Eu nu am fost nici inainte de acord cu sugestia unor colegi de a prelungi acest traseu pana la supermarket.
mile, la 02 iulie 2011 - 11:09, a spus:
iata ca acum alti colegi nu vad prelungirea liniei 33 doar cu doua - trei statii, cu ochi buni, invocand interesele regiei. Pai aceasta regie exista tocmai ca sa se puna in slujba cetatenilor orasului si nu invers.
Dar nu prin prelungirea unei linii cu cele mai mici intervale de circulatie catre un magazin sau doua de parca ar fi un cartier de blocuri, mai ales cand exista deja un traseu pe acolo cu program care se putea ajusta usor, circuland tot un singur autobuz, care pe deasupra era si expres, cu biletele majorate -> tot in favoarea regiei.
O alta piedica este terminalul liniei, la care Podul Cl. Sagului era perfect pentru o linie cu cele mai mici intervale de circulatie din oras, nu un simplu sens giratoriu cum e cel de la Real/Praktiker.
mile, la 02 iulie 2011 - 11:09, a spus:
Pierderea economica suferita de regie prin aceasta prelungire se poate recupera prin controale dese (si amenzi) facute atat pe aceasta linie cat si pe toate celelalte.
Se poate recupera prin controale pentru o mana de calatori din fiecare autobuz care circula la 5 minute pe portiunea Cl. Sagului - Real?
Dar cum ramane cu pierderea banilor pe motorina atator curse de autobuze?
Pierderea se recupereaza numai in cazul in care profitul pe contractul (daca exista) de la magazine este mai mare decat motorina consumata pe portiunea Pod Sagului - Real + validarile tot pe aceasta portiune + scaderea validarilor de pe E5 (care avea bilete de valoare mai mare decat are L33).
Iar daca numai din aceasta cauza s-a preferat prelungirea traseului atunci afirmatia:
mile, la 02 iulie 2011 - 11:09, a spus:
Pai aceasta regie exista tocmai ca sa se puna in slujba cetatenilor orasului si nu invers.
cade.
La orice retea de transport public, liniile urbane cu frecventa redusa si autobuze multe
raman in oras. Pentru transportul in afara orasului/catre un magazin/alta localitate/parc etc. se prefera infiintarea unui alt traseu, cu nume diferit, ori cu acelasi nume dar barat, la frecvente reduse fata de cele din oras si, cateodata, cu tarife diferite.