Stiri despre transportul in comun din Timisoara
#721
Postat 18 octombrie 2011 - 15:53
#722
Postat 18 octombrie 2011 - 16:53
#723
Postat 18 octombrie 2011 - 19:54
Insa alt lucru ma baga in ceata: Primariei chiar nu ii pasa de datoria asta fata de ENEL? A facut promisiunea cot la cot cu RATT in septembrie ca o va lichida pana cel tarziu in 15 octombrie (acum 3 zile), si nu au fost in stare!
Cred ca e cazul sa ne alinam durerea gandindu-ne ca e totusi prag de campanie - asa am ajuns!
#724
Postat 18 octombrie 2011 - 20:38
Pe de altă parte, buba trebuia să pleznească cândva, undeva. Cu mai mult de jumătate de oraş circulând gratuit, nu se poate face profit. După umila mea părere, subvenţia de la primărie (atunci când venea!!!) era un fel de frecţie aplicată unui picior de lemn, pe lângă numărul imens de călători care folosesc serviciile regiei cu titlu de gratuitate. Plus investiţiile (nu zic rele, dar inoportune în situaţia de criză) inutile, care au costat RATT mai multe milioane de €. Să mă ierte adepţii tuturor facilităţilor digitale, dar consider că momentul punerii lor în aplicare nu a fost prea bine ales. Acum, vom trage cu toţii ponoasele.
#725
Postat 18 octombrie 2011 - 20:43
Citeaza
Nu au platit inca nici salariul ce sa ne mai gandim la avans
#726
Postat 18 octombrie 2011 - 20:47
emilut, la 18 octombrie 2011 - 20:38, a spus:
Pe de altă parte, buba trebuia să pleznească cândva, undeva. Cu mai mult de jumătate de oraş circulând gratuit, nu se poate face profit. După umila mea părere, subvenţia de la primărie (atunci când venea!!!) era un fel de frecţie aplicată unui picior de lemn, pe lângă numărul imens de călători care folosesc serviciile regiei cu titlu de gratuitate. Plus investiţiile (nu zic rele, dar inoportune în situaţia de criză) inutile, care au costat RATT mai multe milioane de €. Să mă ierte adepţii tuturor facilităţilor digitale, dar consider că momentul punerii lor în aplicare nu a fost prea bine ales. Acum, vom trage cu toţii ponoasele.
In sfarsit se aude despre o decizie manageriala inteleapta din partea RATT - cel putin aparent...
Aceasta postare a fost editata de weg_mann4ratt: 18 octombrie 2011 - 20:49
#727
Postat 18 octombrie 2011 - 21:42
#728
Postat 18 octombrie 2011 - 22:35
#729
Postat 18 octombrie 2011 - 23:03
Citat de pe pagina enel:
Citeaza
În România sunt 8 operatori majori de distribuție a energiei electrice, în funcție de zonele țării (Banat, Dobrogea, Muntenia Sud, Muntenia Nord, Moldova, Oltenia, Transilvania Sud, Transilvania Nord).
Furnizorii de energie electrică
În România sunt peste 130 de furnizori de energie electrică.
Cine sunt:
Sunt persoane juridice, deținătoare de licență de furnizare, care comercializează energia electrică clienților fără a avea și activități de transport și distribuție a energiei electrice.
Ce fac:
Vând energia electrică pe care o achiziționează la bursa de energie electrică sau prin contractele bilaterale (licitații, negocieri, import-export) clienților de pe piața liberă și/sau reglementată.
Membri AFEER (ASOCIATIA FURNIZORILOR DE ENERGIE ELECTRICA DIN ROMANIA)
ALPIQ ROMENERGIE SRL
ALRO SLATINA S.A.
AMV STYLE SRL
CEZ TRADE ROMANIA SRL
CEZ VANZARE SA
E.ON ENERGY TRADING AG
E.ON MOLDOVA FURNIZARE SA
EDISON TRADING SPA MILANO-SUCURSALA BUCURESTI
EGL GAS & POWER ROMANIA S.A.
ELCOMEX EN S.R.L.
ELECTRICA S.A.
ELECTROMAGNETICA S.A.
ENEL MUNTENIA SA
ENERGY FINANCING TEAM ROMANIA S.R.L
ENERGY MARKET CONSULTING SRL
ENERGY NETWORK SRL
ENEX S.R.L.
ENOL GRUP S.A
EURO-P.E.C. SA
EZPADA S.R.L
FIDELIS ENERGY SRL
GDF SUEZ ENERGY TRADING ROMANIA SA
GEN I BUCHAREST -ELECTRICITY TRADING AND SALES SRL
GRIVCO S.A
HIDROELECTRICA S.A.
INTELTRA SRL
KORLEA INVEST RO S.R.L
PETROM S.A.
RBS SEMPRA ENERGY EUROPE LTD
ROMELECTRO S.A
RUDNAP S.R.L.
STATKRAFT ROMANIA SRL
TEN TRANSILVANIA ENERGY S.R.L
TINMAR IND SA
TRANSENERGOCOM SA
#730
Postat 19 octombrie 2011 - 01:21
Citeaza
Luati'le la aia care isi taraie aerele gratuitatile si asa sunt prea multi si se plimba degeaba, plus ca miros ca si un dulap de naftalina, respiratia a Toi Toi si mai au pretentia sa stea si jos. E chiar distractiv sa ma uit la ei dupa o tura de noapte cum ma sorb din priviri ca poate poate ma simt sa ma ridic de pe scaun. Sau NU !
#731
Postat 20 octombrie 2011 - 13:58
Blatistiii in schimb ..
#732
Postat 21 octombrie 2011 - 21:41
Citeaza
A avea sau nu curent ? aceasta e intreabarea .
Stirea Completa pe OpiniaTM .
#733
Postat 21 octombrie 2011 - 23:08
dAImon, la 20 octombrie 2011 - 13:58, a spus:
Aici ar fi interesant de făcut o mică investigaţie. Anume, dacă primăria livrează subvenţia în sumă fixă stabilită printr-un oarecare contract, sau per bucată pensionar sau elev. S-ar prea putea ca RATT să ia plasă la afacerea asta. Adică, să transporte "n" pensionari sau (şi) elevi, dar să primească echivalentul subvenţiei pt "n:2 sau la 3"
Aceasta postare a fost editata de emilut: 21 octombrie 2011 - 23:12
#734
Postat 22 octombrie 2011 - 02:15
#736
Postat 22 octombrie 2011 - 11:28
http://www.tion.ro/e...e-traseu/999983
#737
Postat 22 octombrie 2011 - 13:00
Citeaza
Se pare ca ei stiu ce nu stim noi
Sursa : OpiniaTM .
#738
Postat 22 octombrie 2011 - 13:42
dAImon, la 22 octombrie 2011 - 02:15, a spus:
Ceea ce presupune că se decontează cam 25-30% din călătoriile efectuate.
Q.E.D. cu referire la pierderile rezultate din frumoasa iniţiativă pur electorală a edililor.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 22 octombrie 2011 - 14:51
#739
Postat 22 octombrie 2011 - 13:49
Raoul94, la 22 octombrie 2011 - 13:00, a spus:
Sursa : OpiniaTM .
Urmează ca marţi, în cadrul şedinţei consiliului local să se voteze (sau nu) împrumutul prin care RATT să poată plăti datoria. Decizia Enel este aceea de a opri alimentarea cu curent, dacă până miercuri nu îi intră banii în cont.
Primăria şi-a anunţat intenţia de a apela la un management privat pt RATT. Se include şi varianta străină a acestuia.
Radio Timişoara FM dixit.
#740
Postat 22 octombrie 2011 - 14:38
emilut, la 22 octombrie 2011 - 13:49, a spus:
Primăria şi-a anunţat intenţia de a apela la un management privat pt RATT. Se include şi varianta străină a acestuia.
Mie mi se pare o idee foarte buna aceasta cu management privat . Din cate am inteles si CFR Marfa a primit acest tip de management , in urma deciziilor celor de la FMI , oricum aceasta , nu poate fi decat un pas inainte , peste incompetenta unora .