
Stiri despre transportul in comun din Timisoara
#901
Postat 20 ianuarie 2012 - 21:48

#902
Postat 20 ianuarie 2012 - 22:19
A, şi parcă vânzarea biletelor de către şoferi se oprise fix pentru că nu mai voiau să-i încarce cu gestiune pe aceştia? Văd că RATT acum şi-a dat acceptul pentru HCL, deci ... om trăi şi-om vedea. Chiar sunt curios ce părere are spre exemplu Emiluţ.
În opinia mea e o idioţenie, pentru că biletele clasice se găseau la nenumărate chioşcuri, în timp ce portofelul electronic se poate reîncărca doar la chioşcurile RATT, în timpul orarului. Deci trebuie să creditezi RAT cu câteva zeci de RON dacă vrei să fii prevăzător şi să nu rămâi pe neaşteptate fără bilete...
Aceasta postare a fost editata de dAImon: 20 ianuarie 2012 - 22:22
#903
Postat 20 ianuarie 2012 - 23:04
Antal, la 20 ianuarie 2012 - 20:58, a spus:
Gasesti pe site o lista cu zeci de locatii de vanzare a biletelor, locatii care nu apartin RATT. Download lista pdf
Se observa ca unele au orar non-stop.
#904
Postat 21 ianuarie 2012 - 07:10
dAImon, la 20 ianuarie 2012 - 22:19, a spus:
A, şi parcă vânzarea biletelor de către şoferi se oprise fix pentru că nu mai voiau să-i încarce cu gestiune pe aceştia? Văd că RATT acum şi-a dat acceptul pentru HCL, deci ... om trăi şi-om vedea. Chiar sunt curios ce părere are spre exemplu Emiluţ.
În opinia mea e o idioţenie, pentru că biletele clasice se găseau la nenumărate chioşcuri, în timp ce portofelul electronic se poate reîncărca doar la chioşcurile RATT, în timpul orarului. Deci trebuie să creditezi RAT cu câteva zeci de RON dacă vrei să fii prevăzător şi să nu rămâi pe neaşteptate fără bilete...
S-o luăm punctual.
- Şoferii de pe autobuze sunt deja încărcaţi cu gestiune, pt carburant. Din câte ştiu, a existat la un moment dat intenţia de a-i face gestionari şi pe cei de pe troleibuze, deşi ţinta demersului scapă oricărei tentative de înţelegere. Se vehicula varianta în care banii reţinuţi pt garanţie ar fi constituit un pseudo fond alocat reparării stricăciunilor ivite în urma unor coliziuni (accidente). Să fim serioşi: Reparaţia celei mai nevinovate zgârieturi de pe carcasa unui troleibuz, depăşeşte de câteva ori valoarea garanţiei = 1 salariu.
- Bilete s-au mai vândut în autobuze, până acum vreo 10 - 12 ani (nu mai reţin). DAR! La acea vreme, conceptul de grafic era cu totul diferit faţă de ce se înţelege astăzi prin el. Chiar dacă staţionam în staţii minute bune, nu eram traşi la răspundere. S-a renunţat la acel sistem, datorită refuzului şoferilor de a mai presta un job suplimentar neplătit. În '94, când m-am angajat la garaj, şoferul primea la salariu un procent de 12% din încasări. Acesta s-a tot diminuat în timp, 10, 8, 5%. Când s-a ajuns la 3% (cât primeau şi buticarii care vindeau bilete) şoferii au spus STOP. Totuşi, nu e acelaşi lucru să vinzi bilete din spatele tejghelei, cu a face operaţiunea de la volan, în plin trafic.
- Întradevăr, preţul de 5 lei este descurajant pt cei care ar intenţiona să folosească frecvent această modalitate de achiziţionare. Poate, ăsta e şi scopul. Cine ştie? Poate în imensa masă a evazioniştilor, se vor găsi totuşi câţiva naivi dispuşi să circule în condiţii de legalitate, chiar şi cu 5 lei.
- Dacă preţul ar fi egal cu cel practicat la chioşcurile RATT, în mod cert ar fi necesară reevaluarea graficelor tuturor mtc-urilor din oraş. Dar aşa, nu cred să constituie o problemă.
- Aş sugera conducerii regiei să instaureze program non stop, măcar la chioşcul de la gara de nord. Astfel, scuza "nu sunt din localitate" nu ar mai avea temei. Ehehei!?!?!? Dar asta ar presupune un salariat în plus, şi plata sporului de noapte aferent. Cam imposibil.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 21 ianuarie 2012 - 11:23
#905
Postat 21 ianuarie 2012 - 11:16
Dupa ora 24 RATT nu prea mai are vehicule pe traseu, deci ce rost ar avea ca vanzatoarea sa stea in chiosc toata noaptea? Ar fi suficient doar sa se prelungeasca orarul.
#906
Postat 21 ianuarie 2012 - 11:31
#907
Postat 21 ianuarie 2012 - 12:04
Florin.B RATT, la 21 ianuarie 2012 - 11:16, a spus:
Dupa ora 24 RATT nu prea mai are vehicule pe traseu, deci ce rost ar avea ca vanzatoarea sa stea in chiosc toata noaptea? Ar fi suficient doar sa se prelungeasca orarul.
Da, macar la chioscul de la gara de nord sa aiba program pana la ora 24.
Aceasta postare a fost editata de Antal: 21 ianuarie 2012 - 12:05
#908
Postat 21 ianuarie 2012 - 12:09
#909
Postat 21 ianuarie 2012 - 12:28
#910
Postat 21 ianuarie 2012 - 13:19
#911
Postat 21 ianuarie 2012 - 13:32
Acum vine intrebarea : De ce nu iti faci portofel electronic si il incarci cu ... sa zicem 10 lei ? ( deoarece ai zis ca folosesti foarte rar MTC-urile ) si la nevoie ai tot-timpul la tine un titlu de calatorie valabil .
Banii nu iti expira sau ceva , si nu cred ca ramai in gaura cu cei 10 lei care ii incarci odata la eu stiu cat timp .
#912
Postat 21 ianuarie 2012 - 14:05



Referirea ii exclude pe membri forumului, care participa la acest topic.

#913
Postat 21 ianuarie 2012 - 16:24
Florin.B RATT, la 21 ianuarie 2012 - 14:05, a spus:



Referirea ii exclude pe membri forumului, care participa la acest topic.

Nu e neaparat asta ideea. Eu de exemplu circul deseori (nu zilnic ca sa fac abonament) intre Girocului si Complex. Niciunde nu pot lua bilet in anumite intervale orare. Ca sa fac portofel electronic pe ruta asta trebuie sa cobor la Cluj (poate candva o sa am timp vreo 20 de minute in plus, desi nu prea cred).
Cardurile alea ar putea fi vandute in mai multe puncte...
Cei cu telefoanele mobile au posibiloitati de incarcare infinite. Poate si la RATT o sa putem incarca portofelul electronic prin internet, cine stie? Sau printr-un sms cu suprataxa (adica valoarea pe care vrei sa o incarci plus pretul sms-ului). Se poate?
#914
Postat 21 ianuarie 2012 - 17:08
Posibilitati exista infinite, a se vrea si totul este OK.
De exemplu BCR ofera pentru RATB cardul numit "Zambet" (un card contactless) prin apropierea caruia se taxeaza simplu si usor valoarea calatoriei. Nimic mai simplu. Tehnologia o avem. (vorbim de aceeasi firma UTI) softul trebe creeat, si contractul cu banca incheiat. SI cu asta am rezolvat problema.
#915
Postat 21 ianuarie 2012 - 20:38

Cum am vazut prin Bucuresti automate de cartele , cum au fost si la noi cele de cartele telefonice Romtelecom nu s-ar putea cumpara si monta in autobuze ? atunci ati scuti soferii de gestiune

Aceasta postare a fost editata de pain: 21 ianuarie 2012 - 20:41
#916
Postat 21 ianuarie 2012 - 21:44
#917
Postat 22 ianuarie 2012 - 02:28
#918
Postat 22 ianuarie 2012 - 10:11
Link (incepand pe la postul 20 si continua pe mai multe pagini)
Link (incepabd pe la postul 60)
....si probabil functia de cautare in sub-forumul Ticketing, va mai da si alte rezultate.
#919
Postat 26 ianuarie 2012 - 10:18
http://www.tion.ro/a...misoara/1046339
Aceasta postare a fost editata de Goldmember: 26 ianuarie 2012 - 10:19
#920
Postat 26 ianuarie 2012 - 10:48
Citeaza
Dumnezeule! Si astfel de oameni mai vorbesc de reactia altora.

