Stiri despre transportul in comun din Timisoara
#761
Postat 04 noiembrie 2011 - 13:57
#762
Postat 04 noiembrie 2011 - 14:37
#763
Postat 04 noiembrie 2011 - 21:51







#764
Postat 17 noiembrie 2011 - 23:32
manu vatmanu, la 04 noiembrie 2011 - 21:51, a spus:
Nici daca il trimitem pe dl Direct adjunct?

Iata un post pe un blog care l-am gasit intamplator, cred ca va intereaseaza subiectul pentru ca se vorbeste despre fostul depou Take Ionescu. Link Blog
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 19 noiembrie 2011 - 01:00
#765
Postat 19 noiembrie 2011 - 00:31
Citeaza
“Un prim obiectiv ar fi realizarea unui tur in zona Gradinii Zoologice, Padurea Verde si Muzeul Satului in asa fel incat primul tramvai tras de cai din Europa sa recircule pe acest traseu. Liniile cale vechi stau la RATT in depozit, asa ca s-ar putea realiza“, a declarat Naslau.
Acesta a mai promis ca in maximum un an, la RATT turistii vor putea vizita si un muzeu al Regiei de Transport in Comun.
Sursa: Opinia Timisoarei.ro
#766
Postat 25 noiembrie 2011 - 16:19
Articol complet: OpiniaTM
Imi plac declaratiile facute de Nasleu , si eu si cativa colegi de forum am ajuns la concluzia ca domnul Goia doar promite frumos ; nu vreau sa generalizez , dar daca unor forumisti care au cerut o monografie nu s-a tinut de promisiune ce sa mai zic de toate celalante .
Pe cand si Goia ?
#768
Postat 25 noiembrie 2011 - 18:23
Raoul94, la 25 noiembrie 2011 - 16:19, a spus:
Pe cand si Goia ?
Goia nu va plecat de la Ratt decat atunci cand se va schimba primarul, cred ca e evident acum de ce este el acolo, ca sa taca si sa execute, un fel de "lup paznic la oi". Cat despre dl director adjunct ce sa zic, imi cam retrag unele din cuvintele pe care le-am adresat in trecut impotriva lui dar nu pe toate, daca omul dorea sa faca ceva putea bine merci sa anunte presa si sa spuna carei problema, o presiune mediatica, sunt sigur ca mai aducea la suprafata adevarata fata a situatie de la Ratt, si in aceste circumstante cred ca se mai rezolvau din probleme.
#769
Postat 25 noiembrie 2011 - 19:46
Raoul94, la 25 noiembrie 2011 - 16:19, a spus:
Vazand cat costa un simplu calendar (similar cu cel de anul trecut), nici nu vreau sa ma gandesc cat ar costa tiparirea unei monografii...

S-a dorit tiparirea unui calendar cu 12 fotografii (erau pregatite deja), cate una pentru fiecare luna din an, dar pretul cerut de tipografii era aberant, de aici decizia de a pastra formatul de anul trecut.
#770
Postat 25 noiembrie 2011 - 21:34
#771
Postat 25 noiembrie 2011 - 21:54
P.S. Scuze, nu stiu de ce am inteles eu ca te refereai la editarea si tiparirea unei noi monografii.

#772
Postat 25 noiembrie 2011 - 22:53

#773
Postat 26 noiembrie 2011 - 15:28
cseh_17, la 25 noiembrie 2011 - 22:53, a spus:

Acum doi ani mai existau sute de exemplare din monografia '99 la magazia nr.1 al RATT.
Poate, mai sunt şi acum ...
Eu dispun de 2 exemplare în plus. Le ofer forumiştilor cei mai iuţi de picioare care se prezintă săptămâna viitoare la Serviciul Tehnic.
Cu stimă,
Mihai Illes
#774
Postat 26 noiembrie 2011 - 15:35
Primim ajutor de unde nu ne asteptam

#775
Postat 27 noiembrie 2011 - 17:28
#776
Postat 27 noiembrie 2011 - 21:18
#778
Postat 28 noiembrie 2011 - 14:46

#779
Postat 05 decembrie 2011 - 20:46
#780
Postat 05 decembrie 2011 - 21:18
Nu-mi dau seama cat de aproape de adevar e omul asta, dar daca e ...
Citeaza
Practic pentru a se opri transportul cu tramvaiele este suficient aprirea a maxim 2 substati de transformare redresare.
Substatiile de redresare au vechimi cuprinse intre 50 si 25 de ani avand ca producatori doua firmae care s-au desfintat. Pentru a avea o functionare cat de cat normal, intr-o lipsa acuta de piese de schimb este absolute obligatoriu efectuarea riguroasa a reviziilor si intretinerilor prevazute in normative. Parca ca un element al HAOSULUI, goia a dat afara oameni. Rezultatul este ca de peste 18 luni nu s-a mai facut nici o intretinere planificata la nici o substatie. Singurele actiuni care s-au realizat au fost interventii in regim de urgent pentru inlaturarea unor avarii. Rezultatul este ca in orice moment pote sa apara un eveniment care sa duca la inchiderea oricarei substatii de redresare. Ce masuri a luat goia : atelierul de substatii nu mai exista.
http://transportulin...respectata.html
Aceasta postare a fost editata de dAImon: 05 decembrie 2011 - 21:20