Soferii de firobuz
#202
Postat 23 martie 2010 - 10:13
Chagall, la 21 martie 2010 - 14:38, a spus:
Mai da ce bine o duc soferii in ziua de azi, se duc cu masinile personale la lucru!
Apropo, loganul e tot pe diesel?
Unii soferi nu sunt din Timisoara,ci din satele invecinate de unde vin cu masina la servici,neavand cu ce ajunge acasa dupa ora 24,cand intra in depou,sau neavand cu ce ajunge la servici la ora 4 dimineata.
#203
Postat 23 martie 2010 - 12:40
#204
Postat 23 martie 2010 - 14:50
Goldmember, la 23 martie 2010 - 10:13, a spus:
Soferul preia firobuzul din depou sau de pe traseu (bucle de intoarcere)?
Daca vine cu masina personala la lucru, traseul lui ar fi:
1. acasa - depou (cu masina personala)
2. depou - traseu - depou (firobuz)
3. depou - acasa (cu masina personala)
In mod normal, n-are logica prezenta ambelor vehicole in bucla de intoarcere.
#205
Postat 23 martie 2010 - 16:14
Florin.B RATT, la 23 martie 2010 - 12:40, a spus:
In urma cu cativa ani si dinainte nu era acest criteriu. S-a impus aceasta regula de vreo 3 ani.
Chagall, la 23 martie 2010 - 14:50, a spus:
Daca vine cu masina personala la lucru, traseul lui ar fi:
1. acasa - depou (cu masina personala)
2. depou - traseu - depou (firobuz)
3. depou - acasa (cu masina personala)
In mod normal, n-are logica prezenta ambelor vehicole in bucla de intoarcere.
La schimbul II troleibuzul se preia din traseu.
Sunt cazuri cand prietena ori un membru al familiei il duce/aduce cu masina.
In cazul soferilor rezerve afara, acei "insotitori" stau cu ei pana la terminarea serviciului (ora 23:18 in bula din poza). Dupa terminarea serviciului insotitorul urmareste troleibuzul pana in depou dupa care il ia pe sofer spre casa.
In poza ori au venit unii colegi/prieteni, ori alte cazuri observate, parcheaza temporar unii straini pentru a merge la pompa din partea dreapta a ultimului autoturism (nu se vede in poza) pentru a lua apa, fiind singurul loc de parcare bun si aroape de pompa.
La troleibuze nu sunt cazuri despre ceea ce credeti. Se inregistreaza in depou consumul zilnic de motorina, soferii trebuind sa scrie si pe foaia de parcurs in cazul in care au folosit motorul Diesel, pentru cat timp si nr. de litri observati dimineata si seara in spate, tot pe foaia de parcurs.
#206
Postat 26 mai 2010 - 13:57
Azi dimineata pe la 7.53 ma duc sa i-au Troleibuzu 19 de la Strada Cluj.
Pentru ca 5 si 8 tot timpul circula unul in spatele celuilat apoi 25 de minute pauza...
Cum vin de pe 1 decembrie dinspre Olimpia observ ca 19 tocmai era in staie, fug cei 10 metrii la el iar nesimtitul de sofer imi inchide usa in nas, face 10 metrii pana la stop si sta 1 minut pana se face verde, nici de-al dracului nu a vrut sa deschida...
Acest lucru se intampla frecvent la aproape toate mijloacele de transport la acel semafor, este pur si simplu bataie de joc.
De ce nu sta in statie pana se face verde si face 10 m pana la semafor ?
Va rog frumos sa se ia masuri si sa fie atentionati toti soferii, personal m-am saturat ca un cretin de sofer sa isi bata joc de mine pe banii mei, si cred ca nu sunt singurul.
Aceasta postare a fost editata de cristi CFR: 26 mai 2010 - 14:01
#207
Postat 26 mai 2010 - 15:22
#208
Postat 26 mai 2010 - 18:36
#209
Postat 26 mai 2010 - 19:01
Ar trebui informati calatorii ca daca troleibuzele/autobuzele sunt la semafor nu inseamna ca sunt si in statie! Odata plecat din fata refugiului, gata!
Nu sunt taxiuri. De ce? A spus Wegmann mai sus!
#210
Postat 26 mai 2010 - 23:12
Visor, la 26 mai 2010 - 19:01, a spus:
Ar trebui informati calatorii ca daca troleibuzele/autobuzele sunt la semafor nu inseamna ca sunt si in statie! Odata plecat din fata refugiului, gata!
Nu sunt taxiuri. De ce? A spus Wegmann mai sus!
Asta e valabil si in cazul tramvaielor si automuzelor dar cum is romani si vad trolebuzu la semafor si bate in geam sa deschisa soferu si nui deschide se pune imediat sa injure...
#211
Postat 26 mai 2010 - 23:17
Si totusi desi se avanseaza cu 1m / 10s sau mai putin, totusi foarte putini soferi mai deschid usile. Sigur, nu e corect, da' e al naibii de eficient pentru calator ...
#212
Postat 27 mai 2010 - 13:42
Am fugit, ne-a vazut, a inchis usa, si a mai stat 2-3 secunde pana s-a facut verde
#213
Postat 27 mai 2010 - 17:11
#214
Postat 27 mai 2010 - 23:13
dAImon, la 26 mai 2010 - 23:17, a spus:
Si totusi desi se avanseaza cu 1m / 10s sau mai putin, totusi foarte putini soferi mai deschid usile. Sigur, nu e corect, da' e al naibii de eficient pentru calator ...
Da, faza asta am prins-o si eu. Nici macar nu mai intra in alveola (probabil ca i-ar fi greu sa se mai incadreze in coloana - desi dpdv al legii are prioritate). Totusi, nu inteleg: daca nu intra in statie, si deschide usile acolo pe banda 1 o data (daca sunt calatori in statie, sau care vor sa coboare), de ce nu mai poate deschide inca o data, daca tot sta la coada. Oricum, nu era in statie nici prima data.
alecs, la 27 mai 2010 - 13:42, a spus:
Am fugit, ne-a vazut, a inchis usa, si a mai stat 2-3 secunde pana s-a facut verde
Se intampla peste tot, nu numai pe linia lui 9. Mie mi-a facut asa in Libertatii (si a mai stat si vreo 20 de secunde bune la rosu).
Dar ca si idee generala, asta depinde de felul de-a fi al soferului/vatmanului. Am prins si partea opusa, cand desi avea verde m-a asteptat sa urc, sau a oprit in mijlocul intersectiei ca sa ma pot urca, sau cel mai des, la linia 40 mi s-a intamplat sa-mi deschida cat timp statea la semafor la Posta Mare.
#215
Postat 03 iunie 2010 - 13:25
azi pe Linia de troleibuz 16 ora 13:40 cu nr.03049 pe linga ca nu era in functiune anuntarea statiilor domnul sofer era in tricou alb si "mitisapca alba" mai si fuma la volan ,mai si vorbea la telefon si cu un vocabular
Mai nou un OBICEI LA DOMNII SOFERI DE TROLEIBUZE DE-A UMILII CALATORII CARE ASTEAPTA IN STATIA DE LA CAMINELE STUDENTESTI DE-A NU OPRII IN STATIE CI CHIAR LINGA ZEBRA fara sa aiba motiv ca ar fii alt mijloc de transport in spate ca sa zici sa aiba loc.
#216
Postat 03 iunie 2010 - 17:26
#217
Postat 03 iunie 2010 - 18:54
#218
Postat 03 iunie 2010 - 20:11
alecs, la 27 mai 2010 - 13:42, a spus:
Am fugit, ne-a vazut, a inchis usa, si a mai stat 2-3 secunde pana s-a facut verde
Credeam că e un lucru foarte cunoscut, acela că în cazul tramvaielor, nu vatmanii închid uşile.
#219
Postat 03 iunie 2010 - 20:43
Horatius, la 03 iunie 2010 - 13:25, a spus:
azi pe Linia de troleibuz 16 ora 13:40 cu nr.03049 pe linga ca nu era in functiune anuntarea statiilor domnul sofer era in tricou alb si "mitisapca alba" mai si fuma la volan ,mai si vorbea la telefon si cu un vocabular
Mai nou un OBICEI LA DOMNII SOFERI DE TROLEIBUZE DE-A UMILII CALATORII CARE ASTEAPTA IN STATIA DE LA CAMINELE STUDENTESTI DE-A NU OPRII IN STATIE CI CHIAR LINGA ZEBRA fara sa aiba motiv ca ar fii alt mijloc de transport in spate ca sa zici sa aiba loc.
Domnule Horaţius, vă voi da câteva amănunte legate de partea 'tehnică' a manevrelor efectuate de şoferii de troleibuz, în cazul de care faceţi vorbire.
La cca 4-5 metri de la plecarea din staţie, ei sunt obligaţi să frâneze pt a permite trecerea troleelor prin macaz la o viteză care să nu determine sărirea acestora de pe fir.
Prin oprirea troleibuzului după macaz, ei evită disconfortul cauzat călătorilor de repetatele manevre de accelerare şi frânare.
Chiar nu înţeleg ce fel de prejudicii v-au adus parcurgerea celor 5-6 paşi suplimentari, pe care aţi fost "nevoit" să îi parcurgeţi pt a reuşi să vă urcaţi în troleibuz. A plecat acesta din staţie, fără a fi reuşit dvs să urcaţi? Îndoi-m-aş.
Încercaţi să nu mai fiţi atât de suspicios. Sunt sigur că atunci când vă plimbaţi cu prietena (prietenii), faceţi kilometri întregi per-pedes, fără a vă plânge. Dar, în cazul
celor 3 metri, vă sufocă indignarea.
#220
Postat 03 iunie 2010 - 20:52

Ajutor

Raspuns nou

Citare Multipla














