
Strada Stefan cel Mare (finalizat), Constructor: Porr; (450 m) - din fonduri UE
#144
Postat 13 august 2014 - 19:14
#145
Postat 13 august 2014 - 19:53
#147
Postat 17 august 2014 - 17:37
#149
Postat 19 august 2014 - 18:30
#151
Postat 20 august 2014 - 22:56

#152
Postat 20 august 2014 - 23:14

#153
Postat 20 august 2014 - 23:25
Banuiesc ca stim amandoi despre ce vorbim...
#154
Postat 21 august 2014 - 12:46
#156
Postat 24 august 2014 - 12:19
Florin.B RATT, la 17 august 2014 - 17:37, a spus:
Ma "bucur" ca RATT are grija sa-mi iau si portia de mers pe jos.
#157
Postat 24 august 2014 - 17:13
#159
Postat 24 august 2014 - 20:10
#160
Postat 24 august 2014 - 20:24
Putem foarte usor observa ca proiectantii bat campii in cele mai multe cazuri...Si avem nenumarate dovezi in acest sens iar una dintre ele ar fi chiar cea situata in fata sediului RATT de pe Dambovita unde tramvaiele (in principiu linia 9) intersecteaza de doua ori bulevardul dupa ce iasa din bucla. O tampenie infrastructurala atat de mare nu mi-a fost dat sa vad prea des...Si cum ziceam, tocmai in fata sediului RATT...
Directorul din acea vreme trebuia sa se opuna la aceasta solutie tampita prin toate mijloace avute la dispozitie insa am impresia ca s-a facut coopartas la ideea "geniala" a proiectantului...
La fel se va intampla si acum daca statiile vor ramane mutate definitiv...iar directorul n-are nimic de zis...isi apara scaunul...din care tot va zbura intr-o zi cand cineva se va satura de el...
