la usi, ca pt urcare sa se activeze doar la validare iar la coborare prin impingere. Dar deja e SF.
0

#296 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 05 iulie 2011 - 09:36

Vezi postarealloner, la 04 iulie 2011 - 09:24, a spus:

Pentru asta singura solutie ar fi instalarea de turnicheti la usi, ca pt urcare sa se activeze doar la validare iar la coborare prin impingere. Dar deja e SF.


Defapt e prostie... Uita-te in topicul dedicat pentru Bucuresti, sa vezi cat de bine a functionat ideea la ei... :blush:
0

#297 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2521
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 05 iulie 2011 - 09:43

Toate G-urile au modificat afișajul cu noua rută ?
0

#298 Useril este offline   lloner 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 240
  • Inregistrat: 27 martie 08

Postat 05 iulie 2011 - 10:18

Vezi postareacseh_17, la 05 iulie 2011 - 09:36, a spus:

Defapt e prostie... Uita-te in topicul dedicat pentru Bucuresti, sa vezi cat de bine a functionat ideea la ei... :blush:


Daca n-a mers la Bucuresti, nu inseamna neaparat ca nu merge nicaieri. Cred ca exista si functioneaza in niste orase din vest, dar nu stiu care.
0

#299 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 05 iulie 2011 - 12:32

Nu e o prostie, aşa cum afirmă cseh _17. Practic, ar fi singura soluţie pt eradicarea evaziunii. Nu am citit topicul referitor la Bucureşti, dar e foarte simplu să îmi imaginez cât de anevoios ar fi procesul de urcare - coborâre, în condiţiile respective. Ca să nu mai pomenesc de costurile reparaţiilor necesare turnicheţilor vandalizaţi de cei care ţin neaparat să călătorească gratuit. La care mai putem adăuga şi imposibilitatea mtc-ului care ar avea unul dintre turnicheţi defect, de a-şi continua serviciul, fiind nevoit să se retragă în garaj pt remedierea defecţiunii. Fapt care presupune înlocuirea acestuia, adică suplimentarea numărului de rezerve aflate la dispoziţia dispecerului.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 05 iulie 2011 - 12:39

0

#300 Useril este offline   lloner 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 240
  • Inregistrat: 27 martie 08

Postat 05 iulie 2011 - 12:34

Vezi postareaemilut, la 05 iulie 2011 - 12:32, a spus:

Nu e o prostie, aşa cum afirmă cseh _17. Practic, ar fi singura soluţie pt eradicarea evaziunii. Nu am citit topicul referitor la Bucureşti, dar e foarte simplu să îmi imaginez cât de anevoios ar fi procesul de urcare - coborâre, în condiţiile respective. Ca să nu mai pomenesc de costurile reparaţiilor necesare turnicheţilor vandalizaţi de cei care ţin neaparat să călătorească gratuit.


Pai da, de aia ziceam ca e SF. N-o sa tina asa ceva la noi niciodata.
0

Arata acest topic


  • (22 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi