Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 07 ianuarie 2009 - 22:52
Idei de viitor
#1
Postat 07 ianuarie 2009 - 21:59
#2
Postat 07 ianuarie 2009 - 22:24
#3
Postat 07 ianuarie 2009 - 22:25
M1 Abator-Metro-Prefatim-UM02326-Electrotimis-Detergentul-Scoala Gen Cartier Plopi-Aeroport-UMT-Institut Agronomic-M.Basarab-Gara TM Nord si retur (inconjoara TM pe margine)
Si M2 Gara TM Nord-Piata 700-Print Turcesc-Statia Meteo-Aeroport-Uzina de apa-Detergentul-P-ta Gen Gh Domasnean-Spital Judetean si retur
Sau poate alte rute car ar fi mai profitabile. Depinde de sondaje.
Aceasta postare a fost editata de George1000: 07 ianuarie 2009 - 22:32
#4
Postat 07 ianuarie 2009 - 22:27
Aceasta postare a fost editata de George1000: 07 ianuarie 2009 - 22:29
#5
Postat 07 ianuarie 2009 - 22:36
Un traseu pana la aeroport implica construirea liniei de contact pe o lungime enorma (si pe sub linia de contact CFR, lucru probabil imposibil de realizat). La aceasta lungime probabil ar trebuii construita o substatie de redresare noua. (alti bani). 99% ca nu vei vedea troleibuze la aeroport.

#6
Postat 07 ianuarie 2009 - 22:46

#7
Postat 07 ianuarie 2009 - 22:48
deci pana la metrouri,mai avem alte chestii de facute,centura si altele
visam in continuare
#8
Postat 07 ianuarie 2009 - 22:49
George te rog sa grupezi toate ideile astea de viitor intr-un singur topic, neavand rost sa deschidem zeci de topice despre idei care nu vor fi puse niciodata in practica. O sa incerc sa o fac eu, daca nu te deranjeaza prea mult.
#9
Postat 07 ianuarie 2009 - 22:58
Aceasta postare a fost editata de George1000: 07 ianuarie 2009 - 22:58
#10
Postat 07 ianuarie 2009 - 23:07
George1000, la 7 Jan 2009, 22:58, a spus:
Sper din suflet ca nu.

Per global populatia tinde sa scada nu sa creasca.
Apropo de Bucuresti, daca metroul nu ar fi existat inainte de revolutie, te asigur ca nici pana azi nu ar fi avut Bucurestiul metrou (adu-ti aminte de lucrarile pasajului Basarab). Deci in zilele noastre e imposibil de construit in Romania un metrou (este parerea mea si e greu sa ma convinga cineva de contrariu).
#11
Postat 08 ianuarie 2009 - 11:05
#12
Postat 08 ianuarie 2009 - 12:30
Din cate stiu eu Metrorex nu este companie privata pentru ca primeste subventii de la buget, probabil ca partea de intretinere este asigurata de anumite firme private...
#14
Postat 08 ianuarie 2009 - 15:54

#15
Postat 08 ianuarie 2009 - 16:22
#16
Postat 08 ianuarie 2009 - 18:04
#17
Postat 09 ianuarie 2009 - 01:20
Florin.B RATT, la 7 Jan 2009, 23:07, a spus:
Foarte bine

In Timisoara metrou nu cred ca este posibil deoarece pamantul din cate stie multa lume este prea moale , mlastinos sa spun asa cel putin asa a fost cu mult timp in urma , cel putin pe vremea cand era cetate era inconjurata de mlastini .Metroul suna bine dar e foarte usor sa il uitam asa de repede cum ne sare gandul la el din foarte multe motive.
#18
Postat 03 februarie 2009 - 22:08
#19
Postat 03 februarie 2009 - 22:20
Se tinde spre eliminarea liniilor de tren din oras sau modificarea traseelor incat sa nu incurce circulatia, nu spre construirea unora noi.

#20
Postat 03 februarie 2009 - 22:27
