Stiri despre transportul in comun din Timisoara
#421
Postat 19 august 2010 - 15:43
#422
Postat 19 august 2010 - 16:52
#423
Postat 19 august 2010 - 17:44

#424
Postat 19 august 2010 - 18:16
E asa un "bulshit" toata povestea asta, primarul ii pune pe cei de la RATT sa intocmeasca inutil caiete de sarcini pt tramvaie si vaporase pe care ulterior nu le ia in considerare, in timp ce in taina primaria contacteaza o firma anume, firma respectiva pe baza modelelor pe care le are pe stoc sau in oferta face caiet de sarcini astfel incat sa-l avantajeze clar, iar primaria le ia cu copy/paste si le urca pe SEAP pt procedura de licitatie.
Exemplu concret in care s-a trecut peste parerea celor din interiorul RATT-ului ar fi firobuzele. RATT a innaintat necesarul de 30 articulate si 20 nearticulate, iar in realitate s-au achizitionat 50 nearticulate.
#425
Postat 19 august 2010 - 20:37
#426
Postat 19 august 2010 - 20:50

#427
Postat 20 august 2010 - 00:36
Oricum nu am vazut sa se reduca sau contopeasca inca din reteua de autobuz, mi se pare o discriminare fata de tramvai si mai ales de troleibuz care a trecut si el printr-o criza mare inainte de skode.
#428
Postat 20 august 2010 - 11:44
#429
Postat 20 august 2010 - 13:40
dAImon, la 20 august 2010 - 11:44, a spus:
Domnii mei! Un lucru să vă fie cât se poate de clar, din start.
Nicio regie sau companie de transport public regulat, nu se poate menţine pe piaţă mai mult de (să zicem) 3 sau 4 luni, prin propriile forţe.
A se vedea cazurile principalelor societăţi de transport public din vest, finanţate sau subvenţionate în proporţie de până la 90% de la bugetele centrale sau locale. Peste tot, cheltuielile depăşesc înzecit încasările.
În cazul nostru, la mijloc se află banii publici dirijaţi de către primărie, adică viitoarele subvenţii care vor fi acordate ACELUI "INVESTITOR" care va pune mâna pe reţea.
Urban sau metropolitan, electric sau pe motorină, transportul public de persoane este din născare, nerentabil.
Nu vă uitaţi la societăţile private care asigură convenţiile cu diferitele firme contractoare. Acestea funcţionează 2 ore dimineaţa, 2 la prânz şi 2 seara. Şi tot fac faţă cu greu cerinţelor de exploatare. Priviţi mai cu interes la autobuzele lor. Cele care nu sunt noi nouţe, arată şi se comportă jalnic.
Ratt asigură transportul prin oraş la ore şi în zile în care încasările l-ar face să râdă şi pe un puştan de clasa a 4-a.
Repet, miza o constituie subvenţia. Iar firma (firmele) care se vor aventura în această afacere, trebuiesc privite ca potenţiale sugative ale banului public, încă de la început.
Mi-e imposibil să estimez costurile unei "regii" private. Am făcut un calcul extrem de succint al costului cu exploatarea, fără să includ şi mentenanţa sau salarizarea. Una peste alta, zilnic s-ar înregistra pierderi masive.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 20 august 2010 - 13:42
#431
Postat 23 august 2010 - 14:20
#432
Postat 08 septembrie 2010 - 20:18
"A pus gând rău staţiei de firobuz de pe strada Cluj"
Daniel Dancea
Miercuri 8 sep 2010
Ilena Silveanu spune că nu se lasă până nu mută staţia din faţa casei
Ileana Silveanu vrea să mute staţia de troleibuz de pe strada Cluj din cauza călătorilor care îi distrug gardul. Bătrâna nu a avut până acum sorţi de izbândă pentru că reprezentanţii primăriei susţin că au mutat staţia la cererea cetăţenilor.
Coşmarul Ilenei Silveanu, o bătrână de 77 de ani din Timişoara, a început în urmă cu aproximativ doi ani, când Primăria Timişoara a renovat trotuarul de pe strada Cluj, unde locuieşte bătrâna. Municipalitatea a schimbat pavajul, a trasat piste de biciclete, dar a mutat şi staţia de troleibuz mai aproape de casa femeii.
Staţia este una foarte importantă pentru că acolo opresc mai multe linii de transport, şi este mai mereu plină cu oameni. Tocmai asta o nemulţumeşte pe Ileana Silveanu, pentru că, în aşteptarea mijlocului de transport, oamenii se proptesc pe gardul casei, distrugându-l şi desprinzând tencuiala. „Ştiţi cât am dat anul trecut ca să vopsesc gardul? Am plătit 800 de lei. Să mute staţia de aici”, a spus femeia.
„Nesimţirea nu are limite”
Ileana Silveanu spune că printre cei care îi strică gardul sunt călători de toate vârstele. „De când cu libertatea asta, nesimţirea nu mai are limite”, a spus bătrâna. Aceasta a făcut o serie de adrese către primărie, dar eforturile i-au fost zadarnice. „Refugiul a fost mutat la cererea cetăţenilor, care au solicitat ca staţia de troleibuz să fie mai aproape de staţia de tramvai pentru cei care schimbă mijloacele de transport”, arată răspunsul primăriei. „Să-mi ia Culiţă Chiş (n.r. şeful Direcţiei de Drumuri) gardul în custodie şi să îmi plătească reparaţiile, dacă nu vrea să mute staţia”, a spus Ileana Silveanu.
Reprezentanţii unei firme de asigurări, vecini cu bătrâna, susţin că prezenţa staţiei acolo are avantaje şi dezavantaje. „Ne încurcă un pic oamenii la accesul cu maşini, dar e şi un avantaj pentru localizarea firmei”, a spus directorul societăţii.
Călătorii se opun mutării
Timişorenii care circulă de ani de zile cu mijloacele de transport de pe strada Cluj susţin că varianta aleasă de primărie pentru amplasarea staţiei este cea mai potirvită. „E foarte bine aici pentru că este aproape de staţia de tramvai. Putea să fie chiar mai aproape de intersecţie”, a spus o femeie care aştepta firobuzul."
#434
Postat 14 decembrie 2010 - 13:56
Ştie cineva, ceva?
#435
Postat 14 decembrie 2010 - 14:09
#436
Postat 14 decembrie 2010 - 14:45
emilut, la 14 decembrie 2010 - 13:56, a spus:
Ştie cineva, ceva?
Dai ultima pagina:
http://www.agenda.ro...mbrie-2010.html
#437
Postat 14 decembrie 2010 - 15:46
#438
Postat 14 decembrie 2010 - 19:08
gindeste-te cate piese de schimb s-ar putea cumpara de acesti bani, sau cum s-ar putea cu ei plati omeneste soferii care ar putea sa isi faca treaba mai linistiti .. dar grija primariei merge spre voturi..de aceea se transporta.."gratis"
#439
Postat 15 decembrie 2010 - 20:41
Citeaza
#440
Postat 30 decembrie 2010 - 06:31
În caz contrar, nu credeţi c-ar fi timpul unui anunţ în acest sens?
