
Strada Stefan cel Mare (finalizat), Constructor: Porr; (450 m) - din fonduri UE
#541
Postat 30 aprilie 2015 - 20:45

#542
Postat 30 aprilie 2015 - 20:47
#544
Postat 30 aprilie 2015 - 20:54

Coada celor ce asteptau la semaforul de la intersectia cu Stefan cel Mare ajungea pana la Printul Turcesc.
Nu am stiut ca e deschisa circulatia in ambele sensuri, ca as fi facut niste poze. Doar cand m-am apropiat de semafor am observat ca nu mai e pe galben intermitent si ca se circula pe ambele sensuri.
Dupa ce am scapat de acel semafor, circulatia a fost degajata, deci problema era acolo, nu altundeva.
L.E. Daca s-ar rezolva sa se circule pe ambele benzi si pe St.O. Iosif (sensul spre Stefan cel Mare) ar fi probabil mult mai ok. Nu inteleg de ce se permite parcarea, ca pe L.Rebreanu - de exemplu- au rezolvat acesta problema. imi pare rau de cei din zona ca nu ar avea unde parca, dar asta e.

#546
Postat 01 mai 2015 - 09:07
#547
Postat 01 mai 2015 - 15:16
Florin.B RATT, la 30 aprilie 2015 - 18:15, a spus:
Poate a fost si faptul ca maine e 1 mai si lumea e in febra, urmand o mini vacanta. Vom vedea.
Eu zic ca atunci cand din doua benzi faci 4, ar trebui sa se circule mai fluid si nu invers. Poate ca tocmai semafoarele au incetinit fluiditatea...
Si apoi pe ST O Iosif ar trebui intr-adevar indepartate masinile parcate macar (!?) pana la construirea centurii de sud...Deci, o masura "provizorie"...

#548
Postat 01 mai 2015 - 16:49
#549
Postat 01 mai 2015 - 20:26
Legat de partea de drum la care tocmai s-a dat drumul, sunt dezamagit de lucrarile facute. Trecerea peste canale se simte destul de puternic, sunt multe imbinari, un pic denivelat.
#550
Postat 04 mai 2015 - 10:09
#551
Postat 04 mai 2015 - 17:32


#553
Postat 04 mai 2015 - 23:26
Florin.B RATT, la 04 mai 2015 - 17:32, a spus:
Eu asta mi-as dori sa se faca in fiecare cartier orasului, sa se demoleze garajele dintre blocuri sau din spatele blocului, sa se amenajeze locuri de parcare, iar strazile dintre blocuri care sunt sufocate de masini sa fie eliberate, sa te poti plimba linistit pe trotuar.
#554
Postat 05 mai 2015 - 00:25
Sau macar ca la Cluj, parcari supraterane ale primariei unde se plateste o chirie modica (suportabila).
#555
Postat 05 mai 2015 - 10:20
#556
Postat 05 mai 2015 - 10:23
#557
Postat 05 mai 2015 - 18:15

#558
Postat 05 mai 2015 - 18:23

Aceasta postare a fost editata de NDY: 05 mai 2015 - 18:24
#559
Postat 05 mai 2015 - 19:42
NDY, la 05 mai 2015 - 18:23, a spus:
Asa ceva nu exista si nu va exista.

#560
Postat 05 mai 2015 - 20:47
Florin.B RATT, la 05 mai 2015 - 18:15, a spus:

Nu chiar toata lumea e de acord cu parerea ta. Pana la eliminarea acestor cosmelii ar trebui amenajate locuri de parcare in spatiile lasate "parloaga" de primarie, care sunt ale primeriei. Din fericire aceste spatii care pot fi amenajate sunt din belsug, cam in fecare cartier, deci garajele nu ar fi o problema majora. S-ar castiga maxim 20-25% mai multe locuri de parcare dupa daramarea lor pe amprenta la sol ramasa, ci nicidecum nu s-ar dubla. O alta problema a locurilor de parcare in oras o reprezinta micii interprinzatori, care au cateva masini/microbuze/camionete, unii dintre ei flote intregi (vezi cazul Autonom) care ocupa locuri de parcare abuziv in detrimentul locatarilor. Si aici exista solutii ca primaria sa construiasca in anumite zone, locuri de parcare cu chirie si pazite pentru acesti interprinzatori a caror microbuze nu ar avea ce cauta in jurul blocurilor.
PS: oare cat castiga primaria din concesiunea garajelor din oras avand in vedere ca aceastea costa aprox 500ron/an. S-ar putea face locuri de parcare din acesti bani?
Aceasta postare a fost editata de tm: 05 mai 2015 - 20:55