
Stiri despre transportul in comun din Timisoara
#322
Postat 29 iunie 2010 - 12:28
cseh_17, la 29 iunie 2010 - 08:12, a spus:

Aia conteaza mai putin decat ceea ce urmeaza se se intample.
Totusi daca ai deschis discutia, ma intreb care va fi linia(6 sau 10?


#323
Postat 29 iunie 2010 - 12:59
#324
Postat 29 iunie 2010 - 13:27
Dinsurse sigure se stie ca la vatmani sunt 70, in plus. La troleibuze sunt vreo 30 in plus, si la autobuze iarasi vreo 40. Daca mai adaugam si cei vreo 30-40 (chiar mai multi), de prin birouri ,care au fost angajati pe nepotisme, si acuma freaca menta la rece, primim un numar frumos de aprox. 180 angajati. Mai adunam de ici-colo, si ne dam seama ca avem in plus vreo 200-250 de angajati, care mananca banii regiei. De ce cand citim un articol, sarim inbazin cu capul, iar apoi ne dam seama ca nu este apa in bazin. Sa privim intopdeauna si partea mai reala, sau mai obiectiva a lucrurilor.
#325
Postat 29 iunie 2010 - 13:51
cseh_17, la 29 iunie 2010 - 08:12, a spus:

Degeaba avem noi reactii, au fost nemultumiri cand s-a scos linia 3, cand s-a redirectionat 5 si probabil inca mai sunt,Primaria iti va spune tot ca nu sunt bani. Vezi bine ca tot Primaria, in ultimul timp isi face de cap cu Regia si cu tramvaiele, de ce nu se implica si la autobuze, sunt atat de perfecte traseele acolo? Daca ar fi sa protestam pentru tramvai, cine crezi ca ar iesii in strada ianfara de cativa membrii de pe forum, eu cred ca nu prea multi, pentru ca asa e la noi, romanii tac si inghit si se multumesc si cu un autobuz frumos decat cu un tramvai vechi.
#326
Postat 29 iunie 2010 - 15:31
NDY, la 28 iunie 2010 - 22:45, a spus:


Cat despre controlori...exista suficienti comunitari care sa efectueze aceste controale?

Dacă domnul director include la secţiunea "mentenanţă" şi funcţionarii din "Casa Albă", poate ne apropiem de adevăr. Eu vă spun cu certitudine că la garajul de autobuze, raportul este de cca 1 mecanic (electrician) la 30 de maşini. Aceştia sunt însărcinaţi şi cu igienizarea autobuzelor.
#327
Postat 29 iunie 2010 - 18:52
#328
Postat 29 iunie 2010 - 19:03
#329
Postat 29 iunie 2010 - 19:44

#330
Postat 29 iunie 2010 - 20:26
#331
Postat 29 iunie 2010 - 22:15
Citeaza
Cu 21 de voturi pentru si 3 abtineri, consilierii au decis majorarea pretului biletelor pentru mijloacele de transport in comun in Timisoara. Aceasta, desi, consilierii locali ai PDL anuntasera anterior ca vor vota impotriva. Astfel, o calatorie va costa 2 lei, iar un bilet cu doua calatorii va fi 3,5 lei. De asemenea, un drum cu expresul prin Timisoara va fi 2,5 lei, in vreme ce legitimatiile de transport valabile o zi vor costa 10 lei.
Scumpirea intra in vigoare de la 15 iulie, a anuntat directorul RATT, Ioan Goia.
Sursa:agenda.ro
#332
Postat 29 iunie 2010 - 22:42

#333
Postat 29 iunie 2010 - 23:20
De unde stii ca doar pe perioada vacantei?
#334
Postat 30 iunie 2010 - 01:59
Florin.B RATT, la 29 iunie 2010 - 22:42, a spus:

Salut,apropo de bilete.
In Arad biletul cu o calatorie este 1.5 Ron, de asemenea au un bilet tot cu 1.5 ron valabil 1 ora de la data emiterii care nu se composteaza si poti schimba mijlocul de transport de cate ori doresti.
E bine ca la ei se pot face "oferte de criza" iar la noi se scumpeste.
Ce bine ca am bicicleta...
Cat despre combinarea asta 10+6 este cea mai mare cretinitate debitata pana acum.
Pe langa ca stai cu zecile de minute la gara dupa 8 sau 1 singurul care circula mai des e 10, acum sa il scoata si pe asta...
Aceasta postare a fost editata de cristi CFR: 30 iunie 2010 - 02:00
#335
Postat 30 iunie 2010 - 07:25

#336
Postat 30 iunie 2010 - 09:25
Zeci de angajaţi ai Regiei Autonome de Transport Timişoara, majoritatea contolori, s-au adunat miercuri dimineaţă la depoul de pe bulevardul Take Ionescu, la un protest spontan, nemulţumiţi de decizia conducerii de a-i trimite în şomaj tehnic până în toamnă şi de a face disponibilizări.
La depou s-au adunat în special controlorii, după ce conducerea RATT a anunţat zilele trecute că vizaţi de disponibilizări sunt în primul rând contolorii şi cei care se ocupă de partea de mentenanţă. Directorul general al Regiei, Ioan Goia, declara că de activitatea de control se va ocupa Poliţia Comunitară. „În prezent avem cam 85 de controlori cu supracontrol cu tot, vor rămâne maxim 20, ca asistenţă tehnică pentru Poliţia Comunitară”, a anunţat Goia.
În curtea depoului RATT de pe bulevardul Take Ionescu s-au adunat circa 20 de angajaţi. Oamenii sunt nemulţumiţi că deşi conducerea Regiei a anunţat la început de an că angajaţii vor fi trimişi în şomaj tehnic prin rotaţie, vizate sunt aceleaşi persoane. La protest s-au adunat câţiva dintre cei care au primit acum din nou deciziile cu privire la şomajul tehnic, care continuă până în 15 septembrie. Zeci de controlori se află în şomaj tehnic. Cu toate acestea, persoanele nemulţumite spun că în acest timp s-au făcut angajări la supracontrol. Oamenii spun că nimeni nu le comunică nimic oficial şi se tem că vor fi daţi afară în toamnă, după ce se termină perioada de şomaj tehnic.
Directorul general al RATT a anunţat că programul de reorganizare şi restructurare al RATT ar urma să fie supus spre aprobare în Consiliul Local Timişoara la sfârşitul lunii iulie. Ioan Goia a anunţat că pentru reducerea cheltuielilor, a fondului de salarii, urmează să fie disponibilizaţi 400 de angajaţi.
Sursa:tion.ro
#337
Postat 30 iunie 2010 - 10:13
#338
Postat 30 iunie 2010 - 19:16

#339
Postat 30 iunie 2010 - 19:51

#340
Postat 30 iunie 2010 - 21:02
Citeaza
În ceea ce priveşte viitoarele subvenţii ce vor trebui acordate de la bugetul local, pentru transportul metropolitan, primarul comunei Dumbrăviţa afirmă că acest lucru se va face fără nici un fel de problemă.