Strada Stefan cel Mare (finalizat), Constructor: Porr; (450 m) - din fonduri UE
#341
Postat 13 noiembrie 2014 - 00:14
#342
Postat 13 noiembrie 2014 - 11:37


Daca peste tot facem astfel de compromisuri, si nu ma refer dora la infrastructura pentru tramvaie, atunci degeaba ne modernizam sau reabilitam...Am in vedere si malurile Begai...
#344
Postat 15 noiembrie 2014 - 13:40
#345
Postat 15 noiembrie 2014 - 18:28
#346
Postat 15 noiembrie 2014 - 19:08

#347
Postat 15 noiembrie 2014 - 20:18
Oricum, chiar daca cei care au montat linia noua nu sunt specialisti in domeniu, ar fi rezolvat ai nostri mai elegant daca se putea. (cu toate ca nu era treaba noastra, din cate stiu) Probabil asta a fost cea mai buna solutie in conditiile date. Avem maistri cu mare vechime, care (zic eu) se pricep foarte bine la asa ceva.
#348
Postat 15 noiembrie 2014 - 20:50


#350
Postat 15 noiembrie 2014 - 21:39

#353
Postat 16 noiembrie 2014 - 12:55
Si o chestie interesanta de care mi-am amintit, oare felul in care se dreneaza apa de ploaie a fost gandit, s-au pur si simplu trebuie sa speram ca betonul e la nivel iar apa se va scurge in strada. Eu cred ca de aia si avem structura asa, pentru ca grilaje de la canalele de scurgere nu am vazut, asa cum e pe portiunile modernizare acum ceva ani.
#354
Postat 16 noiembrie 2014 - 15:22

#355
Postat 16 noiembrie 2014 - 16:02

#357
Postat 20 noiembrie 2014 - 22:58
#358
Postat 21 noiembrie 2014 - 00:30


1. Stim ce se construieste in poza I?
2. Eu tot tin sa cred ca betonul este mult prea sus turnat... Oricum daca nu va trece polizorul de vreo 2-3 ori inainte de a da drumul la circulatie, nu va iesii bine.
3. Iar a murit vreo bulibasa?
#359
Postat 21 noiembrie 2014 - 13:03

Statiile sunt foarte inguste si ma ingrijoreaza cat de aproape de carosabil sunt stalpii de sustinere a panourilor.
